
- Naruto | Yeni Jenerasyon Konu Dışı Sohbet
- Search
-
- It is currently April 23rd, 2025, 3:09 pm
- All times are UTC+03:00
Köşe Masa #2
Role-Play harici her şey için en uygun yer.
- Kasumikage Teki
- Kusagakure
- Posts: 394
- Joined: October 22nd, 2018, 2:54 am
- Künye:
Re: Köşe Masa #2
Post by Kasumikage Teki » April 14th, 2025, 5:18 pm
Argümanlar çok sert... Bir o kadar da haklı... Cevap yazacaktım ama şöyle ekrana bakıyorum


毒
► Show Spoiler
Künye
İsim: Kasumikage Teki
Yaş: 23
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.84
Kilo: 82
Element: Suiton
Köy: Kusagakure
Seviye: B Rank
Rütbe: Jounin
Nam: Sanrı
Puanlar
GP: 0
VP: 25
PP: 0
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Teknik Geliştirme
Teknik Yaratma
Mod Yaratımı
Efsanevi Yaratık Kaydı
Profil
Güç: C
Çeviklik: C
Kondisyon: C
Potansiyel: B
Varlık: D
Zihin: C
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F+
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F+
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: D
[Potansiyel] Ninshuu: E+
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Dokuton; Dokudan
Dokuton; Kyousui no Yoroi
Atlama; Zırh Refleksi
Suiton: Jousui
Suiton: Heisashiki
Suiton: Gyourai no Jutsu
Suiton: Roteki no Jutsu
Suiton: Kakudai no Jutsu
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu
Ninpou: Shunshin no Jutsu
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Ninpou: Bunshin Bakuha
Ninpou: Kuchiyose no Jutsu; Hiyaki
Genjutsu: Rakumei no Jutsu
Shigure Kenjutsu; Hadan
Shigure Kenjutsu; Hade
Suiseiki Taijutsu: Kaidan
Stiller ve Kabiliyetler
Shigure Stili (A-Rank)
Ek Eğitimler
İğne
Enlem & Boylam
Suiseiki Stili (C-Rank)
Ek Eğitimler
Yönlendirme
Odak
Yönelimler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Bel Çantası
Gölge Kumaşı
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kitsune (Dayanıklı - Hasarı Yüksek - Tutuşu Rahat - Hafif Katana)
File İçlik (Dayanıklı - Konforlu - Termal)
Telsiz (Takım Teki)
Uyluk Çantası
Maymuncuk
Mini El Feneri
Kan Hapı x3
Yemek Hapı x3
Chakra Hapı x3
Özellikler
-
İsim: Kasumikage Teki
Yaş: 23
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.84
Kilo: 82
Element: Suiton
Köy: Kusagakure
Seviye: B Rank
Rütbe: Jounin
Nam: Sanrı
Puanlar
GP: 0
VP: 25
PP: 0
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Teknik Geliştirme
Teknik Yaratma
Mod Yaratımı
Efsanevi Yaratık Kaydı
Profil
Güç: C
Çeviklik: C
Kondisyon: C
Potansiyel: B
Varlık: D
Zihin: C
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F+
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F+
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: D
[Potansiyel] Ninshuu: E+
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Dokuton; Dokudan
Dokuton; Kyousui no Yoroi
Atlama; Zırh Refleksi
Suiton: Jousui
Suiton: Heisashiki
Suiton: Gyourai no Jutsu
Suiton: Roteki no Jutsu
Suiton: Kakudai no Jutsu
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu
Ninpou: Shunshin no Jutsu
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Ninpou: Bunshin Bakuha
Ninpou: Kuchiyose no Jutsu; Hiyaki
Genjutsu: Rakumei no Jutsu
Shigure Kenjutsu; Hadan
Shigure Kenjutsu; Hade
Suiseiki Taijutsu: Kaidan
Stiller ve Kabiliyetler
Shigure Stili (A-Rank)
Ek Eğitimler
İğne
Enlem & Boylam
Suiseiki Stili (C-Rank)
Ek Eğitimler
Yönlendirme
Odak
Yönelimler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Bel Çantası
Gölge Kumaşı
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kitsune (Dayanıklı - Hasarı Yüksek - Tutuşu Rahat - Hafif Katana)
File İçlik (Dayanıklı - Konforlu - Termal)
Telsiz (Takım Teki)
Uyluk Çantası
Maymuncuk
Mini El Feneri
