Kaçak Zorlukları #1
Tüm Dünya'yı karşınıza almaya hazır olun. Zira dost diyeceğiniz kimse olmaz.
- Naruto | Yeni Jenerasyon Konu Dışı Arşiv
- Search
-
- It is currently May 10th, 2025, 1:04 am
- All times are UTC+03:00
Kaçak Olmanın Zorlukları
Eskiyen, artık kullanılmayan her şeye ait yegane bölge.
- Kurochi Hayato
- Posts: 16
- Joined: August 31st, 2018, 1:50 am
Kaçak Olmanın Zorlukları
Post by Kurochi Hayato » September 2nd, 2018, 3:31 pm

Künye
İsim: Kurochi Hayato
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Ryo: 50.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Kaos! Kaos! Kaoosssss!
Hayato, kaostan beslenen biridir. Gittiği yerde çıkarttığı her kaosu eğlene eğlene izler. Hatta o kaosun içinde bizzat başrol oynarsa üfff! Tadından yenmez. En büyük arzusu Shinobilerin hakim olduğu Dünya'yı Shinobiler'e layık bir hale getirmektir. Savaş, kan, hayatları korunması gereken zavallı insanlar. Kulağa çok hoş geliyor değil mi?
Komplikasyon
Kişilik Bozukluğu
Hayato, hastalığı sebebiyle abartılı bir gurura sahiptir. Karşılaştığı her insanın ona karşı bir takım duygular hissetmesini ister. Nefret olur, sevgi olur, hayranlık olur fark etmez. Fakat Hayato birisi tarafından takılmadığını, umursanmadığını gördüğü anda bir anda tüm psikolojisi alt üst olur ve tüm hayatını yaşama amacı o insanın Hayato'ya karşı bir takım duygular beslemesi yönünde olur. Hayato kendine olan güvenini kaybeder ve o insan Hayato'ya karşı bir şeyler hissedene kadar Hayato öfkeli, kontrolsüz, yıkık bir insana dönüşür.
Profil
Güç: 4
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 5
Varlık: 10
Zeka: 2
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3 [F]
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
İsim: Kurochi Hayato
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Ryo: 50.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Kaos! Kaos! Kaoosssss!
Hayato, kaostan beslenen biridir. Gittiği yerde çıkarttığı her kaosu eğlene eğlene izler. Hatta o kaosun içinde bizzat başrol oynarsa üfff! Tadından yenmez. En büyük arzusu Shinobilerin hakim olduğu Dünya'yı Shinobiler'e layık bir hale getirmektir. Savaş, kan, hayatları korunması gereken zavallı insanlar. Kulağa çok hoş geliyor değil mi?
Komplikasyon
Kişilik Bozukluğu
Hayato, hastalığı sebebiyle abartılı bir gurura sahiptir. Karşılaştığı her insanın ona karşı bir takım duygular hissetmesini ister. Nefret olur, sevgi olur, hayranlık olur fark etmez. Fakat Hayato birisi tarafından takılmadığını, umursanmadığını gördüğü anda bir anda tüm psikolojisi alt üst olur ve tüm hayatını yaşama amacı o insanın Hayato'ya karşı bir takım duygular beslemesi yönünde olur. Hayato kendine olan güvenini kaybeder ve o insan Hayato'ya karşı bir şeyler hissedene kadar Hayato öfkeli, kontrolsüz, yıkık bir insana dönüşür.
Profil
Güç: 4
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 5
Varlık: 10
Zeka: 2
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3 [F]
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Taijutsu
[Stil] Rinjoushou B-Rank
Kullanıcı, adımlama tekniğini bir üst noktaya taşır. Rakibin etrafında yapacağı ufak yer değiştirmeler neredeyse anında gerçekleşir. Kullanıcı bu sayede vakit kaybetmeden saldırılarının yönünü değiştirebilir. Bu yer değiştirmeler, tekniğin yapısı yüzünden defansif olarak çok bir fayda sağlamasa da farkını hissettirir.
