Amegakure liderinin bulunduğu yapı.
-
Yamato Kazuya
- Amegakure

- Posts: 59
- Joined: May 20th, 2019, 3:17 pm
- Location: Eski Suruma Kasabası
- Künye:

Post
by Yamato Kazuya » November 28th, 2025, 8:39 pm
Yolumuza devam ettiğimiz sırada Shinji-nii kart sesiyle bir şarkı şakımaya başlamıştı. Sesinin kötülüğüne tahammül etmesi zordu ama yine de uzun süredir maruz kaldığımız sessizliğin içinde o çatallaşıp kırılmadan yeni heceye atlayamayan ses bile bir bülbülün ötüşü gibi neşe vericiydi. Kafamı okuduğu her satırın sonunda bir sağa, bir sola çevirerek ritmik şekilde sözlerine eşlik etmeye çalıştım. Hem kendi keyfimiz, hem kılığına girdiğimiz gezginlerin keyfi için bu işkenceye göğüs germeliydim.
Dürbünü çıkarıp şüphelendiğim uzakları gözetlerken hareket eden suretler görmüştüm. Ancak biraz daha dikkatli bakmak istediğimde orada kimse olmadığını fark ettim. Hayal ürünüm olduğunu düşünüp dürbünü bohçaya geri attım ve yoluma devam ettim.
Suruma’ya girene kadar devam ettirdiği türküsüyle Shinji-nii’ye eşlik etmiştim. Güneş artık batmak üzereydi ve yolumuza devam ediyorduk. Ateş yakılmış bazı binaları gözlerimizle seçebiliyorduk. Yaşam belirtilerine denk gelmeye başlamıştık. Yolun bundan sonrası çetrefilli geçebilirdi. Rollerimizden çıkmadan yola devam etmekle kendimizi savunma mekanizmalarımız arasındaki dengeyi iyi ayarlamamız gerekiyordu.
Yorgunluk belirtimiz yok denecek kadar azdı. Kamp kurma fikri zihnimden geçse de yolu tamamlayıp kamp işini geri dönüş yoluna geçmenin henüz öncesine konuşlandırabilirdik. Dönüşmüz de gidişimiz kadar zahmetli olacak varsayımıyla oldukça yerinde bir karar olurdu. Böylesi daha mantıklı gibiydi.
Düşüncelerimle yolculuğumuzun zaman planlamasını kurduğum sırada yola devam edenin yalnızca ikimiz olmadığını belli eden bir ses duymuştum. Shinji-nii ile göz göze geldiğimde onun da bunu fark ettiğini anladım. Birileri bizi takip ediyordu. Rolüne büründüğümüz siviller böyle bir durumda ne yapardı? Muhtemelen aklına bir “nurekage” tarafından izlendiği gelirdi. Nemli coğrafyalarda, gün batımlarında terk edilmiş evlerin pencerelerinden insanları izlediği söylenen iblislerdi nurekageler. Eğer seni yeterince uzun süre izlerse ruhunu ele geçirebildikleri, ruhunu ele geçirdiği insanların kalbini kemirerek beslendikleri söylenirdi. Kalbi nurekageler tarafından kemirilmiş kimseler, bir daha kimseye sevgi besleyemezlerdi. Tabi ki iblislerin ve bu tür inançların şehir efsanesi olduğunu biliyordum. Ancak şu anda sivil bir köylüydüm ve bu hikayeye inanmaya ihtiyacım vardı. Korkmuş bir yüz ifadesiyle aramızdaki göz kontağını bozarak gittiğimiz yönü değiştirmeden koşmaya başladım. Bohçamdan eşyalarım dökülmesin diye boştaki elimle de altından desteklerken bir yandan abisine korkusunun sebebini açıklamaya çalışan bir küçük çocuk taklidiyle bağırdım: “SHİNJİ-Nİİİ ŞEYTEAAAĞAAAANNNN!!!”

