Gerçekliğe Hükmetmek
Genjutsu, Shinobi sanatları içerisinde hemen hemen en pasifi ve en zor ustalaşılanıdır. Kişilerin hislerine, duyularına ve algılarına hükmetmeyi kullanıcılarına bahşeder. Genjutsu, Ninjutsu'nun bir alt dalı olarak görülebilir zira el mühürleri kullanılarak ve chakra yoğurarak icra edilir. Ancak zaman içinde gelişip disiplinlere ayrılması ile kendi içinde bir kültür oluşturmuştur.
Genjutsu kullanıcıları herkesin sadece kafalarının içine sıkışan bir beyinden ibaret olduklarını bilir ve bu beynin oluşturduğu bilinci manipüle eder. Dışarıdan beyne iletilen her türlü uyartı ve bilgi Genjutsu kullanıcılarının hükmüne açıktır ve onlar da bunu sonuna kadar kullanır. Bir olguyu sanki yokmuş gibi gösterebilir, hasımlarını hayal güçleri ile başbaşa bırakabilir, zihinlerine ulaşabilir ve onu kurcayalabilir. Vücudu bilinç kontrol eder ve Genjutsu ustaları da bu durumu istismar etmenin yöntemlerini mükemmelleştirir.
Nasıl Çalışır?
Genjutsu, "jutsu" teknikleri üzerine bağlı bir sanattır ve neredeyse tamamen hedef odaklıdır. Yani, Ninjutsu ile aynı temele dayanır ancak Ninjutsu gerçek dünyayı etkilerken Genjutsu hedefin iç dünyasına nüfuz eder.
Kullanıcı spesifik bir etkiyi veya bir illüzyonu ortaya çıkarmak için hazırlanmış bir tekniği uygular ve hedefini bu tekniğin etkisi altına alır. Bazı teknikler bu etkiyi aktifken kullanıcının düzenleyebilmesine olanak sağlar, bazı teknikler ise aşırı sınırlıdır ve buna izin vermez.
Bir Genjutsu tekniği aktif edildiği anda hedef kişinin chakra sisteminin beynine giden kısmını kontrol etmeye başlar ve gerekli etkiyi yaratmak için bu akımda oynamalar yapar. Bu oynamalar, hedef kişinin beyninde olmayan uyartılar oluşturur veya varolan uyartıları yok saymasını sağlar. Böylece kişinin 5 duyu organı kontrol altına alınabilir, hissettikleri değiştirilebilir veya "önerilere" daha açık hale getirilebilir.
İleri seviyelerde kişinin zihninden anı veya düşünceler çıkarılabilir. Bu düşünceler veya anılar, uyartı haline dönüştürülür ve chakra ile taşınır. Kullanıcı taşınan uyartıları kendi beynine gönderir ve hedef kişinin hissettikleri aynen algılanır.
Zihinsel Acı ve Kompleks Durumlar
Genjutsu teknik açıklamalarının bir çoğunda "zihinsel acı" kavramı geçmektedir. Bu kavram kişinin beynindeki acı bölgelerinin uyarılması ile oluşan durumu temsil etmektedir. Zihinsel acı kişiyi aynı gerçek acı gibi yorar, stres altına sokar ve dikkatini dağıtır. Kişide baş ağrısı oluşmasına sebep olabilir, eğer kişi uzun süre boyunca bu etkiye maruz kalırsa bayılabilir. Bu etkiyi oluşturan teknik veya durum kalktığı anda acı ve varsa baş ağrısı aniden yok olur, kişinin odağı yavaş yavaş düzelir, fakat bu süre boyunce beynini çalışır tutmak için harcadığı efor ve enerji yerine geri gelmez. Bir Genjutsu tekniğinin kişi üzerinde oluşturacağı zihinsel acı yükünü tekniği uygulayan kişinin ve hedefin statları, tekniğin seviyesi gibi unsurlar belirler.
Bazı durumlarda kişi birden fazla Genjutsu tekniği altına alınabilir. Teknikler birbirlerine zıt etkiler yaratmadıkları sürece birbirlerinin çalışmasını engellemezler. Bir kişinin birden fazla Genjutsu altında bulunması, ona uygulanacak yeni tekniklerin uygulama zorluğunu aşağıdaki durum hariç olmak üzere genelde etkilemez:
Kişi üzerinde uygulanan bir genjutsu tekniği kişi üzerinde yüksek bir zihinsel acı oluşturacaksa, acıyı oluşturan teknik dışındaki diğer tekniklerin etkileri azalır veya teknikler bozulur. Bir genjutsu tekniği ile etkilenmiş ve yüksek zihinsel acı altındaki bir hedefe Genjutsu teknikleri uygulamak zordur.
