- Naruto | Yeni Jenerasyon Konu Dışı Arşiv
- Search
-
- It is currently May 10th, 2025, 12:25 am
- All times are UTC+03:00
7. Yoklama
Eskiyen, artık kullanılmayan her şeye ait yegane bölge.
- Shimada Kazuo
- Posts: 123
- Joined: September 1st, 2018, 1:31 am
Re: 7. Yoklama
Post by Shimada Kazuo » August 23rd, 2019, 12:14 am
burdayım
In a world without gold we might've been heroes!
Künye
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20
Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.
Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.
Özellikler
Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank
Fuuinjutsu
Genjutsu
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20
Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.
Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.
Özellikler
Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank
Fuuinjutsu
► Show Spoiler
Mühürleme Sanatı - B Rank
Obje Üstüne Obje Mühürleme
Ninjutsu Teknikleri Mühürleme
Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Durumsal Aktivasyon
Obje Üstüne Etki Mührü Mühürleme
Eş Mühür Oluşturabilme
Obje Boyut Sınırı Arttırma
Boş Mühür Oluşturma
Obje Sayı Sınır Arttırma (2x - 18 Tane)
Obje Üstüne Obje Mühürleme
Ninjutsu Teknikleri Mühürleme
Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Durumsal Aktivasyon
Obje Üstüne Etki Mührü Mühürleme
Eş Mühür Oluşturabilme
Obje Boyut Sınırı Arttırma
Boş Mühür Oluşturma
Obje Sayı Sınır Arttırma (2x - 18 Tane)
Tişörtün üstüne Çizilmiş Mühür:
Kazuo tişörtünün göbek kısmına Fuuinjutsu çizmiştir. Bu mühürü yaptığı birkaç çeşitli motifle elinden geldiğince gizlemiştir yine de akademiden mezun olmuş biri bunu fark edebilir. Mührün içinde 1 kunai ve 2 shuriken mühürlenmiştir. Aktif olması durumunda iki shurikenin ortasında bir kunai olacak şekilde fırlarlar. Durumsal Aktivasyonu “Ishiwata” kelimesinin söylenmesidir.
Ayakkabıların altına Çizilmiş Mühür
İki ayakkabının altına da aynı enerji mührü çizilmiştir. Ve bu mühürler eş zamanlı olarak açılması için ayarlanmıştır. “Akiko” sözcüğü ile birlikte ayakkabının altına mühürlenmiş rüzgar enerjisi ayakkabının altından çıkar ve kullanıcıyı biraz havaya kaldırmakla birlikte ileriye doğru fırlatır. Bu fırlatışın aldıracağı yol koşan bir shinobinin 4-5 adımında alacağı yola yakındır. (Derinlik algım inanılmaz kötüdür, metre vermek istemedim.)
Mühürlü Tantou:
Kullanıcının halihazırda kullandığı Tantou’ya yapılmış bir enerji mühürlemesidir, mühür kılıcın kabzasının hemen üstüne metal kısma çizilmiştir. Kılıcın üstüne bir miktar elektrik enerjisi mühürlenmiştir. Bu enerji kısa süreli şaşırma, belki paralize olma ve koordinasyonda aksamalar gibi mağdurun dayanıklılığına göre değişen kısa süreli etkiler yapabilir. Tantou herhangi şeyle çarpıştığında mühür açılır. Enerjinin etkisini göstermesi için iletken üzerinden mağdura ulaşması gerekir.
Mühürlü Kunai (1)
Kabzasının hemen üstündeki geniş kısmına çizilmiştir. Mührün istediği etkiyi verebilmesi için yaklaşık kırk beş derecelik açıyla yere saplanmalıdır. Fuuinjutsu’nun fırlatma etkisi ve bu yükseklik patlaması için gerekli çarpmayı sağlayabilir. Diğer durumlarda kullanımında aksaklıklar ve belirsizlikler oluşabilir. Mühürlü Kunai’nin içinde ışık bombası (kunaiye bağlanmamış) vardır. Mührün açılma şartından dolayı bomba dışarıya çıktıktan hemen sonra yerle temas edeceği için patlar. Durumsal Aktivasyon: Kunai’nin bir yere saplanma durumunda mühür aktif olur.
