Profil
Güç: C
Çeviklik: C
Kondisyon: C
Potansiyel: B
Varlık: D
Zihin: C
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F+
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F+
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: D
[Potansiyel] Ninshuu: E+
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler Dokuton; Dokudan Dokuton; Kyousui no Yoroi Atlama; Zırh Refleksi
Suiton: Jousui Suiton: Heisashiki Suiton: Gyourai no Jutsu Suiton: Roteki no Jutsu Suiton: Kakudai no Jutsu Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu Ninpou: Shunshin no Jutsu Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu Ninpou: Bunshin Bakuha Ninpou: Kuchiyose no Jutsu; Hiyaki Genjutsu: Rakumei no Jutsu Shigure Kenjutsu; Hadan Shigure Kenjutsu; Hade Suiseiki Taijutsu: Kaidan
Stiller ve Kabiliyetler Shigure Stili (A-Rank) Ek Eğitimler İğne
Enlem & Boylam
Suiseiki Stili (C-Rank) Ek Eğitimler Yönlendirme
Odak
Profil Güç: C - Rank Çeviklik: C - Rank Potansiyel: C - Rank Kondisyon: D - Rank Zihin: B - Rank Varlık: C - Rank
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Genjutsu: Rakumei no Jutsu, D Rank
Genjutsu: Teishi no Jutsu, C Rank
Genjutsu: Jubaku Satsu, B Rank
Genjutsu: Shibou no Jutsu, B Rank
Genjutsu: Magen: Bunshin, B Rank
Genjutsu: Omotsuki, A Rank
Ninjutsu: Ninpou, Shunshin, D Rank
Ninjutsu: Raiton, Ikazuchi no Kiba, C Rank
Ninjutsu: Raiton, Raijin no Tate, B Rank
Stiller ve Kabiliyetler
Stil: Ayatsu, D Rank
Stil: Musatsu, C Rank
Kabiliyet: J Kesiş (Musatsu, C Rank)
Kabiliyet: Çift silah Kullanımı (Musatsu, C Rank)
Yönelimler
Iryou-nin, A Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Cennet Küpeleri. Iori'den hatıra. Medikal At Arabası Tantou
-Satılık- Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Enayi matarası Zehir koydum içine Bedavaya aldım enayiden Bunu biri vermişti bana
Konuşma Renk Skalası
"Jouichirou Dış Ses" "Jouichirou İç Ses" "Zuijin Dış Ses" "Diğer Karakter ve NPC Dış Ses"
Motivasyon
Zuijin Esareti
Jouichirou; kendi gerçekliğinden, dünya gerçekliğine geçmenin tek yolunun zuijinleri kendi gerçekliğindeki esaretinden kurtarmak olduğunu biliyordu. Neredeyse kendini bildi bileli etrafında olan zuijinleri kendi gerçekliğinden kurtarıp, dünyadaki gerçekliğe getirmesi gerekliydi. Onları unutarak dünya gerçekliğine dönmek seçenekleri arasında asla değildi. Onları gerçekliğe getirmenin bir yolunu bulmalıydı, ne olursa olsun.
Bilginin Peşinde
Jouichirou’yu hayata bağlayan en temel ihtiyaçlarından biri haline gelen “bilmek” isteğiydi. İlgisini çekmesi durumunda, herşeyini bilmeye duyduğu ihtiyaç onu bu hale getirmişti. Bilginin öğrenilmesi, kayda alınması, incelenmesi, kesinleştirilmesi Jouichirou için hayat enerjisiydi.
Komplikasyon
Paranoid Şizofreni
Jouichirou her ne kadar kendi gerçekliğinin farklı bir yer olduğnunu farkında olsa da, bu onun bir vaka olduğunu değiştirmiyordu. Zuijinleri kontrol edemiyordu ve onların söyleyeceklerine karışamıyordu. Yaşadığı güne kadar bildiği zuijinleri tek bir anda değil, yavaş yavaş tanımıştı. Bu sebeple yeni bir zuijinle karşılaşmayacağı kesin değildi. Şu anda varolanların orada olduklarını bilse de, yeni karşılaşabileceği bir zuijine karşı tamamen savunmasızdı. Bu sebeple tanımadığı insanlarla diyalog kurmak için, onların gerçek insanlar olduğundan emin olması gerekiyordu ve bu konu, insanlara hayatında yer vermesi için zor bir durum oluşturuyordu.