Bir Genjutsu tekniği başka durumlarda da kırılabilir veya etkileri azalabilir. Bu genelgeçer hususlar Temel Shinobi Eğitimi rehberinde sunulmuştur.
Nasıl Uygulanır?
Genjutsu temelinde Ninjutsu ile aynı temele sahip olduğundan benzer şekilde çalışır. En önemli farklardan biri Genjutsu tekniklerinin elementi bulunmamaktadır, bu bağlamda her bir Genjutsu tekniğinin "Ninpou" klasmanında olduğu düşünülebilir.
Herhangi bir Shinobi herhangi bir Genjutsu tekniğini öğrenip uygulayabilir ancak ne kadar randıman alacağı kabiliyetlerine göre değişir. Tekniğin ne kadar kolay kırılacağı, uygulayacağı zihinsel baskı, kullanıcı üzerindeki yükü gibi değişkenler kullanıcının yeteneklerine direkt olarak bağlıdır. Bu yeteneklerin seviyesini kullanıcının statları belirler. Detaylar için Stat rehberini inceleyebilirsiniz.
Genjutsu
- GM - Naruto
- Game Master
- Posts: 2811
- Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm
Genjutsu
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
- GM - Naruto
- Game Master
- Posts: 2811
- Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm
Re: Genjutsu
Genjutsu Teknik Listesi
Evren içerisindeki en genel Genjutsu teknikleri aşağıda listelenmiştir. Bu teknikler yıllar boyu kullanılmış, kalıplaşmış ve standardize edilmiş tekniklerdir. Bu tekniği birisinin uyguladığını görmek kesinlikle şaşırtıcı bir olay değildir, bir çoğu standart bir eğitim süresince öğretilen tekniklerdir.
[Gizli] olarak işaretlenmiş teknikler ise bu husustan ayrılan tekniklerdir. Bu teknikler de aynı gizli olmayan kardeşleri gibi standardize edilerek kalıba oturtulmuş tekniklerdir ve yıllardır benzer şekilde kullanılmaktadır, tek farkları ise sadece belirli sayıda insanın bildiği saklı tekniklerdir. Gizli olarak işaretlenmiş teknikler karakterler tarafından bilinmemektedir ve oyuna yeni başlayan karakterlerin daha önce bu tekniklerle karşılaşmadıkları varsayılmaktadır.
Gizli tekniklerin öğrenilebilmesi için Prestij Puanı harcanmalıdır.
Bu listede varolmayan daha binlerce teknik bulunmaktadır ancak bunlar zamana yenik düşüp unutulan veya sadece bir kaç kişi tarafından kullanılan tekniklerdir. Burada listelenenler sadece şu anda, Shinobi kültüründe genel geçer olarak kabul edilen popüler tekniklerdir.
Listede Naruto serisinden teknikler bulunurken aynı zamanda orijinal teknikler de mevcuttur. Seriden alınan teknikler de tekrar balanslanıp yorumlanmıştır. O yüzden aşina olduğunuz bir teknik seridekiyle birebir benzer aktarılmamış olabilir. Bu bağlamda bütün listeyi en az bir defa gözden geçirmenizi öneriyoruz.
Liste, aşağıdaki formatta sunulmuştur:
Genjutsu tekniklerinin elementi bulunmaz, "Ninpou" klasmanında sayılırlar. Her bir tekniğin Rank'ı mevcuttur. Bu tekniğin listede bulunduğu yere göre dolaylı olarak çıkarılabildiğinden formda yer verilmemiştir. Bu kavramın açıklaması şu şekildedir:
Rank: Tekniğin harf bazlı seviyesi. Öğrenme zorluğu, genel chakra kullanımı ve etkisinin kuvveti hakkında kabaca bilgi verir.
Evren içerisindeki en genel Genjutsu teknikleri aşağıda listelenmiştir. Bu teknikler yıllar boyu kullanılmış, kalıplaşmış ve standardize edilmiş tekniklerdir. Bu tekniği birisinin uyguladığını görmek kesinlikle şaşırtıcı bir olay değildir, bir çoğu standart bir eğitim süresince öğretilen tekniklerdir.