Kan Hapı x3
Yemek Hapı x3
Chakra Hapı x3
Özellikler
-
Re: Köşe Masa #2
Post by Cynic » April 14th, 2025, 5:56 pm
buraya yazam da saynik görünsün recent topikste ooh ooh
- Hagane Shinji
- Amegakure
- Posts: 21
- Joined: March 16th, 2025, 10:04 pm
- Künye:
Re: Köşe Masa #2
Post by Hagane Shinji » April 14th, 2025, 5:58 pm
Seni de mi dissleyeeeh

► Show Spoiler
Künye
İsim: Hagane Shinji
Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 190cm
Kilo: 90kg
Element: Raiton
Köy: Amegakure
Seviye: C - Rank
Rütbe: Tokubetsu Jounin
Nam: Silüet
Puanlar
GP: 0
VP: 0
PP: 2
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Profil
Güç: D
Çeviklik: D
Kondisyon: D+
Potansiyel: D+
Varlık: B
Zeka: C
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Ayatsuito
Shunshin
Choune no Jutsu ( Lokasyon : Chou Binası )
Kanashibari No Jutsu
Magen : Henge
Hanasaku No Jutsu
Kasumi Juusha
Raigen
Rishuu
Jubaku Satsu
Magen : Bunshin
Utakata
Kokuangyou no Jutsu
Stiller ve Kabiliyetler
Shinobi Ekipman Ustalığı ( C-Rank )
Yönelimler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
9 Kunai
5 Shuriken
10mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis Bombası
Flak Set ( Etiket : Hafif)
2 Telsiz
3 Shinobi Hapı ( Kan Hapı, 2x Chakra Hapı)
Özellikler
-
İsim: Hagane Shinji
Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 190cm
Kilo: 90kg
Element: Raiton
Köy: Amegakure
Seviye: C - Rank
Rütbe: Tokubetsu Jounin
Nam: Silüet
Puanlar
GP: 0
VP: 0
PP: 2
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Profil
Güç: D
Çeviklik: D
Kondisyon: D+
Potansiyel: D+
Varlık: B
Zeka: C
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Ayatsuito
► Show Spoiler
İsim: Ayatsuito
El Mühürleri: Yok
Açıklama: Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir, bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Kullanıcı chakra aktardığı sürece misina kontrol edilebilir.
El Mühürleri: Yok
Açıklama: Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir, bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Kullanıcı chakra aktardığı sürece misina kontrol edilebilir.
► Show Spoiler
İsim: Shunshin
El Mühürleri: Tek (Özel)
Açıklama: Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan eğitimsiz kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok Shinobi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
El Mühürleri: Tek (Özel)
Açıklama: Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan eğitimsiz kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok Shinobi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
► Show Spoiler
İsim: Choune no Jutsu
El Mühürleri: Yok
Açıklama: Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek kullanıcının mesajını tekniği öğrenirken belirlediği bir lokasyona taşır. Kullanıcının belirlediği lokasyona ulaşan kelebek kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin lokasyona ulaşması uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir ancak daha uzun olmaz. Kullanıcı bu tekniği öğrendiğinde bir lokasyon seçmek zorundadır. Bu teknik birden fazla kez öğrenilebilir, her öğrenildiğinde başka lokasyon seçilir.
El Mühürleri: Yok
Açıklama: Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek kullanıcının mesajını tekniği öğrenirken belirlediği bir lokasyona taşır. Kullanıcının belirlediği lokasyona ulaşan kelebek kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin lokasyona ulaşması uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir ancak daha uzun olmaz. Kullanıcı bu tekniği öğrendiğinde bir lokasyon seçmek zorundadır. Bu teknik birden fazla kez öğrenilebilir, her öğrenildiğinde başka lokasyon seçilir.