Mühürlü Kunai (2)
Kabzasının hemen üstündeki geniş kısmına çizilmiştir. Mührün istediği etkiyi verebilmesi için yaklaşık kırk beş derecelik açıyla yere saplanmalıdır. Fuuinjutsu’nun fırlatma etkisi ve bu yükseklik patlaması için gerekli çarpmayı sağlayabilir. Diğer durumlarda kullanımında aksaklıklar ve belirsizlikler oluşabilir. İçinde sis bombası vardır, yerle temas etmesiyle birlikte aktif olur ve sis bombası çıkar. Zaten yere yakın olması ve mührün fırlatma enerjisiyle birlikte hemen patlar. Kart 4 ile eş mühürlüdür, birlikte aktif olacak şekilde ayarlanmıştır.
Mühürlü Kunai (3)
Geniş kısmına çizilmiştir. İçine ısı enerjisi mühürlenmiştir, canlı bir nesneyle temasıyla aktifleşir. Kunainin bir ocağın ateşi kadar ısınmasına yol açan bu etki saplanma gibi durumlarda direk vücudun içindeki organ/damarla temas edeceği için ciddi hasarlar bırakır. Kesme yoluyla verilen hasarlarda bu kadar etkili olamaz yine de ikinci dereceden yanık bırakabilir. “傷跡” Kizuato kelimesi durumsal aktivasyonudur.
Mühürlü Kunai (4)
Kunai’nin geniş kısmına manyetik alan enerjisiyle birlikte mıknatıs görevi görür. Kunai, shuriken gibi cisimleri kendine çekip yapıştırabilir veyahut yönünü ciddi derecede saptırabilir. Bu etki Mühürlü Kunai ve etkilenen cisim arasındaki mesafeye, etkileşim süresine göre değişir. Bunun dışındaki katana, tantou gibi cisimlerdeyse çekme zor bir durumdur. Yine de tutan kişiy, rahatsız edebilecek ve belki gücüne göre hareketini bir nebze kısıtlayabilecek bir etki oluşturabilir. Enerjinin bitmesiyle cisimler yapışmışsa ayrılırlar ve kunainin üstündeki çekim etkisi yok olur. "電源" "Dengen" kelimesinin söylenmesiyle aktif olur. Bu kunai yaklaşık beş saniye kadar etkili olur.
Patlayıcı Not Bağlanmış Kunai
Geniş yüzüne enerji mührü çizilmiştir. “速度” “Sokudo” sözcüğüyle aktif olur. İçine mühürlenen kinetik enerjinin salınımıyla birlikte aniden hızlanır. Yönü değişmez.
Shuriken (1)
İçine ses enerjisi mühürlenmiştir aktif olmasıyla birlikte bu ses etrafa yayılır. Uzakta mesafede rahatsız edici olmaktan öteye gidemeyen bu ses yakından uygulandığında dikkat dağılması, afallamayla hatta belki de kulakta hasarla bile sonuçlanabilir. Durumsal aktivasyon “音”- Oto kelimesinin söylenmesidir.
Shuriken (2)
İçine ışık enerjisi mühürlenmiştir. Aktif olmasıyla birlikte etrafa ışık saçmaya başlar, bu ışığın etkisi maruz kaldığı mesafeye göre değişmekle birlikte gücü mini-Işık Bombası sayılabilecek kadardır. “光” Hikari kelimesinin söylenmesiyle aktif olur.
Tekli Funyuu: Etki mührü çizilmiştir, aktif olmasıyla içine mühürlenmiş chakra bedende gezinmeye başlar. Bu chakra kullanıcının fiziksel aktivitelerini –koşmak, vurmak- daha etkili bir hale getirir lakin Jutsu kullanmak için kullanılamaz zira çıkan chakra, rezerve gitmez bitene kadar vücuttaki sirkülasyonunu sürdürür. Bu sirkülasyon bir doping etkisi görür. Yapıştırılmasıyla aktif olmaz "Haizen" komutuyla çalışmaya başlar.
-Sağ bacağıma yapıştırılmış vaziyette.
