Karakterlerin genel gelişimleriyle alakalı rehberleri içeren bölüm.
-
GM - Naruto
- Game Master

- Posts: 2811
- Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm
Post
by GM - Naruto » February 27th, 2025, 12:25 am
Shigure
Silahlar: Katana, Naginata
Katana ve Naginata'nın hafif ancak tehlikeli doğasını kullanarak icra edilen bir stildir Shigure. Kanatlarını hızlıca çırpıp yükselen bir kuş gibi, kullanıcının her hamlesi seri ve birbirini tamamlar şekilde gerçekleşir. Stilin temelini hızlı ancak kısa, ardı ardına yapılan hamleler oluşturur. Bu, rakip üzerinde ufak ancak etkili yaralar açılabilmesine olanak sağlar. Çoğu stil kullanıcısı hamlelerini bu yüzden kısa tutmaya özen gösterir. Ancak hamleler arasındaki geçiş hızlı olduğundan kısa sürede bu kısa hamlelerden birçok defa gerçekleştirebilir. Hamleler saplama, dar açılı kesme hamleleri veya kabza vuruşlarından bile oluşabilir. Stilin amacı rakibin bir açığını yakalayıp oradan ufak, seri ve hızlı hamleler ile bu açıklığa izin veren rakibi cezalandırıp yenmektir. Genelde rakip aldığı seri hasarlar yüzünden kesikler içinde kalır ve kanayarak can verir, eğer geriye çekilecek kadar gücü kalmadıysa. Stilin zirversinde, kullanıcının hamlelerini seçmek neredeyse imkansızlaşır ve mükemmel bir isabet oranına sahip olur.
► Show Spoiler
Seviyeler
-
D Rank;
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyede seri ve hızlı hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının dar ve sınırlı hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Hızlı ve dar saldırılarda silahının kontrolünü kaybetmeme adına antrenmanlar yapar.
-
C Rank;
Kullanıcının seri hamlelerinin isabet oranı artar ve daha az hata yapmaya başlar. Silahını daha iyi tanımaya başlayan kullanıcı, hızlı hamlelerde onu elinden kaçırmadan savurabilmeyi ve kontrol etmeyi öğrenir.
-
B Rank;
Kullanıcı, seri hamlelerini mükemmelleştirmeye başlar ve bu seviyede vereceği hasarı hissedilir bir biçimde arttırır. Kullanıcının hamleleri kısa ve dar olsa bile açtığı yaralar derinleşmeye başlar.
-
A Rank;
Kullanıcının hamlelerinin isabet oranı maksimum seviyeye ulaşır. Kısa ve dar hamleler neredeyse her seferinde hedefini bulur ve kullanıcı, rakibin açıklarını ağır şekilde cezalandırmaya başlar.
-
S Rank;
Kullanıcının hamleleri aşırı derin yaralar açmaya başlar. Kullanıcının hasarı hatırı sayılır bir şekilde yükselir. Her hamlenin, eğer hedefi tutturabilirse, ölümcül sonuçları olabilir. Shigure stilinin zirvesidir.
Kabiliyetler
-
D Rank;
- Ek Eğitim
-
İğne: Kullanıcı dar bir saplama hamlesini hızlıca tekrarlamanın antrenmanlarını yapar. Kullanıcı yapacağı bir saplama hamlesinden sonra silahını geri çekerken eğer hedefini çok değiştirmezse seri bir şekilde tekrar tekrar saplama hamlesi deneyebilir hale gelir.
-
Eliptik: Kullanıcı dar bir kesi hamlesi denediğinde, silahının ucunu dar bir elips şeklinde hareket ettirip aynı açıyla tekrar başka bir kesi hamlesi deneyebilir. Bu hamlelerin arasındaki süre epey kısalır. Kullanıcı momentumunu bozmadığı sürece seri bir şekilde aynı hamleyi tekrarlayabilir.
-
C Rank;
- Ek Eğitim
-
Enlem&Boylam: Kullanıcı dar ve yere paralel bir kesi hamlesi denediğinde, spesifik bir bilek hareketiyle hızlıca silahını çevirip aksi yönde yine dar bir kesi yapabileceği bir kabiliyet kazanır. Aynı hareketi yukarıdan aşağı yapacağı hamlelerde de kullanabilir. İstediği kadar bu hamleleri tekrarlayabilir. Bir çift hamle tamamladığında (yukarı/aşağı veya sağ/sol) hızlıca diğer yöne geçiş yapıp bir çift saldırı daha deneyebilir.
-
Çift Silah Kullanımı: Kullanıcı Shigure'ye uygun iki silah ile aynı anda dövüşebilmeyi çözer. Bu eğitim ayrıca ona stili dominant olmayan eliyle de aynı randımanda kullanabilmeyi öğretir.
-
B Rank;
- Ek Eğitim
-
Kaligrafi: Kullanıcının yapacağı dar kesi ve hızlı saplama hamleleri rakibinin spesifik noktalarını milimetrik hatayla hedefleyebilir. Bu kabiliyet kullanıcının genel isabet oranını artırmaz ancak isabet eden hamlelerin kafasında tam kurguladığı yere denk gelmesini sağlar.