Ninjutsu
Shunshin / D-Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Dendou no Jutsu / D-Rank
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.
Kangehika / C-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elini herhangi bir yüzeye değdirir. Ardından, bu yüzeyden hedefine doğru elektrik akımı yollamaya başlar. Bu yüzey yer, duvar, su gibi herhangi katı veya sıvı bir materyel olabilir, iletken olmasına gerek yoktur. Ancak eğer iletkenler ile kullanılırsa tekniğin gücü artar. Elektrik akımı ile karşılaşan hedef hasar alır. Menzil uzadıkça tekniğin hasar potansiyeli azalır.
Goumon no Te / B-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından rakibinin kafasını yakalamaya çalışır. Eğer başarılı olursa, ani bir elektrik şoku verir ve bu rakibi paralize eder. Neye uğradığını şaşıran rakibin dengesi bozulur, uzuvları rastgele kitlenmeye başlar. Tekniğin etkisi 1 dakikaya kadar sürebilir ve ardı ardına kullanılması rakibi bayıltır.
[Stil] Rinjoushou B-Rank
Kullanıcı, adımlama tekniğini bir üst noktaya taşır. Rakibin etrafında yapacağı ufak yer değiştirmeler neredeyse anında gerçekleşir. Kullanıcı bu sayede vakit kaybetmeden saldırılarının yönünü değiştirebilir. Bu yer değiştirmeler, tekniğin yapısı yüzünden defansif olarak çok bir fayda sağlamasa da farkını hissettirir.
Ninjutsu
Shunshin / D-Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Dendou no Jutsu / D-Rank
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.
Kangehika / C-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elini herhangi bir yüzeye değdirir. Ardından, bu yüzeyden hedefine doğru elektrik akımı yollamaya başlar. Bu yüzey yer, duvar, su gibi herhangi katı veya sıvı bir materyel olabilir, iletken olmasına gerek yoktur. Ancak eğer iletkenler ile kullanılırsa tekniğin gücü artar. Elektrik akımı ile karşılaşan hedef hasar alır. Menzil uzadıkça tekniğin hasar potansiyeli azalır.
Goumon no Te / B-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından rakibinin kafasını yakalamaya çalışır. Eğer başarılı olursa, ani bir elektrik şoku verir ve bu rakibi paralize eder. Neye uğradığını şaşıran rakibin dengesi bozulur, uzuvları rastgele kitlenmeye başlar. Tekniğin etkisi 1 dakikaya kadar sürebilir ve ardı ardına kullanılması rakibi bayıltır.
-
- Posts: 5
- Joined: August 31st, 2018, 3:46 am
Re: Kaçak Olmanın Zorlukları
Post by Saku Toshio » September 2nd, 2018, 3:33 pm
Kaçak Zorlukları #2
Kaçaksınızdır.
Kaçaksınızdır.
Künye
İsim: Saku Toshio
Yaş: 22
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 50.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 6
Motivasyon
Bilginin Lütfü
Bir şeyler öğrenecek olması Toshio’yu çok heyecanlandırır. Hatta bunun için yaşıyor bile diyebiliriz. Tabi her ne kadar bunun için yaşasa da bilginin nadirliğine göre heyecanı artıp azalıyor.
Komplikasyon
Bilgi Hırsızı
Toshio’nun elinden bilgi çalınması onu deliye döndürür. Tam anlamıyla kafayı yer. Mantıklı düşünemez ve o bilgiyi geri almak için elinden geleni yapar. Bu bilginin nadir olup olmaması önemli değildir. Öğreneceği bilgiyi çaldırmak bile Toshio’yu dehşete düşürebilir.
Özellikler
-
Profil
Güç: 5
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 6
Zeka: 3
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 3
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 2
[Zeka] İzcilik: 3
Ninjutsu
Shunshin - D Rank
Otonaku Ashi - D Rank
Dendou No Jutsu - D Rank
Kangehika - C Rank
Goumon No Te - B Rank
Taijutsu
Rinjoushou C Rank
Genjutsu
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
İsim: Saku Toshio
Yaş: 22
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 50.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 6
Motivasyon
Bilginin Lütfü
Bir şeyler öğrenecek olması Toshio’yu çok heyecanlandırır. Hatta bunun için yaşıyor bile diyebiliriz. Tabi her ne kadar bunun için yaşasa da bilginin nadirliğine göre heyecanı artıp azalıyor.
