Sorularınız

Eskiyen, artık kullanılmayan her şeye ait yegane bölge.
User avatar
Jirou Ryu
Posts: 291
Joined: September 1st, 2018, 8:08 pm

Re: Sorularınız

Post by Jirou Ryu » September 1st, 2018, 10:18 pm

Bu özgeçmiş ve Chunnin sınavı ilişkisinde belli olaylar sebebi ile sınavların yarım kaldığı yazıyor. Kendi karakterimiz sınavın gidişatını korumak için belli bir sebepten, belli bir yere yara aldı gibi bize bağlı ufak kurgular ekleyebiliyor muyuz? En basitinden önceki sınavdan kalmış, bu sınavı da protesto etmek isteyen bir genin durdururken edinilen yara gibi, tamamen bizim kurguladığımız ufak şeyler mümkün mü?

Ufak bir ekleme: Sitedeki avatar boyutları nedir?
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Fortius
Legendary
Legendary
Posts: 142
Joined: August 27th, 2018, 10:24 pm

Re: Sorularınız

Post by Fortius » September 1st, 2018, 10:28 pm

Jirou Ryu wrote:
September 1st, 2018, 10:18 pm
Bu özgeçmiş ve Chunnin sınavı ilişkisinde belli olaylar sebebi ile sınavların yarım kaldığı yazıyor. Kendi karakterimiz sınavın gidişatını korumak için belli bir sebepten, belli bir yere yara aldı gibi bize bağlı ufak kurgular ekleyebiliyor muyuz? En basitinden önceki sınavdan kalmış, bu sınavı da protesto etmek isteyen bir genin durdururken edinilen yara gibi, tamamen bizim kurguladığımız ufak şeyler mümkün mü?
Chuunin Sınavı belli olay sebebiyle yarım kalmıyor, yapılıyor ve tamamlanıyor. Bu sınav esnasında bazı aksaklıklar yaşanıyor ve sizler de bunların üstesinden geliyorsunuz. İlk önce bu konuda hemfikir olalım.

Sınav içindeki bu "bazı aksaklıklar" karakterinizin özgeçmişinde yaratacağınız kurgular ile açıklanabilir. Ancak bu yaşanan olaylar, genele yansıyacak nitelikte olmamalıdır. Diğer bir deyişle, sizin dışınızdaki karakterlerin ve özellikle evrenin bundan etkilenmemesi gerekmektedir. Verdiğiniz örnek üzerinden gidersek, söz konusu genin herhangi bir aksiyona girmeden tarafınızca engellenmiş ise, bu özgeçmişinizde yer alabilir. Ancak bu genin bir Kage'ye veyahut sınav içerisindeki bir öğrenciye saldırırken durdurmanız durumu özgeçmişinize eklenemez.
.
"Kral, ben zaten son paragrafta yazdığın şeyleri bi' önceki tur görmemiş miydim?"

"Bu bir niye pasiflik vermiş AQ mesajı değil."

.
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts: 678
Joined: August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: Sorularınız

Post by Cynic » September 1st, 2018, 10:29 pm

Jirou Ryu wrote:
September 1st, 2018, 10:18 pm
Ufak bir ekleme: Sitedeki avatar boyutları nedir?
144x250
User avatar
Haizara Shiri
Posts: 46
Joined: September 1st, 2018, 10:35 pm

Re: Sorularınız

Post by Haizara Shiri » September 1st, 2018, 10:36 pm

Mevcut NPC'ler ile birinci dereceden akraba olabiliyor muyuz ?
Image
Künye
İsim: Haizara Shiri
Yaş: 21
Cinsiyet: E
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 63.750 Ryo
Prestij: 5PP
Ün: 13
Kullanılabilir GP: 5GP

Motivasyon
Kusagakure - Amegakure
Bu iki köyü ve liderlerini onaylayan herhangi birini ikna etmek gibi bir çaba göstermeyecektir Shiri. Savaş shinobi düsturu gereği sadece bir araç olabilir, ancak böyle insanlara karşı savaş Shiri için fazlasıyla zevkli bir eyleme dönüşecektir. Yaşadığı olaylar, hayalkırıklıkları sonucunda Shiri Kusa ve Ame destekçilerinin kanını dökmek için can atmakta.