Tekli Funyuu (2): Yapıştırılan kişinin chakra akışını bozarak mühürle temas ettiği süre boyunca Ninjutsu, Genjutsu yapması durumunda başarısızlıkla sonuçlanır veya istediği etkiyi tam olarak jutsusuna yansıtamaz. Rakibin yeteneğine göre değişken bu etki kağit göğüse yapıştırğında tam etkisini gösterir. Durumsal aktivasyonu bir canlıya yapıştırılmasıdır.
Tekli Funyuu (3): BOŞ
Kart 1: İçine rüzgar enerjisi depolanmıştır, aktif olmasıyla birlikte bu enerji hızla dışarı çıkar. Bu sırada karşısında olan nesnelerin ileriye doğru gidişini sağlayabilir, bu hız etkikenen nesnenin ağırlığına göre değişir. Tam tersi gelen bir nesneyi yavaşlatabilir. “Kaze” sözcüğü durumsal aktivasyonudur.
Kart 2: Shinkuu Gyouku mühürlenmiştir.
Kart 3: Üzerine Fuuma Shuriken mühürlenmiştir.
Kart 4: Boş
Kart 5: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği mühürleyecek şekilde yazılmıştır. Durumsal aktivasyonu ninjutsuyla karşılaşmasıdır.
Kart 6: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği mühürleyecek şekilde yazılmıştır. Durumsal aktivasyonu ninjutsuyla karşılaşmasıdır.
Kart 7: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği mühürleyecek şekilde yazılmıştır. Durumsal aktivasyonu ninjutsuyla karşılaşmasıdır.
art 8: Zanshuu No Jutsu mühürlenmiştir.
Kart 9: İçine 3 tane shuriken mühürlenmiştir. Mühür bozulduğunda bunlar dışarı fırlarlar ve doğrusal bir şekilde ilerler. Tori “鳥”kelimesi durumsal aktivasyonudur.
Kart 10: Kaiten Shuriken mühürlenmiştir.
Kart 11: Kart’ın geniş kısmına manyetik alan enerjisiyle birlikte mıknatıs görevi görür. Kunai, shuriken gibi cisimleri kendine çekip yapıştırabilir veyahut yönünü ciddi derecede saptırabilir. Bu etki kart ve etkilenen cisim arasındaki mesafeye, etkileşim süresine göre değişir. Bunun dışındaki katana, tantou gibi cisimlerdeyse çekme zor bir durumdur. Yine de tutan kişiyi, rahatsız edebilecek ve belki gücüne göre hareketini bir nebze kısıtlayabilecek bir etki oluşturabilir. Enerjinin bitmesiyle cisimler yapışmışsa ayrılırlar ve kağıdın üstündeki çekim etkisi yok olur. Bu etki yaklaşık beş saniye sürer.
Kart 12: BOŞ
Kazuo tişörtünün göbek kısmına Fuuinjutsu çizmiştir. Bu mühürü yaptığı birkaç çeşitli motifle elinden geldiğince gizlemiştir yine de akademiden mezun olmuş biri bunu fark edebilir. Mührün içinde 1 kunai ve 2 shuriken mühürlenmiştir. Aktif olması durumunda iki shurikenin ortasında bir kunai olacak şekilde fırlarlar. Durumsal Aktivasyonu “Ishiwata” kelimesinin söylenmesidir.
Ayakkabıların altına Çizilmiş Mühür
İki ayakkabının altına da aynı enerji mührü çizilmiştir. Ve bu mühürler eş zamanlı olarak açılması için ayarlanmıştır. “Akiko” sözcüğü ile birlikte ayakkabının altına mühürlenmiş rüzgar enerjisi ayakkabının altından çıkar ve kullanıcıyı biraz havaya kaldırmakla birlikte ileriye doğru fırlatır. Bu fırlatışın aldıracağı yol koşan bir shinobinin 4-5 adımında alacağı yola yakındır. (Derinlik algım inanılmaz kötüdür, metre vermek istemedim.)