-
Kırmızı: Kullanıcı silahında biriken kanı çok seri bir bilek hareketi ile rakibinin suratına fırlatır. Bu kabiliyet genelde isabet oranını artırmak için silah rakibe yakınken kullanılır. Bu yüzden çoğu zaman bir hamle sonrası kullanılması tercih edilir, fakat bu bir gereksinim değildir.
-
A Rank;
- Ek Eğitim
-
Oyuk: Kullanıcı isabetli bir saplama hamlesi yaptığında silahını çevirerek geri çeker ve rakibinde oyuk şeklinde, normalden daha derin bir yara bırakır. Bu tarz hamlelerin dezavantajlarını aşar.
-
Testere: Kullanıcı gücüne odaklanıp dar bir şekilde silahını rakibine savurur. Eğer silahı rakibe isabet ederse, silah rakibe yandan bir testere gibi saplanır. Kullanıcı bu noktadan sonra dar bir ileri-geri hareketiyle silahı saplanan etten kurtarır. Bunu yaparken spesifik bir bilek hareketiyle yarayı parçalar. Rakipte çok derin bir yara açmış olur.
-
S Rank;
- Ek Eğitim
-
Olta: Kullanıcı saplama hamlesi denediğinde, eğer başarılı olursa, silahını rakibine bir kanca gibi takmayı seçebilir. Silahı rakibinin kasları arasında sıkışır. Kullanıcı rakibi bu noktadan sonra zorla sağa sola hareket ettirebilir veya yarayı parçalayarak silahını geri çekebilir. Rakip yaranın parçalanmasını göze alarak oltadan kurtulabilir.
-
Kader: Kullanıcı rakibinin üzerindeki halihazırda açtığı bir kesi yarasına milimetrik bir isabet oranıyla tekrar bir kesi hamlesi dener. Eğer başarılı olursa bu ikinci kesi ilk yarayı bir kaç kat büyütür ve rakibe çok yüksek bir acı yaşatır. Yaranın normal bir müdahale ile kapatılması çok güç olur. Rakip hızlıca kan kaybetmeye başlar.
Teknikler
-
Hadan, B Rank
Kullanıcı silahını 3 defa seri bir şekilde savurur. Her seferinde, dışarıya doğru, birbirine paralel 3 tane mavi chakra dalgası yollar. Bunlar 5 metre kadar ilerleyip kaybolurlar. Kombinasyon tamamlandığında, tekrar uygulanması için tekrar odaklanılması gerekir.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
-
GM - Naruto
- Game Master

- Posts: 2811
- Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm
Post
by GM - Naruto » February 28th, 2025, 12:03 am
Nagatsu
Silahlar: Bo Sopası, Yari, Naginata, Sansetsukon
Uzun bir yapıya sahip silahlarla uygulanan bir stildir Nagatsu. Uzun silahların mesafesinden ziyade çevrilip bir çok yönden saldırabilme kabiliyeti üzerine odaklanır. Kullanıcı genelde silahı orta kısmından tutarak seri ve hızlı bir biçimde çevirerek saldırır. Bu, saldırıların çevik olmasını ve arkasından yapılacak diğer hamlelerin momentumunun korunması sebebi ile eforsuz olmasını sağlar. Ayrıca, silahların genelde uzun yapıda olması, bir ucu ile saldırıldıktan sonra aniden çevrilerek diğer ucu ile saldırılabilmesine olanak sağlar. Böylece rakip savunma düzenini birden çok yöne göre kurgulamak zorundadır ve en ufak bir hatası bile affedilemeyecek sonuçlar doğurur. Ancak stilin hemen hemen tamamının silahların çevrilerek icra edilmesi yüzünden defansa pek önem verilmez ve karşılaşma rakibe karşı hızlıca üstün gelinerek bitirilmeye çalışılır.
► Show Spoiler
Seviyeler
-
D Rank;
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı uzun yapıda olan silahları efektif bir biçimde çevirmeyi öğrenir ve hata yapmamaya başlar. Kullanıcının bu tür silahlarla yapacağı çevirme ve sallama hareketleri başarısız olmaz ve kullanıcı silahın kontrolünü kaybetmez.
-
C Rank;
Kullanıcı bu seviyede silahı daha iyi kontrol etmeyi öğrenir. Silahı ortasından tuttuğu sürece, bir ucu ile yapacağı saldırıyı aniden diğer ucu ile yapacağı başka bir saldırı ile sorunsuz birleştirebilir. Bu, kullanıcıya taktiksel olarak bir avantaj sağlar ve aniden sağ/sol, yukarı/aşağı kombinasyonlarında saldırılar yapabilir hale gelir. Rakibin kafasını karıştırıcı hamleler yapabilir.
-
B Rank;
Kullanıcı silah kontrolünü bir üst düzeye taşır ve stili uygularken kullandığı silahlarla olan isabet oranını farkedilir bir biçimde arttırır. Kullanıcının silahı çevirerek yaptığı saldırılar hedefi daha rahat bulur.
-
A Rank;
Kullanıcı silahını tamamen tanır ve nerede nasıl bir güç uygulayacağını kavrar. Kullanıcının hamlelerinin verdiği hasar aşırı bir derecede artar ve keskin silahlar derin yaralar bırakmaya başlar.
-
S Rank;
Kullanıcının yaptığı çevirme ve savurma hamleleri görülemeyecek derecede hızlanır. Bu seviyede kullanıcının hamleleri yorumlanamayacak kadar kafa karıştırıcı hale gelir ve rakipler ne olduğunu anlayamadan saldırıları birer birer yerler. Nagatsu stilinin zirvesidir.