[Gizli] olarak işaretlenmiş teknikler ise bu husustan ayrılan tekniklerdir. Bu teknikler de aynı gizli olmayan kardeşleri gibi standardize edilerek kalıba oturtulmuş tekniklerdir ve yıllardır benzer şekilde kullanılmaktadır, tek farkları ise sadece belirli sayıda insanın bildiği saklı tekniklerdir. Gizli olarak işaretlenmiş teknikler karakterler tarafından bilinmemektedir ve oyuna yeni başlayan karakterlerin daha önce bu tekniklerle karşılaşmadıkları varsayılmaktadır.
Gizli tekniklerin öğrenilebilmesi için Prestij Puanı harcanmalıdır.
Bu listede varolmayan daha binlerce teknik bulunmaktadır ancak bunlar zamana yenik düşüp unutulan veya sadece bir kaç kişi tarafından kullanılan tekniklerdir. Burada listelenenler sadece şu anda, Shinobi kültüründe genel geçer olarak kabul edilen popüler tekniklerdir.
Listede Naruto serisinden teknikler bulunurken aynı zamanda orijinal teknikler de mevcuttur. Seriden alınan teknikler de tekrar balanslanıp yorumlanmıştır. O yüzden aşina olduğunuz bir teknik seridekiyle birebir benzer aktarılmamış olabilir. Bu bağlamda bütün listeyi en az bir defa gözden geçirmenizi öneriyoruz.
Liste, aşağıdaki formatta sunulmuştur:
Off Topic
İsim: Tekniğin ismi. Eğer teknik gizli ise yanında [Gizli] işareti bulunur.
El Mühürleri: Altı el mührü seviyesinden hangisine sahip olduğu. Detaylar Chakra & El Mühürleri rehberinde verilmiştir.
Açıklama: Tekniğin detaylı açıklaması.
El Mühürleri: Altı el mührü seviyesinden hangisine sahip olduğu. Detaylar Chakra & El Mühürleri rehberinde verilmiştir.
Açıklama: Tekniğin detaylı açıklaması.
Rank: Tekniğin harf bazlı seviyesi. Öğrenme zorluğu, genel chakra kullanımı ve etkisinin kuvveti hakkında kabaca bilgi verir.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
- GM - Naruto
- Game Master
- Posts: 2811
- Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm
Re: Genjutsu
GENJUTSU
Off Topic
D - Rank
İsim: Miminari no JutsuEl Mühürleri: Kısa
Açıklama: Teknik, hemen hemen 20 metre civarda bulunan herkesin kulağında minimal derecede rahatsız edici bir tınlama oluşturur. Bu tınlama kullanıcıya yaklaştıkça artar. Uzaktayken çok etkili olmasa da kullanıcının yakınına girdikçe tınlama baş ağrısı yaratacak dereceye gelir. Uzun süre bu tekniğe maruz kalmak rakipleri zihinsel olarak yorar ve akıllarını karıştırır. Teknik 1 defa aktif edildikten sonra efekftif süresi 1 ilâ 5 dakika arasında, kullanıcının stat ve seviyesine göre değişir.
İsim: Hanasaku no Jutsu
El Mühürleri: Tek
Açıklama: Kullanıcı Mi mührünü yapar, ardından teknik aniden aktif olur. O anda kullanıcının 15 metre yakınındaki herkes tekniğin etkisi altına girer. Teknik, kullanıcının vücudundan dışarıya doğru kiraz yapraklarının fışkırmasını sağlar. Bu yapraklar tek hamlede, merkezinde kullanıcı olan 5 metre yarıçaplı bir küreyi dolduracak şekilde yüksek hızda fışkırır ve kullanıcıyı gizler. Yapraklar bir kaç saniye havada kaldıktan sonra eriyerek yok olur. Bu bir kaç saniye içerisinde kullanıcıyı takip eder ve yapacağı hareketleri gizlemiş olur. Yaprakların arasında kalan hedeflerin görüşü kısıtlanır. Kullanıcı mührü bozmamış ise, yaprakların yokolmasını beklemeden bir dalga daha oluşturabilir. Kullanıcı bu süre boyunca hareket edebilir. Teknik minimal oranda chakra yer fakat her bir dalga için tekrar chakra kullanmak gereklidir. Kullanıcı kiraz yaprakları yerine benzer boyutta cisimler de oluşturabilir. Genelde ortama ani girişlerde veya ortamdan ani çıkışlarda kullanılır.