► Show Spoiler
İsim: Kanashibari no Jutsu [Gizli]
El Mühürleri: Yok
Açıklama: Kullanıcı hedefinin gözünün içine bakar ve tekniği aktifleştirir. Teknik, kullanıcıyı ani bir korku dalgası ile kaplar ve hareketsiz kılar. Tekniğin etkisi bir kaç saniye kadar sürer. Bu süre boyunca kişiler korku ve garip hislerden ne yapacaklarını bilemez ve doğru düzgün düşünemezler. Tekniğin etkisi geçtikten sonra normal hallerine dönerler. Bir hedefe karşı tekrar tekrar kullanmak, tekniğin etkisini düşürür.
El Mühürleri: Yok
Açıklama: Kullanıcı hedefinin gözünün içine bakar ve tekniği aktifleştirir. Teknik, kullanıcıyı ani bir korku dalgası ile kaplar ve hareketsiz kılar. Tekniğin etkisi bir kaç saniye kadar sürer. Bu süre boyunca kişiler korku ve garip hislerden ne yapacaklarını bilemez ve doğru düzgün düşünemezler. Tekniğin etkisi geçtikten sonra normal hallerine dönerler. Bir hedefe karşı tekrar tekrar kullanmak, tekniğin etkisini düşürür.
► Show Spoiler
İsim: Magen: Henge
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı tekniği aktif ederken bir görünüm belirler. Bu görünüm gerçek bir şahsa ait veya hayali olabilir. Ardından, kullanıcı ile karşılaşan herkes tekniğin etkisine kapılır. Tekniğin etkisindeki herkes kullanıcıyı teknik aktif edilirken belirlenen görünüme sahipmiş gibi görür. Kullanıcıda fiziksel bir değişim olmaz, her şey rakiplerin zihinlerinde gerçekleşir, bu bağlamda tekniğin inandırıcılığı özellikle eğitimsiz kişiler üzerinde yüksektir. Kullanıcı görünümüne büründüğü gerçek bir kişiyi tekniğin etkisine giren bir hedefin tanıdığını biliyor ise görünümün detaylarını hedefin zihninin doldurmasını sağlayarak tekniğin inandırıcılığını daha da üst noktalara taşıyabilir. Tekniğin bu varyasyonunda görünümün bazı detayları kullanıcının kontrolünden çıkar. Hedefin zihninin otomatik oluşturduğu bu detayları kullanıcı bilemeyeceği için kullanıcının rol yaparken daha dikkatli olması gerekmektedir.
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı tekniği aktif ederken bir görünüm belirler. Bu görünüm gerçek bir şahsa ait veya hayali olabilir. Ardından, kullanıcı ile karşılaşan herkes tekniğin etkisine kapılır. Tekniğin etkisindeki herkes kullanıcıyı teknik aktif edilirken belirlenen görünüme sahipmiş gibi görür. Kullanıcıda fiziksel bir değişim olmaz, her şey rakiplerin zihinlerinde gerçekleşir, bu bağlamda tekniğin inandırıcılığı özellikle eğitimsiz kişiler üzerinde yüksektir. Kullanıcı görünümüne büründüğü gerçek bir kişiyi tekniğin etkisine giren bir hedefin tanıdığını biliyor ise görünümün detaylarını hedefin zihninin doldurmasını sağlayarak tekniğin inandırıcılığını daha da üst noktalara taşıyabilir. Tekniğin bu varyasyonunda görünümün bazı detayları kullanıcının kontrolünden çıkar. Hedefin zihninin otomatik oluşturduğu bu detayları kullanıcı bilemeyeceği için kullanıcının rol yaparken daha dikkatli olması gerekmektedir.