Kabiliyetler
-
D Rank;
- Ek Eğitim
-
Hazırlık: Kullanıcı silahını savurmadan önce etrafında bir tur dönerek hasar potansiyelini arttırmak için güç toplar. Eğer hemen saldırmak istemiyorsa bir kaç tur etrafında dönerek saldırıyı geciktirebilir.
-
Yalancı: Kullanıcı silahı sanki onu savururken elinden kaçırmış gibi yalancı bir hamle dener. Hamle eğer rakibe isabet ederse kullanıcı hemen silahını geri kavrar ve ikinci bir hamle yapmak için silahını aksi yönde döndürür. Eğer ilk hamle isabet etmezse silahını arka ucundan seri bir şekilde kavrar ve başka bir hamle yapmaya hazır olur.
-
C Rank;
- Ek Eğitim
-
Değirmen: Kullanıcı silahını ortasından kavrar ve bir değirmen gibi çevirmeye başlar. Üzerine gelen kunai, shuriken veya ok gibi silahlara karşı kendini korur. Önündeki bir rakibinin ona yaklaşmasını engellemek için de kullanılabilir.
-
Çift Silah Kullanımı: Kullanıcı Nagatsu'ya uygun iki silah ile aynı anda dövüşebilmeyi çözer. Bu eğitim ayrıca ona stili dominant olmayan eliyle de aynı randımanda kullanabilmeyi öğretir.
-
B Rank;
- Ek Eğitim
-
Destek: Kullanıcı çevirme hamlelerini zıt yöne uygulayacağı anlar için eli veya ayağıyla silahına vurarak ona hız kazandırabilir. Örneğin sağdan sola çevirdikten sonra seri bir şekilde eliyle silahına vurup soldan sağa silahını hızlıca savurabilir, benzer şekilde yukarıdan aşağıya savurduktan sonra ayağı ile silahını tekmeleyip birden yukarı yönlendirebilir. Bu tarz hamlelerin dezavantajları ortadan kalkar.
-
Sekme: Kullanıcı isabetli bir savuruş hamlesinin sekmesinden kuvvet alarak aksi yöne seri bir şekilde başka bir savurma hamlesi yapabilmeyi çalışır. Bu sayede çoklu rakiplerle çok daha iyi dövüşebilmeyi öğrenir. Bir rakibine silahıyla hasar verdikten sonra silahının sekmesine izin verir ve zıt yönde bulunan başka bir rakibe hiç vakit kaybetmeden başka bir hamle deneyebilir. Bu tarz hamlelerin isabet oranı yükselir.
-
A Rank;
- Ek Eğitim
-
Milimetrik: Kullanıcı eğer isterse savuruşlarını milimetrik bir isabet oranıyla istediği noktaya yapabilmeyi öğrenir. Böylece spesifik bir kas, kemik veya ekipmanın spesifik bir noktasına defalarca saldırabilir. Bu şekilde bölgesel hasarı çok hızlı bir şekilde toplayarak yükseltir. Kullanıcının vuruşları dışarıdan dağınık ve savsak görünmeye devam eder, bu bağlamda kullanıcının savuruşlarının arkasındaki mantığı çözmek zordur.
-
Son Çare: Kullanıcı silahını ortadan tutmak yerine en uzak bir ucundan tutmayı seçip o şekilde saldırı yapabileceği bir form öğrenir. Bu formdayken kullanıcının isabet oranı az bir miktarda düşse de hasar potansiyeli çok yükselir. Forma özel hareket ve saldırı çeşitlerini çalışarak bu tarz hamlelerdeki dezavantajını olabildiğince düşürür.
-
S Rank;
- Ek Eğitim
-
İllüzyon: Kullanıcı silahını ortasından kavrarken bir savurma hamlesi yapar, ancak bu savurma hamlesi zıt yönden gelecek bir savurma hamlesinin hazırlık safhasıdır. Savuruş son anda yön değiştirir ve aksi yönden ilkinden kat ve kat daha sert başka bir hamle gelir. Bu hamleyi ön görmek imkansızdır zira ilk hamle standart bir savurma hamlesiyle tamamen aynı şekilde başlar. Kullanıcı taktiğinin çözüldüğünü fark ettiği durumlarda normal saldırılar yapmaya başlayıp rakiplerinin kafasını daha da karıştırabilir. Gizlenen ikinci hamle doğru uygulanırsa dövüşü bitirecek kadar yüksek bir hasar potansiyeline sahip olur.
-
Sezgi: Kullanıcı rakibine yaptığı isabetli saldırıların kendi silahında oluşturduğu mikro titreşimleri hissetmeye başlar. Bu mikro titreşimlerden çıkarım yapabilir hale gelir. Verdiği hasarı, rakibinin zırhı ve rakibinin genel durumu gibi bunlarla sınırlı olmayan çeşitli konular hakkında bilgi sahibi olur.
