- Naruto | Yeni Jenerasyon Konu Dışı Arşiv
- Search
-
- It is currently May 10th, 2025, 12:42 am
- All times are UTC+03:00
Müzik Paylaşım
Eskiyen, artık kullanılmayan her şeye ait yegane bölge.
- Hitsujikai Waru
- Posts: 34
- Joined: August 31st, 2018, 11:28 am
Re: Müzik Paylaşım
Post by Hitsujikai Waru » October 7th, 2018, 12:30 pm

Künye
İsim: Hitsujikai Waru
Yaş: 16
Cinsiyet: E
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin Kaçak
Ryo: 10.000 Ryo
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP: 15
Motivasyon
Annesi Chizu; Bir şekilde annesinden güvenilir bir haber almayı ve sonunda onun yanına geri dönmeyi planlıyor. Bunun yanında genel bir çerçevede babasını tekrar etmek ve annesinin hayatından kaybolan ve bir köşede ölen biri olmamak için hayatta kalmayı ve hayatta olduğundan onu haberdar etmeyi istemekte.
Profil
Güç: 2
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 5
Varlık: 6
Zeka: 6
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
Favori Beceri; [Zeka] Tıp: 3
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Fuuton: Shinkuutai, D-Rank
Taijutsu
Musatsu Stili, C-Rank
Genjutsu
Teishi no Jutsu, C-Rank
Kokohi no Jutsu, C-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Kokuangyou no Jutsu, A-Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Wakizashi, İyi Kalite
İsim: Hitsujikai Waru
Yaş: 16
Cinsiyet: E
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin Kaçak
Ryo: 10.000 Ryo
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP: 15
Motivasyon
Annesi Chizu; Bir şekilde annesinden güvenilir bir haber almayı ve sonunda onun yanına geri dönmeyi planlıyor. Bunun yanında genel bir çerçevede babasını tekrar etmek ve annesinin hayatından kaybolan ve bir köşede ölen biri olmamak için hayatta kalmayı ve hayatta olduğundan onu haberdar etmeyi istemekte.
Profil
Güç: 2
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 5
Varlık: 6
Zeka: 6
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
Favori Beceri; [Zeka] Tıp: 3
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Fuuton: Shinkuutai, D-Rank
Taijutsu
Musatsu Stili, C-Rank
Genjutsu
Teishi no Jutsu, C-Rank
Kokohi no Jutsu, C-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Kokuangyou no Jutsu, A-Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Wakizashi, İyi Kalite
- Kitamura Susumu
- Kusagakure
- Posts: 273
- Joined: August 31st, 2018, 1:49 am
- Künye:
Re: Müzik Paylaşım
Post by Kitamura Susumu » October 10th, 2018, 11:09 pm

Künye
İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 22
Cinsiyet: Errkek
Boy: 173
Kilo: 50
Element: Raiton
Köy: Kusagakure
Seviye: B - Rank
Rütbe: Tokubetsu Jounin
Nam: Karanlık
Puanlar
GP: 0
VP: 25
PP: 3
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Teknik Geliştirme
Teknik Yaratma
Mod Yaratımı
Efsanevi Yaratık Kaydı
Profil
Güç: C - Rank
Çeviklik: C - Rank
Potansiyel: C - Rank
Kondisyon: D - Rank
Zihin: B - Rank
Varlık: C - Rank
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Genjutsu: Rakumei no Jutsu, D Rank
Genjutsu: Teishi no Jutsu, C Rank
Genjutsu: Jubaku Satsu, B Rank
Genjutsu: Shibou no Jutsu, B Rank
Genjutsu: Magen: Bunshin, B Rank
Genjutsu: Omotsuki, A Rank
Ninjutsu: Ninpou, Shunshin, D Rank
Ninjutsu: Raiton, Ikazuchi no Kiba, C Rank
Ninjutsu: Raiton, Raijin no Tate, B Rank
Stiller ve Kabiliyetler
Stil: Ayatsu, D Rank
Stil: Musatsu, C Rank
Kabiliyet: J Kesiş (Musatsu, C Rank)
Kabiliyet: Çift silah Kullanımı (Musatsu, C Rank)
Yönelimler
Iryou-nin, A Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Cennet Küpeleri. Iori'den hatıra.
Medikal At Arabası
Tantou
Özellikler
-
İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 22
Cinsiyet: Errkek
Boy: 173
Kilo: 50
Element: Raiton
Köy: Kusagakure
Seviye: B - Rank
Rütbe: Tokubetsu Jounin
Nam: Karanlık
Puanlar
GP: 0
VP: 25
PP: 3
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Teknik Geliştirme
Teknik Yaratma
Mod Yaratımı
Efsanevi Yaratık Kaydı
Profil
Güç: C - Rank
Çeviklik: C - Rank
Potansiyel: C - Rank
Kondisyon: D - Rank
Zihin: B - Rank
Varlık: C - Rank
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Genjutsu: Rakumei no Jutsu, D Rank
Genjutsu: Teishi no Jutsu, C Rank
Genjutsu: Jubaku Satsu, B Rank
Genjutsu: Shibou no Jutsu, B Rank
Genjutsu: Magen: Bunshin, B Rank
Genjutsu: Omotsuki, A Rank
Ninjutsu: Ninpou, Shunshin, D Rank
Ninjutsu: Raiton, Ikazuchi no Kiba, C Rank
Ninjutsu: Raiton, Raijin no Tate, B Rank
Stiller ve Kabiliyetler
Stil: Ayatsu, D Rank
Stil: Musatsu, C Rank
Kabiliyet: J Kesiş (Musatsu, C Rank)
Kabiliyet: Çift silah Kullanımı (Musatsu, C Rank)
Yönelimler
Iryou-nin, A Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Cennet Küpeleri. Iori'den hatıra.
