Yukarıdaki sorunun bir değişiğini sormak istiyorum. NPC'lere biz o tarz şeyleri öğretebiliyor muyuz? Mesela takım aldık. Öğretilebilir bir yönelimimiz var. Bunu geninlere aktarmak için pp vermeleri gerekir mi? Yoksa direk öğretebilir miyiz?
Motivasyon: Macera
Ooki maceracı bir kişiliği olduğu için yeni yerler görmeyi, yeni kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler denemeyi çok sever. Bunun dışında ortada bir risk varsa ve bu bir bilinmeyene doğru çıkıyorsa onu denemektende çekinmediği gibi bundan zevkte alır.
Hareketlilik
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hiperaktifte değildir ama masa başında saatler geçirmek yerine dışarı çıkıp bir şeyler yapmayı ,mesela koşmayı, tercih eder. Bu yüzden fiziksel aktif olacağı şeyler yapmaktan zevk alır.
Komplikasyon: Kardeş - Kotegawa Chisa
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Hareketlilik:
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hareketli bir yaşamı diğer türlüsüne tercih eder ama bu onun için bir motivasyon kaynağı olduğu kadar bir zorlukturda. Eğer yapacağı iş akademinin bir sonraki yıl temizlik giderlerini hesaplamak gibi tamamen sandalye ve masa arasında geçecek bir işse bunu yapmamak veya bir şekilde bu işe hareket katmak için elinden geleni yapar. Aksi halde sıkıntıdan ölür.
Ninja kısa bir el mührü serisini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur. Isınan materyeller teknik süresi boyunca kullanıcıya zarar vermez. Teknik haricinde oluşmuş ısı kaynakları kullanıcıyı normal bir şekilde etkiler.
Ayatsuito - Nınpou D
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir, bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Kullanıcı chakra aktardığı sürece misina kontrol edilebilir.
Choune no Jutsu - Nınpou C
Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek, kullanıcının mesajını köyüne taşır. Kullanıcının köyüne ulaşan kelebek, kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin köye ulaşması, uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir, ancak daha uzun olmaz. Eğer kullanıcı kaçak ise tekniği kullanmadan önce kelebeğin dönüş noktasını belirlemeli ve bunu imzasında, tekniğin yanına yazmalıdır.
Gouka Mekkyaku [Gizli] - Katon A
Ninja Uma mührünü yaparak derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünde bir şişkinlik belirir. Kullanıcı ardından içindeki nefesi dışarıya püskürtür ve 5 metre yüksekliğinde, 30 metre genişliğinde bir alanı kaplayacak şekilde bir alev duvarı oluşturur. Ardından, kullanıcı nefesini vermeyi sürdürerek bu alev duvarını ileriye doğru genişletir ve bu duvarı bir alev denizine çevirir. Kullanıcı istediği kadar bu alev denizini ileriye doğru genişletebilir, ancak genişlettikten sonra geriye küçültemez. Bu alevler aşırı sıcaktır, geçtikleri her yeri yakar ve ağır hasar verirler. Kullanıcı alev püskürtmeye devam ettikçe, oluşturulan alev denizinin boyutuyla doğru orantılı olacak şekilde chakra yer.
Taijutsu
► Show Spoiler
Judaichi - A
Kullanıcı hamleleri ile rakibinin pozisyonunu değiştirmeyi öğrenir ve isabetli her hamlesi rakibi sendeletmeye başlar. Her bir darbenin ardından pozisyonu bozulan rakip kullanıcı karşısında dezavantaja düşer ve hata yapma olasılığı artar. Kullanıcının tüm gücünü kullanarak yapacağı sert bir hamle, rakibi yerde bir kaç metre yuvarlanmaya kadar götürebilir.
Oukashou - Judaichi C
Kullanıcı chakrasını yoğurur ve elinde toplar. Ardından yumruğunu savurarak hamlesini yapar ve yumruk hedefe isabet ettiği anda chakra dışarı salınır. Bu şekilde, kullanıcının yumruğunun yıkıcı gücü aşırı derecede artar. Bu tekniğe yakalanan rakip metrelerce yuvarlanabilir. Teknik ile ince duvarlar kırılabilir.
Genjutsu
► Show Spoiler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar Standart
► Show Spoiler
Özel Üretim Muşta x2 Deri Zırh
Normal Kalite Katana
Standart Shinobi Ekipmanları(Misina Hariç Kullanıldı.)