Mühürlü Tantou:
Kullanıcının halihazırda kullandığı Tantou’ya yapılmış bir enerji mühürlemesidir, mühür kılıcın kabzasının hemen üstüne metal kısma çizilmiştir. Kılıcın üstüne bir miktar elektrik enerjisi mühürlenmiştir. Bu enerji kısa süreli şaşırma, belki paralize olma ve koordinasyonda aksamalar gibi mağdurun dayanıklılığına göre değişen kısa süreli etkiler yapabilir. Tantou herhangi şeyle çarpıştığında mühür açılır. Enerjinin etkisini göstermesi için iletken üzerinden mağdura ulaşması gerekir.
Mühürlü Kunai (1)
Kabzasının hemen üstündeki geniş kısmına çizilmiştir. Mührün istediği etkiyi verebilmesi için yaklaşık kırk beş derecelik açıyla yere saplanmalıdır. Fuuinjutsu’nun fırlatma etkisi ve bu yükseklik patlaması için gerekli çarpmayı sağlayabilir. Diğer durumlarda kullanımında aksaklıklar ve belirsizlikler oluşabilir. Mühürlü Kunai’nin içinde ışık bombası (kunaiye bağlanmamış) vardır. Mührün açılma şartından dolayı bomba dışarıya çıktıktan hemen sonra yerle temas edeceği için patlar. Durumsal Aktivasyon: Kunai’nin bir yere saplanma durumunda mühür aktif olur.
Mühürlü Kunai (2)
Kabzasının hemen üstündeki geniş kısmına çizilmiştir. Mührün istediği etkiyi verebilmesi için yaklaşık kırk beş derecelik açıyla yere saplanmalıdır. Fuuinjutsu’nun fırlatma etkisi ve bu yükseklik patlaması için gerekli çarpmayı sağlayabilir. Diğer durumlarda kullanımında aksaklıklar ve belirsizlikler oluşabilir. İçinde sis bombası vardır, yerle temas etmesiyle birlikte aktif olur ve sis bombası çıkar. Zaten yere yakın olması ve mührün fırlatma enerjisiyle birlikte hemen patlar. Kart 4 ile eş mühürlüdür, birlikte aktif olacak şekilde ayarlanmıştır.
Mühürlü Kunai (3)
Geniş kısmına çizilmiştir. İçine ısı enerjisi mühürlenmiştir, canlı bir nesneyle temasıyla aktifleşir. Kunainin bir ocağın ateşi kadar ısınmasına yol açan bu etki saplanma gibi durumlarda direk vücudun içindeki organ/damarla temas edeceği için ciddi hasarlar bırakır. Kesme yoluyla verilen hasarlarda bu kadar etkili olamaz yine de ikinci dereceden yanık bırakabilir. “傷跡” Kizuato kelimesi durumsal aktivasyonudur.
Mühürlü Kunai (4)
Kunai’nin geniş kısmına manyetik alan enerjisiyle birlikte mıknatıs görevi görür. Kunai, shuriken gibi cisimleri kendine çekip yapıştırabilir veyahut yönünü ciddi derecede saptırabilir. Bu etki Mühürlü Kunai ve etkilenen cisim arasındaki mesafeye, etkileşim süresine göre değişir. Bunun dışındaki katana, tantou gibi cisimlerdeyse çekme zor bir durumdur. Yine de tutan kişiy, rahatsız edebilecek ve belki gücüne göre hareketini bir nebze kısıtlayabilecek bir etki oluşturabilir. Enerjinin bitmesiyle cisimler yapışmışsa ayrılırlar ve kunainin üstündeki çekim etkisi yok olur. "電源" "Dengen" kelimesinin söylenmesiyle aktif olur. Bu kunai yaklaşık beş saniye kadar etkili olur.
Patlayıcı Not Bağlanmış Kunai
Geniş yüzüne enerji mührü çizilmiştir. “速度” “Sokudo” sözcüğüyle aktif olur. İçine mühürlenen kinetik enerjinin salınımıyla birlikte aniden hızlanır. Yönü değişmez.
Shuriken (1)
İçine ses enerjisi mühürlenmiştir aktif olmasıyla birlikte bu ses etrafa yayılır. Uzakta mesafede rahatsız edici olmaktan öteye gidemeyen bu ses yakından uygulandığında dikkat dağılması, afallamayla hatta belki de kulakta hasarla bile sonuçlanabilir. Durumsal aktivasyon “音”- Oto kelimesinin söylenmesidir.