Medikal At Arabası
Tantou
Özellikler
-
- Hitsujikai Waru
- Posts: 34
- Joined: August 31st, 2018, 11:28 am
Re: Müzik Paylaşım
Post by Hitsujikai Waru » October 17th, 2018, 7:21 pm

Künye
İsim: Hitsujikai Waru
Yaş: 16
Cinsiyet: E
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin Kaçak
Ryo: 10.000 Ryo
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP: 15
Motivasyon
Annesi Chizu; Bir şekilde annesinden güvenilir bir haber almayı ve sonunda onun yanına geri dönmeyi planlıyor. Bunun yanında genel bir çerçevede babasını tekrar etmek ve annesinin hayatından kaybolan ve bir köşede ölen biri olmamak için hayatta kalmayı ve hayatta olduğundan onu haberdar etmeyi istemekte.
Profil
Güç: 2
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 5
Varlık: 6
Zeka: 6
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
Favori Beceri; [Zeka] Tıp: 3
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Fuuton: Shinkuutai, D-Rank
Taijutsu
Musatsu Stili, C-Rank
Genjutsu
Teishi no Jutsu, C-Rank
Kokohi no Jutsu, C-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Kokuangyou no Jutsu, A-Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Wakizashi, İyi Kalite
İsim: Hitsujikai Waru
Yaş: 16
Cinsiyet: E
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin Kaçak
Ryo: 10.000 Ryo
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP: 15
Motivasyon
Annesi Chizu; Bir şekilde annesinden güvenilir bir haber almayı ve sonunda onun yanına geri dönmeyi planlıyor. Bunun yanında genel bir çerçevede babasını tekrar etmek ve annesinin hayatından kaybolan ve bir köşede ölen biri olmamak için hayatta kalmayı ve hayatta olduğundan onu haberdar etmeyi istemekte.
Profil
Güç: 2
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 5
Varlık: 6
Zeka: 6
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
Favori Beceri; [Zeka] Tıp: 3
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Fuuton: Shinkuutai, D-Rank
Taijutsu
Musatsu Stili, C-Rank
Genjutsu
Teishi no Jutsu, C-Rank
Kokohi no Jutsu, C-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Kokuangyou no Jutsu, A-Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Wakizashi, İyi Kalite
- Moriai Jouichirou
- Posts: 72
- Joined: October 16th, 2018, 8:58 pm
Re: Müzik Paylaşım
Post by Moriai Jouichirou » October 17th, 2018, 10:12 pm


Konuşma Renk Skalası
"Jouichirou Dış Ses"
"Jouichirou İç Ses"
"Zuijin Dış Ses"
"Diğer Karakter ve NPC Dış Ses"
"Jouichirou Dış Ses"
"Jouichirou İç Ses"
"Zuijin Dış Ses"
"Diğer Karakter ve NPC Dış Ses"
Künye
İsim: Moriai Jouichirou
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 115.000
Prestij: 8
Ün: 15
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Zuijin Esareti
Jouichirou; kendi gerçekliğinden, dünya gerçekliğine geçmenin tek yolunun zuijinleri kendi gerçekliğindeki esaretinden kurtarmak olduğunu biliyordu. Neredeyse kendini bildi bileli etrafında olan zuijinleri kendi gerçekliğinden kurtarıp, dünyadaki gerçekliğe getirmesi gerekliydi. Onları unutarak dünya gerçekliğine dönmek seçenekleri arasında asla değildi. Onları gerçekliğe getirmenin bir yolunu bulmalıydı, ne olursa olsun.
Bilginin Peşinde
Jouichirou’yu hayata bağlayan en temel ihtiyaçlarından biri haline gelen “bilmek” isteğiydi. İlgisini çekmesi durumunda, herşeyini bilmeye duyduğu ihtiyaç onu bu hale getirmişti. Bilginin öğrenilmesi, kayda alınması, incelenmesi, kesinleştirilmesi Jouichirou için hayat enerjisiydi.
Komplikasyon
Paranoid Şizofreni
Jouichirou her ne kadar kendi gerçekliğinin farklı bir yer olduğnunu farkında olsa da, bu onun bir vaka olduğunu değiştirmiyordu. Zuijinleri kontrol edemiyordu ve onların söyleyeceklerine karışamıyordu. Yaşadığı güne kadar bildiği zuijinleri tek bir anda değil, yavaş yavaş tanımıştı. Bu sebeple yeni bir zuijinle karşılaşmayacağı kesin değildi. Şu anda varolanların orada olduklarını bilse de, yeni karşılaşabileceği bir zuijine karşı tamamen savunmasızdı. Bu sebeple tanımadığı insanlarla diyalog kurmak için, onların gerçek insanlar olduğundan emin olması gerekiyordu ve bu konu, insanlara hayatında yer vermesi için zor bir durum oluşturuyordu.
Özellikler
Profil
Güç: 2
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 8
Zeka: 7
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 3
Ninja Ekipman Ustalığı - C Rank
Fuinjutsu B-Rank
Obje Sayı Sınır Arttırma
Obje Üstüne Obje Mühürleme
Obje Boyut Sınırı Arttırma
Ninjutsu Teknikleri Mühürleme
Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Eş Mühür Oluşturabilme
Durumsal Aktivasyon
Boş Mühür Oluşturma
Ninjutsu
Shunshin
Zanshuu no Jutsu
Genjutsu
Hanasaku no Jutsu
Rakumei no Jutsu
Kuroshiki
Rishuu
Magen: Bunshin
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
1. Ekipman Çantası
2. Cübbe
İsim: Moriai Jouichirou
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 115.000
Prestij: 8
Ün: 15
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Zuijin Esareti
Jouichirou; kendi gerçekliğinden, dünya gerçekliğine geçmenin tek yolunun zuijinleri kendi gerçekliğindeki esaretinden kurtarmak olduğunu biliyordu. Neredeyse kendini bildi bileli etrafında olan zuijinleri kendi gerçekliğinden kurtarıp, dünyadaki gerçekliğe getirmesi gerekliydi. Onları unutarak dünya gerçekliğine dönmek seçenekleri arasında asla değildi. Onları gerçekliğe getirmenin bir yolunu bulmalıydı, ne olursa olsun.
