Geliştirilecek Teknik: Choune no Jutsu (D-Rank) (10 GP)
Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme
Geliştirme Açıklaması: Mekan kısıtı aşılarak, kelebeğin bir kişiye yönlendirilebilmesini sağlar. Tekniği bu şekilde kullanmanın ön koşulları; kullanıcının hedefi tanıyor olması, yönünü kabaca tahmin edilebiliyor olması ve hedefin tekniğin menzilinde bulunmasıdır. Geliştirmeyi kullanmak için aktarılacak mesajın ardından belirlenen kişinin isminin veya rumuzunun söylemesi yeterlidir. Kazuya’nın Choune no Jutsu ile oluşturduğu kelebeklerin rengi soluk yeşil olur.
- Naruto | Yeni Jenerasyon Oyuncu Kaynakları Oyuncu Bölümü Teknik Geliştirme
- Search
-
- It is currently July 1st, 2025, 4:51 pm
- All times are UTC+03:00
[Teknik Geliştirme] Yamato Kazuya
Burada varolan veya kendi yarattığınız teknikleri geliştirebilirsiniz.
- Yamato Kazuya
- Amegakure
- Posts: 44
- Joined: May 20th, 2019, 3:17 pm
- Künye:
[Teknik Geliştirme] Yamato Kazuya
Post by Yamato Kazuya » June 18th, 2025, 11:12 am

► Show Spoiler
Künye
İsim: Yamato Kazuya
Yaş: 13
Cinsiyet: Erkek
Boy: 160 cm
Kilo: 55 kg
Element: Fuuton
Köy: Amegakure
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Nam: Silüet
Puanlar
Stat Gelişim Hakkı: 0
GP: 0
PP: 3
VP: 0
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Profil
Beceri
Stil
Teknik
Taijutsu
Silah
Özellikler
İsim: Yamato Kazuya
Yaş: 13
Cinsiyet: Erkek
Boy: 160 cm
Kilo: 55 kg
Element: Fuuton
Köy: Amegakure
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Nam: Silüet
Puanlar
Stat Gelişim Hakkı: 0
GP: 0
PP: 3
VP: 0
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Profil
- Güç: C
- Çeviklik: C+
- Kondisyon: D+
- Potansiyel: D
- Zihin: E
- Varlık: C
Beceri
- [Güç] Atletizm: F
- [Çeviklik] Akrobasi: F
- [Çeviklik] El Hassasiyeti: F
- [Çeviklik] Saklanma: F
- [Kondisyon] Form: F
- [Potansiyel] Ninshuu: F
- [Varlık] Aldatma: F
- [Varlık] Empati: F
- [Varlık] Sosyalleşme: F
- [Zeka] Farkındalık: F
- [Zeka] İzcilik: F
- [Zeka] Bilim: F
Stil
- Iaido, B - Rank
KabiliyetKullanıcının Iaido hamlelerinin hızı ciddi bir seviyede hızlanır. Ayrıca, kullanıcı hamlelerini ilk savuruşun momentumunu kullanarak uzatmayı öğrenir ve kılıcını kınından çektikten sonraki 2. bir ani savuruş için kullanabilir hale gelir.
- Ek Eğitim (Iaido, D - Rank)
- Ek Eğitim (Iaido, C - Rank)
- Yakın Çekiş (Iaido, D - Rank)
Kullanıcı eğer rakibine çok yakınsa, kılıcını kınından tamamen çıkartmak yerine kabzası ile rakibine saldırmayı öğrenir. Hamleden hemen sonra kılıcı kınına geri sokar ve yeni bir hamleye hazırlanır.
- Çağlayan (Iaido, C - Rank)
Kullanıcı "kalkan" tekniği ile bir rakibi bloklar ise, aniden kılıcı kınından çıkararak ona bir saldırı yapmayı deneyebilir. Riskli bir hamledir ancak beklenmedik anlarda uygulanırsa öngörülmesi zordur.