► Show Spoiler
Künye
İsim: Yamato Kazuya
Yaş: 13
Cinsiyet: Erkek
Boy: 160 cm
Kilo: 55 kg
Element: Fuuton
Köy: Amegakure
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Nam: Silüet
Puanlar
SGH: 0
GP: 0
PP: 3
VP: 0
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Profil
- Güç: C
- Çeviklik: C+
- Kondisyon: D+
- Potansiyel: D
- Zihin: E
- Varlık: C
Beceri
- [Güç] Atletizm: F
- [Çeviklik] Akrobasi: F
- [Çeviklik] El Hassasiyeti: F
- [Çeviklik] Saklanma: F
- [Kondisyon] Form: F
- [Potansiyel] Ninshuu: F
- [Varlık] Aldatma: F
- [Varlık] Empati: F
- [Varlık] Sosyalleşme: F
- [Zeka] Farkındalık: F
- [Zeka] İzcilik: F
- [Zeka] Bilim: F
Stil
Kullanıcının Iaido hamlelerinin hızı ciddi bir seviyede hızlanır. Ayrıca, kullanıcı hamlelerini ilk savuruşun momentumunu kullanarak uzatmayı öğrenir ve kılıcını kınından çektikten sonraki 2. bir ani savuruş için kullanabilir hale gelir.
Kabiliyet
- Ek Eğitim (Iaido, D - Rank)
- Ek Eğitim (Iaido, C - Rank)
- Yakın Çekiş (Iaido, D - Rank)
Kullanıcı eğer rakibine çok yakınsa, kılıcını kınından tamamen çıkartmak yerine kabzası ile rakibine saldırmayı öğrenir. Hamleden hemen sonra kılıcı kınına geri sokar ve yeni bir hamleye hazırlanır.
- Çağlayan (Iaido, C - Rank)
Kullanıcı "kalkan" tekniği ile bir rakibi bloklar ise, aniden kılıcı kınından çıkararak ona bir saldırı yapmayı deneyebilir. Riskli bir hamledir ancak beklenmedik anlarda uygulanırsa öngörülmesi zordur.
- Alternatif (Iaido, C - Rank)
Kullanıcı sadece ilk çekiş için aşağıdan yukarıya olan kesişler değil, farklı yönlerde yapacağı ilk kesişleri de ekstra çalışmaya başlar. Örneğin kını kafasının üzerinde tutup yukarıdan aşağıya bir hamle ile Iaido icra edebilir. Bu tarz hamlelerin dezavantajlarını ortadan kaldırır.
- Geri Adım (Iaido, B - Rank)
Kullanıcı ilk hamlesini yaptıktan sonra 2. (veya stilde daha üst seviyedeyse 3.) savuruşunu yapmak yerine olağandan daha hızlı bir şekilde kılıcını kınına geri sokmayı öğrenir. Normalden çok daha hızlı bir şekilde kılıcını kınına yerleştirir.
Teknik
Taijutsu
Kullanıcı kınında beklettiği kılıcı aniden çekerek aşırı çevik bir hamle yapar. Bu hamle ile beraber kullanıcı aşırı yüksek bir chakra konsantrasyonunu dışarı verir. Bu yüzden, hamlenin efektif menzili, kullanılan silahın 5-6 katına kadar çıkar. Uzaktaki rakibe beklenmeyen saldırılar yapmak için kullanılır. Saldırı yapılırken kullanıcının kılıcından mavi chakra fışkırdığı görülür.
Ninjutsu
- Shunshin (D-Rank)
El Mühürleri: Tek (Özel)
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan eğitimsiz kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok Shinobi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
- Choune no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Yok
Lokasyon: Ame-Chou Binası
Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek kullanıcının mesajını tekniği öğrenirken belirlediği bir lokasyona taşır. Kullanıcının belirlediği lokasyona ulaşan kelebek kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin lokasyona ulaşması uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir ancak daha uzun olmaz. Kullanıcı bu tekniği öğrendiğinde bir lokasyon seçmek zorundadır. Bu teknik birden fazla kez öğrenilebilir, her öğrenildiğinde başka lokasyon seçilir.
- Fuuton, Kami Oroshi (D-Rank)
El Mühürleri: Yok
Kullanıcı ellerini önünde birleştirir ve kendisinden dışarıya doğru sert bir hava akımı oluşturur. Bu hava akımı kullanıcının yanında bulunan ve gafil avlanan kişilerin geriye sendelemesine sebebiyet verir. Kullanıcı elini tuttuğu sürece bu hava akımını vermeyi sürdürebilir ancak dengesini sağlayan rakipler tekniğin etkisini kas güçlerini kullanarak azaltabilir. Kullanıcı havadayken bu tekniği kullanarak düşüşünü yavaşlatabilir. Eğer kontrolsüzce düşüyorsa tekniği kullanarak vücudunu istediği oryantasyona getirebilir ve kontrolünü sağlayabilir.