Fuinjutsu B-Rank
Obje Sayı Sınır Arttırma
Obje Üstüne Obje Mühürleme
Obje Boyut Sınırı Arttırma
Ninjutsu Teknikleri Mühürleme
Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Eş Mühür Oluşturabilme
Durumsal Aktivasyon
Boş Mühür Oluşturma
Ninjutsu
Shunshin
Zanshuu no Jutsu
Genjutsu
Hanasaku no Jutsu
Rakumei no Jutsu
Kuroshiki
Rishuu
Magen: Bunshin
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar 1. Ekipman Çantası
Funyuu (6 adet 1'li Rulo, 2 Adet 2'li Rulo)
Kunai (Normal Kalite) x15
Fırça-Mürekkep Seti
Cübbede bulunan eşya ve mühürler aşağıdaki gibidir.(Savaş sonrası düzenlemesi yapılacaktır)
► Show Spoiler
Tekli Funyuu 1:Ninjutsu Mührü - Zanshuu no Jutsu
Tekli Funyuu 2:Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, üzerine temas (canlı, cansız) halinde açılır. Kinetik enerji salınımı ile mührün baktığı yönde itici bir kuvvet uygular. Bu itici kuvvet mühür üzerinden dışa doğru püskürtücü etkiye sahiptir.
Tekli Funyuu 3:Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Tekli Funyuu 4:Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mühür, canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının kaslarına mührün içine yüklenmiş enerjiyi göndererek bir süreliğine ekstra hız kazandırır. Mührün yapıştırıldığı canlının kendi hızı referans olarak 1 birim alınır ise, mühür bu hızı 1,5 birim yapacak şekildedir.
Tekli Funyuu 5:Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mührün canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının anlık hafıza kaybı yaşamasını sağlar. Bunu yapmak için de yapıştırılan kişinin zihni ile beyninin depolama alanı arasındaki bağı mühürleyerek başarır. Boyun ve ense civarında bir yere yapıştırılması gerekmektedir. Yapıştırılan kişi afallar, ancak mühür hızlı kırılır.
Tekli Funyuu 6:Eş Mühür/Obje Mührü - 2'li Funyuu 2|Mühür 1 ile eş mühürdür. Mühür 2'li Funyuu|Mühür 1 mührü açılması durumunda aktif olur, açılış tetikleme eş mührüdür. 6 Adet Kunai mühürlenmiştir.
2'li Funyuu 1|Mühür 1:Eş Mühür/Ninjutsu Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 2 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Zanshuu no Jutsu
2'li Funyuu 1|Mühür 2:Eş Mühür/Etki Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 1 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Kullanıcının ninjutsu kabiliyetini bir süreliğine arttıracak şekilde etkiler. Bu etki kullanıcının tekniği oluşturmak için vücudunda yoğurduğu chakra akışını optimum seviyeye çeker ve yoğrulan chakra havzasını genişletir. Eğer etki başka bir mühre yazılmış ninjutsu ile birlikte kullanılacaksa, mühürdeki enerjinin dışarıya akışını daha yüksek basınçta olacak şekilde etkiler. Her iki durumda da, kullanılan ninjutsu için harcanan chakra/zaman oranı artacak şekildedir.
2'li Funyuu 2|Mühür 1:Eş Mühür - Tekli Funyuu 6 Mührü ile eş mühürdür, mührün açılması durumunda Tekli Funyuu 6'daki mühür de açılır, açılış tetikleme eş mührüdür.
2'li Funyuu 2|Mühür 2:Boş bir sayfadır, olası herhangi bir kullanıma karşı yedekte beklemektedir.
Mühürlü Kunai 1:Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Kullanıcının "Ritan" demesi halinde açılır. Mührün enerji çıkışı kunainin uç noktasından olacak şekildedir, böylelikle kunai ivmesini kaybetmez. Kinetik enerji salınımı ile kunainin yönünü bir defaya mahsus 90 derece değiştirebilir.
Mühürlü Kunai 2:Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Mühürlü Kunai 3:Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Cübbe Sırt Kısmı:Durumsal Aktivasyon/Obje Mührü - Mühür, kullanıcı "Waru" demesi durumunda açılır. 6 Adet kunai mühürlenmiştir.
