Mevcut GP: 175
Taijutsu Stili
Rinjoushou D-Rank / 20 GP
Rinjoushou C-Rank / 35 GP
Rinjoushou B-Rank / 50 GP
Jutsular
Shunshin D-Rank / 10 GP
Dendou no Jutsu - D-Rank /10 GP
Kangehika - C-Rank / 15 GP
Goumon no Te - B-Rank / 25 GP
Beceriler
Birinci Favori Beceri: Aldatma / 0 GP
Aldatma 2 / 4 GP
Aldatma 3 / 6 GP
Kullanılan GP: 175
Kalan GP: 0
- Naruto | Yeni Jenerasyon Arşiv Oyuncu Bölümü Arşivleri Karakter Geliştirme
- Search
-
- It is currently May 10th, 2025, 12:03 am
- All times are UTC+03:00
[Gelişim] Kurochi Hayato
Gelişim puanlarınızı burada harcayabilir ve karakterlerinizi geliştirebilirsiniz. Rehberleri iyi okuyun ve yeteri kadar puanınızın olduğundan emin olun.
- Kurochi Hayato
- Posts: 16
- Joined: August 31st, 2018, 1:50 am
[Gelişim] Kurochi Hayato
Post by Kurochi Hayato » September 2nd, 2018, 8:57 am
Last edited by Kurochi Hayato on September 2nd, 2018, 2:03 pm, edited 1 time in total.

Künye
İsim: Kurochi Hayato
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Ryo: 50.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Kaos! Kaos! Kaoosssss!
Hayato, kaostan beslenen biridir. Gittiği yerde çıkarttığı her kaosu eğlene eğlene izler. Hatta o kaosun içinde bizzat başrol oynarsa üfff! Tadından yenmez. En büyük arzusu Shinobilerin hakim olduğu Dünya'yı Shinobiler'e layık bir hale getirmektir. Savaş, kan, hayatları korunması gereken zavallı insanlar. Kulağa çok hoş geliyor değil mi?
Komplikasyon
Kişilik Bozukluğu
Hayato, hastalığı sebebiyle abartılı bir gurura sahiptir. Karşılaştığı her insanın ona karşı bir takım duygular hissetmesini ister. Nefret olur, sevgi olur, hayranlık olur fark etmez. Fakat Hayato birisi tarafından takılmadığını, umursanmadığını gördüğü anda bir anda tüm psikolojisi alt üst olur ve tüm hayatını yaşama amacı o insanın Hayato'ya karşı bir takım duygular beslemesi yönünde olur. Hayato kendine olan güvenini kaybeder ve o insan Hayato'ya karşı bir şeyler hissedene kadar Hayato öfkeli, kontrolsüz, yıkık bir insana dönüşür.
Profil
Güç: 4
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 5
Varlık: 10
Zeka: 2
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3 [F]
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
İsim: Kurochi Hayato
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Ryo: 50.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Kaos! Kaos! Kaoosssss!
Hayato, kaostan beslenen biridir. Gittiği yerde çıkarttığı her kaosu eğlene eğlene izler. Hatta o kaosun içinde bizzat başrol oynarsa üfff! Tadından yenmez. En büyük arzusu Shinobilerin hakim olduğu Dünya'yı Shinobiler'e layık bir hale getirmektir. Savaş, kan, hayatları korunması gereken zavallı insanlar. Kulağa çok hoş geliyor değil mi?
Komplikasyon
Kişilik Bozukluğu
Hayato, hastalığı sebebiyle abartılı bir gurura sahiptir. Karşılaştığı her insanın ona karşı bir takım duygular hissetmesini ister. Nefret olur, sevgi olur, hayranlık olur fark etmez. Fakat Hayato birisi tarafından takılmadığını, umursanmadığını gördüğü anda bir anda tüm psikolojisi alt üst olur ve tüm hayatını yaşama amacı o insanın Hayato'ya karşı bir takım duygular beslemesi yönünde olur. Hayato kendine olan güvenini kaybeder ve o insan Hayato'ya karşı bir şeyler hissedene kadar Hayato öfkeli, kontrolsüz, yıkık bir insana dönüşür.