3 Patlayıcı Sarılı Kunai (Standart Ekipman dahil 4)
Her görev konuları bittikten sonra yeni görevler geliyor. Peki hiç başvurulmayan görevlere ne oluyor? Mesela kimsenin başvurmadığı, boşta kalan bir görev biri başvurana kadar kalıyor mu? Yoksa yeni görevlerin gelmesi ile birlikte kaldırılıyor mu?
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye İsim: Jirou Ryu Yaş: 18 Cinsiyet: Erkek Element: Raiton Seviye: C-Rank Rütbe: Chuunin Ryo: 235.000 Ryo Prestij: 2 PP Ün: 29 Kullanılabilir GP: 0 GP Motivasyon Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır. Komplikasyon Kanayan yara:Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.
Özellikler Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.
Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.
Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Her görev konuları bittikten sonra yeni görevler geliyor. Peki hiç başvurulmayan görevlere ne oluyor? Mesela kimsenin başvurmadığı, boşta kalan bir görev biri başvurana kadar kalıyor mu? Yoksa yeni görevlerin gelmesi ile birlikte kaldırılıyor mu?
Görevin cinsine ve özelliklerine göre makul bir süre beklendikten sonra, göreve NPCler atandığı varsayılarak görev bu NPCler tarafından gerçekleştirilmeye çalışılınır.
. "Kral, ben zaten son paragrafta yazdığın şeyleri bi' önceki tur görmemiş miydim?"
Konu içerisinde yaptığımız şeyler sistemsel değişiklikler oluşturabiliyor mu? Mesela açıklamalarına baktığımızda İshi Hastanesinde Medic-Nin eksiği var. Yüklü miktarda bir parayı İshi hastanesine Medic Nin yetiştirmeleri için versek/verdirtsek: Medic olmak için daha az/hiç pp istenmesi, İleri Tedavilerin daha ucuz/beleş olması ve/veya Tedavilerin daha iyi olması gibi bir şey olabilir mi?
Yada farklı bir örnek olması açısından Reset öncesi Güneş Köyünde akademi çok gelişmiş değildi ve en fazla C-Seviye şeyler öğrenebiliyorduk. Bir sebebten köydeki akademi havaya uçup yok olsa benzer bir sınırlama burada da gelebilir mi?
Motivasyon: Macera
Ooki maceracı bir kişiliği olduğu için yeni yerler görmeyi, yeni kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler denemeyi çok sever. Bunun dışında ortada bir risk varsa ve bu bir bilinmeyene doğru çıkıyorsa onu denemektende çekinmediği gibi bundan zevkte alır.
Hareketlilik
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hiperaktifte değildir ama masa başında saatler geçirmek yerine dışarı çıkıp bir şeyler yapmayı ,mesela koşmayı, tercih eder. Bu yüzden fiziksel aktif olacağı şeyler yapmaktan zevk alır.
Komplikasyon: Kardeş - Kotegawa Chisa
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Hareketlilik:
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hareketli bir yaşamı diğer türlüsüne tercih eder ama bu onun için bir motivasyon kaynağı olduğu kadar bir zorlukturda. Eğer yapacağı iş akademinin bir sonraki yıl temizlik giderlerini hesaplamak gibi tamamen sandalye ve masa arasında geçecek bir işse bunu yapmamak veya bir şekilde bu işe hareket katmak için elinden geleni yapar. Aksi halde sıkıntıdan ölür.
Ninja kısa bir el mührü serisini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur. Isınan materyeller teknik süresi boyunca kullanıcıya zarar vermez. Teknik haricinde oluşmuş ısı kaynakları kullanıcıyı normal bir şekilde etkiler.
Ayatsuito - Nınpou D
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir, bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Kullanıcı chakra aktardığı sürece misina kontrol edilebilir.
Choune no Jutsu - Nınpou C
Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek, kullanıcının mesajını köyüne taşır. Kullanıcının köyüne ulaşan kelebek, kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin köye ulaşması, uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir, ancak daha uzun olmaz. Eğer kullanıcı kaçak ise tekniği kullanmadan önce kelebeğin dönüş noktasını belirlemeli ve bunu imzasında, tekniğin yanına yazmalıdır.