Shuriken (2)
İçine ışık enerjisi mühürlenmiştir. Aktif olmasıyla birlikte etrafa ışık saçmaya başlar, bu ışığın etkisi maruz kaldığı mesafeye göre değişmekle birlikte gücü mini-Işık Bombası sayılabilecek kadardır. “光” Hikari kelimesinin söylenmesiyle aktif olur.
Tekli Funyuu: Etki mührü çizilmiştir, aktif olmasıyla içine mühürlenmiş chakra bedende gezinmeye başlar. Bu chakra kullanıcının fiziksel aktivitelerini –koşmak, vurmak- daha etkili bir hale getirir lakin Jutsu kullanmak için kullanılamaz zira çıkan chakra, rezerve gitmez bitene kadar vücuttaki sirkülasyonunu sürdürür. Bu sirkülasyon bir doping etkisi görür. Yapıştırılmasıyla aktif olmaz "Haizen" komutuyla çalışmaya başlar.
-Sağ bacağıma yapıştırılmış vaziyette.
Tekli Funyuu (2): Yapıştırılan kişinin chakra akışını bozarak mühürle temas ettiği süre boyunca Ninjutsu, Genjutsu yapması durumunda başarısızlıkla sonuçlanır veya istediği etkiyi tam olarak jutsusuna yansıtamaz. Rakibin yeteneğine göre değişken bu etki kağit göğüse yapıştırğında tam etkisini gösterir. Durumsal aktivasyonu bir canlıya yapıştırılmasıdır.
Tekli Funyuu (3): BOŞ
Kart 1: İçine rüzgar enerjisi depolanmıştır, aktif olmasıyla birlikte bu enerji hızla dışarı çıkar. Bu sırada karşısında olan nesnelerin ileriye doğru gidişini sağlayabilir, bu hız etkikenen nesnenin ağırlığına göre değişir. Tam tersi gelen bir nesneyi yavaşlatabilir. “Kaze” sözcüğü durumsal aktivasyonudur.
Kart 2: Shinkuu Gyouku mühürlenmiştir.
Kart 3: Üzerine Fuuma Shuriken mühürlenmiştir.
Kart 4: Boş
Kart 5: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği mühürleyecek şekilde yazılmıştır. Durumsal aktivasyonu ninjutsuyla karşılaşmasıdır.
Kart 6: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği mühürleyecek şekilde yazılmıştır. Durumsal aktivasyonu ninjutsuyla karşılaşmasıdır.
Kart 7: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği mühürleyecek şekilde yazılmıştır. Durumsal aktivasyonu ninjutsuyla karşılaşmasıdır.
art 8: Zanshuu No Jutsu mühürlenmiştir.
Kart 9: İçine 3 tane shuriken mühürlenmiştir. Mühür bozulduğunda bunlar dışarı fırlarlar ve doğrusal bir şekilde ilerler. Tori “鳥”kelimesi durumsal aktivasyonudur.
Kart 10: Kaiten Shuriken mühürlenmiştir.
Kart 11: Kart’ın geniş kısmına manyetik alan enerjisiyle birlikte mıknatıs görevi görür. Kunai, shuriken gibi cisimleri kendine çekip yapıştırabilir veyahut yönünü ciddi derecede saptırabilir. Bu etki kart ve etkilenen cisim arasındaki mesafeye, etkileşim süresine göre değişir. Bunun dışındaki katana, tantou gibi cisimlerdeyse çekme zor bir durumdur. Yine de tutan kişiyi, rahatsız edebilecek ve belki gücüne göre hareketini bir nebze kısıtlayabilecek bir etki oluşturabilir. Enerjinin bitmesiyle cisimler yapışmışsa ayrılırlar ve kağıdın üstündeki çekim etkisi yok olur. Bu etki yaklaşık beş saniye sürer.
