Kaçak Olmanın Zorlukları

Eskiyen, artık kullanılmayan her şeye ait yegane bölge.
Locked
User avatar
Kurochi Hayato
Posts: 16
Joined: August 31st, 2018, 1:50 am

Kaçak Olmanın Zorlukları

Post by Kurochi Hayato » September 2nd, 2018, 3:31 pm

Kaçak Zorlukları #1

Tüm Dünya'yı karşınıza almaya hazır olun. Zira dost diyeceğiniz kimse olmaz.
Image
Künye
İsim: Kurochi Hayato
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Ryo: 50.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Kaos! Kaos! Kaoosssss!
Hayato, kaostan beslenen biridir. Gittiği yerde çıkarttığı her kaosu eğlene eğlene izler. Hatta o kaosun içinde bizzat başrol oynarsa üfff! Tadından yenmez. En büyük arzusu Shinobilerin hakim olduğu Dünya'yı Shinobiler'e layık bir hale getirmektir. Savaş, kan, hayatları korunması gereken zavallı insanlar. Kulağa çok hoş geliyor değil mi?

Komplikasyon
Kişilik Bozukluğu
Hayato, hastalığı sebebiyle abartılı bir gurura sahiptir. Karşılaştığı her insanın ona karşı bir takım duygular hissetmesini ister. Nefret olur, sevgi olur, hayranlık olur fark etmez. Fakat Hayato birisi tarafından takılmadığını, umursanmadığını gördüğü anda bir anda tüm psikolojisi alt üst olur ve tüm hayatını yaşama amacı o insanın Hayato'ya karşı bir takım duygular beslemesi yönünde olur. Hayato kendine olan güvenini kaybeder ve o insan Hayato'ya karşı bir şeyler hissedene kadar Hayato öfkeli, kontrolsüz, yıkık bir insana dönüşür.


Profil
Güç: 4
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 5
Varlık: 10
Zeka: 2

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3 [F]
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Jutsu Listesi
Taijutsu
[Stil] Rinjoushou B-Rank
Kullanıcı, adımlama tekniğini bir üst noktaya taşır. Rakibin etrafında yapacağı ufak yer değiştirmeler neredeyse anında gerçekleşir. Kullanıcı bu sayede vakit kaybetmeden saldırılarının yönünü değiştirebilir. Bu yer değiştirmeler, tekniğin yapısı yüzünden defansif olarak çok bir fayda sağlamasa da farkını hissettirir.
Ninjutsu
Shunshin / D-Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Dendou no Jutsu / D-Rank
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.

Kangehika / C-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elini herhangi bir yüzeye değdirir. Ardından, bu yüzeyden hedefine doğru elektrik akımı yollamaya başlar. Bu yüzey yer, duvar, su gibi herhangi katı veya sıvı bir materyel olabilir, iletken olmasına gerek yoktur. Ancak eğer iletkenler ile kullanılırsa tekniğin gücü artar. Elektrik akımı ile karşılaşan hedef hasar alır. Menzil uzadıkça tekniğin hasar potansiyeli azalır.

Goumon no Te / B-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından rakibinin kafasını yakalamaya çalışır. Eğer başarılı olursa, ani bir elektrik şoku verir ve bu rakibi paralize eder. Neye uğradığını şaşıran rakibin dengesi bozulur, uzuvları rastgele kitlenmeye başlar. Tekniğin etkisi 1 dakikaya kadar sürebilir ve ardı ardına kullanılması rakibi bayıltır.
Saku Toshio
Posts: 5
Joined: August 31st, 2018, 3:46 am

Re: Kaçak Olmanın Zorlukları

Post by Saku Toshio » September 2nd, 2018, 3:33 pm

Kaçak Zorlukları #2

Kaçaksınızdır.
Künye
İsim: Saku Toshio
Yaş: 22
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 50.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 6

Motivasyon
Bilginin Lütfü
Bir şeyler öğrenecek olması Toshio’yu çok heyecanlandırır. Hatta bunun için yaşıyor bile diyebiliriz. Tabi her ne kadar bunun için yaşasa da bilginin nadirliğine göre heyecanı artıp azalıyor.


Komplikasyon
Bilgi Hırsızı
Toshio’nun elinden bilgi çalınması onu deliye döndürür. Tam anlamıyla kafayı yer. Mantıklı düşünemez ve o bilgiyi geri almak için elinden geleni yapar. Bu bilginin nadir olup olmaması önemli değildir. Öğreneceği bilgiyi çaldırmak bile Toshio’yu dehşete düşürebilir.


Özellikler
-

Profil
Güç: 5
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 6
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 3
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 2
[Zeka] İzcilik: 3


Ninjutsu
Shunshin - D Rank
Otonaku Ashi - D Rank
Dendou No Jutsu - D Rank
Kangehika - C Rank
Goumon No Te - B Rank

Taijutsu
Rinjoushou C Rank

Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
User avatar
Kotegawa Ooki
Posts: 160
Joined: August 31st, 2018, 10:46 pm

Re: Kaçak Olmanın Zorlukları

Post by Kotegawa Ooki » September 2nd, 2018, 3:35 pm

Kaçak Zorlukları #3

Kazandığın GP'yi parasızlıktan harcayamamak.
Image
Künye
► Show Spoiler
Motivasyon/Komplikasyon/Özellik
► Show Spoiler
Profil
► Show Spoiler
Beceri
► Show Spoiler
Ninjutsu
► Show Spoiler
Taijutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
► Show Spoiler
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar Standart
► Show Spoiler
Locked

Return to “Arşiv”