Profil
Güç: 4
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 5
Varlık: 10
Zeka: 2
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3 [F]
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Taijutsu
[Stil] Rinjoushou B-Rank
Kullanıcı, adımlama tekniğini bir üst noktaya taşır. Rakibin etrafında yapacağı ufak yer değiştirmeler neredeyse anında gerçekleşir. Kullanıcı bu sayede vakit kaybetmeden saldırılarının yönünü değiştirebilir. Bu yer değiştirmeler, tekniğin yapısı yüzünden defansif olarak çok bir fayda sağlamasa da farkını hissettirir.
Ninjutsu
Shunshin / D-Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Dendou no Jutsu / D-Rank
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.
Kangehika / C-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elini herhangi bir yüzeye değdirir. Ardından, bu yüzeyden hedefine doğru elektrik akımı yollamaya başlar. Bu yüzey yer, duvar, su gibi herhangi katı veya sıvı bir materyel olabilir, iletken olmasına gerek yoktur. Ancak eğer iletkenler ile kullanılırsa tekniğin gücü artar. Elektrik akımı ile karşılaşan hedef hasar alır. Menzil uzadıkça tekniğin hasar potansiyeli azalır.
Goumon no Te / B-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından rakibinin kafasını yakalamaya çalışır. Eğer başarılı olursa, ani bir elektrik şoku verir ve bu rakibi paralize eder. Neye uğradığını şaşıran rakibin dengesi bozulur, uzuvları rastgele kitlenmeye başlar. Tekniğin etkisi 1 dakikaya kadar sürebilir ve ardı ardına kullanılması rakibi bayıltır.
[Stil] Rinjoushou B-Rank
Kullanıcı, adımlama tekniğini bir üst noktaya taşır. Rakibin etrafında yapacağı ufak yer değiştirmeler neredeyse anında gerçekleşir. Kullanıcı bu sayede vakit kaybetmeden saldırılarının yönünü değiştirebilir. Bu yer değiştirmeler, tekniğin yapısı yüzünden defansif olarak çok bir fayda sağlamasa da farkını hissettirir.
Ninjutsu
Shunshin / D-Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Dendou no Jutsu / D-Rank
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.
Kangehika / C-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elini herhangi bir yüzeye değdirir. Ardından, bu yüzeyden hedefine doğru elektrik akımı yollamaya başlar. Bu yüzey yer, duvar, su gibi herhangi katı veya sıvı bir materyel olabilir, iletken olmasına gerek yoktur. Ancak eğer iletkenler ile kullanılırsa tekniğin gücü artar. Elektrik akımı ile karşılaşan hedef hasar alır. Menzil uzadıkça tekniğin hasar potansiyeli azalır.
Goumon no Te / B-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından rakibinin kafasını yakalamaya çalışır. Eğer başarılı olursa, ani bir elektrik şoku verir ve bu rakibi paralize eder. Neye uğradığını şaşıran rakibin dengesi bozulur, uzuvları rastgele kitlenmeye başlar. Tekniğin etkisi 1 dakikaya kadar sürebilir ve ardı ardına kullanılması rakibi bayıltır.
Re: [Gelişim] Kurochi Hayato
Post by Zasetsu » September 2nd, 2018, 1:51 pm
Gelişmeleri bu konudaki taslağa uygun olarak almanız gerekmekte.
- Kurochi Hayato
- Posts: 16
- Joined: August 31st, 2018, 1:50 am
Re: [Gelişim] Kurochi Hayato
Post by Kurochi Hayato » September 2nd, 2018, 2:03 pm
Editlendi.

Künye
İsim: Kurochi Hayato
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Ryo: 50.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Kaos! Kaos! Kaoosssss!
Hayato, kaostan beslenen biridir. Gittiği yerde çıkarttığı her kaosu eğlene eğlene izler. Hatta o kaosun içinde bizzat başrol oynarsa üfff! Tadından yenmez. En büyük arzusu Shinobilerin hakim olduğu Dünya'yı Shinobiler'e layık bir hale getirmektir. Savaş, kan, hayatları korunması gereken zavallı insanlar. Kulağa çok hoş geliyor değil mi?
Komplikasyon
Kişilik Bozukluğu
Hayato, hastalığı sebebiyle abartılı bir gurura sahiptir. Karşılaştığı her insanın ona karşı bir takım duygular hissetmesini ister. Nefret olur, sevgi olur, hayranlık olur fark etmez. Fakat Hayato birisi tarafından takılmadığını, umursanmadığını gördüğü anda bir anda tüm psikolojisi alt üst olur ve tüm hayatını yaşama amacı o insanın Hayato'ya karşı bir takım duygular beslemesi yönünde olur. Hayato kendine olan güvenini kaybeder ve o insan Hayato'ya karşı bir şeyler hissedene kadar Hayato öfkeli, kontrolsüz, yıkık bir insana dönüşür.