Bilginin Peşinde
Jouichirou’yu hayata bağlayan en temel ihtiyaçlarından biri haline gelen “bilmek” isteğiydi. İlgisini çekmesi durumunda, herşeyini bilmeye duyduğu ihtiyaç onu bu hale getirmişti. Bilginin öğrenilmesi, kayda alınması, incelenmesi, kesinleştirilmesi Jouichirou için hayat enerjisiydi.
Komplikasyon
Paranoid Şizofreni
Jouichirou her ne kadar kendi gerçekliğinin farklı bir yer olduğnunu farkında olsa da, bu onun bir vaka olduğunu değiştirmiyordu. Zuijinleri kontrol edemiyordu ve onların söyleyeceklerine karışamıyordu. Yaşadığı güne kadar bildiği zuijinleri tek bir anda değil, yavaş yavaş tanımıştı. Bu sebeple yeni bir zuijinle karşılaşmayacağı kesin değildi. Şu anda varolanların orada olduklarını bilse de, yeni karşılaşabileceği bir zuijine karşı tamamen savunmasızdı. Bu sebeple tanımadığı insanlarla diyalog kurmak için, onların gerçek insanlar olduğundan emin olması gerekiyordu ve bu konu, insanlara hayatında yer vermesi için zor bir durum oluşturuyordu.
Özellikler
Profil
Güç: 2
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 8
Zeka: 7
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 3
Ninja Ekipman Ustalığı - C Rank
Fuinjutsu B-Rank
Obje Sayı Sınır Arttırma
Obje Üstüne Obje Mühürleme
Obje Boyut Sınırı Arttırma
Ninjutsu Teknikleri Mühürleme
Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Eş Mühür Oluşturabilme
Durumsal Aktivasyon
Boş Mühür Oluşturma
Ninjutsu
Shunshin
Zanshuu no Jutsu
Genjutsu
Hanasaku no Jutsu
Rakumei no Jutsu
Kuroshiki
Rishuu
Magen: Bunshin
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
1. Ekipman Çantası
► Show Spoiler
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
1 Kan Hapı (Normal Kalite)
1 Kristal Parçası
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
1 Kan Hapı (Normal Kalite)
1 Kristal Parçası
► Show Spoiler
Funyuu (6 adet 1'li Rulo, 2 Adet 2'li Rulo)
Kunai (Normal Kalite) x15
Fırça-Mürekkep Seti
Cübbede bulunan eşya ve mühürler aşağıdaki gibidir.(Savaş sonrası düzenlemesi yapılacaktır)
Kunai (Normal Kalite) x15
Fırça-Mürekkep Seti
Cübbede bulunan eşya ve mühürler aşağıdaki gibidir.(Savaş sonrası düzenlemesi yapılacaktır)
► Show Spoiler
Tekli Funyuu 1: Ninjutsu Mührü - Zanshuu no Jutsu
Tekli Funyuu 2:Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, üzerine temas (canlı, cansız) halinde açılır. Kinetik enerji salınımı ile mührün baktığı yönde itici bir kuvvet uygular. Bu itici kuvvet mühür üzerinden dışa doğru püskürtücü etkiye sahiptir.
Tekli Funyuu 3: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Tekli Funyuu 4: Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mühür, canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının kaslarına mührün içine yüklenmiş enerjiyi göndererek bir süreliğine ekstra hız kazandırır. Mührün yapıştırıldığı canlının kendi hızı referans olarak 1 birim alınır ise, mühür bu hızı 1,5 birim yapacak şekildedir.
Tekli Funyuu 5:Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mührün canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının anlık hafıza kaybı yaşamasını sağlar. Bunu yapmak için de yapıştırılan kişinin zihni ile beyninin depolama alanı arasındaki bağı mühürleyerek başarır. Boyun ve ense civarında bir yere yapıştırılması gerekmektedir. Yapıştırılan kişi afallar, ancak mühür hızlı kırılır.
Tekli Funyuu 6:Eş Mühür/Obje Mührü - 2'li Funyuu 2|Mühür 1 ile eş mühürdür. Mühür 2'li Funyuu|Mühür 1 mührü açılması durumunda aktif olur, açılış tetikleme eş mührüdür. 6 Adet Kunai mühürlenmiştir.
2'li Funyuu 1|Mühür 1:Eş Mühür/Ninjutsu Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 2 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Zanshuu no Jutsu
2'li Funyuu 1|Mühür 2: Eş Mühür/Etki Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 1 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Kullanıcının ninjutsu kabiliyetini bir süreliğine arttıracak şekilde etkiler. Bu etki kullanıcının tekniği oluşturmak için vücudunda yoğurduğu chakra akışını optimum seviyeye çeker ve yoğrulan chakra havzasını genişletir. Eğer etki başka bir mühre yazılmış ninjutsu ile birlikte kullanılacaksa, mühürdeki enerjinin dışarıya akışını daha yüksek basınçta olacak şekilde etkiler. Her iki durumda da, kullanılan ninjutsu için harcanan chakra/zaman oranı artacak şekildedir.