Komplikasyon
Kusagakure - Amegakure
Shiri bazı bariz şeylere rağmen bu köye bağlılık besleyen shinobilere tahammül edememekte. Böyle insanlarla aynı ortamda bulunmak Shiri için başlı başına bir mücadele iken, köy liderlerinin övülmesi, köylerin politik konumlarının ve geçmişlerinin onaylanması tarzı davranışlar Shiri'yi zıvanadan çıkaracak, kendini tutamamasına sebep olacaktır.


Özellikler

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 4
Varlık: 3
Zeka: 8

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 2
[Çeviklik] Akrobasi: 3 *F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin / D-Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Goukakyuu no Jutsu / C-Rank
Ninja normal sayılabilecek el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve aşırı derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsü fark edilir biçimde genişler. Ciğerlerini çektiği hava ile dolduran kullanıcı, ardından bu havayı ağzından serbest bırakarak büyük bir ateş topu ortaya çıkarır. Kullanıcı alev topunu oluştururken bir elinin işaret ve baş parmağını hemen hemen birleştirerek ağzına götürmesi ile oluşacak alev topunu daha iyi kontrol edebilir. Bu ateş topu püskürtüldüğü doğrultuda düz ve kısa mesafe sayılabilecek bir şekilde hareket eder. Hedefe çarpan ateş topu büyük bir yanık etkisi bırakır. Bunun dışında kullanıcı oluşturduğu alev topunu fırlatmak yerine birkaç metre önünde sabit tutmayı da tercih edebilir.


Taijutsu
Musatsu Stili, C-Rank, 35GP
D Rank;

Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı, sıkı bir antreman düzeni ile kısa bıçaklar ile olan çevikliğini ve isabet oranını arttırır. Ufak bıçakları kullanmada kendine olan güveni artan kullanıcının hamleleri hissedilir bir biçimde daha isabetli ve hasar verici olur.

C Rank;
Kullanıcı bu seviyede, pratik becerisini teorik bilgi ile birleştirir ve rakiplerinin zayıf yerlerini analiz etmeye başlar. Kullanıcının bir kasa veya damarı kesip hasar verecek şekilde hamleler yapabilir hale gelir ve bu tür hamlelerdeki isabet oranı artar.


Genjutsu
Rakumei no Jutsu / D-Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.

Teishi no Jutsu / C-Rank
Kullanıcı Mi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.

Kasumi Juusha / C-Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve statlarına göre değişir.

Raigen / C-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından iki elini önünde birbirine çarptırır. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Tekniğin efektif süresi 2 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının stat ve seviyesine göre değişir.

Jubaku Satsu / B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Utakata / B-Rank (2 Özel Geliştirme *)
Kullanıcı bir parmağını hedefine doğrultur. Eğer hedef, bu parmaya bir anlığına bile bakarsa, tekniğin etkisi altına girer. Teknik, kullanıcının karga benzeri bir kuş sürüsü çağırabilmesini sağlar. İllüzyon altındayken, bu kargaları istediği gibi kontrol edebilir ve doğaüstü olaylar gerçekleştirebilir. Kuşlar shurikenlere dönüşüp hedefe saldırabilir, görüşünü kapatabilir veya çok tiz seslerde şakıyarak kulaklarına zarar verebilir. Kargaları bir noktada toplayarak herhangi bir kişinin görünümüne büründürebilir. Tekniğin kullanımının ucu açıktır. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer ve kullanıcının odağının bozulmaması gerekir. Kullanıcı konsantrasyonunu bozmadan başka basit aktiviteler yapabilir veya basit hamleler ile dövüşebilir. Kargaların oluşturacağı herhangi bir acı fizikselden ziyade zihinseldir.