Cübbe Sağ Kol Üstü:Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Cübbe Sol Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite" demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.
Cübbe Sol Kol Üstü:Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü: Cübbe Sağ Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.
-Satılık- Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Az Kullanılmış Matara Enayi matarası Zehir koydum içine Bedavaya aldım enayiden Bunu biri vermişti bana
lütfen ben alabilir miyim
毒
► Show Spoiler
Künye
İsim: Kasumikage Teki
Yaş: 23
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.84
Kilo: 82
Element: Suiton
Köy: Kusagakure
Seviye: B Rank
Rütbe: Jounin
Nam: Sanrı
Profil
Güç: C
Çeviklik: C
Kondisyon: C
Potansiyel: B
Varlık: D
Zihin: C
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F+
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F+
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: D
[Potansiyel] Ninshuu: E+
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler Dokuton; Dokudan Dokuton; Kyousui no Yoroi Atlama; Zırh Refleksi
Suiton: Jousui Suiton: Heisashiki Suiton: Gyourai no Jutsu Suiton: Roteki no Jutsu Suiton: Kakudai no Jutsu Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu Ninpou: Shunshin no Jutsu Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu Ninpou: Bunshin Bakuha Ninpou: Kuchiyose no Jutsu; Hiyaki Genjutsu: Rakumei no Jutsu Shigure Kenjutsu; Hadan Shigure Kenjutsu; Hade Suiseiki Taijutsu: Kaidan
Stiller ve Kabiliyetler Shigure Stili (A-Rank) Ek Eğitimler İğne
Enlem & Boylam
Suiseiki Stili (C-Rank) Ek Eğitimler Yönlendirme
Odak
Hiç mi vicdan yok ulan sizde. Hiç mi vicdan yok. Götümüze don vermeden bizi göreve gönderdiniz, yaparsınız aslansınız kaplansınız dediniz. Afedersin ama bir bok bile söylemeden bizi savaşa gönderdiniz. Çoluğu çocuğu savaşa gönderdiniz, ne anlar ya bu çocuk ya bu genin lan bu ne anlar savaştan. Bir de yanımıza npc verdiniz abuk sabuk konuşuyo. Oradan biri geliyo al diyo bunu iç diyo, alıyorum içiyorum zehir çıkıyo. Kıvranıyorum kıvranıyorum, ölümlerden geri dönüyorum. Sabaha kadar kustum ya ben, sabaha kadar. Haru beni çuvalmışım gibi taşıdı ya yanında, kolum kalkmıyo neden? Neden acaba karı bana iç bunu diyo, ben niye içiyorum ülkem için vatanım için. Vatan toprağı dedik, savunuruz dedik, başımıza gelmeyen kalmadı. NPC geliyo sen önden git sana bir şey olmaz diyolar ben 20 tane adamın arasına giriyorum bir bakıyorum hepsi düşman. Ben tek başıma karargah basıyorum, ben geninim ya. Olacak iş değil kardeşim bu. Böyle olmaz, böyle yönetim olmaz. Hepsi bitiyo ben köyüme dönüyorum. Ölmeden. Özellikle söylüyorum bak ölmeden. Geliyorum inzivaya çekiliyorum. Biraz kendi işlerim vardı onları hallettim, ufak tefek al sat işleri falan. Geri geliyorum 3 yıl timeskip var diyolar. Sana hiç bir ödül yok diyolar. Birileri ödüller alıyolar, benim kanımda hala zehir var ya. Ben daha kazandığım PP'leri harcayamadan sen yoksun diyolar. PP ver diyorum o yok diyo, gp yok mu diyorum o da yok diyo. Varlık puanı varmış onu ver diyorum o hiç olmaz diyo. Versene abi bi şey bana da, plaket ver. Muhtara gittim, muhtardan bi yazı almaya çalıştım onu da vermediler. Ben bu savaşa katılmadım mı arkadaşım, bu memleket için bu vatan için canımı ortaya koymadım mı. Onursal ödül yok mu, katılım evrağı, herhangi bir şey ya. Nişan takın bari diyorum, sen evli değil misin diyo. Abi ben onu mu diyorum. PP verin diyorum muhtardan yazı bile alamıyorum. Buradan Kusa yönetimine açık mektubumdur, acilen benim sorunumu çözün abi. Muhtarlığın önünde bekliyorum, yemin ederim olay çıkarırım. Belediyeye giderim orada bağırırım. Bırakın lan beni ibneler.