Gouka Mekkyaku [Gizli] - Katon A
Ninja Uma mührünü yaparak derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünde bir şişkinlik belirir. Kullanıcı ardından içindeki nefesi dışarıya püskürtür ve 5 metre yüksekliğinde, 30 metre genişliğinde bir alanı kaplayacak şekilde bir alev duvarı oluşturur. Ardından, kullanıcı nefesini vermeyi sürdürerek bu alev duvarını ileriye doğru genişletir ve bu duvarı bir alev denizine çevirir. Kullanıcı istediği kadar bu alev denizini ileriye doğru genişletebilir, ancak genişlettikten sonra geriye küçültemez. Bu alevler aşırı sıcaktır, geçtikleri her yeri yakar ve ağır hasar verirler. Kullanıcı alev püskürtmeye devam ettikçe, oluşturulan alev denizinin boyutuyla doğru orantılı olacak şekilde chakra yer.
Taijutsu
► Show Spoiler
Judaichi - A
Kullanıcı hamleleri ile rakibinin pozisyonunu değiştirmeyi öğrenir ve isabetli her hamlesi rakibi sendeletmeye başlar. Her bir darbenin ardından pozisyonu bozulan rakip kullanıcı karşısında dezavantaja düşer ve hata yapma olasılığı artar. Kullanıcının tüm gücünü kullanarak yapacağı sert bir hamle, rakibi yerde bir kaç metre yuvarlanmaya kadar götürebilir.
Oukashou - Judaichi C
Kullanıcı chakrasını yoğurur ve elinde toplar. Ardından yumruğunu savurarak hamlesini yapar ve yumruk hedefe isabet ettiği anda chakra dışarı salınır. Bu şekilde, kullanıcının yumruğunun yıkıcı gücü aşırı derecede artar. Bu tekniğe yakalanan rakip metrelerce yuvarlanabilir. Teknik ile ince duvarlar kırılabilir.
Genjutsu
► Show Spoiler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar Standart
► Show Spoiler
Özel Üretim Muşta x2 Deri Zırh
Normal Kalite Katana
Standart Shinobi Ekipmanları(Misina Hariç Kullanıldı.)
3 Patlayıcı Sarılı Kunai (Standart Ekipman dahil 4)
Şu an Gerçek Naruto evreninde olduğu için karakterlerimiz, seride tek bir klana ait olan kekkei genkaileri mod yardımı ile almamız mümkün mü? Ya da başka bir yolunu mu bulmak zorundayız? Benim bildiğim kadarıyla(Yanlış biliyor da olabilirim) buz elementi Yuki klanına özel bir kekkei genkai. Bu buz elementini sistemde mod yardımı ile kullanabiliyor muyuz? Yoksa bunun için evrende rp-in bir durum olarak illaki gen aktarımı falan mı yapmamız gerekiyor?
Profil
Güç: B
Çeviklik: A
Kondisyon: C
Potansiyel: D
Varlık: D
Zeka: D
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F+
[Çeviklik] Akrobasi: F+
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F+
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F+
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F+
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F+
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
► Show Spoiler
Ninjutsu Bousen no Jutsu
Suijinheki
Mizurappa
Jousui
Heisashiki
Gyourai no Jutsu
Roteki no Jutsu
Kakudai no Jutsu Shunshin
Taijutsu Kage Buyou
Hayabusa Otoshi
Garou Rendan
Stiller ve Kabiliyetler
► Show Spoiler
Shinshouki (A Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey fark etmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.
Yönelimler
► Show Spoiler
Gemmei-Dou C-Rank
Kişi antremanlarına devam eder ve daha keskin hisleri hissetmeye başlarlar. Karşılarındakinin o an düşüncelerinin hangi hisleri tetiklediğini tayin edebilirler. Ayrıca, kişinin elementini odaklanarak öğrenebilirler.
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
Katana
Dayanıklı
Hasarı Yüksek
Tutuşu Rahat
Hafif
Katana tamamen siyah olmakla birlikte, katananın sırt kısmına, ucundan kabzasına kadar mavi renkte bir yıldırım motifi işlenmiştir. Buna ek olarak silahın kabzasına minyatür bir leopar zincir ile tutturulmuştur.
File İçlik
Hafif
Konforlu
Dayanıklı
Sessiz
Uyluk Çantası(İçerisinde 10 adet shuriken vardır.)