► Show Spoiler
İsim: Hanasaku no Jutsu
El Mühürleri: Tek
Açıklama: Kullanıcı Mi mührünü yapar, ardından teknik aniden aktif olur. O anda kullanıcının 15 metre yakınındaki herkes tekniğin etkisi altına girer. Teknik, kullanıcının vücudundan dışarıya doğru kiraz yapraklarının fışkırmasını sağlar. Bu yapraklar tek hamlede, merkezinde kullanıcı olan 5 metre yarıçaplı bir küreyi dolduracak şekilde yüksek hızda fışkırır ve kullanıcıyı gizler. Yapraklar bir kaç saniye havada kaldıktan sonra eriyerek yok olur. Bu bir kaç saniye içerisinde kullanıcıyı takip eder ve yapacağı hareketleri gizlemiş olur. Yaprakların arasında kalan hedeflerin görüşü kısıtlanır. Kullanıcı mührü bozmamış ise, yaprakların yokolmasını beklemeden bir dalga daha oluşturabilir. Kullanıcı bu süre boyunca hareket edebilir. Teknik minimal oranda chakra yer fakat her bir dalga için tekrar chakra kullanmak gereklidir. Kullanıcı kiraz yaprakları yerine benzer boyutta cisimler de oluşturabilir. Genelde ortama ani girişlerde veya ortamdan ani çıkışlarda kullanılır.
El Mühürleri: Tek
Açıklama: Kullanıcı Mi mührünü yapar, ardından teknik aniden aktif olur. O anda kullanıcının 15 metre yakınındaki herkes tekniğin etkisi altına girer. Teknik, kullanıcının vücudundan dışarıya doğru kiraz yapraklarının fışkırmasını sağlar. Bu yapraklar tek hamlede, merkezinde kullanıcı olan 5 metre yarıçaplı bir küreyi dolduracak şekilde yüksek hızda fışkırır ve kullanıcıyı gizler. Yapraklar bir kaç saniye havada kaldıktan sonra eriyerek yok olur. Bu bir kaç saniye içerisinde kullanıcıyı takip eder ve yapacağı hareketleri gizlemiş olur. Yaprakların arasında kalan hedeflerin görüşü kısıtlanır. Kullanıcı mührü bozmamış ise, yaprakların yokolmasını beklemeden bir dalga daha oluşturabilir. Kullanıcı bu süre boyunca hareket edebilir. Teknik minimal oranda chakra yer fakat her bir dalga için tekrar chakra kullanmak gereklidir. Kullanıcı kiraz yaprakları yerine benzer boyutta cisimler de oluşturabilir. Genelde ortama ani girişlerde veya ortamdan ani çıkışlarda kullanılır.
► Show Spoiler
İsim: Kasumi Juusha
El Mühürleri: Orta
Açıklama: Tekniğin aktifleşmesi ile beraber kullanıcının o anda 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve statlarına göre değişir. Kullanıcıdan yeterince uzaklaşan kişiler tekniğin etkisi altından otomatik olarak kurtulur.
El Mühürleri: Orta
Açıklama: Tekniğin aktifleşmesi ile beraber kullanıcının o anda 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve statlarına göre değişir. Kullanıcıdan yeterince uzaklaşan kişiler tekniğin etkisi altından otomatik olarak kurtulur.
► Show Spoiler
İsim: Raigen
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı iki elini önünde birbirine çarpar. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Teknik sonucu bozulan görme duyusu bir kaç dakika geçtikten sonra düzelir.
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı iki elini önünde birbirine çarpar. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Teknik sonucu bozulan görme duyusu bir kaç dakika geçtikten sonra düzelir.