Teknikler
-
Issen, B Rank
Kullanıcı silahını aşırı hızlı bir şekilde savurur ve rakibe doğru güçlü bir mavi chakra dalgası yollar. Bu dalga, kesici silahlar için kesici özellikte, ezici silahlar için ise ezici özelliktedir. 50-60 metreye kadar etkilidir. Bu seviyeden sonra kaybolur ve dağılır.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
-
GM - Naruto
- Game Master

- Posts: 2811
- Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm
Post
by GM - Naruto » February 28th, 2025, 12:09 am
Kyodaichi
Silahlar: Bisento, Bo Sopası, Naginata
Kyodaichi stili hızdan ziyade güce ve sertliğe önem verir. Bu yüzden uzun ve savrulduğunda yüksek hasar verme potansiyeli olan silahlara yapılır. Kullanılan uzun ve heybetli silahlar kaçılması nispeten kolay ancak vurduğu anda çok ağır hasar verebilecek hamlelerden oluşur. Kullanıcı hamlelerini olabildiğince sert olacak şekilde uygular ve gerekirse tüm gücü ile silahı savurur. Stilde göstermelik veya az hasar verecek hamlelere yer yoktur. Stili kullanan kişiler silahlarını çok iyi tanır ve ne yönde nasıl güç uygulayacaklarını çok iyi kavrarlar ve silahlarla karşı tarafın gardını kırmaya çalışırlar. Stil genel olarak karşı tarafın hata yapmasını beklemez, kendi hatalarını yaratır. Kyodaichi, bu yüzden sakin veya pasif bir stil olarak gösterilmez ve kullanıcı odaklıdır. Sürekli kendilerini geliştirmek ve antreman yapmak zorunda kalan kullanıcılar düşmanlarını birer birer yenmeye başladıklarında stilin meyvelerini tadarlar. Juudaichi ile aynı soy ağacında bulunur. Juudaichi dojoları genelde aynı müfredat içerisinde Kyodaichi de öğretir.
► Show Spoiler
Seviyeler
-
D Rank;
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı silahları efektif bir biçimde tutmayı ve onlarla sert hamleler ve saldırılar yapmayı öğrenir. Kullanıcının hamleleri eskiye oranla daha sert ve hasar verici olur. Stilde ustalaşmak adına ilk temelleri atar ve antremanlara başlar. Kullanıcı silahını sert savurmasından dolayı oluşacak olan titreşimleri yok sayabilmeyi öğrenir.
-
C Rank;
Bu seviyede stilin gücü hissedilir bir şekilde artar ve kullanıcının verdiği hasarlar katlanmaya başlar. Kullanıcının hamleleri, karşı tarafa isabet ettiği anda defansını yavaş yavaş kırar ve karşı tarafı bir süre sonra korunamayacak bir hale getirebilir. Bununla beraber kullanıcının verdiği hasar genel olarak artar.
-
B Rank;
Kullanıcı uzun antrenmanlar sonrasında silah tutuşunu mükemmelleştirmeye başlar. Yaptığı sert saldırılar artık isabet ettiği kişiyi sersemletmeye ve yeterince güçlü yapılmış ise, rakibi geri fırlatmaya başlar. Bu şekilde rakibin formu bozulur ve dezavantaja düşürülür.
-
A Rank;
Kullanıcının hamlelerinin hasarı aşırı yüksek bir seviyeye çıkar ve hamlelerin sertliği hissedilir bir biçimde artar. Kesici hamleler derin yaralar açmaya başlarken ezici darbeler ise kemik kırmaya kadar gidebilir. Hamlelerin bloklanma şansı neredeyse yok gibidir.
-
S Rank;
Kullanıcının verdiği hasar maksimum seviyeye çıkar ve kesici saldırılar uzuv koparacak seviyeye gelir. Ezici saldırılar ise vurduğu bölgedeki kemikleri tuzbuz edecek sertliğe ulaşır. Kyodaichi stilinin zirvesidir.
Kabiliyetler
-
D Rank;
- Ek Eğitim
-
Kürek: Kullanıcı bir eliyle silahını ortadan kavrar, diğer eliyle ise silahının arka ucunu kavrar. Silahını ortadan tutan elini sabit tutar ve diğer eliyle silahını sanki kürek çekiyormuş gibi hareket ettirir ve saldırı yapar. Bu şekilde aynı yönden hasardan ve isabetten ödün vermeden hızlıca saldırı yapabilir.
-
Hiza: Kullanıcı bir eliyle silahını ortadan kavrar, diğer eliyle ise silahının arka ucunu kavrar. Kullanıcı silahını önde tuttuğu elini rakibine silahını hizalamak için kullanır, arka eliyle ise çok güçlü bir şekilde silahını rakibine savurur. Bir saplama hamlesine benzer. Kullanıcı hiza olarak kullandığı elini hamle boyunca rakibini takip etmek için kullanır. Bu sayede çok isabetli saldırılar yapabilir.
-
C Rank;
- Ek Eğitim
-
Silahsızlandırma: Kullanıcı karşısındaki rakibinin silahını düşürmeyi öğrenir. Sert ve tüm gücüyle rakibinin silah tutan eline yapacağı hamleler eğer isabet ederse rakibinin silahını düşürmesine sebebiyet verebilir. Bu tarz hamlelerin dezavantajlarını yok saymaya başlar.
-
Çift Silah Kullanımı: Kullanıcı Kyodaichi'ye uygun iki silah ile aynı anda dövüşebilmeyi çözer. Bu eğitim ayrıca ona stili dominant olmayan eliyle de aynı randımanda kullanabilmeyi öğretir.