Komplikasyon
Bilgi Hırsızı
Toshio’nun elinden bilgi çalınması onu deliye döndürür. Tam anlamıyla kafayı yer. Mantıklı düşünemez ve o bilgiyi geri almak için elinden geleni yapar. Bu bilginin nadir olup olmaması önemli değildir. Öğreneceği bilgiyi çaldırmak bile Toshio’yu dehşete düşürebilir.
Özellikler
-
Profil
Güç: 5
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 6
Zeka: 3
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 3
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 2
[Zeka] İzcilik: 3
Ninjutsu
Shunshin - D Rank
Otonaku Ashi - D Rank
Dendou No Jutsu - D Rank
Kangehika - C Rank
Goumon No Te - B Rank
Taijutsu
Rinjoushou C Rank
Genjutsu
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
- Kotegawa Ooki
- Posts: 160
- Joined: August 31st, 2018, 10:46 pm
Re: Kaçak Olmanın Zorlukları
Post by Kotegawa Ooki » September 2nd, 2018, 3:35 pm
Kaçak Zorlukları #3
Kazandığın GP'yi parasızlıktan harcayamamak.
Kazandığın GP'yi parasızlıktan harcayamamak.

Künye
Motivasyon/Komplikasyon/Özellik
Profil
Beceri
Ninjutsu
Taijutsu
Genjutsu
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar Standart
► Show Spoiler
İsim: Kotegawa Ooki
Yaş: 22
Cinsiyet: Dişi
Element: Katon
Seviye: C
Rütbe: Chunin
Ryo: 10.000
Prestij: 0
Ün: 8
Kullanılabilir GP: 0
Yaş: 22
Cinsiyet: Dişi
Element: Katon
Seviye: C
Rütbe: Chunin
Ryo: 10.000
Prestij: 0
Ün: 8
Kullanılabilir GP: 0
► Show Spoiler
Motivasyon:
Macera
Ooki maceracı bir kişiliği olduğu için yeni yerler görmeyi, yeni kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler denemeyi çok sever. Bunun dışında ortada bir risk varsa ve bu bir bilinmeyene doğru çıkıyorsa onu denemektende çekinmediği gibi bundan zevkte alır.
Hareketlilik
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hiperaktifte değildir ama masa başında saatler geçirmek yerine dışarı çıkıp bir şeyler yapmayı ,mesela koşmayı, tercih eder. Bu yüzden fiziksel aktif olacağı şeyler yapmaktan zevk alır.
Komplikasyon:
Kardeş - Kotegawa Chisa
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Hareketlilik:
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hareketli bir yaşamı diğer türlüsüne tercih eder ama bu onun için bir motivasyon kaynağı olduğu kadar bir zorlukturda. Eğer yapacağı iş akademinin bir sonraki yıl temizlik giderlerini hesaplamak gibi tamamen sandalye ve masa arasında geçecek bir işse bunu yapmamak veya bir şekilde bu işe hareket katmak için elinden geleni yapar. Aksi halde sıkıntıdan ölür.
Özellikler
-
Macera
Ooki maceracı bir kişiliği olduğu için yeni yerler görmeyi, yeni kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler denemeyi çok sever. Bunun dışında ortada bir risk varsa ve bu bir bilinmeyene doğru çıkıyorsa onu denemektende çekinmediği gibi bundan zevkte alır.
Hareketlilik
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hiperaktifte değildir ama masa başında saatler geçirmek yerine dışarı çıkıp bir şeyler yapmayı ,mesela koşmayı, tercih eder. Bu yüzden fiziksel aktif olacağı şeyler yapmaktan zevk alır.