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Wakizashi
Zincir * viewtopic.php?p=542#p542
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts: 678
Joined: August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: Sorularınız

Post by Cynic » September 1st, 2018, 10:37 pm

Hayır, olamıyorsunuz.
User avatar
Hitsujikai Waru
Posts: 34
Joined: August 31st, 2018, 11:28 am

Re: Sorularınız

Post by Hitsujikai Waru » September 1st, 2018, 11:01 pm

Kaçakların namı daha kolay yolunu bulur ve yayılır. Konu sonu ödüllerinde normal karakterlere göre daha fazla PP kazanma şansına sahiptirler.
Şu ibare başlangıç için geçerli midir acaba?

edit: bu değil, Dükkan'daki yüzde yirmi indirim olayı.
Image
Künye
İsim: Hitsujikai Waru
Yaş: 16
Cinsiyet: E
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin Kaçak
Ryo: 10.000 Ryo
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP: 15

Motivasyon
Annesi Chizu; Bir şekilde annesinden güvenilir bir haber almayı ve sonunda onun yanına geri dönmeyi planlıyor. Bunun yanında genel bir çerçevede babasını tekrar etmek ve annesinin hayatından kaybolan ve bir köşede ölen biri olmamak için hayatta kalmayı ve hayatta olduğundan onu haberdar etmeyi istemekte.

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 5
Varlık: 6
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
Favori Beceri; [Zeka] Tıp: 3
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Fuuton: Shinkuutai, D-Rank
Taijutsu
Musatsu Stili, C-Rank
Genjutsu
Teishi no Jutsu, C-Rank
Kokohi no Jutsu, C-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Kokuangyou no Jutsu, A-Rank


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Wakizashi, İyi Kalite
User avatar
Zasetsu
Azathoth
Azathoth
Posts: 119
Joined: August 27th, 2018, 10:26 pm

Re: Sorularınız

Post by Zasetsu » September 1st, 2018, 11:33 pm

Hitsujikai Waru wrote:
September 1st, 2018, 11:01 pm
Kaçakların namı daha kolay yolunu bulur ve yayılır. Konu sonu ödüllerinde normal karakterlere göre daha fazla PP kazanma şansına sahiptirler.
Şu ibare başlangıç için geçerli midir acaba?

edit: bu değil, Dükkan'daki yüzde yirmi indirim olayı.
Evet, başlangıçta da indirimli alıyorsunuz.
User avatar
Hitsujikai Waru
Posts: 34
Joined: August 31st, 2018, 11:28 am

Re: Sorularınız

Post by Hitsujikai Waru » September 2nd, 2018, 1:34 pm

İki sorum olacak kaçak şinobiler hakkında;
  • Diyelim ki biz yedi ay önce köyden kaçtık, Bingo Kitabı forumundaki karakterler bizim elimizdeki outdated Bingo Kitabı'nda da bulunmakta mı? Mesela Urena ve Sozen'in uzunca bir süredir köy dışı faaliyet gösterdiği belirtilmiş ancak Ayako'nun yedi aydan kısa bir süredir kaçak olma ihtimali var.
  • Kaçak shinobilerin ilk konularının belirli bir sınır içinde başlaması zorunlu mu? Örnek olarak ben bir Kusagakure kaçağıyım; ben Kusagakure sınırları içinde başlamak zorunda mıyım, yoksa kaçak olduğum yedi ay içinde örnek olarak Ishigakure veya Amegakure sınırları içerisine geçiş yapmış olabilir miyim?
Image
Künye
İsim: Hitsujikai Waru
Yaş: 16
Cinsiyet: E
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin Kaçak
Ryo: 10.000 Ryo
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP: 15

Motivasyon
Annesi Chizu; Bir şekilde annesinden güvenilir bir haber almayı ve sonunda onun yanına geri dönmeyi planlıyor. Bunun yanında genel bir çerçevede babasını tekrar etmek ve annesinin hayatından kaybolan ve bir köşede ölen biri olmamak için hayatta kalmayı ve hayatta olduğundan onu haberdar etmeyi istemekte.