- Alternatif (Iaido, C - Rank)
Kullanıcı sadece ilk çekiş için aşağıdan yukarıya olan kesişler değil, farklı yönlerde yapacağı ilk kesişleri de ekstra çalışmaya başlar. Örneğin kını kafasının üzerinde tutup yukarıdan aşağıya bir hamle ile Iaido icra edebilir. Bu tarz hamlelerin dezavantajlarını ortadan kaldırır.
- Geri Adım (Iaido, B - Rank)
Kullanıcı ilk hamlesini yaptıktan sonra 2. (veya stilde daha üst seviyedeyse 3.) savuruşunu yapmak yerine olağandan daha hızlı bir şekilde kılıcını kınına geri sokmayı öğrenir. Normalden çok daha hızlı bir şekilde kılıcını kınına yerleştirir.
Teknik
Taijutsu
- Iaido, Iaigiri (B-Rank)
NinjutsuKullanıcı kınında beklettiği kılıcı aniden çekerek aşırı çevik bir hamle yapar. Bu hamle ile beraber kullanıcı aşırı yüksek bir chakra konsantrasyonunu dışarı verir. Bu yüzden, hamlenin efektif menzili, kullanılan silahın 5-6 katına kadar çıkar. Uzaktaki rakibe beklenmeyen saldırılar yapmak için kullanılır. Saldırı yapılırken kullanıcının kılıcından mavi chakra fışkırdığı görülür.
- Shunshin (D-Rank)
El Mühürleri: Tek (Özel)
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan eğitimsiz kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok Shinobi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir. - Choune no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Yok
Lokasyon: Ame-Chou Binası
Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek kullanıcının mesajını tekniği öğrenirken belirlediği bir lokasyona taşır. Kullanıcının belirlediği lokasyona ulaşan kelebek kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin lokasyona ulaşması uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir ancak daha uzun olmaz. Kullanıcı bu tekniği öğrendiğinde bir lokasyon seçmek zorundadır. Bu teknik birden fazla kez öğrenilebilir, her öğrenildiğinde başka lokasyon seçilir. - Fuuton, Kami Oroshi (D-Rank)
El Mühürleri: Yok
Kullanıcı ellerini önünde birleştirir ve kendisinden dışarıya doğru sert bir hava akımı oluşturur. Bu hava akımı kullanıcının yanında bulunan ve gafil avlanan kişilerin geriye sendelemesine sebebiyet verir. Kullanıcı elini tuttuğu sürece bu hava akımını vermeyi sürdürebilir ancak dengesini sağlayan rakipler tekniğin etkisini kas güçlerini kullanarak azaltabilir. Kullanıcı havadayken bu tekniği kullanarak düşüşünü yavaşlatabilir. Eğer kontrolsüzce düşüyorsa tekniği kullanarak vücudunu istediği oryantasyona getirebilir ve kontrolünü sağlayabilir. - Fuuton, Fuuchi no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Tek
Kullanıcı Uma mührünü yapar ve bir eliyle ağzını ve burnunu kapatır. Kullanıcı bu şekilde soluduğu havayı filtrelemiş olur. Havada bulunan potansiyel zehirler, hastalıklar ve toz parçaları bu tekniğe yakalanır. Kullanıcı bu teknik ile su altında nefes alamaz veya solunum sistemine girmesi gerekmeyen zehirlerden kurtulamaz. Teknik açık kaldığı sürece, her nefeste chakra tüketir. Kullanıcı ayrıca boştaki diğer elini başkasının ağzına götürerek tekniği onlara da uygulayabilir. Bu süre boyunca o el de bırakılmamalıdır. - Fuuton, Tobikoshi no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Tek