Komplikasyon:
Kardeş - Kotegawa Chisa
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Hareketlilik:
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hareketli bir yaşamı diğer türlüsüne tercih eder ama bu onun için bir motivasyon kaynağı olduğu kadar bir zorlukturda. Eğer yapacağı iş akademinin bir sonraki yıl temizlik giderlerini hesaplamak gibi tamamen sandalye ve masa arasında geçecek bir işse bunu yapmamak veya bir şekilde bu işe hareket katmak için elinden geleni yapar. Aksi halde sıkıntıdan ölür.
Özellikler
-
► Show Spoiler
Güç: 15
Çeviklik: 8
Kondisyon: 7
Potansiyel: 4
Varlık: 1
Zeka: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 7
Potansiyel: 4
Varlık: 1
Zeka: 3
► Show Spoiler
[Güç] 1. Favori Beceri. Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
► Show Spoiler
Kaon no Jutsu - Katon D
Ayatsuito - Nınpou D
Choune no Jutsu - Nınpou C
Gouka Mekkyaku [Gizli] - Katon A
Ninja kısa bir el mührü serisini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur. Isınan materyeller teknik süresi boyunca kullanıcıya zarar vermez. Teknik haricinde oluşmuş ısı kaynakları kullanıcıyı normal bir şekilde etkiler.
Ayatsuito - Nınpou D
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir, bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Kullanıcı chakra aktardığı sürece misina kontrol edilebilir.
Choune no Jutsu - Nınpou C
Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek, kullanıcının mesajını köyüne taşır. Kullanıcının köyüne ulaşan kelebek, kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin köye ulaşması, uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir, ancak daha uzun olmaz. Eğer kullanıcı kaçak ise tekniği kullanmadan önce kelebeğin dönüş noktasını belirlemeli ve bunu imzasında, tekniğin yanına yazmalıdır.
Gouka Mekkyaku [Gizli] - Katon A
Ninja Uma mührünü yaparak derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünde bir şişkinlik belirir. Kullanıcı ardından içindeki nefesi dışarıya püskürtür ve 5 metre yüksekliğinde, 30 metre genişliğinde bir alanı kaplayacak şekilde bir alev duvarı oluşturur. Ardından, kullanıcı nefesini vermeyi sürdürerek bu alev duvarını ileriye doğru genişletir ve bu duvarı bir alev denizine çevirir. Kullanıcı istediği kadar bu alev denizini ileriye doğru genişletebilir, ancak genişlettikten sonra geriye küçültemez. Bu alevler aşırı sıcaktır, geçtikleri her yeri yakar ve ağır hasar verirler. Kullanıcı alev püskürtmeye devam ettikçe, oluşturulan alev denizinin boyutuyla doğru orantılı olacak şekilde chakra yer.
► Show Spoiler
Judaichi - A
Oukashou - Judaichi C
Kullanıcı hamleleri ile rakibinin pozisyonunu değiştirmeyi öğrenir ve isabetli her hamlesi rakibi sendeletmeye başlar. Her bir darbenin ardından pozisyonu bozulan rakip kullanıcı karşısında dezavantaja düşer ve hata yapma olasılığı artar. Kullanıcının tüm gücünü kullanarak yapacağı sert bir hamle, rakibi yerde bir kaç metre yuvarlanmaya kadar götürebilir.
Oukashou - Judaichi C
Kullanıcı chakrasını yoğurur ve elinde toplar. Ardından yumruğunu savurarak hamlesini yapar ve yumruk hedefe isabet ettiği anda chakra dışarı salınır. Bu şekilde, kullanıcının yumruğunun yıkıcı gücü aşırı derecede artar. Bu tekniğe yakalanan rakip metrelerce yuvarlanabilir. Teknik ile ince duvarlar kırılabilir.
► Show Spoiler
-
► Show Spoiler
Özel Üretim Muşta x2
Deri Zırh
Normal Kalite Katana
Standart Shinobi Ekipmanları(Misina Hariç Kullanıldı.)