Konuşma Renk Skalası
"Jouichirou Dış Ses" "Jouichirou İç Ses" "Zuijin Dış Ses" "Diğer Karakter ve NPC Dış Ses"
Motivasyon
Zuijin Esareti
Jouichirou; kendi gerçekliğinden, dünya gerçekliğine geçmenin tek yolunun zuijinleri kendi gerçekliğindeki esaretinden kurtarmak olduğunu biliyordu. Neredeyse kendini bildi bileli etrafında olan zuijinleri kendi gerçekliğinden kurtarıp, dünyadaki gerçekliğe getirmesi gerekliydi. Onları unutarak dünya gerçekliğine dönmek seçenekleri arasında asla değildi. Onları gerçekliğe getirmenin bir yolunu bulmalıydı, ne olursa olsun.
Bilginin Peşinde
Jouichirou’yu hayata bağlayan en temel ihtiyaçlarından biri haline gelen “bilmek” isteğiydi. İlgisini çekmesi durumunda, herşeyini bilmeye duyduğu ihtiyaç onu bu hale getirmişti. Bilginin öğrenilmesi, kayda alınması, incelenmesi, kesinleştirilmesi Jouichirou için hayat enerjisiydi.
Komplikasyon
Paranoid Şizofreni
Jouichirou her ne kadar kendi gerçekliğinin farklı bir yer olduğnunu farkında olsa da, bu onun bir vaka olduğunu değiştirmiyordu. Zuijinleri kontrol edemiyordu ve onların söyleyeceklerine karışamıyordu. Yaşadığı güne kadar bildiği zuijinleri tek bir anda değil, yavaş yavaş tanımıştı. Bu sebeple yeni bir zuijinle karşılaşmayacağı kesin değildi. Şu anda varolanların orada olduklarını bilse de, yeni karşılaşabileceği bir zuijine karşı tamamen savunmasızdı. Bu sebeple tanımadığı insanlarla diyalog kurmak için, onların gerçek insanlar olduğundan emin olması gerekiyordu ve bu konu, insanlara hayatında yer vermesi için zor bir durum oluşturuyordu.
Fuinjutsu B-Rank
Obje Sayı Sınır Arttırma
Obje Üstüne Obje Mühürleme
Obje Boyut Sınırı Arttırma
Ninjutsu Teknikleri Mühürleme
Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Eş Mühür Oluşturabilme
Durumsal Aktivasyon
Boş Mühür Oluşturma
Ninjutsu
Shunshin
Zanshuu no Jutsu
Genjutsu
Hanasaku no Jutsu
Rakumei no Jutsu
Kuroshiki
Rishuu
Magen: Bunshin
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar 1. Ekipman Çantası
Funyuu (6 adet 1'li Rulo, 2 Adet 2'li Rulo)
Kunai (Normal Kalite) x15
Fırça-Mürekkep Seti
Cübbede bulunan eşya ve mühürler aşağıdaki gibidir.(Savaş sonrası düzenlemesi yapılacaktır)
► Show Spoiler
Tekli Funyuu 1:Ninjutsu Mührü - Zanshuu no Jutsu
Tekli Funyuu 2:Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, üzerine temas (canlı, cansız) halinde açılır. Kinetik enerji salınımı ile mührün baktığı yönde itici bir kuvvet uygular. Bu itici kuvvet mühür üzerinden dışa doğru püskürtücü etkiye sahiptir.
Tekli Funyuu 3:Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Tekli Funyuu 4:Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mühür, canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının kaslarına mührün içine yüklenmiş enerjiyi göndererek bir süreliğine ekstra hız kazandırır. Mührün yapıştırıldığı canlının kendi hızı referans olarak 1 birim alınır ise, mühür bu hızı 1,5 birim yapacak şekildedir.
Tekli Funyuu 5:Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mührün canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının anlık hafıza kaybı yaşamasını sağlar. Bunu yapmak için de yapıştırılan kişinin zihni ile beyninin depolama alanı arasındaki bağı mühürleyerek başarır. Boyun ve ense civarında bir yere yapıştırılması gerekmektedir. Yapıştırılan kişi afallar, ancak mühür hızlı kırılır.