Kullanıcı Tori mührünü yapar ve ayaklarına odaklanır. Havayı ayaklarının altında sıkıştırır ve ani bir şekilde aşağıya verir. Bu sayede kullanıcı çok seri bir şekilde ileriye doğru fırlar. Bu fırlama sadece anlık bir hız verir, yani kullanıcı ilerlerken ek bir itiş gücü uygulamaz. Bu teknik ile kullanıcı bir Shinobi'nin zıplayacağı mesafelerden daha yükseğe zıplayabilir veya kendini çok sert bir kuvvet ile ileriye fırlatabilir. - Fuuton, Fuchou no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Tek
Kullanıcı Tori mührünü yapar ve bir elini bir yüzeye değdirir. Kullanıcı yüzey ile eli arasındaki bütün havayı dışarı boşaltır ve böylece atmosfer basıncını kullanarak objeyi efektif olarak kendi eline yapıştırmış olur. Kullanıcı tekniği bozmadığı sürece yüksek bir kuvvet ile obje kullanıcının eline yapışık kalır. Kullanıcı çekmek veya itmek istediği ancak tutunamadığı objeleri bu teknik sayesinde sıkıca kavrayabilir. Elinden düşürmek istemediği objeleri bu teknik ile sıkıca tutabilir. - Fuuton, Fuukyou no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Yok
Kullanıcı ellerini önünde birleştirir, ardından sağ elini sağdan sola veya sol elini soldan sağa savurur. Hemen önünde, elini savurduğu yönde çok şiddetli ancak kısa süren ani bir hava akımı oluşturur. Bu hava akımı genelde kullanıcıya fırlatılan kunai ve shuriken gibi ufak objelerin yönünü değiştirmek için kullanılır. Eğer kullanıcının önünde birisi varsa ve bu tekniğe kapılırsa sendeleyip dengesini kaybedebilir. - Fuuton, Renkuudan (B-Rank)
El Mühürleri: Kısa
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullanıcı dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesi kullanıcının önünde 4-5 metre genişliğinde ve 2-3 metre yüksekliğinde bir alanda ilerler, bu yüzden kurtulması zor bir tekniktir.
Silah
- Katana
- Dayanıklı
- Hasarı Yüksek
- Tutuşu Rahat
- Hafif
- File İçlik
- Flak Set
- Telsiz
- Panço
- İlk Yardım Çantası
- Shinobi Hapları, 3'lü Paket (Yemek, Kan, Chakra)
- 3 Kunai
- 5 Shuriken
- 5mt. Sentetik Misina
- 1 Patlayıcı Parşömen
- 2 Sis bombası
Özellikler
Hissiz Eller: Karakterin parmaklarının ucundan başlayıp omuzlarına kadar ilerleyen, yıldırımı andıran zig zag şeklinde yaraları bulunmaktadır. Bu yaralar parmaklarını ve avuç içini tamamen kaplar, bileğinden itibaren dallara ayrılırlar. Bu pembemsi noktalarda karakter bir şeyin o noktaya değdiği haricinde bir his hissetmez. Bir yüzeyin dokusunu veya yumuşaklığını anlayamaz, sıcaklığı konusunda bir çıkarım yapamaz. Acı hissetmez, bir şeyi sıkarken ona ne kadar basınç uyguladığını çözemez.
Bu özellik karakterin dövüş kabiliyetini negatif yönde etkilemez.
Re: [Teknik Geliştirme] Yamato Kazuya
Post by Cynic » June 20th, 2025, 11:33 pm
Şeklinde onaylanabilir.Bu geliştirme ile teknik bir lokasyon yerine spesifik bir kişiye kelebek gönderebilmeye olanak sağlar.
Kullanıcı geliştirmeyi alırken spesifik bir şahıs seçer. Ardından, tekniği uyguladığında bazı sınırlamalar dahilinde bu spesifik şahsı hedef alacak şekilde herhangi bir lokasyona kelebeği gönderebilir olur. Kullanıcı geliştirmeyi alırken seçeceği kişi ile karşılıklı tanışıyor olmaları gereklidir.