3 Patlayıcı Sarılı Kunai (Standart Ekipman dahil 4)
Deri Zırh
Normal Kalite Katana
Standart Shinobi Ekipmanları(Misina Hariç Kullanıldı.)
3 Patlayıcı Sarılı Kunai (Standart Ekipman dahil 4)
Jump to
- RPGTürk
- ↳ Duyurular
- ↳ Sorular ve Öneriler
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel Rehberler
- ↳ Yönelim Rehberleri
- Oyuncu Kaynakları
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel
- ↳ Gelişim
- ↳ Yönelim
- ↳ Oyuncu Bölümü
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Aktif Karakterler
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Yönetici Karakterleri
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Dükkan
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Teknik Geliştirme
- ↳ Teknik Yaratımı
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Kayıtları
- ↳ Görevler ve Kurgular
- ↳ Görev Panosu
- ↳ Arşiv
- ↳ Kurgular
- ↳ Arşiv
- ↳ NPC Kütüphanesi
- ↳ Bingo Kitabı
- ↳ S - Rank
- ↳ A - Rank
- ↳ B - Rank
- ↳ C - Rank
- ↳ D - Rank
- Role Play Alanları
- ↳ Kaya Ülkesi
- ↳ Ishigakure
- ↳ Ishi-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Kurobe Vadisi
- ↳ Kurobe Mağaraları
- ↳ Minami Şehri
- ↳ Iya Vadisi
- ↳ Shinano Dağı
- ↳ Asakura Geçidi
- ↳ Chibu Kasabası
- ↳ Kuzuryu-gawa Nehri
- ↳ Shirakami Vadi Ormanı
- ↳ Çimen Ülkesi
- ↳ Kusagakure
- ↳ Kusa-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Otonashi Düzlükleri
- ↳ Hiezu Ormanı
- ↳ Funahashi Şehri
- ↳ Kannabi Köprüsü
- ↳ Abeno Ovası
- ↳ Kantou Bayırı
- ↳ Sagano Bambu Ormanı
- ↳ Kawakami Kasabası
- ↳ Doushi Kasabası
- ↳ Yağmur Ülkesi
- ↳ Amegakure
- ↳ Ame-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Sessiz Dehlizler
- ↳ Yahiko Ormanı
- ↳ Toyone Şehri
- ↳ Eski Suwa Nehir Yatağı
- ↳ Yubari-gawa Nehir Kasabası
- ↳ Nanmin Yöresi
- ↳ Terkedilmiş Bölge
- ↳ Kusagakure Güvenlik Hattı
- ↳ Tanigakure Yerleşkesi
- ↳ Sınırdışı Bölgeler
- ↳ Diğer Ülkeler
- ↳ Diğer Köyler
- Arena
- ↳ Sezonlar
- ↳ Arşiv
- ↳ 1. Sezon
- ↳ Karakterler
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Klasik
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Arşiv
- Konu Dışı
- ↳ Sohbet
- ↳ Avatar - İmza Atölyesi
- ↳ Fanfiction - Kurgu Köşesi
- ↳ Arşiv
- Arşiv
- ↳ Oyuncu Bölümü Arşivleri
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Onaylanan Karakterler
- ↳ Yetkili Karakterleri
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Takım Geliştirme
- ↳ Dükkan
- ↳ Teknik Geliştirme / Yaratım
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Arşivi
- ↳ Örgüt Yönetimi
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Operasyonlar
- ↳ Aktif Operasyon
- ↳ Pasif Operasyon
- ↳ Arşiv - Kurgular
- ↳ Arşiv - Görevler
- ↳ Role Play Arşivleri
- ↳ Jounin Sınavı
- ↳ 9. Alan
- ↳ Göl
- ↳ Turuncu Takım Özel Alanı
- ↳ Orman
- ↳ Yeşil Takım Özel Alanı
- ↳ Malikane
- ↳ Sarı Takım Özel Alanı
- ↳ Tepeler
- ↳ Mavi Takım Özel Alanı
- ↳ Terkedilmiş Kasaba
- ↳ Mor Takım Özel Alanı
- ↳ Değerlendirme Alanı