İsim: Rakumei no Jutsu
El Mühürleri: Yok
Açıklama: Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.
İsim: Magen: Henge
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı tekniği aktif ederken bir görünüm belirler. Bu görünüm gerçek bir şahsa ait veya hayali olabilir. Ardından, kullanıcı ile karşılaşan herkes tekniğin etkisine kapılır. Tekniğin etkisindeki herkes kullanıcıyı teknik aktif edilirken belirlenen görünüme sahipmiş gibi görür. Kullanıcıda fiziksel bir değişim olmaz, her şey rakiplerin zihinlerinde gerçekleşir, bu bağlamda tekniğin inandırıcılığı özellikle eğitimsiz kişiler üzerinde yüksektir. Kullanıcı görünümüne büründüğü gerçek bir kişiyi tekniğin etkisine giren bir hedefin tanıdığını biliyor ise görünümün detaylarını hedefin zihninin doldurmasını sağlayarak tekniğin inandırıcılığını daha da üst noktalara taşıyabilir. Tekniğin bu varyasyonunda görünümün bazı detayları kullanıcının kontrolünden çıkar. Hedefin zihninin otomatik oluşturduğu bu detayları kullanıcı bilemeyeceği için kullanıcının rol yaparken daha dikkatli olması gerekmektedir.
İsim: Kuroshiki
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı tekniği aktif ederken bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
C - Rank
İsim: Teishi no JutsuEl Mühürleri: Tek
Açıklama: Kullanıcı Mi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.
İsim: Rishuu
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı onu o anda görebilen bir kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan şahıs kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları isterse teker teker, isterse aynı anda hedefine yollayabilir. Kazıklar çok yüksek bir isabet oranına sahiptir ve havada manevra yapabilir. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Kazıklar eğer harekete geçirilmiş ise havada sabit tutulamaz. Kullanıcı bu süre boyunca hareket edebilir. Hedefe isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan bir kaç saniye sonra açtıkları yara ile beraber yok olurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Kullanıcı kazıkları bitirdiği zaman yeni bir beşli oluşturabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
İsim: Kanryousou
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye başlar. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
İsim: Kokohi no Jutsu
El Mühürleri: Uzun
Açıklama: Kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Bu alan kendi içerisinde hareketsiz olmalıdır fakat hareketli bir şeyin parçası olabilir, örneğin bir gemi kamarası gibi. Tekniğin aktif kalma süresini kullanıcı belirler fakat yüksek süreler yüksek chakra gereksinimine sahiptir. Aynı şekilde, büyük alanlar ve kompleks değişiklikler de chakra kullanımını arttırır.
İsim: Kasumi Juusha
El Mühürleri: Orta
Açıklama: Tekniğin aktifleşmesi ile beraber kullanıcının o anda 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve statlarına göre değişir. Kullanıcıdan yeterince uzaklaşan kişiler tekniğin etkisi altından otomatik olarak kurtulur.
İsim: Kori Shinchuu
El Mühürleri: Orta
Açıklama: Kullanıcının tekniği aktif etmesi ile beraber 10 metre çapında dairesel bir alanı işaretler. Bu alan içerisinden geçen herkes tekniğin etkisi altında kalır. Teknik, hedeflerin duyu organlarını karıştırarak gitmek istedikleri yere ulaşmalarını engeller. Hedefler belirlenen alanın etrafında rastgele çemberler çizmeye başlarlar, ancak bu sırada hep gitmek istedikleri yere doğru ilerlediklerini sanarlar. Teknik hedeflerin kaybolabileceği ve gittikleri yeri çok fazla göremeyecekleri yerlere uygulandığında etkilidir, yani ara sokaklar, sık ormanlık alanlar, büyük bina içleri gibi. Hedefler bu etkinin bir Genjutsu sonucu olduğunu fark edene kadar devam eder. Ardından standart yöntemler ile kırılabilir. Hedeflerin tekniği fark etme süreleri kendi yeteneklerine bağlıdır.
İsim: Raigen
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı iki elini önünde birbirine çarpar. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Teknik sonucu bozulan görme duyusu bir kaç dakika geçtikten sonra düzelir.