2'li Funyuu 2|Mühür 1: Eş Mühür - Tekli Funyuu 6 Mührü ile eş mühürdür, mührün açılması durumunda Tekli Funyuu 6'daki mühür de açılır, açılış tetikleme eş mührüdür.
2'li Funyuu 2|Mühür 2: Boş bir sayfadır, olası herhangi bir kullanıma karşı yedekte beklemektedir.
Mühürlü Kunai 1: Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Kullanıcının "Ritan" demesi halinde açılır. Mührün enerji çıkışı kunainin uç noktasından olacak şekildedir, böylelikle kunai ivmesini kaybetmez. Kinetik enerji salınımı ile kunainin yönünü bir defaya mahsus 90 derece değiştirebilir.
Mühürlü Kunai 2: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Mühürlü Kunai 3: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Cübbe Sırt Kısmı:Durumsal Aktivasyon/Obje Mührü - Mühür, kullanıcı "Waru" demesi durumunda açılır. 6 Adet kunai mühürlenmiştir.
Cübbe Sağ Kol Üstü:Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Cübbe Sol Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite" demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.
Cübbe Sol Kol Üstü:Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü: Cübbe Sağ Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.
Tekli Funyuu 2:Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, üzerine temas (canlı, cansız) halinde açılır. Kinetik enerji salınımı ile mührün baktığı yönde itici bir kuvvet uygular. Bu itici kuvvet mühür üzerinden dışa doğru püskürtücü etkiye sahiptir.
Tekli Funyuu 3: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Tekli Funyuu 4: Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mühür, canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının kaslarına mührün içine yüklenmiş enerjiyi göndererek bir süreliğine ekstra hız kazandırır. Mührün yapıştırıldığı canlının kendi hızı referans olarak 1 birim alınır ise, mühür bu hızı 1,5 birim yapacak şekildedir.
Tekli Funyuu 5:Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mührün canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının anlık hafıza kaybı yaşamasını sağlar. Bunu yapmak için de yapıştırılan kişinin zihni ile beyninin depolama alanı arasındaki bağı mühürleyerek başarır. Boyun ve ense civarında bir yere yapıştırılması gerekmektedir. Yapıştırılan kişi afallar, ancak mühür hızlı kırılır.
Tekli Funyuu 6:Eş Mühür/Obje Mührü - 2'li Funyuu 2|Mühür 1 ile eş mühürdür. Mühür 2'li Funyuu|Mühür 1 mührü açılması durumunda aktif olur, açılış tetikleme eş mührüdür. 6 Adet Kunai mühürlenmiştir.
2'li Funyuu 1|Mühür 1:Eş Mühür/Ninjutsu Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 2 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Zanshuu no Jutsu
2'li Funyuu 1|Mühür 2: Eş Mühür/Etki Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 1 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Kullanıcının ninjutsu kabiliyetini bir süreliğine arttıracak şekilde etkiler. Bu etki kullanıcının tekniği oluşturmak için vücudunda yoğurduğu chakra akışını optimum seviyeye çeker ve yoğrulan chakra havzasını genişletir. Eğer etki başka bir mühre yazılmış ninjutsu ile birlikte kullanılacaksa, mühürdeki enerjinin dışarıya akışını daha yüksek basınçta olacak şekilde etkiler. Her iki durumda da, kullanılan ninjutsu için harcanan chakra/zaman oranı artacak şekildedir.
2'li Funyuu 2|Mühür 1: Eş Mühür - Tekli Funyuu 6 Mührü ile eş mühürdür, mührün açılması durumunda Tekli Funyuu 6'daki mühür de açılır, açılış tetikleme eş mührüdür.
2'li Funyuu 2|Mühür 2: Boş bir sayfadır, olası herhangi bir kullanıma karşı yedekte beklemektedir.
Mühürlü Kunai 1: Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Kullanıcının "Ritan" demesi halinde açılır. Mührün enerji çıkışı kunainin uç noktasından olacak şekildedir, böylelikle kunai ivmesini kaybetmez. Kinetik enerji salınımı ile kunainin yönünü bir defaya mahsus 90 derece değiştirebilir.
Mühürlü Kunai 2: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Mühürlü Kunai 3: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Cübbe Sırt Kısmı:Durumsal Aktivasyon/Obje Mührü - Mühür, kullanıcı "Waru" demesi durumunda açılır. 6 Adet kunai mühürlenmiştir.
Cübbe Sağ Kol Üstü:Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Cübbe Sol Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite" demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.
Cübbe Sol Kol Üstü:Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü: Cübbe Sağ Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.