- Fuuton, Fuuchi no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Tek
Kullanıcı Uma mührünü yapar ve bir eliyle ağzını ve burnunu kapatır. Kullanıcı bu şekilde soluduğu havayı filtrelemiş olur. Havada bulunan potansiyel zehirler, hastalıklar ve toz parçaları bu tekniğe yakalanır. Kullanıcı bu teknik ile su altında nefes alamaz veya solunum sistemine girmesi gerekmeyen zehirlerden kurtulamaz. Teknik açık kaldığı sürece, her nefeste chakra tüketir. Kullanıcı ayrıca boştaki diğer elini başkasının ağzına götürerek tekniği onlara da uygulayabilir. Bu süre boyunca o el de bırakılmamalıdır.
- Fuuton, Tobikoshi no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Tek
Kullanıcı Tori mührünü yapar ve ayaklarına odaklanır. Havayı ayaklarının altında sıkıştırır ve ani bir şekilde aşağıya verir. Bu sayede kullanıcı çok seri bir şekilde ileriye doğru fırlar. Bu fırlama sadece anlık bir hız verir, yani kullanıcı ilerlerken ek bir itiş gücü uygulamaz. Bu teknik ile kullanıcı bir Shinobi'nin zıplayacağı mesafelerden daha yükseğe zıplayabilir veya kendini çok sert bir kuvvet ile ileriye fırlatabilir.
- Fuuton, Fuchou no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Tek
Kullanıcı Tori mührünü yapar ve bir elini bir yüzeye değdirir. Kullanıcı yüzey ile eli arasındaki bütün havayı dışarı boşaltır ve böylece atmosfer basıncını kullanarak objeyi efektif olarak kendi eline yapıştırmış olur. Kullanıcı tekniği bozmadığı sürece yüksek bir kuvvet ile obje kullanıcının eline yapışık kalır. Kullanıcı çekmek veya itmek istediği ancak tutunamadığı objeleri bu teknik sayesinde sıkıca kavrayabilir. Elinden düşürmek istemediği objeleri bu teknik ile sıkıca tutabilir.
- Fuuton, Fuukyou no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Yok
Kullanıcı ellerini önünde birleştirir, ardından sağ elini sağdan sola veya sol elini soldan sağa savurur. Hemen önünde, elini savurduğu yönde çok şiddetli ancak kısa süren ani bir hava akımı oluşturur. Bu hava akımı genelde kullanıcıya fırlatılan kunai ve shuriken gibi ufak objelerin yönünü değiştirmek için kullanılır. Eğer kullanıcının önünde birisi varsa ve bu tekniğe kapılırsa sendeleyip dengesini kaybedebilir.
- Fuuton, Renkuudan (B-Rank)
El Mühürleri: Kısa
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullanıcı dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesi kullanıcının önünde 4-5 metre genişliğinde ve 2-3 metre yüksekliğinde bir alanda ilerler, bu yüzden kurtulması zor bir tekniktir.
Silah
- Katana
- Dayanıklı
- Hasarı Yüksek
- Tutuşu Rahat
- Hafif
Zırh
Diğer Ekipman
- Telsiz
- Panço
- İlk Yardım Çantası
- Shinobi Hapları, 3'lü Paket (Yemek, Kan, Chakra)
Ekipman Çantası
- 3 Kunai
- 5 Shuriken
- 5mt. Sentetik Misina
- 1 Patlayıcı Parşömen
- 2 Sis bombası
Özellikler
Hissiz Eller: Karakterin parmaklarının ucundan başlayıp omuzlarına kadar ilerleyen, yıldırımı andıran zig zag şeklinde yaraları bulunmaktadır. Bu yaralar parmaklarını ve avuç içini tamamen kaplar, bileğinden itibaren dallara ayrılırlar. Bu pembemsi noktalarda karakter bir şeyin o noktaya değdiği haricinde bir his hissetmez. Bir yüzeyin dokusunu veya yumuşaklığını anlayamaz, sıcaklığı konusunda bir çıkarım yapamaz. Acı hissetmez, bir şeyi sıkarken ona ne kadar basınç uyguladığını çözemez.
Bu özellik karakterin dövüş kabiliyetini negatif yönde etkilemez.