B - Rank
İsim: Shibou no JutsuEl Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin altında olan kişi her beş, altı saniyede bir kullanıcı tarafından acımasızca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler üç, beş saniye kadar sürer ancak bu süre kullanıcının zihninde geçen süredir. Gerçek zamanlı olarak her bir görüntü sadece bir göz kırpması kadar sürer. Kullanıcı bir anlığına gözünü kırpar, çaresiz bir şekilde zihnine nüfuz eden görüntüleri izler ve gözünü açtığında gerçekliğe geri döner. Kullanıcı, ardı ardına gelen bu görüntüler sayesinde hata yapmaya daha açık bir hale gelir. Bununla beraber zihni yorulmaya başlar ve diğer Genjutsu tekniklerine karşı olan defansı azalır. Kullanıcıya karşı sentetik bir korku hissetmeye başlar. Kullanıcı görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir veya detaylı düşünmek istemiyorsa belirli bir temada olmasını sağlayabilir. Teknik yedi, sekiz görüntü gösterdikten sonra bozulur. Tekniğin en büyük zihinsel etkisi beklenilmeyen bir anda uygulanırsa elde edilir. Bununla beraber kısa süre aralıklarında tekniği aynı kişiye tekrar tekrar uygulamak tekniğe karşı hedefin zihnini güçlendirebilir.
İsim: Magen: Bunshin
El Mühürleri: Orta
Açıklama: Kullanıcı etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı tekniği her uyguladığında bir adet klon çıkar ancak tek bir illüzyon içerisinde beşe kadar klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
İsim: Jigoku Gouka
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, gökyüzünün alevler ile kaplandığını görür ve çevredeki ısının aşırı derecede arttığını hisseder. Kullanıcıdan uzaklaşmayan hedefler için bu ısı git gide artar ve aşırı zihin yorucu bir hâl alır. Hedefler gerçek hayatta terlemeye başlar. Ayrıca, gökyüzünün alevler ile kaplanması hedeflerin içinde bir yapay korku hissi oluşturur. Düşük iradeli kişiler bu görüntüden korkarak kaçmayı seçebilir. Kullanıcı isterse bu alevleri yere yaklaştırabilir veya uzaklaştırabilir. Alevler yere ne kadar yakınsa, ısı da o kadar artar. Alevler hedefleri saracak kadar yere yaklaşabilir, bunun sonucunda hedefler şiddetli bir zihinsel acı ile karşılaşır, fakat bir kaç saniye sonra teknik istemsizce bozulur. Teknik bu durum dışında kullanıcının istediği sürece açık kalır ve chakra yer.
İsim: Jubaku Satsu
El Mühürleri: Kısa
Açıklama: Kullanıcı ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
İsim: Mugen Onsa
El Mühürleri: Yok
Açıklama: Kullanıcı elleri ile kendi kafasını kavrar ve aşırı kısa bir süreyi tekniğe odaklanmak için harcar. Ardından, aşırı keskin ve korku verici bir çığlık atar. Çığlık bir kaç saniye sürer. Bu çığlığı duyan herkes şiddetli bir zihinsel acı ile karşılaşır, çığlık dindiğinde bile yarattığı zihinsel yorgunluk devam eder. Kullanıcı, her 5 saniye aralıklarla çığlık atabilir, her bir çığlık chakra yer. Her bir çığlık hedeflerin başını ağrıtmaya devam eder ve zihinlerine direk olarak saldırır. Bir kaç çığlığın ardından hedeflerde kafa karışıklığı ve odaklanma sorunu başlar. Kullanıcı her bir çığlık arasında odaklanmaya devam etmeli ve ellerini başından çekmemelidir. Kullanıcı eğer isterse bu tekniği üflemeli bir çalgı ile yapabilir, bu varyasyonda kullanıcı çalgıdan aşırı tiz bir nota çıkarır. Bu varyasyonun avantajı her bir tiz sesin daha uzun süreli ve etkili olmasıdır. Teknik anlık olduğundan karşı koymak zordur ancak tekrar tekrar tekniğe maruz kalmak bazı hedefleri tekniğin etkilerine karşı dayanıklı hale getirebilir. Kullanıcı bu tekniğin etkilemeyeceği kişileri seçemez, yani çevredeki herkes bundan etkilenir.