- Kurosawa Haru
- Kusagakure
- Posts: 340
- Joined: October 12th, 2018, 9:09 pm
- Künye:
- Arena:
Re: Müzik Paylaşım
Post by Kurosawa Haru » October 20th, 2018, 11:55 pm
Kurosawa Haru
Künye
Yaş: 22 Cinsiyet: Kadın Boy: 179 Kilo: 78 Element: Doton Köy: Kusagakure
Seviye: B-Rank Rütbe: Jounin Nam: Sanrı
VP: 4 Prestij Puanı: 9 GP: 0
Linkler:
Karakter Kartı
Karakter Geliştirme
Mod, Majiwari
Dükkan
Profil
Güç: C Çeviklik: B Potansiyel: C+
Kondisyon: C+ Varlık: D+ Zeka: E+
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: D
[Çeviklik] Akrobasi: D+ | [Çeviklik] El Hassasiyeti: F | [Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: D
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F | [Varlık] Empati: D+ | [Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: D | [Zeka] İzcilik: F | [Zeka] Bilim: F
Teknikler:
Doton: Moguragakure no Jutsu
Stiller ve Kabiliyetler:
Nagatsu Stili A-Rank
Nagatsu Stili, C-Rank Kabiliyet: Çift Silah
Nagatsu Stili, C-Rank Kabiliyet: Değirmen
Nagatsu Stili, A-Rank Kabiliyet: Son Çare
Ekipmanlar
2 Özel Yari
Özel Üretim Gözlük
Özel Üretim Panço
Sis Bombası, 2'li Paket
Kan Shinobi Hapı
Chakra Shinobi Hapı
Yemek Shinobi Hapı
- Kitamura Susumu
- Kusagakure
- Posts: 273
- Joined: August 31st, 2018, 1:49 am
- Künye:
Re: Müzik Paylaşım
Post by Kitamura Susumu » November 21st, 2018, 10:20 pm

Künye
İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 22
Cinsiyet: Errkek
Boy: 173
Kilo: 50
Element: Raiton
Köy: Kusagakure
Seviye: B - Rank
Rütbe: Tokubetsu Jounin
Nam: Karanlık
Puanlar
GP: 0
VP: 25
PP: 3
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Teknik Geliştirme
Teknik Yaratma
Mod Yaratımı
Efsanevi Yaratık Kaydı
Profil
Güç: C - Rank
Çeviklik: C - Rank
Potansiyel: C - Rank
Kondisyon: D - Rank
Zihin: B - Rank
Varlık: C - Rank
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Genjutsu: Rakumei no Jutsu, D Rank
Genjutsu: Teishi no Jutsu, C Rank
Genjutsu: Jubaku Satsu, B Rank
Genjutsu: Shibou no Jutsu, B Rank
Genjutsu: Magen: Bunshin, B Rank
Genjutsu: Omotsuki, A Rank
Ninjutsu: Ninpou, Shunshin, D Rank
Ninjutsu: Raiton, Ikazuchi no Kiba, C Rank
Ninjutsu: Raiton, Raijin no Tate, B Rank
Stiller ve Kabiliyetler
Stil: Ayatsu, D Rank
Stil: Musatsu, C Rank
Kabiliyet: J Kesiş (Musatsu, C Rank)
Kabiliyet: Çift silah Kullanımı (Musatsu, C Rank)
Yönelimler
Iryou-nin, A Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Cennet Küpeleri. Iori'den hatıra.
Medikal At Arabası
Tantou
Özellikler
-
İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 22
Cinsiyet: Errkek
Boy: 173
Kilo: 50
Element: Raiton
Köy: Kusagakure
Seviye: B - Rank
Rütbe: Tokubetsu Jounin
Nam: Karanlık
Puanlar
GP: 0
VP: 25
PP: 3
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Teknik Geliştirme
Teknik Yaratma
Mod Yaratımı
Efsanevi Yaratık Kaydı
Profil
Güç: C - Rank
Çeviklik: C - Rank
Potansiyel: C - Rank
Kondisyon: D - Rank
Zihin: B - Rank
Varlık: C - Rank
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Genjutsu: Rakumei no Jutsu, D Rank
Genjutsu: Teishi no Jutsu, C Rank
Genjutsu: Jubaku Satsu, B Rank
Genjutsu: Shibou no Jutsu, B Rank
Genjutsu: Magen: Bunshin, B Rank
Genjutsu: Omotsuki, A Rank
Ninjutsu: Ninpou, Shunshin, D Rank
Ninjutsu: Raiton, Ikazuchi no Kiba, C Rank
Ninjutsu: Raiton, Raijin no Tate, B Rank
Stiller ve Kabiliyetler
Stil: Ayatsu, D Rank
Stil: Musatsu, C Rank
Kabiliyet: J Kesiş (Musatsu, C Rank)
Kabiliyet: Çift silah Kullanımı (Musatsu, C Rank)
Yönelimler
Iryou-nin, A Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Cennet Küpeleri. Iori'den hatıra.
Medikal At Arabası
Tantou
Özellikler
-
- Kasumikage Teki
- Kusagakure
- Posts: 398
- Joined: October 22nd, 2018, 2:54 am
- Künye:
Re: Müzik Paylaşım
Post by Kasumikage Teki » December 20th, 2018, 3:42 pm

毒
► Show Spoiler
Künye
İsim: Kasumikage Teki
Yaş: 23
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.84
Kilo: 82
Element: Suiton
Köy: Kusagakure
Seviye: B Rank
Rütbe: Jounin
Nam: Sanrı
Puanlar
GP: 0
VP: 25
PP: 0
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Teknik Geliştirme
Teknik Yaratma
Mod Yaratımı
Efsanevi Yaratık Kaydı
Profil
Güç: C
Çeviklik: C
Kondisyon: C
Potansiyel: B
Varlık: D
Zihin: C
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F+
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F+
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: D
[Potansiyel] Ninshuu: E+
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Dokuton; Dokudan
Dokuton; Kyousui no Yoroi
Atlama; Zırh Refleksi
Suiton: Jousui
Suiton: Heisashiki
Suiton: Gyourai no Jutsu
Suiton: Roteki no Jutsu
Suiton: Kakudai no Jutsu
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu
Ninpou: Shunshin no Jutsu
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Ninpou: Bunshin Bakuha
Ninpou: Kuchiyose no Jutsu; Hiyaki
Genjutsu: Rakumei no Jutsu
Shigure Kenjutsu; Hadan