-
B Rank;
- Ek Eğitim
-
Zorlama: Kullanıcı rakibine isabetli bir saldırı yaptıktan sonra silahını çekmek yerine baskı vermeye devam edebilir. Eğer elindeki silah ezici ise rakibine zorla ve hızlıca yer değiştirtir ve onun dengesini bozar. Eğer silahı kesici ise derin bir yara açmayı, hatta silahını rakibine gömüp saplamayı deneyebilir.
-
Titreşim: Kullanıcı silahını esneyecek kadar yüksek bir kuvvetle rakibine savurur. Silahını rakibe isabet etmeden hemen önce durdurur ve silah ataleti yüzünden rakibine doğru geri esner. Esneyerek ve titreşerek yapılan bu saldırı, hasar potansiyelini kaybetmeden rakibin defansını bozar.
-
A Rank;
- Ek Eğitim
-
Sütun: Kullanıcı silahını yere dayar ve kendini ileriye fırlatır. Bu esnada havada bir tur döner ve dönerken kazandığı momentum ile silahını yukarıdan aşağıya indirir. Hem ileriye doğru muazzam bir mesafe kat eder, hem de aşırı yıkıcı bir saldırı yapmış olur. Saldırıdan sonra hızlıca dengesini ve formunu geri toparlayabilir.
-
Son Çare: Kullanıcı silahını alttan tutmak yerine ortadan tutmayı seçip o şekilde saldırı yapabileceği bir form öğrenir. Bu formdayken kullanıcının isabet oranı epey bir yükselir ancak hasar potansiyelinde ufak bir azalma görülür. Forma özel hareket ve saldırı çeşitlerini çalışarak bu tarz hamlelerdeki dezavantajını olabildiğince düşürür.
-
S Rank;
- Ek Eğitim
-
Dar Hasar: Kullanıcı dar savuruşlarını da normal savuruşlarıyla aynı hasar kapasitesiyle icra edebilecek hale gelir.
-
Deprem: Kullanıcı eğer rakibini ıskalarsa, savuruşunu zemine yönlendirip rakibine yakın bir yere vurur. Bu vuruştan çıkan ses, hava ve titreşim yakındaki rakibinin odağını ve dengesini bozabilecek kadar kuvvetlidir. Bu sayede kullanıcının ıskalayan hamleleri de onun avantajı için kullanılabilir hale gelir.
Teknikler
-
Hirameki, B Rank
Kullanıcı chakrasını silahına odaklar ve aşırı güçlü bir savuruş hamlesi uygular. Bu hamle yukarıdan aşağı doğrudur. Hamle aşırı büyük bir yıkım gücüne sahiptir ve herhangi bir şeye çarptığı anda şok dalgası yayar. Eğer rakibe isabet ederse, rakibin defansını kırıp geçer ve aşırı büyük bir hasar verir. Rakibi ıskalasa bile civardaki herkesin dengesi bozulur, aşırı yakında olanlar geriye doğru fırlar. Zemini parçalar. Teknik tamamlandığında etrafa mavi chakra fışkırdığı görülür.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
-
GM - Naruto
- Game Master

- Posts: 2811
- Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm
Post
by GM - Naruto » February 28th, 2025, 12:14 am
Bunshoku
Silahlar: Nunchaku, Sansetsukon
Parçalı silahlar üzerine kurulu olan bu stil, en mükemmel bir şekilde sansetsukon veya nunchaku ile uygulanır. Parçalı silahların rahat savruluşu ve momentum iletimini avantaj olarak kullanır. Stilde hamleler savurma üzerinedir ve silahı sürekli hareketli tutma prensibine dayanır. Sürekli hareket halinde tutulan silah, kullanıcının minimal bir efor ile maksimum hasar vermesini sağlar. Silahlar kesici olmasa da, vuruşlar zaman zaman kemik kıracak düzeye ulaşabilir. Hamleler ıskalasa bile silah rahatça yön değiştirip tekrar saldırabilir, bu da ardı ardına yapılan hamleleri kolaylaştırır. Ancak hareketli bir silah, en ufak bir hata ile kullanıcısının elinden fırlayabilir veya kontrolünü kaybedip kullanıcı kendine zarar verebilir. Bu yüzden mükemmel bir koordinasyon ile uygulanmalı ve hamleler doğru planlanmalıdır. Bunshoku riskli bir stil olsa da, avantajları bu açığı kapatabilmektedir.
► Show Spoiler
Seviyeler
-
D Rank;
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyede parçalı silahları tanımaya başlar ve ilk antremanlarını yapar. Kullanıcının bu tür silahlarla yapacağı saldırıların isabet oranı artar ve silahlarla daha az hata yapmaya başlar.
-
C Rank;
Kullanıcı bu seviyede stilin temellerini daha iyi kavramaya başlar. Parçalı silahlarla yaptığı hamleler onu daha az yorar ve daha isabetli hale gelir. Temel akrobatik hamlelerde silahını kullanabilmeyi öğrenir.
-
B Rank;
Kullanıcı hamlelerini mükemmelleştirmeye devam eder. Parçalı silahlarla yapacağı hamleler aşırı hızlanır ve çevrilen silahları görmek zorlaşır. Kullanıcı daha kompleks akrobatik hamlelerde silahını kullanmayı öğrenir. Zıplarken veya havada etrafında dönerken yapacağı hamlelerin dezavantajı azalır.