İsim: Utakata [Gizli]
El Mühürleri: Yok
Açıklama: Kullanıcı nefes alır ve bir kaç saniye odaklanır, ardından bir parmağını hedefine doğrultur. Eğer hedef bu parmağa bakarsa tekniğin etkisi altına girer. Teknik, kullanıcının uçan şekilsiz bir siyah kütle çağırabilmesine ve bunu kullanarak çeşitli illüzyonlar gerçekleştirebilmesini sağlar. Bu kütle oyun hamuru gibi düşünülebilir ve hızlı bir şekilde havada uçabilir. Kullanıcı bu kütleyi kullanarak bir çok farklı doğaüstü olaylar gerçekleştirebilir. Kullanıcı kütleyi parçalayarak silahlara çevirebilir, genişleterek büyük bir objeye veya bir kişiye büründürebilir, bu obje veya kişiyi kontrol edebilir. Kütle ayrıca hedefi de etkileyebilir. Kullanıcı kütleyi hedefe bir şekilde ulaştırmayı başarabilirse onun ağzını kapatabilir, vücudunun bir kısmını kaplatarak şeklini değiştirebilir. Etkiler bu örneklerle sınırlı değildir. Oluşturulacak illüzyonlar kütlenin parçalanması veya genişlemesine dayalı cisimleşme çizgisinde herhangi bir şey olabilir. Kullanıcı teknik aktif iken kompleks olmayan fiziksel hamleler gerçekleştirebilir, chakrasını basitçe yoğurabilir ve onları uzuvlarına aktarabilir, fakat başka bir teknik hazırlamaya başladığında illüzyon bozulur. Açık kaldığı sürece chakra tüketir ve odaklanma gerektirir.
A - Rank
İsim: OmotsukiEl Mühürleri: Uzun
Açıklama: Kullanıcı tekniğin etkisi altına almak istediği kişiyi boğazından yakalar. Hedefin gözleri aniden kullanıcının gözleri ile kenetlenir ve teknik başlar. Kullanıcı, teknik süresi boyunca hedefin anılarını gezebilir ve diğer eliyle bir başkasına dokunarak bu anıları aktarabilir, bu anıları zihnine kaydedebilir. Teknik, 1 haftaya kadar olan taze anılara çok fazla zorluk yaşamadan ulaşabilir ancak daha geriye gidildiğinde anılar bulanıklaşmaya başlar. En eski anılar ise sadece bir duygu parçası olarak algılanır. Teknik süresi boyunca hedef uyuşmaz veya teknik onu zaptetmez, bu durumu kullanıcının bir şekilde çözmesi gerekir. Genel olarak hedef önce bağlanır, ardından kullanıcı tekniği uygular. Uyuyan kişilere teknik uygulanabilir, bu varyasyonda kullanıcı elini hedefin alnına koyar ve tekniği başlatır. Göz kontağına ihtiyaç yoktur. Eğer kişi baygınsa teknik kullanılamaz. Hedef kişi, eğer uyumuyorsa anılarına ulaşıldığının farkında olur.
İsim: Oborotsuki [Gizli]
El Mühürleri: Uzun
Açıklama: Kullanıcı tekniğin etkisi altına almak istediği kişiyi boğazından yakalar. Hedefin gözleri aniden kullanıcının gözleri ile kenetlenir ve teknik başlar. Kullanıcı, teknik süresi boyunca hedefin anıları ile oynayabilir. Onları düzenleyebilir, sıralarını karıştırabilir veya yenilerini yaratabilir, varolanları silebilir. Teknik 1 haftaya kadar olan anılarda geçerlidir. Eğer Omotsuki tekniği ile aynı anda kullanılır ise daha geride kalan anılara da ulaşılabilir ve bunlar düzenlenebilir. Teknik süresi boyunca hedef uyuşmaz veya teknik onu zapt etmez, bu durumu kullanıcının bir şekilde çözmesi gerekir. Genel olarak hedef önce bağlanır, ardından kullanıcı tekniği uygular. Uyuyan kişilere teknik uygulanabilir, bu varyasyonda kullanıcı elini hedefin alnına koyar ve tekniği başlatır. Göz kontağına ihtiyaç yoktur. Eğer kişi baygınsa teknik kullanılamaz. Hedef kişi, anıları ile oynandığının farkında olmaz ve tekniğin uygulandığını hatırlamaz. Teknik bittikten sonra hedef bayılır.