► Show Spoiler
İsim: Rishuu
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı onu o anda görebilen bir kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan şahıs kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları isterse teker teker, isterse aynı anda hedefine yollayabilir. Kazıklar çok yüksek bir isabet oranına sahiptir ve havada manevra yapabilir. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Kazıklar eğer harekete geçirilmiş ise havada sabit tutulamaz. Kullanıcı bu süre boyunca hareket edebilir. Hedefe isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan bir kaç saniye sonra açtıkları yara ile beraber yok olurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Kullanıcı kazıkları bitirdiği zaman yeni bir beşli oluşturabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı onu o anda görebilen bir kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan şahıs kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları isterse teker teker, isterse aynı anda hedefine yollayabilir. Kazıklar çok yüksek bir isabet oranına sahiptir ve havada manevra yapabilir. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Kazıklar eğer harekete geçirilmiş ise havada sabit tutulamaz. Kullanıcı bu süre boyunca hareket edebilir. Hedefe isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan bir kaç saniye sonra açtıkları yara ile beraber yok olurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Kullanıcı kazıkları bitirdiği zaman yeni bir beşli oluşturabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
► Show Spoiler
İsim: Jubaku Satsu
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
► Show Spoiler
İsim: Magen: Bunshin
El Mühürleri: Orta
Açıklama: Kullanıcı etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı tekniği her uyguladığında bir adet klon çıkar ancak tek bir illüzyon içerisinde beşe kadar klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
El Mühürleri: Orta
Açıklama: Kullanıcı etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı tekniği her uyguladığında bir adet klon çıkar ancak tek bir illüzyon içerisinde beşe kadar klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
► Show Spoiler
İsim: Utakata [Gizli]
El Mühürleri: Yok
Açıklama: Kullanıcı nefes alır ve bir kaç saniye odaklanır, ardından bir parmağını hedefine doğrultur. Eğer hedef bu parmağa bakarsa tekniğin etkisi altına girer. Teknik, kullanıcının uçan şekilsiz bir siyah kütle çağırabilmesine ve bunu kullanarak çeşitli illüzyonlar gerçekleştirebilmesini sağlar. Bu kütle oyun hamuru gibi düşünülebilir ve hızlı bir şekilde havada uçabilir. Kullanıcı bu kütleyi kullanarak bir çok farklı doğaüstü olaylar gerçekleştirebilir. Kullanıcı kütleyi parçalayarak silahlara çevirebilir, genişleterek büyük bir objeye veya bir kişiye büründürebilir, bu obje veya kişiyi kontrol edebilir. Kütle ayrıca hedefi de etkileyebilir. Kullanıcı kütleyi hedefe bir şekilde ulaştırmayı başarabilirse onun ağzını kapatabilir, vücudunun bir kısmını kaplatarak şeklini değiştirebilir. Etkiler bu örneklerle sınırlı değildir. Oluşturulacak illüzyonlar kütlenin parçalanması veya genişlemesine dayalı cisimleşme çizgisinde herhangi bir şey olabilir. Kullanıcı teknik aktif iken kompleks olmayan fiziksel hamleler gerçekleştirebilir, chakrasını basitçe yoğurabilir ve onları uzuvlarına aktarabilir, fakat başka bir teknik hazırlamaya başladığında illüzyon bozulur. Açık kaldığı sürece chakra tüketir ve odaklanma gerektirir.
El Mühürleri: Yok
Açıklama: Kullanıcı nefes alır ve bir kaç saniye odaklanır, ardından bir parmağını hedefine doğrultur. Eğer hedef bu parmağa bakarsa tekniğin etkisi altına girer. Teknik, kullanıcının uçan şekilsiz bir siyah kütle çağırabilmesine ve bunu kullanarak çeşitli illüzyonlar gerçekleştirebilmesini sağlar. Bu kütle oyun hamuru gibi düşünülebilir ve hızlı bir şekilde havada uçabilir. Kullanıcı bu kütleyi kullanarak bir çok farklı doğaüstü olaylar gerçekleştirebilir. Kullanıcı kütleyi parçalayarak silahlara çevirebilir, genişleterek büyük bir objeye veya bir kişiye büründürebilir, bu obje veya kişiyi kontrol edebilir. Kütle ayrıca hedefi de etkileyebilir. Kullanıcı kütleyi hedefe bir şekilde ulaştırmayı başarabilirse onun ağzını kapatabilir, vücudunun bir kısmını kaplatarak şeklini değiştirebilir. Etkiler bu örneklerle sınırlı değildir. Oluşturulacak illüzyonlar kütlenin parçalanması veya genişlemesine dayalı cisimleşme çizgisinde herhangi bir şey olabilir. Kullanıcı teknik aktif iken kompleks olmayan fiziksel hamleler gerçekleştirebilir, chakrasını basitçe yoğurabilir ve onları uzuvlarına aktarabilir, fakat başka bir teknik hazırlamaya başladığında illüzyon bozulur. Açık kaldığı sürece chakra tüketir ve odaklanma gerektirir.