-
A Rank;
Kullanıcı çok az bir efor ile tüm gücünü silaha kanalize etmeyi öğrenir. Kullanıcının hasar kapasitesi hissedilir bir biçimde artar. Bununla beraber akrobatik hamlelerde de mükemmel bir randımanla silahını kullanabilir hale gelir.
-
S Rank;
Stilde tamamen ustalaşan kullanıcı neredeyse hiç efor sarfetmeden mükemmel isabet oranına sahip hamleler yapabilir. Bu hamlelerin gücü aşırı derecede yüksektir ve kemikleri parçalamaya yeter. Bunshoku stilinin zirvesidir.
Kabiliyetler
-
D Rank;
- Ek Eğitim
-
Sabır: Kullanıcı silahını bir kaç tur elinde çevirip hedefine odaklanırsa daha isabetli ve daha yıkıcı hamleler yapabilmeyi öğrenir.
-
Aktarma: Kullanıcı geniş bir savurma hamlesi yaptığında silahını elinden bırakıp diğer eliyle kavrayabilmenin antrenmanlarını yapar. Böylece hızlıca el değiştirebilir, silahının havada bir tur dönmesine izin verip daha geniş açıya sahip hamleler yapmaya çalışabilir.
-
C Rank;
- Ek Eğitim
-
Rüzgâr: Kullanıcı kendi etrafında dönerek silahına daha fazla enerji aktarmayı ve böylece hamlelerinin hasar kapasitesini arttırmayı öğrenir. Bu tarz hamlelerin dezavantajlarını düşürür.
-
Çift Silah Kullanımı: Kullanıcı Bunshoku'ya uygun iki silah ile aynı anda dövüşebilmeyi çözer. Bu eğitim ayrıca ona stili dominant olmayan eliyle de aynı randımanda kullanabilmeyi öğretir.
-
B Rank;
- Ek Eğitim
-
Kanat: Kullanıcı silahını ortasından kavrar ve onu sertçe ileriye doğru saldırı yapmak için çevirmeye başlar. Bu orta kısım sansetsukon için ortadaki parça, nunchaku için ise iki parçayı birleştiren zincirdir. Saldırılar sürekli ön tarafa doğru yukarıdan aşağıya doğru gerçekleşir ve silahın momentumu bozulmadıkça minimal eforla sürekli ve çok hızlı saldırılar yapılabilir. Kullanıcı kabiliyeti kullanırken rakibine doğru yürüyebilir.
-
Zımba: Kullanıcı silahını ileri doğru savurur ve düz bir saplama hareketi dener. Bu çok spesifik bir el hareketi ile gerçekleştirilir. Silah maksimum mesafesine ulaştığında kullanıcı başka bir bilek hareketi ile silahın parçalarını hizalar ve ileri doğru geniş bir adım atar. Bu esnada silah bir saniyeliğine sopaya dönüşür, rakip beklenmedik ikinci bir saplama hamlesiyle karşı karşıya kalır.
-
A Rank;
- Ek Eğitim
-
Yakalama: Kullanıcı silahının iki ardı ardına olan parçasını kavrar ve rakibinin silahını bu iki parçayı birleştiren zincir ile yakalamaya çalışır. Eğer başarılı olursa elini çok seri bir şekilde çevirerek silahı rakibinin elinden düşürmeye çalışır.
-
Kasırga: Kullanıcı yerinde sabit kalıp sürekli çevireceği ve etrafına 360 derece saldırı yapabileceği bir form öğrenir. Kullanıcı isterse yavaş yavaş dönebilir ancak formu uygulaması için dönmesine gerek yoktur. Her bir hamle tam bir tur etrafındaki her yöne yapılır ve silahını sürekli çevirdiği sürece formu tekrarlayabilir. Etrafındaki herkese aynı anda bu şekilde saldırı yapabilir. İsterse kısa adımlarla hareket edebilir.
-
S Rank;
- Ek Eğitim
-
Fırtına: Kullanıcı etrafında bir tur döner ve bu esnada çok geniş bir açıyla silahını fırlatır. Silahı etrafında dönerek ilerler ve bir çembersel yol izleyip kullanıcının onu fırlattığı yere geri döner. Kullanıcı eğer silahına erişebiliyorsa istediği herhangi bir an silahını geri yakalayabilir. Silah rakibe isabet ettikten sonra geri sekeceği anda da onu hızlıca yakalayıp hamlelerine devam edebilir.
-
Kubbe: Kullanıcı üzerine gelen ok, kunai veya shuriken gibi silahları silahını savurarak mükemmel bir isabet oranı ile vurabilir. Bu silahları eğer isterse başka bir yöne kuvvet kaybetmeden yönlendirebilir. Silahını geniş çevirerek birden fazla silahı vurabilir.