İsim: Kokuangyou no Jutsu
El Mühürleri: Uzun
Açıklama: Kullanıcı tekniğin etkisi altında almak istediği kişilere doğru bakar. O anda, eğer o kişiler de kullanıcıya bakıyor ise, tekniğin etkisi altına girerler. Teknik, hedeflerin görme ve duyma yetilerini bozar. 3 metre ilerisini göremez ve duyamaz hale gelirler. Hedefler herhangi bir yönden gelecek saldırıya açık hale gelir. Teknik kullanıcı chakra harcamayı kesmediği sürece aktif kalır.
İsim: Nehan Shouja [Gizli]
El Mühürleri: Tek
Açıklama: Kullanıcı Tora mührünü yapar ve 20 metre çapındaki bir alanda bulunan herkesi tekniğin etkisi altına almayı dener. Bu alan içinde bulunan herkes beyaz kuş tüylerinin gökten düştüğünü görür. Bu kuş tüylerine bakan herkesi aniden bir uyku bastırır. Hedefler bu dürtüye direnebilir ancak bu çok zordur. Kullanıcı Tora mührünü hedefler uykuya dalana kadar bırakmamalıdır, zira Tora mührünü bozduğu anda hala uykuya dalmamış kişiler var ise tekniğin etkisi anında kaybolur. Uyuyan kişiler mühür bozulduğunda uyanmaz. Bu teknik ile uyutulan kişiler deliksiz bir şekilde, rahatsız edilmedikleri sürece 1 saat kadar uyur.
S - Rank
İsim: Jikangiri [Gizli]El Mühürleri: Orta
Açıklama: Kullanıcı tekniğin etkisi altına almak istediği kişi ile göz teması kurmaya çalışır. Eğer bu temas sağlanırsa hedef tekniğin etkisi altına girer. Teknik, hedefe zamanın ona göre 1.5 kat daha hızlı aktığını görmesini sağlar, bunu yaparken de hedefin 5 duyu organına kompleks bir saldırı düzenler. Kullanıcının beyni daha yavaş çalışmaz, sadece dışarıdaki zamanın ona göre daha hızlı aktığını düşünür. İnsanlar ondan daha hızlı hareket eder ve konuşur. Bu savaş alanında aşırı yüksek bir avantaj sağlar, normal hayatta ise birilerini delirtmek için idealdir. Teknik aktif kaldığı sürece chakra yer.
İsim: Maboroshi [Gizli]
El Mühürleri: Uzun
Açıklama: Kullanıcı 20-25 metre yakınında bulunan herkesi tekniğin etkisi altına alır. Kullanıcı, tekniğin etkisi altında kalan herkesin çevre algısını değiştirebilir. Kaçmalarını engellemek için etrafı duvarlarla çevirebilir veya kendisini aşılamaz bir bariyerin arkasındaymış gibi gösterebilir. Bulundukları ortamı istediği şekilde şekillendirip kendi tasvirini onlara gösterebilir. Kullanıcıdan belirli bir uzaklığa ulaşan hedefler tekniğin etkisi altından kurtulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
İsim: Magen: Kowaku no Kangen [Gizli]
El Mühürleri: Orta
Açıklama: Kullanıcı o an baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Teknik aktif olduğu sürece kullanıcı hedefine telepatik olarak emir verebilir. Bu emirler hedefe kullanıcının sesi şeklinde, etraftan yankı yapıyormuşçasına iletilir. Bu ses hedefi emri uygulaması hususunda telkin edecek şekilde otoriter bir ses tonuna sahiptir. Hedef bu telkinlere karşı koymaya çalışırsa inanılmaz bir acı ve stres hissetmeye başlar. Telkinler sık aralıklarla devam eder, her bir telkin ayrı bir reddetme ve odaklanma gerektirir, buna karşılık her bir reddetme de hedefe katlanarak çok yüksek bir zihinsel yük bindirir. Bir çok hedef bu acı ve stresi çekmek yerine istemsizce telkinleri yerine getirmeye yönlenir. İradesi yüksek, telkinlere sürekli olarak karşı koymaya çalışan ve emirleri yerine getirmemek için uğraşan hedefler için zihinsel yük giderek artacağı için bir noktadan sonra hedefin zihni kapanma tehlikesi geçirir. Teknik kullanıcı istediği sürece aktif kalır ancak odaklanma gerektirmez. Kullanıcı hedefin emrini istediği zaman yenisi ile değiştirebilir, bunun için Tatsu mührünü uygulayıp anlık odaklanması gerekir. Teknik ile sadece bir kişi etki altında tutulabilir.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.