Tekli Funyuu 6:Eş Mühür/Obje Mührü - 2'li Funyuu 2|Mühür 1 ile eş mühürdür. Mühür 2'li Funyuu|Mühür 1 mührü açılması durumunda aktif olur, açılış tetikleme eş mührüdür. 6 Adet Kunai mühürlenmiştir.
2'li Funyuu 1|Mühür 1:Eş Mühür/Ninjutsu Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 2 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Zanshuu no Jutsu
2'li Funyuu 1|Mühür 2:Eş Mühür/Etki Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 1 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Kullanıcının ninjutsu kabiliyetini bir süreliğine arttıracak şekilde etkiler. Bu etki kullanıcının tekniği oluşturmak için vücudunda yoğurduğu chakra akışını optimum seviyeye çeker ve yoğrulan chakra havzasını genişletir. Eğer etki başka bir mühre yazılmış ninjutsu ile birlikte kullanılacaksa, mühürdeki enerjinin dışarıya akışını daha yüksek basınçta olacak şekilde etkiler. Her iki durumda da, kullanılan ninjutsu için harcanan chakra/zaman oranı artacak şekildedir.
2'li Funyuu 2|Mühür 1:Eş Mühür - Tekli Funyuu 6 Mührü ile eş mühürdür, mührün açılması durumunda Tekli Funyuu 6'daki mühür de açılır, açılış tetikleme eş mührüdür.
2'li Funyuu 2|Mühür 2:Boş bir sayfadır, olası herhangi bir kullanıma karşı yedekte beklemektedir.
Mühürlü Kunai 1:Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Kullanıcının "Ritan" demesi halinde açılır. Mührün enerji çıkışı kunainin uç noktasından olacak şekildedir, böylelikle kunai ivmesini kaybetmez. Kinetik enerji salınımı ile kunainin yönünü bir defaya mahsus 90 derece değiştirebilir.
Mühürlü Kunai 2:Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Mühürlü Kunai 3:Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Cübbe Sırt Kısmı:Durumsal Aktivasyon/Obje Mührü - Mühür, kullanıcı "Waru" demesi durumunda açılır. 6 Adet kunai mühürlenmiştir.
Cübbe Sağ Kol Üstü:Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Cübbe Sol Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite" demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.
Cübbe Sol Kol Üstü:Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü: Cübbe Sağ Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.
Hiç mi vicdan yok ulan sizde. Hiç mi vicdan yok. Götümüze don vermeden bizi göreve gönderdiniz, yaparsınız aslansınız kaplansınız dediniz. Afedersin ama bir bok bile söylemeden bizi savaşa gönderdiniz. Çoluğu çocuğu savaşa gönderdiniz, ne anlar ya bu çocuk ya bu genin lan bu ne anlar savaştan. Bir de yanımıza npc verdiniz abuk sabuk konuşuyo. Oradan biri geliyo al diyo bunu iç diyo, alıyorum içiyorum zehir çıkıyo. Kıvranıyorum kıvranıyorum, ölümlerden geri dönüyorum. Sabaha kadar kustum ya ben, sabaha kadar. Haru beni çuvalmışım gibi taşıdı ya yanında, kolum kalkmıyo neden? Neden acaba karı bana iç bunu diyo, ben niye içiyorum ülkem için vatanım için. Vatan toprağı dedik, savunuruz dedik, başımıza gelmeyen kalmadı. NPC geliyo sen önden git sana bir şey olmaz diyolar ben 20 tane adamın arasına giriyorum bir bakıyorum hepsi düşman. Ben tek başıma karargah basıyorum, ben geninim ya. Olacak iş değil kardeşim bu. Böyle olmaz, böyle yönetim olmaz. Hepsi bitiyo ben köyüme dönüyorum. Ölmeden. Özellikle söylüyorum bak ölmeden. Geliyorum inzivaya çekiliyorum. Biraz kendi işlerim vardı onları hallettim, ufak tefek al sat işleri falan. Geri geliyorum 3 yıl timeskip var diyolar. Sana hiç bir ödül yok diyolar. Birileri ödüller alıyolar, benim kanımda hala zehir var ya. Ben daha kazandığım PP'leri harcayamadan sen yoksun diyolar. PP ver diyorum o yok diyo, gp yok mu diyorum o da yok diyo. Varlık puanı varmış onu ver diyorum o hiç olmaz diyo. Versene abi bi şey bana da, plaket ver. Muhtara gittim, muhtardan bi yazı almaya çalıştım onu da vermediler. Ben bu savaşa katılmadım mı arkadaşım, bu memleket için bu vatan için canımı ortaya koymadım mı. Onursal ödül yok mu, katılım evrağı, herhangi bir şey ya. Nişan takın bari diyorum, sen evli değil misin diyo. Abi ben onu mu diyorum. PP verin diyorum muhtardan yazı bile alamıyorum. Buradan Kusa yönetimine açık mektubumdur, acilen benim sorunumu çözün abi. Muhtarlığın önünde bekliyorum, yemin ederim olay çıkarırım. Belediyeye giderim orada bağırırım. Bırakın lan beni ibneler.