Teknikler
-
Kaengiri, B Rank
Kullanıcı silahına odaklanır ve vücudundaki Shintai enerjisinin ellerinden silahına akmasını sağlar. Bunun ardından kullanıcının yapacağı saldırılar patlayıcı alevlerle desteklenir. Silah her rakibe temas ettiğinde bir mini patlama oluşur. Patlamadan yayılan alevler kullanıcıyı yakabilir. Teknik saf shintai enerjisi kullandığından element sınırlaması yoktur. Teknik 6-7 saniye kadar açık aklır, ardından tekrar odaklanmak gerekir.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
-
GM - Naruto
- Game Master

- Posts: 2811
- Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm
Post
by GM - Naruto » February 28th, 2025, 12:19 am
Tessenjutsu
Silahlar: Tessen
Tessenjutsu, en genç dövüş stillerinden birisidir. Samuray ailelerinin oluşturduğu bu stil japon yelpazelerini kullanır ve spesifik olarak metal fanlar (tessen) ile icra edilir. Dövüş stili, tessenin hem açık hem kapalı olarak kullanılması üzerinedir. Genelde öncelikle gelen darbeler tessen kapalıyken karşılanır ve savuşturulur, ardından tessen açılarak saldırılar başlar. Tessen açıkken de kalkan gibi kullanılarak defansif hamleler denenebilir. Hızlı ve çevikliği ön planda tutan bu stil, defansı da elden bırakmaz. Akrobatik hamlelerle birleştirildiğinde ve genelde dönüşlü hamlelerle icra edildiğinde gerçek potansiyeline ulaşır.
► Show Spoiler
Seviyeler
-
D Rank;
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı tessen türevi silahları kullanmayı öğrenir ve basit formları çalışmaya başlar. Aynı anda basit akrobatik hamlelerle tessen kullanabilir hale gelir ve bu tarz bir silahla yapacağı hamlelerin isabet oranı artar.
-
C Rank;
Kullanıcı defansif formları öğrenir. Açık veya kapalı halde bulunan bir tessen ile nasıl saldırıları savuşturacağını kavrayan kullanıcının defansif hamlelerinin etkisi hissedilir bir biçimde artar. Akrobasi ile hamlelerini birleştirme konusunda çalışmaya devam eder.
-
B Rank;
Kullanıcı silahlarını tanımaya devam eder ve efektif olarak nasıl hamle yapacağını kavrar. Silahlar ile vereceği hasar hissedilir bir biçimde artar. Kompleks akrobatik hamlelerde de tessen kullanabilir hale gelir.
-
A Rank;
Kullanıcı defansif formlarda ustalaşır ve silahın kullanımını mükemelleştirir. Açık veya kapalı şekilde yapacağı her türlü defansif hamleler maksimum etkiye ulaşır ve fanlar açıkken kendine zarar verme olasılığını sıfıra indirir.
-
S Rank;
Kullanıcı silahını tamamen tanır ve potansiyelini maksimuma çıkartır. Kullanıcının isabet ve hasar oranları maksimuma ulaşır ve hamleleri ölümcül olur. Tessenjutsu stilinin zirvesidir.
Kabiliyetler
-
D Rank;
- Ek Eğitim
-
Şaşkınlık: Kullanıcı tessen kapalıyken yapacağı defansif bir hamlenin ardından seri bir şekilde onu açarak yere paralel bir kesiş hamlesi deneyebilir. Bunu yaparken genelde kendi etrafında dönerek rakibinden gelecek ikinci bir hamleden de kaçmaya çalışır.
-
Çekiç: Kullanıcı kapalı bir tessen ile rakibine saplama hamlesi yapıp başarılı olursa, hemen ardından tessenin kıç kısmına sert bir yumruk atar. Yüksek miktarda delici hasar uygulayan bir kabiliyettir.
-
C Rank;
- Ek Eğitim
-
Çift Silah Kullanımı: Kullanıcı Tessenjutsu'ya uygun iki silah ile aynı anda dövüşebilmeyi çözer. Bu eğitim ayrıca ona stili dominant olmayan eliyle de aynı randımanda kullanabilmeyi öğretir.
-
Kırlangıç: Kullanıcı açık bir tessen ile etrafında dönerek saldırılar gerçekleştirme konusunda antrenmanlar yapar. Bu şekilde geniş açılarla rakibine soluk aldırmadan saldırma konusunda daha randımanlı hale gelir.
-
B Rank;
- Ek Eğitim
-
Kapalı: Kullanıcı açık tessenin bir kenarını rakibine savurur ve aynı anda da tessenini kapatmaya başlar. Tessen rakibe vardığı anda tessen kapanmış olur ve isabet ettiği anda sert bir ses çıkarır. Ayrıca sert kapanmasından doğan ekstra enerji de vuruşun yıkıcı gücünü arttırır. Ezici hasar kapasitesi yüksek bir kabiliyettir. Tessen kapandığı gibi kullanıcı başka saldırılar yapabilir hale gelir.
-
Sonsuz: Kullanıcı açık bir tessenle kendi etrafında dönmeden direkt olarak karşısındaki rakibine yapacağı saldırılar konusunda ek antrenmanlar yapar. Bu saldırılar genelde havada "∞" çizerek yapılan hamlelerden oluşurlar. Kullanıcı bu hamlelerin dezavanjarlını minimuma indirir.
-
A Rank;
- Ek Eğitim
-
Açan Güller: Kullanıcı tesseni yere paralel veya yerden yukarı doğru kapalı bir şekilde fırlatır. Tessen kullanıcının elini terkettikten kısa bir süre sonra dönerek açılır ve rakibe şiddetli bir kesiş saldırısı yapılır. Kullanıcı aniden tesseni yakalayıp saldırılarına devam edebilir, bu şekilde silahına el değiştirtebilir.