İlk Yardım Çantası
Telsiz(x4)
Maymuncuk
Panço
Şu an Gerçek Naruto evreninde olduğu için karakterlerimiz, seride tek bir klana ait olan kekkei genkaileri mod yardımı ile almamız mümkün mü? Ya da başka bir yolunu mu bulmak zorundayız? Benim bildiğim kadarıyla(Yanlış biliyor da olabilirim) buz elementi Yuki klanına özel bir kekkei genkai. Bu buz elementini sistemde mod yardımı ile kullanabiliyor muyuz? Yoksa bunun için evrende rp-in bir durum olarak illaki gen aktarımı falan mı yapmamız gerekiyor?
(...) Kurgusunu ve mantığını yedirdiğiniz sürece her şey mümkün. Tek sıkıntı "aslında bende Uchiha (Yuki) kanı varmış" gibisinden olaylara girip direkt Sharingan (Buz elementi) yaratmaya çalışmak. Orjinal şeyler yaratın istiyoruz kısaca, seride hali hazırda varolan şeyleri tekrar yaratırsanız onaylamama ihtimalimiz aşırı yüksek.
Konu içerisinde yaptığımız şeyler sistemsel değişiklikler oluşturabiliyor mu? Mesela açıklamalarına baktığımızda İshi Hastanesinde Medic-Nin eksiği var. Yüklü miktarda bir parayı İshi hastanesine Medic Nin yetiştirmeleri için versek/verdirtsek: Medic olmak için daha az/hiç pp istenmesi, İleri Tedavilerin daha ucuz/beleş olması ve/veya Tedavilerin daha iyi olması gibi bir şey olabilir mi?
Yada farklı bir örnek olması açısından Reset öncesi Güneş Köyünde akademi çok gelişmiş değildi ve en fazla C-Seviye şeyler öğrenebiliyorduk. Bir sebebten köydeki akademi havaya uçup yok olsa benzer bir sınırlama burada da gelebilir mi?
Henge no jutsu ile birisinin görünümüne bürünsek, Henge'den sonra da bunshin no jutsu yapsak, çıkan görüntü kopyaları gerçek görünümümüzde mi olur? Yoksa henge ile görünümünü kopyaladığımız kişinin görüntüleri mi olur?
Seride bunu harem no jutsu ile Naruto yapıyordu ama hatırladığım kadarıyla harem no jutsu Kage Bunshin kullanıyordu. Kage bunshinlerin teknik kullanabildiğini bildiğimiz için Harem no jutsuda bütün kopyalar ayrı ayrı henge no jutsu uyguluyor diye biliyorum ben.
Edit: Henge no jutsu ile kendi görünümümüzün bazı noktalarını değiştirebilir miyiz? Örnek vermem gerekirse henge no jutsu ile yine kendi bedenime bürünüyorum ama sadece kaşımı gözümü değiştiriyorum. Kalan her şey yine aynı. Bu şekilde bir dönüşüm gerçekleştirmemiz mümkünse eğer bu aynı derecede mi chakra yer?
Son olarak, henge no jutsu'yu hangi durumlar dahilinde açık tutabiliyoruz? İşkence gören bir karakterin henge no jutsu'yu aktif tutabilmesi hangi stata bağlı bir durum? Ya da stata bağlı mı?
Edit2: Çok oldum sanırım ama bu sefer ki sorum gerçekten son. Motivasyon/Komplikasyon rehberi altında kırılma anlarında motivasyonlar ve komplikasyonlar değişebilir denmiş. Peki yeni bir motivasyon eklenme ihtimali var mıdır?
Profil
Güç: B
Çeviklik: A
Kondisyon: C
Potansiyel: D
Varlık: D
Zeka: D
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F+
[Çeviklik] Akrobasi: F+
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F+
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F+
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F+
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F+
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
► Show Spoiler
Ninjutsu Bousen no Jutsu
Suijinheki
Mizurappa
Jousui
Heisashiki
Gyourai no Jutsu
Roteki no Jutsu
Kakudai no Jutsu Shunshin
Taijutsu Kage Buyou
Hayabusa Otoshi
Garou Rendan
Stiller ve Kabiliyetler
► Show Spoiler
Shinshouki (A Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey fark etmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.
Yönelimler
► Show Spoiler
Gemmei-Dou C-Rank
Kişi antremanlarına devam eder ve daha keskin hisleri hissetmeye başlarlar. Karşılarındakinin o an düşüncelerinin hangi hisleri tetiklediğini tayin edebilirler. Ayrıca, kişinin elementini odaklanarak öğrenebilirler.