Kullanıcı tekniği bu şekilde uygularken mesajı, hedefi ve hedefin olduğunu düşündüğü lokasyonu kelebeğe fısıldar. Kelebek ardından bu lokasyona tekniğin normal kuralları dahilinde gitmeye çalışır. Lokasyona vardığında eğer hedef orada ise mesajı ona iletir. Eğer hedef kelebek vardığında o lokasyonda değil ise, kelebek mesajı iletemeden yok olur.
Kelebek kullanıcının coğrafi bilgisini ve yol bulma becerisini baz alarak yol kat eder. Kullanıcı kelebeği göndereceği yer haritalarda bulunan, halkın genel çoğunluğu tarafından bilinen veya çok ünlü bir yer ise, kullanıcının daha önce gitmiş veya görmüş olmasına gerek yoktur, kelebek bu lokasyonları rahatlıkla bulabilir. Fakat kullanıcının görmediği gizli, tenha, haritalarda olmayan veya çok bilinmeyen yerlere kelebek gönderilirse kelebeğin kaybolma riski çok yüksektir. Kullanıcının gidiş yolunu biliyor olması ve İzcilik becerisi bu noktada kelebeğin yol bulma kabiliyetini belirler.
Kelebeğin uzaklığa göre bölgeye varması 1 güne kadar uzayabilir ancak daha uzun olmaz.
Kazuya’nın Choune no Jutsu ile oluşturduğu kelebeklerin rengi soluk yeşil olur.
Bu geliştirme tekrar tekrar alınabilir ve ikinci ve sonraki alınmalar tekniğin özel geliştirme limitinden sayılmaz. Her alındığında başka bir hedef seçilir.
- Yamato Kazuya
- Amegakure
- Posts: 44
- Joined: May 20th, 2019, 3:17 pm
- Künye:
Re: [Teknik Geliştirme] Yamato Kazuya
Post by Yamato Kazuya » June 21st, 2025, 12:01 am
Yol bulma becerisi üzerine gelişim planlamadığım için karakterim için pek kullanışlı olmayacağını düşünüyorum. Bu yüzden geliştirmeyi almayacağım. Boşa uğraştırmış oldum, kusura bakmayınız.

► Show Spoiler
Künye
İsim: Yamato Kazuya
Yaş: 13
Cinsiyet: Erkek
Boy: 160 cm
Kilo: 55 kg
Element: Fuuton
Köy: Amegakure
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Nam: Silüet
Puanlar
Stat Gelişim Hakkı: 0
GP: 0
PP: 3
VP: 0
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Profil
Beceri
Stil
Teknik
Taijutsu
Silah
Özellikler
İsim: Yamato Kazuya
Yaş: 13
Cinsiyet: Erkek
Boy: 160 cm
Kilo: 55 kg
Element: Fuuton
Köy: Amegakure
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Nam: Silüet
Puanlar
Stat Gelişim Hakkı: 0
GP: 0
PP: 3
VP: 0
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Profil
- Güç: C
- Çeviklik: C+
- Kondisyon: D+
- Potansiyel: D
- Zihin: E
- Varlık: C
Beceri
- [Güç] Atletizm: F
- [Çeviklik] Akrobasi: F
- [Çeviklik] El Hassasiyeti: F
- [Çeviklik] Saklanma: F
- [Kondisyon] Form: F
- [Potansiyel] Ninshuu: F
- [Varlık] Aldatma: F
- [Varlık] Empati: F
- [Varlık] Sosyalleşme: F
- [Zeka] Farkındalık: F
- [Zeka] İzcilik: F
- [Zeka] Bilim: F
Stil
- Iaido, B - Rank
KabiliyetKullanıcının Iaido hamlelerinin hızı ciddi bir seviyede hızlanır. Ayrıca, kullanıcı hamlelerini ilk savuruşun momentumunu kullanarak uzatmayı öğrenir ve kılıcını kınından çektikten sonraki 2. bir ani savuruş için kullanabilir hale gelir.