Kart 12: BOŞ
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
Mühürlü Eşyalar:
Tişört (1 Kunai 2 Shuriken)
Tantou (Enerji)
Mühürlü Kunai (2) (Sis Bombası)
Mühürlü Kunai (3) (Enerji)
Mühürlü Kunai (4) (Enerji)
Shuriken (1) (Enerji)
Shuriken (2) (Enerji)
Tekli Funyuu 1 (Etki)
Tekli Funyuu 2 (Etki)
Kart 1-2-6-7-8-10-11
Kart 9 ( 3 Shuriken)
Kart 3 (Fuuma Shuriken)
Tişört (1 Kunai 2 Shuriken)
Tantou (Enerji)
Mühürlü Kunai (2) (Sis Bombası)
Mühürlü Kunai (3) (Enerji)
Mühürlü Kunai (4) (Enerji)
Shuriken (1) (Enerji)
Shuriken (2) (Enerji)
Tekli Funyuu 1 (Etki)
Tekli Funyuu 2 (Etki)
Kart 1-2-6-7-8-10-11
Kart 9 ( 3 Shuriken)
Kart 3 (Fuuma Shuriken)
► Show Spoiler
Herhangi bir Mühürde Kullanılmayan veya Üstüne Mühür Yapılmayan Ekipmanlar
Üstünde Mühür olmayan veya Mühürlenmeyen Ekipmanlar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite
Tantou
Özel Üretim Kartlar 2-4-5-12
Özel Üretim Çanta 2 Adet
1 Tane Tekli Funyuu
Senbon, 20'li Paket
Kunai 7 Tane
Shuriken 5 Tane
Sis Bombası 3 Adet
Patlayıcı Parşömen 3 Adet
Kan Hapı
Kondisyon Hapı
Chakra Hapı
Ok 20 Adet (x2)
Senbon 20 Adet
Üstünde Mühür olmayan veya Mühürlenmeyen Ekipmanlar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite
Tantou
Özel Üretim Kartlar 2-4-5-12
Özel Üretim Çanta 2 Adet
1 Tane Tekli Funyuu
Senbon, 20'li Paket
Kunai 7 Tane
Shuriken 5 Tane
Sis Bombası 3 Adet
Patlayıcı Parşömen 3 Adet
Kan Hapı
Kondisyon Hapı
Chakra Hapı
Ok 20 Adet (x2)
Senbon 20 Adet
Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
► Show Spoiler
Güvenilmez Shinobiler
Karakter gerçekleştirdiği eylemler neticesinde yüksek rütbeli shinobiler arasında sevilmemekte ve güvenilmez olarak lanse edilmiş durumdadır. RP içerisinde yüksek rütbeli Ishigakure shinobileri tarafından olumsuz bir tutumla değerlendirilen karakter, köy sistemi içerisinde güven gerektiren işlere görevlendirilmeleri konusunda da olumsuz tavırlarla karşılaşmaktadır. Köy hizmetlerinden faydalanırken bu olumsuz durum zaman zaman karakterin karşısına çıkabilmektedir. Köyün güvenini tekrar geri kazanacak bir olay gerçekleştirene kadar bu durum sürecektir.
Gelir Kaybı
Karakter gerçekleştirdiği eylemler neticesinde, karakterin bundan sonra atanacağı görevlerde kazanacağı gelirden kesinti yapılmaktadır. Bu kesintiler RP içerisinde karakterin gerçekleştireceği diğer eylemler de dikkate alınarak Ishichou tarafından yapılmaktadır. Ishichou’nun bir sonraki emrine kadar bu kesintiler devam edecektir. Bu özelliği kaldırılması için karakterin kendisini Ishichou’ya ispat etmesi gerekmektedir.
Karakter gerçekleştirdiği eylemler neticesinde yüksek rütbeli shinobiler arasında sevilmemekte ve güvenilmez olarak lanse edilmiş durumdadır. RP içerisinde yüksek rütbeli Ishigakure shinobileri tarafından olumsuz bir tutumla değerlendirilen karakter, köy sistemi içerisinde güven gerektiren işlere görevlendirilmeleri konusunda da olumsuz tavırlarla karşılaşmaktadır. Köy hizmetlerinden faydalanırken bu olumsuz durum zaman zaman karakterin karşısına çıkabilmektedir. Köyün güvenini tekrar geri kazanacak bir olay gerçekleştirene kadar bu durum sürecektir.