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 5
Varlık: 6
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
Favori Beceri; [Zeka] Tıp: 3
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Fuuton: Shinkuutai, D-Rank
Taijutsu
Musatsu Stili, C-Rank
Genjutsu
Teishi no Jutsu, C-Rank
Kokohi no Jutsu, C-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Kokuangyou no Jutsu, A-Rank


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Wakizashi, İyi Kalite
User avatar
Fortius
Legendary
Legendary
Posts: 142
Joined: August 27th, 2018, 10:24 pm

Re: Sorularınız

Post by Fortius » September 2nd, 2018, 3:49 pm

Hitsujikai Waru wrote:
September 2nd, 2018, 1:34 pm
Diyelim ki biz yedi ay önce köyden kaçtık, Bingo Kitabı forumundaki karakterler bizim elimizdeki outdated Bingo Kitabı'nda da bulunmakta mı? Mesela Urena ve Sozen'in uzunca bir süredir köy dışı faaliyet gösterdiği belirtilmiş ancak Ayako'nun yedi aydan kısa bir süredir kaçak olma ihtimali var.
Bingo kitabını herkesin cebindeki bir kitap olarak düşünmemeniz gerekiyor. Bu kitaplar genel olarak köyler tarafından tutulan kitaplardan ibarettir. Kaçaklar şu anda bu kitaplardaki bilgilere haiz olarak devam eder, ancak ilerleyen zamanlarda Bingo kitabına yapılacak düzenlemeler için kaçakların araştırma yapması gerekebilir
Hitsujikai Waru wrote:
September 2nd, 2018, 1:34 pm
Kaçak shinobilerin ilk konularının belirli bir sınır içinde başlaması zorunlu mu? Örnek olarak ben bir Kusagakure kaçağıyım; ben Kusagakure sınırları içinde başlamak zorunda mıyım, yoksa kaçak olduğum yedi ay içinde örnek olarak Ishigakure veya Amegakure sınırları içerisine geçiş yapmış olabilir miyim?
Büyük ülkeler dışında kalan bölgelerde ilk konularınıza başlayabilirsiniz. Buraya nasıl ve ne şekilde geldiğinizi de bu konularda anlatabilirsiniz.
.
"Kral, ben zaten son paragrafta yazdığın şeyleri bi' önceki tur görmemiş miydim?"

"Bu bir niye pasiflik vermiş AQ mesajı değil."

.
User avatar
Matsuoka Sojuro
Posts: 6
Joined: September 2nd, 2018, 5:31 am

Re: Sorularınız

Post by Matsuoka Sojuro » September 2nd, 2018, 6:22 pm

Gm - Naruto wrote:Kaçaklar standart ekipmanları daha ucuza karaborsadan edinebilirler. Dükkandan yapacakları her alışveriş %20 indirimlidir.


Bu indirimi özel yaratım eşyalarında görebiliyor muyuz? Yoksa sadece standart ekipmanları satın alırken uygulanan bir şey midir?
Image
Künye
İsim:Matsuoka Sojuro
Yaş:20
Cinsiyet:Erkek
Element:Doton
Seviye: C Rank
Ryo:42.500
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon

Verilmiş Söz!
Sojuro sevdiği kadının ölümünden sonra kendisine verdiği dünyayı değiştirme sözünden dolayı sürekli motive bir haldedir. Dünyanın yozlaşmış halini sürekli düşünür ve o acı günden sonra yaptıklarıda yapacaklarıda hep bu yüzdendir.



Özellikler

Profil
Güç:4
Çeviklik:3
Kondisyon:4
Potansiyel:6
Varlık:10
Zeka:3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
*[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu

Doton
Gansetsukon [C Rank]
Doryuu Shiki [C Rank]
Tsuchiganji [D Rank]

Ninpou
Shunshin [D Rank]

Taijutsu
Ayatsu

Genjutsu
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
1 Ağaç Oyma Seti
Locked

Return to “Arşiv”