- Ek Eğitim (Iaido, D - Rank)
- Ek Eğitim (Iaido, C - Rank)
- Yakın Çekiş (Iaido, D - Rank)
Kullanıcı eğer rakibine çok yakınsa, kılıcını kınından tamamen çıkartmak yerine kabzası ile rakibine saldırmayı öğrenir. Hamleden hemen sonra kılıcı kınına geri sokar ve yeni bir hamleye hazırlanır.
- Çağlayan (Iaido, C - Rank)
Kullanıcı "kalkan" tekniği ile bir rakibi bloklar ise, aniden kılıcı kınından çıkararak ona bir saldırı yapmayı deneyebilir. Riskli bir hamledir ancak beklenmedik anlarda uygulanırsa öngörülmesi zordur.
- Alternatif (Iaido, C - Rank)
Kullanıcı sadece ilk çekiş için aşağıdan yukarıya olan kesişler değil, farklı yönlerde yapacağı ilk kesişleri de ekstra çalışmaya başlar. Örneğin kını kafasının üzerinde tutup yukarıdan aşağıya bir hamle ile Iaido icra edebilir. Bu tarz hamlelerin dezavantajlarını ortadan kaldırır.
- Geri Adım (Iaido, B - Rank)
Kullanıcı ilk hamlesini yaptıktan sonra 2. (veya stilde daha üst seviyedeyse 3.) savuruşunu yapmak yerine olağandan daha hızlı bir şekilde kılıcını kınına geri sokmayı öğrenir. Normalden çok daha hızlı bir şekilde kılıcını kınına yerleştirir.
Teknik
Taijutsu
- Iaido, Iaigiri (B-Rank)
NinjutsuKullanıcı kınında beklettiği kılıcı aniden çekerek aşırı çevik bir hamle yapar. Bu hamle ile beraber kullanıcı aşırı yüksek bir chakra konsantrasyonunu dışarı verir. Bu yüzden, hamlenin efektif menzili, kullanılan silahın 5-6 katına kadar çıkar. Uzaktaki rakibe beklenmeyen saldırılar yapmak için kullanılır. Saldırı yapılırken kullanıcının kılıcından mavi chakra fışkırdığı görülür.
- Shunshin (D-Rank)
El Mühürleri: Tek (Özel)
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan eğitimsiz kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok Shinobi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir. - Choune no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Yok
Lokasyon: Ame-Chou Binası
Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek kullanıcının mesajını tekniği öğrenirken belirlediği bir lokasyona taşır. Kullanıcının belirlediği lokasyona ulaşan kelebek kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin lokasyona ulaşması uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir ancak daha uzun olmaz. Kullanıcı bu tekniği öğrendiğinde bir lokasyon seçmek zorundadır. Bu teknik birden fazla kez öğrenilebilir, her öğrenildiğinde başka lokasyon seçilir. - Fuuton, Kami Oroshi (D-Rank)
El Mühürleri: Yok
Kullanıcı ellerini önünde birleştirir ve kendisinden dışarıya doğru sert bir hava akımı oluşturur. Bu hava akımı kullanıcının yanında bulunan ve gafil avlanan kişilerin geriye sendelemesine sebebiyet verir. Kullanıcı elini tuttuğu sürece bu hava akımını vermeyi sürdürebilir ancak dengesini sağlayan rakipler tekniğin etkisini kas güçlerini kullanarak azaltabilir. Kullanıcı havadayken bu tekniği kullanarak düşüşünü yavaşlatabilir. Eğer kontrolsüzce düşüyorsa tekniği kullanarak vücudunu istediği oryantasyona getirebilir ve kontrolünü sağlayabilir. - Fuuton, Fuuchi no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Tek