Shigure Kenjutsu; Hade
Suiseiki Taijutsu: Kaidan
Stiller ve Kabiliyetler
Shigure Stili (A-Rank)
Ek Eğitimler
İğne
Enlem & Boylam
Suiseiki Stili (C-Rank)
Ek Eğitimler
Yönlendirme
Odak
Yönelimler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Bel Çantası
Gölge Kumaşı
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kitsune (Dayanıklı - Hasarı Yüksek - Tutuşu Rahat - Hafif Katana)
File İçlik (Dayanıklı - Konforlu - Termal)
Telsiz (Takım Teki)
Uyluk Çantası
Maymuncuk
Mini El Feneri
Kan Hapı x3
Yemek Hapı x3
Chakra Hapı x3
Özellikler
-
İsim: Kasumikage Teki
Yaş: 23
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.84
Kilo: 82
Element: Suiton
Köy: Kusagakure
Seviye: B Rank
Rütbe: Jounin
Nam: Sanrı
Puanlar
GP: 0
VP: 25
PP: 0
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Teknik Geliştirme
Teknik Yaratma
Mod Yaratımı
Efsanevi Yaratık Kaydı
Profil
Güç: C
Çeviklik: C
Kondisyon: C
Potansiyel: B
Varlık: D
Zihin: C
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F+
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F+
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: D
[Potansiyel] Ninshuu: E+
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Dokuton; Dokudan
Dokuton; Kyousui no Yoroi
Atlama; Zırh Refleksi
Suiton: Jousui
Suiton: Heisashiki
Suiton: Gyourai no Jutsu
Suiton: Roteki no Jutsu
Suiton: Kakudai no Jutsu
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu
Ninpou: Shunshin no Jutsu
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Ninpou: Bunshin Bakuha
Ninpou: Kuchiyose no Jutsu; Hiyaki
Genjutsu: Rakumei no Jutsu
Shigure Kenjutsu; Hadan
Shigure Kenjutsu; Hade
Suiseiki Taijutsu: Kaidan
Stiller ve Kabiliyetler
Shigure Stili (A-Rank)
Ek Eğitimler
İğne
Enlem & Boylam
Suiseiki Stili (C-Rank)
Ek Eğitimler
Yönlendirme
Odak
Yönelimler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Bel Çantası
Gölge Kumaşı
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kitsune (Dayanıklı - Hasarı Yüksek - Tutuşu Rahat - Hafif Katana)
File İçlik (Dayanıklı - Konforlu - Termal)
Telsiz (Takım Teki)
Uyluk Çantası
Maymuncuk
Mini El Feneri
Kan Hapı x3
Yemek Hapı x3
Chakra Hapı x3
Özellikler
-
- Hirobayoshi Kagami
- Posts: 35
- Joined: December 18th, 2018, 5:02 am
Re: Müzik Paylaşım
Post by Hirobayoshi Kagami » December 21st, 2018, 12:24 am
Künye
İsim: Hirobayoshi Kagami
Yaş: 18
Cinsiyet: Kadın
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 2.500
Prestij: 0
Ün: 0
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Günümüze yakın zamanlarda görevlere odaklansa da sonunda dönebileceği bir ailesi, köyü olduğu için içi rahattır. Köyüne olan her türlü tehdidi bertaraf etmek ve halkını korumak için azimli olması gerektiğinin farkındadır. Bunun için kendini geliştirmek, gücüne güç katıp kendi değerlerini korumak için çalışıp çabalar. Daha konuşma sırasında bile ‘köy için’ denildiğinde bu yaptıklarında daha pozitif yönde amaca yönelik hale getirir.
Komplikasyon
Tabiri caizse ‘kadınlar üzerinden siyaset yapılması’ ve onunla kadınsal özellikleri konusunda dalga geçilip aşağılanması onu bir ezergeçer haline getirir. Bu durumda sözler boşunadır. Sadece öfkesi geçene kadar fiziksel olarak durdurulabilir hale gelir.
Özellikler
Profil
Güç: 6
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 4
Varlık: 4
Zeka: 4
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1 (Favori)
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Raiton:
Kizetsu no Jutsu
Yusubi no Jutsu
Dendou no Jutsu
Ninpou:
Otonaku Ashi no Jutsu
Yami no Me
Taijutsu
Ninja Ekipman Ustalığı(B-Rank)
Genjutsu
Rakumei no Jutsu
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-9 tane kunai depolayabilen, bacağı sarılan kumaş çanta x2
Çantalara yerleştirilmiş Kunailer: 3'lü Paket(Normal Kalite) x6
Paltonun ceplerindeki Kunailer: 3'lü Paket(İyi Kalite) x1
Sis Bombası, 2'li Paket(Normal Kalite) x1
Ekipman çantası:
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
İsim: Hirobayoshi Kagami
Yaş: 18
Cinsiyet: Kadın
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 2.500
Prestij: 0
Ün: 0
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Günümüze yakın zamanlarda görevlere odaklansa da sonunda dönebileceği bir ailesi, köyü olduğu için içi rahattır. Köyüne olan her türlü tehdidi bertaraf etmek ve halkını korumak için azimli olması gerektiğinin farkındadır. Bunun için kendini geliştirmek, gücüne güç katıp kendi değerlerini korumak için çalışıp çabalar. Daha konuşma sırasında bile ‘köy için’ denildiğinde bu yaptıklarında daha pozitif yönde amaca yönelik hale getirir.
Komplikasyon
Tabiri caizse ‘kadınlar üzerinden siyaset yapılması’ ve onunla kadınsal özellikleri konusunda dalga geçilip aşağılanması onu bir ezergeçer haline getirir. Bu durumda sözler boşunadır. Sadece öfkesi geçene kadar fiziksel olarak durdurulabilir hale gelir.