Profil
Güç: 4
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 5
Varlık: 10
Zeka: 2
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3 [F]
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
İsim: Kurochi Hayato
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Ryo: 50.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Kaos! Kaos! Kaoosssss!
Hayato, kaostan beslenen biridir. Gittiği yerde çıkarttığı her kaosu eğlene eğlene izler. Hatta o kaosun içinde bizzat başrol oynarsa üfff! Tadından yenmez. En büyük arzusu Shinobilerin hakim olduğu Dünya'yı Shinobiler'e layık bir hale getirmektir. Savaş, kan, hayatları korunması gereken zavallı insanlar. Kulağa çok hoş geliyor değil mi?
Komplikasyon
Kişilik Bozukluğu
Hayato, hastalığı sebebiyle abartılı bir gurura sahiptir. Karşılaştığı her insanın ona karşı bir takım duygular hissetmesini ister. Nefret olur, sevgi olur, hayranlık olur fark etmez. Fakat Hayato birisi tarafından takılmadığını, umursanmadığını gördüğü anda bir anda tüm psikolojisi alt üst olur ve tüm hayatını yaşama amacı o insanın Hayato'ya karşı bir takım duygular beslemesi yönünde olur. Hayato kendine olan güvenini kaybeder ve o insan Hayato'ya karşı bir şeyler hissedene kadar Hayato öfkeli, kontrolsüz, yıkık bir insana dönüşür.
Profil
Güç: 4
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 5
Varlık: 10
Zeka: 2
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3 [F]
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Taijutsu
[Stil] Rinjoushou B-Rank
Kullanıcı, adımlama tekniğini bir üst noktaya taşır. Rakibin etrafında yapacağı ufak yer değiştirmeler neredeyse anında gerçekleşir. Kullanıcı bu sayede vakit kaybetmeden saldırılarının yönünü değiştirebilir. Bu yer değiştirmeler, tekniğin yapısı yüzünden defansif olarak çok bir fayda sağlamasa da farkını hissettirir.
Ninjutsu
Shunshin / D-Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Dendou no Jutsu / D-Rank
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.
Kangehika / C-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elini herhangi bir yüzeye değdirir. Ardından, bu yüzeyden hedefine doğru elektrik akımı yollamaya başlar. Bu yüzey yer, duvar, su gibi herhangi katı veya sıvı bir materyel olabilir, iletken olmasına gerek yoktur. Ancak eğer iletkenler ile kullanılırsa tekniğin gücü artar. Elektrik akımı ile karşılaşan hedef hasar alır. Menzil uzadıkça tekniğin hasar potansiyeli azalır.
Goumon no Te / B-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından rakibinin kafasını yakalamaya çalışır. Eğer başarılı olursa, ani bir elektrik şoku verir ve bu rakibi paralize eder. Neye uğradığını şaşıran rakibin dengesi bozulur, uzuvları rastgele kitlenmeye başlar. Tekniğin etkisi 1 dakikaya kadar sürebilir ve ardı ardına kullanılması rakibi bayıltır.
[Stil] Rinjoushou B-Rank
Kullanıcı, adımlama tekniğini bir üst noktaya taşır. Rakibin etrafında yapacağı ufak yer değiştirmeler neredeyse anında gerçekleşir. Kullanıcı bu sayede vakit kaybetmeden saldırılarının yönünü değiştirebilir. Bu yer değiştirmeler, tekniğin yapısı yüzünden defansif olarak çok bir fayda sağlamasa da farkını hissettirir.
Ninjutsu
Shunshin / D-Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Dendou no Jutsu / D-Rank
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.
Kangehika / C-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elini herhangi bir yüzeye değdirir. Ardından, bu yüzeyden hedefine doğru elektrik akımı yollamaya başlar. Bu yüzey yer, duvar, su gibi herhangi katı veya sıvı bir materyel olabilir, iletken olmasına gerek yoktur. Ancak eğer iletkenler ile kullanılırsa tekniğin gücü artar. Elektrik akımı ile karşılaşan hedef hasar alır. Menzil uzadıkça tekniğin hasar potansiyeli azalır.