Kullanıcı Uma mührünü yapar ve bir eliyle ağzını ve burnunu kapatır. Kullanıcı bu şekilde soluduğu havayı filtrelemiş olur. Havada bulunan potansiyel zehirler, hastalıklar ve toz parçaları bu tekniğe yakalanır. Kullanıcı bu teknik ile su altında nefes alamaz veya solunum sistemine girmesi gerekmeyen zehirlerden kurtulamaz. Teknik açık kaldığı sürece, her nefeste chakra tüketir. Kullanıcı ayrıca boştaki diğer elini başkasının ağzına götürerek tekniği onlara da uygulayabilir. Bu süre boyunca o el de bırakılmamalıdır. - Fuuton, Tobikoshi no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Tek
Kullanıcı Tori mührünü yapar ve ayaklarına odaklanır. Havayı ayaklarının altında sıkıştırır ve ani bir şekilde aşağıya verir. Bu sayede kullanıcı çok seri bir şekilde ileriye doğru fırlar. Bu fırlama sadece anlık bir hız verir, yani kullanıcı ilerlerken ek bir itiş gücü uygulamaz. Bu teknik ile kullanıcı bir Shinobi'nin zıplayacağı mesafelerden daha yükseğe zıplayabilir veya kendini çok sert bir kuvvet ile ileriye fırlatabilir. - Fuuton, Fuchou no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Tek
Kullanıcı Tori mührünü yapar ve bir elini bir yüzeye değdirir. Kullanıcı yüzey ile eli arasındaki bütün havayı dışarı boşaltır ve böylece atmosfer basıncını kullanarak objeyi efektif olarak kendi eline yapıştırmış olur. Kullanıcı tekniği bozmadığı sürece yüksek bir kuvvet ile obje kullanıcının eline yapışık kalır. Kullanıcı çekmek veya itmek istediği ancak tutunamadığı objeleri bu teknik sayesinde sıkıca kavrayabilir. Elinden düşürmek istemediği objeleri bu teknik ile sıkıca tutabilir. - Fuuton, Fuukyou no Jutsu (D-Rank)
El Mühürleri: Yok
Kullanıcı ellerini önünde birleştirir, ardından sağ elini sağdan sola veya sol elini soldan sağa savurur. Hemen önünde, elini savurduğu yönde çok şiddetli ancak kısa süren ani bir hava akımı oluşturur. Bu hava akımı genelde kullanıcıya fırlatılan kunai ve shuriken gibi ufak objelerin yönünü değiştirmek için kullanılır. Eğer kullanıcının önünde birisi varsa ve bu tekniğe kapılırsa sendeleyip dengesini kaybedebilir. - Fuuton, Renkuudan (B-Rank)
El Mühürleri: Kısa
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullanıcı dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesi kullanıcının önünde 4-5 metre genişliğinde ve 2-3 metre yüksekliğinde bir alanda ilerler, bu yüzden kurtulması zor bir tekniktir.
Silah
- Katana
- Dayanıklı
- Hasarı Yüksek
- Tutuşu Rahat
- Hafif
- File İçlik
- Flak Set
- Telsiz
- Panço
- İlk Yardım Çantası
- Shinobi Hapları, 3'lü Paket (Yemek, Kan, Chakra)
- 3 Kunai
- 5 Shuriken
- 5mt. Sentetik Misina
- 1 Patlayıcı Parşömen
- 2 Sis bombası
Özellikler
Hissiz Eller: Karakterin parmaklarının ucundan başlayıp omuzlarına kadar ilerleyen, yıldırımı andıran zig zag şeklinde yaraları bulunmaktadır. Bu yaralar parmaklarını ve avuç içini tamamen kaplar, bileğinden itibaren dallara ayrılırlar. Bu pembemsi noktalarda karakter bir şeyin o noktaya değdiği haricinde bir his hissetmez. Bir yüzeyin dokusunu veya yumuşaklığını anlayamaz, sıcaklığı konusunda bir çıkarım yapamaz. Acı hissetmez, bir şeyi sıkarken ona ne kadar basınç uyguladığını çözemez.