Özellikler
Profil
Güç: 6
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 4
Varlık: 4
Zeka: 4
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1 (Favori)
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Raiton:
Kizetsu no Jutsu
Yusubi no Jutsu
Dendou no Jutsu
Ninpou:
Otonaku Ashi no Jutsu
Yami no Me
Taijutsu
Ninja Ekipman Ustalığı(B-Rank)
Genjutsu
Rakumei no Jutsu
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-9 tane kunai depolayabilen, bacağı sarılan kumaş çanta x2
Çantalara yerleştirilmiş Kunailer: 3'lü Paket(Normal Kalite) x6
Paltonun ceplerindeki Kunailer: 3'lü Paket(İyi Kalite) x1
Sis Bombası, 2'li Paket(Normal Kalite) x1
Ekipman çantası:
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
- Kotegawa Ooki
- Posts: 160
- Joined: August 31st, 2018, 10:46 pm
Re: Müzik Paylaşım
Post by Kotegawa Ooki » December 24th, 2018, 4:23 pm
2023. MESAJ
2023. MESAJ
2023. MESAJ
2023. MESAJ
2023. MESAJ
2023. MESAJ
2023. MESAJ
2023. MESAJ
2023. MESAJ
2023. MESAJ
2023. MESAJ

Künye
Motivasyon/Komplikasyon/Özellik
Profil
Beceri
Ninjutsu
Taijutsu
Genjutsu
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar Standart
► Show Spoiler
İsim: Kotegawa Ooki
Yaş: 22
Cinsiyet: Dişi
Element: Katon
Seviye: C
Rütbe: Chunin
Ryo: 10.000
Prestij: 0
Ün: 8
Kullanılabilir GP: 0
Yaş: 22
Cinsiyet: Dişi
Element: Katon
Seviye: C
Rütbe: Chunin
Ryo: 10.000
Prestij: 0
Ün: 8
Kullanılabilir GP: 0
► Show Spoiler
Motivasyon:
Macera
Ooki maceracı bir kişiliği olduğu için yeni yerler görmeyi, yeni kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler denemeyi çok sever. Bunun dışında ortada bir risk varsa ve bu bir bilinmeyene doğru çıkıyorsa onu denemektende çekinmediği gibi bundan zevkte alır.
Hareketlilik
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hiperaktifte değildir ama masa başında saatler geçirmek yerine dışarı çıkıp bir şeyler yapmayı ,mesela koşmayı, tercih eder. Bu yüzden fiziksel aktif olacağı şeyler yapmaktan zevk alır.
Komplikasyon:
Kardeş - Kotegawa Chisa
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Hareketlilik:
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hareketli bir yaşamı diğer türlüsüne tercih eder ama bu onun için bir motivasyon kaynağı olduğu kadar bir zorlukturda. Eğer yapacağı iş akademinin bir sonraki yıl temizlik giderlerini hesaplamak gibi tamamen sandalye ve masa arasında geçecek bir işse bunu yapmamak veya bir şekilde bu işe hareket katmak için elinden geleni yapar. Aksi halde sıkıntıdan ölür.
Özellikler
-
Macera
Ooki maceracı bir kişiliği olduğu için yeni yerler görmeyi, yeni kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler denemeyi çok sever. Bunun dışında ortada bir risk varsa ve bu bir bilinmeyene doğru çıkıyorsa onu denemektende çekinmediği gibi bundan zevkte alır.
Hareketlilik
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hiperaktifte değildir ama masa başında saatler geçirmek yerine dışarı çıkıp bir şeyler yapmayı ,mesela koşmayı, tercih eder. Bu yüzden fiziksel aktif olacağı şeyler yapmaktan zevk alır.
Komplikasyon:
Kardeş - Kotegawa Chisa
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Hareketlilik:
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hareketli bir yaşamı diğer türlüsüne tercih eder ama bu onun için bir motivasyon kaynağı olduğu kadar bir zorlukturda. Eğer yapacağı iş akademinin bir sonraki yıl temizlik giderlerini hesaplamak gibi tamamen sandalye ve masa arasında geçecek bir işse bunu yapmamak veya bir şekilde bu işe hareket katmak için elinden geleni yapar. Aksi halde sıkıntıdan ölür.
Özellikler
-
► Show Spoiler
Güç: 15
Çeviklik: 8
Kondisyon: 7
Potansiyel: 4
Varlık: 1
Zeka: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 7
Potansiyel: 4
Varlık: 1
Zeka: 3
► Show Spoiler
[Güç] 1. Favori Beceri. Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
► Show Spoiler
Kaon no Jutsu - Katon D
Ayatsuito - Nınpou D
Choune no Jutsu - Nınpou C
Gouka Mekkyaku [Gizli] - Katon A
Ninja kısa bir el mührü serisini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur. Isınan materyeller teknik süresi boyunca kullanıcıya zarar vermez. Teknik haricinde oluşmuş ısı kaynakları kullanıcıyı normal bir şekilde etkiler.
Ayatsuito - Nınpou D
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir, bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Kullanıcı chakra aktardığı sürece misina kontrol edilebilir.
Choune no Jutsu - Nınpou C
Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek, kullanıcının mesajını köyüne taşır. Kullanıcının köyüne ulaşan kelebek, kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin köye ulaşması, uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir, ancak daha uzun olmaz. Eğer kullanıcı kaçak ise tekniği kullanmadan önce kelebeğin dönüş noktasını belirlemeli ve bunu imzasında, tekniğin yanına yazmalıdır.
Gouka Mekkyaku [Gizli] - Katon A
Ninja Uma mührünü yaparak derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünde bir şişkinlik belirir. Kullanıcı ardından içindeki nefesi dışarıya püskürtür ve 5 metre yüksekliğinde, 30 metre genişliğinde bir alanı kaplayacak şekilde bir alev duvarı oluşturur. Ardından, kullanıcı nefesini vermeyi sürdürerek bu alev duvarını ileriye doğru genişletir ve bu duvarı bir alev denizine çevirir. Kullanıcı istediği kadar bu alev denizini ileriye doğru genişletebilir, ancak genişlettikten sonra geriye küçültemez. Bu alevler aşırı sıcaktır, geçtikleri her yeri yakar ve ağır hasar verirler. Kullanıcı alev püskürtmeye devam ettikçe, oluşturulan alev denizinin boyutuyla doğru orantılı olacak şekilde chakra yer.