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
Katana
Dayanıklı
Hasarı Yüksek
Tutuşu Rahat
Hafif
Katana tamamen siyah olmakla birlikte, katananın sırt kısmına, ucundan kabzasına kadar mavi renkte bir yıldırım motifi işlenmiştir. Buna ek olarak silahın kabzasına minyatür bir leopar zincir ile tutturulmuştur.
File İçlik
Hafif
Konforlu
Dayanıklı
Sessiz
Uyluk Çantası(İçerisinde 10 adet shuriken vardır.)
İlk Yardım Çantası
Telsiz(x4)
Maymuncuk
Panço
Henge no jutsu ile birisinin görünümüne bürünsek, Henge'den sonra da bunshin no jutsu yapsak, çıkan görüntü kopyaları gerçek görünümümüzde mi olur? Yoksa henge ile görünümünü kopyaladığımız kişinin görüntüleri mi olur?
Henge no jutsu ile kendi görünümümüzün bazı noktalarını değiştirebilir miyiz? Örnek vermem gerekirse henge no jutsu ile yine kendi bedenime bürünüyorum ama sadece kaşımı gözümü değiştiriyorum. Kalan her şey yine aynı.
Henge no Jutsu ile aklınızda daha önce gördüğünüz birisinin görünümünü komple canlandırıp aktif eder ve o görünüme bürünürsünüz. Bazı noktalarını değiştirmek, tekniğin standart versiyonunda bulunmamaktadır.
Son olarak, henge no jutsu'yu hangi durumlar dahilinde açık tutabiliyoruz? İşkence gören bir karakterin henge no jutsu'yu aktif tutabilmesi hangi stata bağlı bir durum? Ya da stata bağlı mı?
Henge açık olduğu sürece chakra yer ve sizin çevre ile olan etkileşiminiz artarsa bu chakra kullanımı da artar. Artan chakra kullanımı sizin üzerinizde bir stres ve yük kaynağıdır. Bu stres ve yükün artması kullanıcının aniden tekniği istemeden bozmasına sebep olabilir. Bu bağlamda işkence sırasında aktif tutmaya çalışmanın gerçekten zor olduğunu söylemek mümkün.
Stat olarak ise çok durumsal bir konu. RP içerisinde karşılaştığımızda yorumlamamız gereken bir olay.
Edit2: Çok oldum sanırım ama bu sefer ki sorum gerçekten son. Motivasyon/Komplikasyon rehberi altında kırılma anlarında motivasyonlar ve komplikasyonlar değişebilir denmiş. Peki yeni bir motivasyon eklenme ihtimali var mıdır?
Kaçaklar jutsu geliştirirken ücret ödemek zorunda mı?
Künye İsim: Saiki Ryouta Yaş: 20 Cinsiyet: Erkek Boy: 1.80 Kilo: 70 Köy: Kaçak (Ishigakure) Element: Fuuton, Katon Seviye: C - Rank Rütbe: Chuunin Ryo: 400 Prestij: - Kullanılabilir GP: 1Motivasyon: Güç Arzusu: Her sabah kalktığında, aklından geçirdiği tek bir şey olurdu. Daha güçlü biri olmak. Bu yüzden her türlü zorluk ve acıya göğüs germeye kararlıdır. Önündeki yol ne kadar zor olsa da, o yol üzerinde yürümekten asla vazgeçmeyecektir.
Komplikasyon: Açgözlülük: Kendini güçlendirmek konusunda oldukça saplantılıdır. Ne kadar tehlikeli olsa da, eğer kendini güçlendirecek bir şey varsa, o şeyi takip edecektir. Güçlü bir silah, iyi bir teknik ya da daha başka şeyler. Bu uğurda kendini tehlikeye atmaya ve insanları katletmeye hazırdır.
Profil Güç: 3 Çeviklik: 4 Kondisyon: 8 Potansiyel: 8 Varlık: 3 Zeka: 4
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1Ninjutsu
Shunshin - D Rank
Ayatsuito - D Rank
Ryuka no Jutsu - C Rank
Fuujin no Jutsu - B Rank
Suzaku no Jutsu - A Rank Taijutsu
- Genjutsu
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar: Standart Ekipman Çantası
10 metre Sentetik Misina(Normal)
2×Kondisyon Hapı(Normal)
1×Kan Hapı(Normal)
1×Chakra Hapı(Normal)
1×İyileştirici Hapı(Normal)
1×Patlayıcı Parşömen(Kötü)