► Show Spoiler
İsim: Kokuangyou no Jutsu
El Mühürleri: Uzun
Açıklama: Kullanıcı tekniğin etkisi altında almak istediği kişilere doğru bakar. O anda, eğer o kişiler de kullanıcıya bakıyor ise, tekniğin etkisi altına girerler. Teknik, hedeflerin görme ve duyma yetilerini bozar. 3 metre ilerisini göremez ve duyamaz hale gelirler. Hedefler herhangi bir yönden gelecek saldırıya açık hale gelir. Teknik kullanıcı chakra harcamayı kesmediği sürece aktif kalır.
El Mühürleri: Uzun
Açıklama: Kullanıcı tekniğin etkisi altında almak istediği kişilere doğru bakar. O anda, eğer o kişiler de kullanıcıya bakıyor ise, tekniğin etkisi altına girerler. Teknik, hedeflerin görme ve duyma yetilerini bozar. 3 metre ilerisini göremez ve duyamaz hale gelirler. Hedefler herhangi bir yönden gelecek saldırıya açık hale gelir. Teknik kullanıcı chakra harcamayı kesmediği sürece aktif kalır.
Shinobi Ekipman Ustalığı ( C-Rank )
► Show Spoiler
D Rank
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyede shuriken talimlerini ağırlaştırır, kunai ile nasıl daha efektif olacağının araştırmasını yapar. Fırlatılan shurikenlerin hızı ve hasarı artar, kunai ile yapılacak agresif hamlelerin hasar potansiyeli yükselir.
C Rank
Kullanıcı antrenmanlarını ilerletir ve fırlattığı kunailerin hızını bir üst seviyeye taşır. Kunaileri bir kaç tur elinde döndürerek atmayı tercih ederse, havada onlara derin falsolar verdirtebilir. Kunai ile daha rahat defansif hamleler yapmaya başlar ve başarılı defansif hamlelerin oranı yükselir. Fırlatılan shurikenlerin hızları da artmaya devam eder.
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyede shuriken talimlerini ağırlaştırır, kunai ile nasıl daha efektif olacağının araştırmasını yapar. Fırlatılan shurikenlerin hızı ve hasarı artar, kunai ile yapılacak agresif hamlelerin hasar potansiyeli yükselir.
C Rank
Kullanıcı antrenmanlarını ilerletir ve fırlattığı kunailerin hızını bir üst seviyeye taşır. Kunaileri bir kaç tur elinde döndürerek atmayı tercih ederse, havada onlara derin falsolar verdirtebilir. Kunai ile daha rahat defansif hamleler yapmaya başlar ve başarılı defansif hamlelerin oranı yükselir. Fırlatılan shurikenlerin hızları da artmaya devam eder.
