[Kita Usagi] Shijo'nun Peşinde II

Kaya ülkesinin başkenti ve en büyük şehri.
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts: 2966
Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Kita Usagi] Shijo'nun Peşinde II

Post by GM - Naruto » June 25th, 2026, 11:20 pm

Adama doğru yürümeye devam ederken bir yandan da odaklanarak Gemmei-dou’yu aktifleştiriyorsun. Sen yaklaşırken adamın bakışları bir anlığına sana, tekrar ayakkabısına, sonra daha yavaş bir şekilde tekrar sana dönüyor. Üzerindeki cekete, saçlarına taç misali geçirdiğin alın bandına gidiyor sırayla gözleri. Bir shinobinin gelmekte olduğunu anlamasıyla anlık ufak bir tedirginlik yaşadığını hissedebiliyorsun bu sırada. Bağcıklarıyla olan işini hızlıca bitirip üstünü başını, oturuşunu bir düzeltiyor.
İyice yaklaştığında sana gülümsüyor ve buyur edercesine başını sallıyor hafifçe. Sen konuşurken adamın tedirginliği yavaş yavaş kayboluyor. Burada sadece bir müşteri olarak bulunduğunu duymak onu rahatlatırken, hissettiği şey de hafif bir merak olarak değişmeye başlıyor.

Dükkanın kapalı olduğuna işaret edişinle tekrar başını sallıyor ve “Hıhım, evet.” şeklinde nidalar ile söyleyeceklerini bitirmeni bekliyor. Ardından, sana yardımcı olamamanın burukluğuyla “Maalesef hanımefendi evet, bir süredir kapalıyız. Ne zaman geri açarlar ben de bilmiyorum.” diye cevap veriyor.

Adamı dinlerken odağını biraz daha toparlıyorsun üzerinde. Gözlerin hafifçe kısılıyor ve gördüğünden daha ötesini anlamaya çalışıyorsun. Birkaç saniye sonra bu adamın chakra noktalarının kapalı olduğunu, daha önce muhtemelen hiç chakra da yoğurmadığını, haliyle de bir shinobi olmadığını anlıyorsun. Konuşmasını bitirdiğinde birkaç saniye duraksıyor bekçi, sen de hislerinin meraktan ilgiye doğru kaydığını hissedebiliyorsun.

“Hanımefendi, bir arka sokakta Hinode Taşımacılık var. Sabah 7 dedi mi hemen açarlar, çalışanları da ilgilidir. Bekçi Saki önerdi derseniz yardımcı olurlar. İsterseniz sabah oraya bir gidin.” diye kendince yardım etmeye çalışıyor sana. “Fiyatları da uygundur hem. Şoförleri biraz delidir sadece, narin bir şey göndertmeyin.” diye ekleyip, gülümsüyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Kita Usagi
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 301
Joined: September 11th, 2018, 3:23 am
Künye:

Re: [Kita Usagi] Shijo'nun Peşinde II

Post by Kita Usagi » June 26th, 2026, 12:36 am

Bekçi ile olan konuşmasını bitirip, dinleme faslına geçmişti Usagi. Bu sırada karşısındaki adamın bir shinobi olmadığını anlaması içini rahatlatmıştı. Dilediğince sallayabilirdi bu durumda. Ne var ki, salladığı şeylere de dikkat etmeliydi zira burada söyleyeceği sözlerin bir süre sonra karşısına çıkabileceğini biliyordu. İstihbarat görevinde geçirdiği zamanın ardından bunu kesin olarak söyleyebiliyordu. Herhangi bir yerde söylediği bir söz, dönüp dolaşıp ileride kendi ayağına dolanabilirdi. Bu sebeple gönlünce yalan söylemekte özgür olsa da, bir o kadar da kısıtlıydı.

Bekçinin değişken ruh hali ise Usagi'nin kafasında ekstra bir soru işareti bırakmıştı. Shinobi olduğunu gizlememişti. Bekçi bir shinobinin yaklaştığını görünce içinde tedirginlik baş göstermişti. Usagi'yi meraklandırıyordu bu. Neden shinobi gördüğünde tedirgin olmuştu? Bunu üstü kapalı bir şekilde öğrenmeliydi. Elini çok fazla açık etmeden oynamalıydı.

Bekçi sözlerini tamamen bitirip önerisi yaptıktan sonra basit bir gülümsemeyle teşekkür edecekti. Hemen ardından kafasında anlık kurduğu plana uyacaktı.

"Ah yok teşekkürler, göndereceğim şey oldukça narin ve bana burayı öneren kişi Sakura Nakliyat'ın sahibiyle doğrudan bağlantılı olduğunu söyledi. Hem sadece gönderi yapmayacağım. Benim de bu nakliye sırasında doğrudan bulunmam gerekiyor. Oldukça özel bir parça. Belki anlarsınız."

Beyni bir yandan planını kurgulamaya devam ederken bir yandan da söylediği yalanları karşısındaki kişinin anlamaması için uğraşıyordu. Kafasında planı kurgulamaya devam ederken, bir kaç gün öncesinden bir an çaktı gözlerine yıldırım gibi. Elinde not defterinin son sayfası açık, üzerindeki "Munejima" yazısına bakıyordu. Ne olduğunu bilmiyordu bunun ama burada işine yarayabileceğini düşünmüştü.

"Ah, şimdi aklıma geldi. Beni buraya yönlendiren kişi olurda bir yerde sorun yaşarsam Munejima demem gerektiğini söyledi. Söylediğin kişi anlar dedi. Tam olarak ne demek bilmiyorum ama."

Tam olarak şansa bırakarak son yalanını da söylemişti. Bunun bir kod mu, bir lokasyon mu, yoksa bir isim mi olduğunu bilmiyordu. Elinde bir tek bu kelime vardı. Bu sebeple genel bir şekilde ortaya atarak karşısındaki bekçinin tepkisini izleyecekti. Beyni ise bu sırada gözlemleyeceği tepkiye göre planı şekillendirmek için hazırda bekliyordu.
► Show Spoiler
Post Reply

Return to “Minami Şehri”