Goumon no Te / B-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından rakibinin kafasını yakalamaya çalışır. Eğer başarılı olursa, ani bir elektrik şoku verir ve bu rakibi paralize eder. Neye uğradığını şaşıran rakibin dengesi bozulur, uzuvları rastgele kitlenmeye başlar. Tekniğin etkisi 1 dakikaya kadar sürebilir ve ardı ardına kullanılması rakibi bayıltır.
Return to “Karakter Geliştirme”
Jump to
- RPGTürk
- ↳ Duyurular
- ↳ Sorular ve Öneriler
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel Rehberler
- ↳ Yönelim Rehberleri
- Oyuncu Kaynakları
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel
- ↳ Gelişim
- ↳ Yönelim
- ↳ Oyuncu Bölümü
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Aktif Karakterler
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Yönetici Karakterleri
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Dükkan
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Teknik Geliştirme
- ↳ Teknik Yaratımı
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Kayıtları
- ↳ Görevler ve Kurgular
- ↳ Görev Panosu
- ↳ Arşiv
- ↳ Kurgular
- ↳ Arşiv
- ↳ NPC Kütüphanesi
- ↳ Bingo Kitabı
- ↳ S - Rank
- ↳ A - Rank
- ↳ B - Rank
- ↳ C - Rank
- ↳ D - Rank
- Role Play Alanları
- ↳ Kaya Ülkesi
- ↳ Ishigakure
- ↳ Ishi-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Kurobe Vadisi
- ↳ Kurobe Mağaraları
- ↳ Minami Şehri
- ↳ Iya Vadisi
- ↳ Shinano Dağı
- ↳ Asakura Geçidi
- ↳ Chibu Kasabası
- ↳ Kuzuryu-gawa Nehri
- ↳ Shirakami Vadi Ormanı
- ↳ Çimen Ülkesi
- ↳ Kusagakure
- ↳ Kusa-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Otonashi Düzlükleri
- ↳ Hiezu Ormanı
- ↳ Funahashi Şehri
- ↳ Kannabi Köprüsü
- ↳ Abeno Ovası
- ↳ Kantou Bayırı
- ↳ Sagano Bambu Ormanı
- ↳ Kawakami Kasabası
- ↳ Doushi Kasabası
- ↳ Yağmur Ülkesi
- ↳ Amegakure
- ↳ Ame-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Sessiz Dehlizler
- ↳ Yahiko Ormanı
- ↳ Toyone Şehri
- ↳ Eski Suwa Nehir Yatağı
- ↳ Yubari-gawa Nehir Kasabası
- ↳ Nanmin Yöresi
- ↳ Terkedilmiş Bölge
- ↳ Kusagakure Güvenlik Hattı
- ↳ Tanigakure Yerleşkesi
- ↳ Sınırdışı Bölgeler
- ↳ Diğer Ülkeler
- ↳ Diğer Köyler
- Arena
- ↳ Sezonlar
- ↳ Arşiv
- ↳ 1. Sezon
- ↳ Karakterler
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Klasik
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Arşiv
- Konu Dışı
- ↳ Sohbet
- ↳ Avatar - İmza Atölyesi
- ↳ Fanfiction - Kurgu Köşesi
- ↳ Arşiv
- Arşiv
- ↳ Oyuncu Bölümü Arşivleri
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Onaylanan Karakterler
- ↳ Yetkili Karakterleri
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Takım Geliştirme
- ↳ Dükkan
- ↳ Teknik Geliştirme / Yaratım
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Arşivi
- ↳ Örgüt Yönetimi
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Operasyonlar
- ↳ Aktif Operasyon
- ↳ Pasif Operasyon
- ↳ Arşiv - Kurgular
- ↳ Arşiv - Görevler
- ↳ Role Play Arşivleri
- ↳ Jounin Sınavı
- ↳ 9. Alan
- ↳ Göl
- ↳ Turuncu Takım Özel Alanı
- ↳ Orman
- ↳ Yeşil Takım Özel Alanı
- ↳ Malikane
- ↳ Sarı Takım Özel Alanı
- ↳ Tepeler
- ↳ Mavi Takım Özel Alanı
- ↳ Terkedilmiş Kasaba
- ↳ Mor Takım Özel Alanı
- ↳ Değerlendirme Alanı