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
9 Kunai
5 Shuriken
10mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis Bombası
Flak Set ( Etiket : Hafif)
2 Telsiz
3 Shinobi Hapı ( Kan Hapı, 2x Chakra Hapı)
Özellikler
-
- Yamato Kazuya
- Amegakure
- Posts: 29
- Joined: May 20th, 2019, 3:17 pm
- Künye:
Re: Köşe Masa #2
Post by Yamato Kazuya » April 14th, 2025, 9:35 pm
savaşşş dövüşşş kannnn heyecannnn

► Show Spoiler
Künye
İsim: Yamato Kazuya
Yaş: 13
Cinsiyet: Erkek
Boy: 160 cm
Kilo: 55 kg
Element: Fuuton
Köy: Amegakure
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Nam: Silüet
Puanlar
GP: 0
VP: 0
PP: 0
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Profil
Beceri
Teknik
Taijutsu
Yönelimler
Silah
Özellikler
İsim: Yamato Kazuya
Yaş: 13
Cinsiyet: Erkek
Boy: 160 cm
Kilo: 55 kg
Element: Fuuton
Köy: Amegakure
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Nam: Silüet
Puanlar
GP: 0
VP: 0
PP: 0
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Profil
- Güç: C - Rank
- Çeviklik: C - Rank
- Kondisyon: D - Rank
- Potansiyel: D - Rank
- Zihin: E - Rank
- Varlık: C - Rank
Beceri
- [Güç] Atletizm: F
- [Çeviklik] Akrobasi: F
- [Çeviklik] El Hassasiyeti: F
- [Çeviklik] Saklanma: F
- [Kondisyon] Form: F
- [Potansiyel] Ninshuu: F
- [Varlık] Aldatma: F
- [Varlık] Empati: F
- [Varlık] Sosyalleşme: F
- [Zeka] Farkındalık: F
- [Zeka] İzcilik: F
- [Zeka] Bilim: F
Teknik
Taijutsu
- Iaido, Iaigiri
- Fuuton, Kami Oroshi
- Fuuton, Fuuchi no Jutsu
- Fuuton, Tobikoshi no Jutsu
- Fuuton, Fuchou no Jutsu
- Fuuton, Fuukyou no Jutsu
- Iaido, B - Rank
- Ek Eğitim (Iaido, D - Rank)
- Yakın Çekiş (Iaido, D - Rank)
- Ek Eğitim (Iaido, C - Rank)
- Çağlayan (Iaido, C - Rank)
Yönelimler
Silah
- Katana - 2 VP
- File İçlik - 1 VP
- Panço - 1 VP
- İlk Yardım Çantası - 1 VP
Özellikler
- Okawa Ringo
- Ishigakure
- Posts: 304
- Joined: February 25th, 2019, 1:04 am
- Künye:
Re: Köşe Masa #2
Post by Okawa Ringo » April 18th, 2025, 2:42 am
hepimiz kovulacağız

■ Künye
• İsim: Okawa Ringo
• Yaş: 20
• Cinsiyet: Erkek
• Boy: 173
• Kilo: 65
• Element: Fuuton
• Köy: Ishigakure
• Seviye: B - Rank
• Rütbe: Jounin
• Nam: Sanrı
■ Puanlar
■ Linkler• GP: 0
• VP: 4
• PP: 2
■ Profil
■ Beceriler
• Güç: D+
• Çeviklik: B
• Kondisyon: C+
• Potansiyel: B
• Varlık: D
• Zeka: D
■ Teknikler• [Güç] Atletizm: F
• [Çeviklik] Akrobasi: C
• [Çeviklik] El Hassasiyeti: E
• [Çeviklik] Saklanma: F
• [Kondisyon] Form: D
• [Potansiyel] Ninshuu: F
• [Varlık] Aldatma: F
• [Varlık] Empati: F
• [Varlık] Sosyalleşme: F
• [Zeka] Farkındalık: E
• [Zeka] İzcilik: F
• [Zeka] Bilim: F
■ Stiller ve Kabiliyetler• Ninpou: Ayatsuito - D Rank *
• Fuuton: Kami Oroshi - D Rank
• Fuuton: Fuuchi no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Tobikoshi no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Fuchou no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Fuukyou no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Reppushou - C Rank
• Fuuton: Renkuudan - B Rank
• Fuuton: Sairi no Jutsu - B Rank *
• Juryokugan: Sanrin - A Rank *
■ Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar• Shinobi Ekipman Ustalığı - A Rank
◦ Kabiliyet: Akrep - B Rank
• Nadide Ekipman
◦ Kamisori *
• Bel Çantası
◦ Fırlatma Kunaisi, 20 Adet
• Uyluk Çantası (Sağ)
◦ Kunai, 9 Adet
• Flak Set
◦ Shuriken, 20 Adet
• Sırt Çantası
◦ Patlayıcı Parşömen, 4 Adet
◦ Sis Bombası, 5 Adet
◦ Misina, 5 metre
◦ Panço
• Diğer
◦ İlk Yardım Çantası
◦ File İçlik
Jump to
- RPGTürk
- ↳ Duyurular
- ↳ Sorular ve Öneriler
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel Rehberler
- ↳ Yönelim Rehberleri
- Oyuncu Kaynakları
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel
- ↳ Gelişim
- ↳ Yönelim
- ↳ Oyuncu Bölümü
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Aktif Karakterler
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Yönetici Karakterleri
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Dükkan
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Teknik Geliştirme
- ↳ Teknik Yaratımı
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Kayıtları
- ↳ Görevler ve Kurgular
- ↳ Görev Panosu
- ↳ Arşiv
- ↳ Kurgular
- ↳ Arşiv
- ↳ NPC Kütüphanesi
- ↳ Bingo Kitabı
- ↳ S - Rank
- ↳ A - Rank
- ↳ B - Rank
- ↳ C - Rank
- ↳ D - Rank
- Role Play Alanları
- ↳ Kaya Ülkesi
- ↳ Ishigakure
- ↳ Ishi-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Kurobe Vadisi
- ↳ Kurobe Mağaraları
- ↳ Minami Şehri
- ↳ Iya Vadisi
- ↳ Shinano Dağı
- ↳ Asakura Geçidi
- ↳ Chibu Kasabası
- ↳ Kuzuryu-gawa Nehri
- ↳ Shirakami Vadi Ormanı
- ↳ Çimen Ülkesi
- ↳ Kusagakure
- ↳ Kusa-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Otonashi Düzlükleri
- ↳ Hiezu Ormanı
- ↳ Funahashi Şehri
- ↳ Kannabi Köprüsü
- ↳ Abeno Ovası
- ↳ Kantou Bayırı
- ↳ Sagano Bambu Ormanı
- ↳ Kawakami Kasabası
- ↳ Doushi Kasabası
- ↳ Yağmur Ülkesi
- ↳ Amegakure
- ↳ Ame-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Sessiz Dehlizler
- ↳ Yahiko Ormanı
- ↳ Toyone Şehri
- ↳ Eski Suwa Nehir Yatağı
- ↳ Yubari-gawa Nehir Kasabası
- ↳ Nanmin Yöresi
- ↳ Terkedilmiş Bölge
- ↳ Kusagakure Güvenlik Hattı
- ↳ Tanigakure Yerleşkesi
- ↳ Sınırdışı Bölgeler
- ↳ Diğer Ülkeler
- ↳ Diğer Köyler
- Arena
- ↳ Sezonlar
- ↳ Arşiv
- ↳ 1. Sezon
- ↳ Karakterler
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Klasik
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Arşiv
- Konu Dışı
- ↳ Sohbet
- ↳ Avatar - İmza Atölyesi
- ↳ Fanfiction - Kurgu Köşesi
- ↳ Arşiv
- Arşiv
- ↳ Oyuncu Bölümü Arşivleri
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Onaylanan Karakterler
- ↳ Yetkili Karakterleri
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Takım Geliştirme
- ↳ Dükkan
- ↳ Teknik Geliştirme / Yaratım
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Arşivi
- ↳ Örgüt Yönetimi
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Operasyonlar
- ↳ Aktif Operasyon
- ↳ Pasif Operasyon
- ↳ Arşiv - Kurgular
- ↳ Arşiv - Görevler
- ↳ Role Play Arşivleri
- ↳ Jounin Sınavı
- ↳ 9. Alan
- ↳ Göl
- ↳ Turuncu Takım Özel Alanı
- ↳ Orman
- ↳ Yeşil Takım Özel Alanı
- ↳ Malikane
- ↳ Sarı Takım Özel Alanı
- ↳ Tepeler
- ↳ Mavi Takım Özel Alanı
- ↳ Terkedilmiş Kasaba
- ↳ Mor Takım Özel Alanı
- ↳ Değerlendirme Alanı