► Show Spoiler
Judaichi - A
Oukashou - Judaichi C
Kullanıcı hamleleri ile rakibinin pozisyonunu değiştirmeyi öğrenir ve isabetli her hamlesi rakibi sendeletmeye başlar. Her bir darbenin ardından pozisyonu bozulan rakip kullanıcı karşısında dezavantaja düşer ve hata yapma olasılığı artar. Kullanıcının tüm gücünü kullanarak yapacağı sert bir hamle, rakibi yerde bir kaç metre yuvarlanmaya kadar götürebilir.
Oukashou - Judaichi C
Kullanıcı chakrasını yoğurur ve elinde toplar. Ardından yumruğunu savurarak hamlesini yapar ve yumruk hedefe isabet ettiği anda chakra dışarı salınır. Bu şekilde, kullanıcının yumruğunun yıkıcı gücü aşırı derecede artar. Bu tekniğe yakalanan rakip metrelerce yuvarlanabilir. Teknik ile ince duvarlar kırılabilir.
► Show Spoiler
-
► Show Spoiler
Özel Üretim Muşta x2
Deri Zırh
Normal Kalite Katana
Standart Shinobi Ekipmanları(Misina Hariç Kullanıldı.)
3 Patlayıcı Sarılı Kunai (Standart Ekipman dahil 4)
Deri Zırh
Normal Kalite Katana
Standart Shinobi Ekipmanları(Misina Hariç Kullanıldı.)
3 Patlayıcı Sarılı Kunai (Standart Ekipman dahil 4)
Jump to
- RPGTürk
- ↳ Duyurular
- ↳ Sorular ve Öneriler
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel Rehberler
- ↳ Yönelim Rehberleri
- Oyuncu Kaynakları
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel
- ↳ Gelişim
- ↳ Yönelim
- ↳ Oyuncu Bölümü
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Aktif Karakterler
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Yönetici Karakterleri
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Dükkan
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Teknik Geliştirme
- ↳ Teknik Yaratımı
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Kayıtları
- ↳ Görevler ve Kurgular
- ↳ Görev Panosu
- ↳ Arşiv
- ↳ Kurgular
- ↳ Arşiv
- ↳ NPC Kütüphanesi
- ↳ Bingo Kitabı
- ↳ S - Rank
- ↳ A - Rank
- ↳ B - Rank
- ↳ C - Rank
- ↳ D - Rank
- Role Play Alanları
- ↳ Kaya Ülkesi
- ↳ Ishigakure
- ↳ Ishi-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Kurobe Vadisi
- ↳ Kurobe Mağaraları
- ↳ Minami Şehri
- ↳ Iya Vadisi
- ↳ Shinano Dağı
- ↳ Asakura Geçidi
- ↳ Chibu Kasabası
- ↳ Kuzuryu-gawa Nehri
- ↳ Shirakami Vadi Ormanı
- ↳ Çimen Ülkesi
- ↳ Kusagakure
- ↳ Kusa-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Otonashi Düzlükleri
- ↳ Hiezu Ormanı
- ↳ Funahashi Şehri
- ↳ Kannabi Köprüsü
- ↳ Abeno Ovası
- ↳ Kantou Bayırı
- ↳ Sagano Bambu Ormanı
- ↳ Kawakami Kasabası
- ↳ Doushi Kasabası
- ↳ Yağmur Ülkesi
- ↳ Amegakure
- ↳ Ame-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Sessiz Dehlizler
- ↳ Yahiko Ormanı
- ↳ Toyone Şehri
- ↳ Eski Suwa Nehir Yatağı
- ↳ Yubari-gawa Nehir Kasabası
- ↳ Nanmin Yöresi
- ↳ Terkedilmiş Bölge
- ↳ Kusagakure Güvenlik Hattı
- ↳ Tanigakure Yerleşkesi
- ↳ Sınırdışı Bölgeler
- ↳ Diğer Ülkeler
- ↳ Diğer Köyler
- Arena
- ↳ Sezonlar
- ↳ Arşiv
- ↳ 1. Sezon
- ↳ Karakterler
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Klasik
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Arşiv
- Konu Dışı
- ↳ Sohbet
- ↳ Avatar - İmza Atölyesi
- ↳ Fanfiction - Kurgu Köşesi
- ↳ Arşiv
- Arşiv
- ↳ Oyuncu Bölümü Arşivleri
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Onaylanan Karakterler
- ↳ Yetkili Karakterleri
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Takım Geliştirme
- ↳ Dükkan
- ↳ Teknik Geliştirme / Yaratım
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Arşivi
- ↳ Örgüt Yönetimi
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Operasyonlar
- ↳ Aktif Operasyon
- ↳ Pasif Operasyon
- ↳ Arşiv - Kurgular
- ↳ Arşiv - Görevler
- ↳ Role Play Arşivleri
- ↳ Jounin Sınavı
- ↳ 9. Alan
- ↳ Göl
- ↳ Turuncu Takım Özel Alanı
- ↳ Orman
- ↳ Yeşil Takım Özel Alanı
- ↳ Malikane
- ↳ Sarı Takım Özel Alanı
- ↳ Tepeler
- ↳ Mavi Takım Özel Alanı
- ↳ Terkedilmiş Kasaba
- ↳ Mor Takım Özel Alanı
- ↳ Değerlendirme Alanı