Bu özellik karakterin dövüş kabiliyetini negatif yönde etkilemez.
Jump to
- RPGTürk
- ↳ Duyurular
- ↳ Sorular ve Öneriler
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel Rehberler
- ↳ Yönelim Rehberleri
- Oyuncu Kaynakları
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel
- ↳ Gelişim
- ↳ Yönelim
- ↳ Oyuncu Bölümü
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Aktif Karakterler
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Yönetici Karakterleri
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Dükkan
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Teknik Geliştirme
- ↳ Teknik Yaratımı
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Kayıtları
- ↳ Görevler ve Kurgular
- ↳ Görev Panosu
- ↳ Arşiv
- ↳ Kurgular
- ↳ Arşiv
- ↳ NPC Kütüphanesi
- ↳ Bingo Kitabı
- ↳ S - Rank
- ↳ A - Rank
- ↳ B - Rank
- ↳ C - Rank
- ↳ D - Rank
- Role Play Alanları
- ↳ Kaya Ülkesi
- ↳ Ishigakure
- ↳ Ishi-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Kurobe Vadisi
- ↳ Kurobe Mağaraları
- ↳ Minami Şehri
- ↳ Iya Vadisi
- ↳ Shinano Dağı
- ↳ Asakura Geçidi
- ↳ Chibu Kasabası
- ↳ Kuzuryu-gawa Nehri
- ↳ Shirakami Vadi Ormanı
- ↳ Çimen Ülkesi
- ↳ Kusagakure
- ↳ Kusa-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Otonashi Düzlükleri
- ↳ Hiezu Ormanı
- ↳ Funahashi Şehri
- ↳ Kannabi Köprüsü
- ↳ Abeno Ovası
- ↳ Kantou Bayırı
- ↳ Sagano Bambu Ormanı
- ↳ Kawakami Kasabası
- ↳ Doushi Kasabası
- ↳ Yağmur Ülkesi
- ↳ Amegakure
- ↳ Ame-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Sessiz Dehlizler
- ↳ Yahiko Ormanı
- ↳ Toyone Şehri
- ↳ Eski Suwa Nehir Yatağı
- ↳ Yubari-gawa Nehir Kasabası
- ↳ Nanmin Yöresi
- ↳ Terkedilmiş Bölge
- ↳ Kusagakure Güvenlik Hattı
- ↳ Tanigakure Yerleşkesi
- ↳ Sınırdışı Bölgeler
- ↳ Diğer Ülkeler
- ↳ Diğer Köyler
- Arena
- ↳ Sezonlar
- ↳ Arşiv
- ↳ 1. Sezon
- ↳ Karakterler
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Klasik
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Arşiv
- Konu Dışı
- ↳ Sohbet
- ↳ Avatar - İmza Atölyesi
- ↳ Fanfiction - Kurgu Köşesi
- ↳ Arşiv
- Arşiv
- ↳ Oyuncu Bölümü Arşivleri
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Onaylanan Karakterler
- ↳ Yetkili Karakterleri
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Takım Geliştirme
- ↳ Dükkan
- ↳ Teknik Geliştirme / Yaratım
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Arşivi
- ↳ Örgüt Yönetimi
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Operasyonlar
- ↳ Aktif Operasyon
- ↳ Pasif Operasyon
- ↳ Arşiv - Kurgular
- ↳ Arşiv - Görevler
- ↳ Role Play Arşivleri
- ↳ Jounin Sınavı
- ↳ 9. Alan
- ↳ Göl
- ↳ Turuncu Takım Özel Alanı
- ↳ Orman
- ↳ Yeşil Takım Özel Alanı
- ↳ Malikane
- ↳ Sarı Takım Özel Alanı
- ↳ Tepeler
- ↳ Mavi Takım Özel Alanı
- ↳ Terkedilmiş Kasaba
- ↳ Mor Takım Özel Alanı
- ↳ Değerlendirme Alanı