AMINA KODUUM DAHA CHUUNİN OLDUĞUNU HATIRLAMIYOSUN GENİNİM DE GENİNİM YAZMIŞSIN YÜRÜ GİT LAN BURDAN ZATEN NASIL YAZDIYSAN ALINTIYA DA ALAMADIM Bİ TÜRLÜ PÜ Amk
Profil Güç: C - Rank Çeviklik: C - Rank Potansiyel: C - Rank Kondisyon: D - Rank Zihin: B - Rank Varlık: C - Rank
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Genjutsu: Rakumei no Jutsu, D Rank
Genjutsu: Teishi no Jutsu, C Rank
Genjutsu: Jubaku Satsu, B Rank
Genjutsu: Shibou no Jutsu, B Rank
Genjutsu: Magen: Bunshin, B Rank
Genjutsu: Omotsuki, A Rank
Ninjutsu: Ninpou, Shunshin, D Rank
Ninjutsu: Raiton, Ikazuchi no Kiba, C Rank
Ninjutsu: Raiton, Raijin no Tate, B Rank
Stiller ve Kabiliyetler
Stil: Ayatsu, D Rank
Stil: Musatsu, C Rank
Kabiliyet: J Kesiş (Musatsu, C Rank)
Kabiliyet: Çift silah Kullanımı (Musatsu, C Rank)
Yönelimler
Iryou-nin, A Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Cennet Küpeleri. Iori'den hatıra. Medikal At Arabası Tantou
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: D [Çeviklik] Akrobasi: D+ | [Çeviklik] El Hassasiyeti: F | [Çeviklik] Saklanma: F [Kondisyon] Form: D
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F | [Varlık] Empati: D+ | [Varlık] Sosyalleşme: F [Zeka] Farkındalık: D | [Zeka] İzcilik: F | [Zeka] Bilim: F
Teknikler: Doton: Moguragakure no Jutsu
Stiller ve Kabiliyetler: Nagatsu Stili A-Rank
Nagatsu Stili, C-Rank Kabiliyet: Çift Silah
Nagatsu Stili, C-Rank Kabiliyet: Değirmen
Nagatsu Stili, A-Rank Kabiliyet: Son Çare
Ekipmanlar
2 Özel Yari
Özel Üretim Gözlük
Özel Üretim Panço
Sis Bombası, 2'li Paket
Kan Shinobi Hapı
Chakra Shinobi Hapı
Yemek Shinobi Hapı
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: D [Çeviklik] Akrobasi: D+ | [Çeviklik] El Hassasiyeti: F | [Çeviklik] Saklanma: F [Kondisyon] Form: D
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F | [Varlık] Empati: D+ | [Varlık] Sosyalleşme: F [Zeka] Farkındalık: D | [Zeka] İzcilik: F | [Zeka] Bilim: F
Teknikler: Doton: Moguragakure no Jutsu
Stiller ve Kabiliyetler: Nagatsu Stili A-Rank
Nagatsu Stili, C-Rank Kabiliyet: Çift Silah
Nagatsu Stili, C-Rank Kabiliyet: Değirmen
Nagatsu Stili, A-Rank Kabiliyet: Son Çare
Ekipmanlar
2 Özel Yari
Özel Üretim Gözlük
Özel Üretim Panço
Sis Bombası, 2'li Paket
Kan Shinobi Hapı
Chakra Shinobi Hapı
Yemek Shinobi Hapı