Gelir Kaybı
Karakter gerçekleştirdiği eylemler neticesinde, karakterin bundan sonra atanacağı görevlerde kazanacağı gelirden kesinti yapılmaktadır. Bu kesintiler RP içerisinde karakterin gerçekleştireceği diğer eylemler de dikkate alınarak Ishichou tarafından yapılmaktadır. Ishichou’nun bir sonraki emrine kadar bu kesintiler devam edecektir. Bu özelliği kaldırılması için karakterin kendisini Ishichou’ya ispat etmesi gerekmektedir.
Jump to
- RPGTürk
- ↳ Duyurular
- ↳ Sorular ve Öneriler
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel Rehberler
- ↳ Yönelim Rehberleri
- Oyuncu Kaynakları
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel
- ↳ Gelişim
- ↳ Yönelim
- ↳ Oyuncu Bölümü
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Aktif Karakterler
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Yönetici Karakterleri
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Dükkan
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Teknik Geliştirme
- ↳ Teknik Yaratımı
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Kayıtları
- ↳ Görevler ve Kurgular
- ↳ Görev Panosu
- ↳ Arşiv
- ↳ Kurgular
- ↳ Arşiv
- ↳ NPC Kütüphanesi
- ↳ Bingo Kitabı
- ↳ S - Rank
- ↳ A - Rank
- ↳ B - Rank
- ↳ C - Rank
- ↳ D - Rank
- Role Play Alanları
- ↳ Kaya Ülkesi
- ↳ Ishigakure
- ↳ Ishi-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Kurobe Vadisi
- ↳ Kurobe Mağaraları
- ↳ Minami Şehri
- ↳ Iya Vadisi
- ↳ Shinano Dağı
- ↳ Asakura Geçidi
- ↳ Chibu Kasabası
- ↳ Kuzuryu-gawa Nehri
- ↳ Shirakami Vadi Ormanı
- ↳ Çimen Ülkesi
- ↳ Kusagakure
- ↳ Kusa-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Otonashi Düzlükleri
- ↳ Hiezu Ormanı
- ↳ Funahashi Şehri
- ↳ Kannabi Köprüsü
- ↳ Abeno Ovası
- ↳ Kantou Bayırı
- ↳ Sagano Bambu Ormanı
- ↳ Kawakami Kasabası
- ↳ Doushi Kasabası
- ↳ Yağmur Ülkesi
- ↳ Amegakure
- ↳ Ame-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Sessiz Dehlizler
- ↳ Yahiko Ormanı
- ↳ Toyone Şehri
- ↳ Eski Suwa Nehir Yatağı
- ↳ Yubari-gawa Nehir Kasabası
- ↳ Nanmin Yöresi
- ↳ Terkedilmiş Bölge
- ↳ Kusagakure Güvenlik Hattı
- ↳ Tanigakure Yerleşkesi
- ↳ Sınırdışı Bölgeler
- ↳ Diğer Ülkeler
- ↳ Diğer Köyler
- Arena
- ↳ Sezonlar
- ↳ Arşiv
- ↳ 1. Sezon
- ↳ Karakterler
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Klasik
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Arşiv
- Konu Dışı
- ↳ Sohbet
- ↳ Avatar - İmza Atölyesi
- ↳ Fanfiction - Kurgu Köşesi
- ↳ Arşiv
- Arşiv
- ↳ Oyuncu Bölümü Arşivleri
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Onaylanan Karakterler
- ↳ Yetkili Karakterleri
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Takım Geliştirme
- ↳ Dükkan
- ↳ Teknik Geliştirme / Yaratım
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Arşivi
- ↳ Örgüt Yönetimi
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Operasyonlar
- ↳ Aktif Operasyon
- ↳ Pasif Operasyon
- ↳ Arşiv - Kurgular
- ↳ Arşiv - Görevler
- ↳ Role Play Arşivleri
- ↳ Jounin Sınavı
- ↳ 9. Alan
- ↳ Göl
- ↳ Turuncu Takım Özel Alanı
- ↳ Orman
- ↳ Yeşil Takım Özel Alanı
- ↳ Malikane
- ↳ Sarı Takım Özel Alanı
- ↳ Tepeler
- ↳ Mavi Takım Özel Alanı
- ↳ Terkedilmiş Kasaba
- ↳ Mor Takım Özel Alanı
- ↳ Değerlendirme Alanı