-
Kalkan: Kullanıcı açık tesseni kalkan gibi kullandığı defansif hamlelere çalışır. Bu tarz savunmaların ardından formu ve dengesi çok daha az bozulmaya başlar ve sert saldırıları bile defansına odaklandığı sürece çok rahat bir şekilde savuşturabilir hale gelir.
-
S Rank;
- Ek Eğitim
-
Yarım Ay: Kullanıcının tesseni açma ve kapama hamleleri saniye altı sürede gerçekleşir. Dışarıdan görmek neredeyse imkansızlaşır. Açıp kapatma işlemini isterse bir saldırıya başladığı anda bile bu kadar hızlı yapabilir hale gelir.
-
Çene: Kullanıcı açık bir tessen ile rakibinin silahına bir saplama hamlesi yapmaya çalışır. Eğer başarılı olursa rakibinin silahı tessenin metal plakaları arasına sıkışır. Bu noktada eğer tessen rakibinin silahından daha dayanıklıysa, aniden tesseni kapatarak rakibinin silahını parçalar.
Teknikler
-
Kamaitachi, B Rank
Kullanıcı silahlarına chakra aktarıp aniden elindeki tessen veya tessenleri hızlıca sallamaya başlar. Güçlü bir hava akımı oluşturur ve bunu rakibe odaklar. Hava akımı ani ve kısa sürelidir ancak bayağı güçlüdür. Saldırıya gelen rakibi geri püskürtmek ve sendeletmek veya defanstaki bir rakibi hata yapmaya zorlamak için kullanılır. Hasar vermez, ancak aşırı derecede etkili bir tekniktir.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
-
GM - Naruto
- Game Master

- Posts: 2811
- Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm
Post
by GM - Naruto » February 28th, 2025, 12:23 am
Hankyudo
Silahlar: Ok ve Yay (Arbalet tarzı mekanik yaylar ile bu teknik icra edilemez.)
Hankyudo, yay ve okun kullanımı üzerine kurulu bir Taijutsu stilidir. Bir çok konseptini Kyujutsu adı altında, samuraylar tarafından icra edilen sanattan almaktadır, fakat aralarındaki en önemli fark Hankyudo'nun tamamen pratik hamleler üzerine kurulu olmasıdır. Stilin dolaylı olarak samuray kültürüne dayanması sebebiyle bazı ustalar stilin aktif olarak geliştirilmesine ve öğretilmesine karşı çıkmışlardır. Ne var ki stil, günümüzde hala kullanılmakta ve çoğunluk tarafından pratik bir savaş stili olarak kabul görmektedir. Stilin uygulanması "kago hankyu" adı verilen japon kısa asimetrik yaylarıyla gerçekleşir. Shinobi, insanüstü reflekslerini ve odağını kullanarak attığı okların hasar kapasitesini arttırır. Stilin daha pratik ve efektif duruşlara ve yöntemlere yönelmesiyle yayın kullanımı kolaylaşır.
► Show Spoiler
Seviyeler
-
D Rank;
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı hankyu stili yayları tanır ve onları nasıl efektif kullanabileceğini öğrenir. Yayın gerilmesi ve bu işlem sırasındaki nefes kontrolleri üzerinde çalışır. Ayrıca basit hedef alma antremanları sayesinde hareketli hedefleri, eğitimsiz birisine göre daha isabetli bir biçimde vurabilir hale gelir.
-
C Rank;
Kullanıcı isabet alma yeteneği üzerine çalışır ve efektif menzilini arttırır. Yay germe antrenmanlarının sonucunda yayı daha hızlı ve daha sert çekebilmeyi öğrenir, bu da atılan okların daha sert ve hızlı olmasını sağlar. Ayrıca kullanıcı hareketli hedefli vurma konusunda daha iyi bir performans göstermeye başlar.
-
B Rank;
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Kullanıcı hareketli hedefleri vurma konusunda daha başarılı hale gelir.
-
A Rank;
Kullanıcının atış mesafesi aşırı derecede artar. Oklar ciddi bir rüzgâr olmadığı sürece atış çizgisinden sapmaz. Kullanıcı, okun havada gideceği rotayı düşünmeden sadece vurması gerektiği hedefe odaklanarak okunu atar, kullanıcının refleksleri otomatik olarak okun atış açısını ve güçünü kompanse eder.
-
S Rank;
Atılan okların hızı ve hasarı maksimum seviyeye ulaşır. Kullanıcı yayı neredeyse düşünmeden kullanır hale gelir, sadece vurması gerektiği hedefi kafasında hedeflemesi yeterlidir. Reflekslerinin rafine hareketleri ve antremanlarının deneyimiyle kullanıcının attığı her ok hedefi bulur. Hankyudo stilinin zirvesidir.
Kabiliyetler
-
D Rank;
- Ek Eğitim
-
Nefes: Kullanıcı anlık olarak nefesini tutup, dominant gözünü hedefine odaklar. Bu sayede isabet oranını yükseltir.
-
Şahin: Kullanıcı oklarını dostlarını ıskalayacak şekilde atmayı öğrenir. Böylece eğer rakibi bir dostuyla yakın dövüşteyse dostuna zarar verme ihtimalini minimuma indirerek rakibine saldırı yapabilir hale gelir.
-
C Rank;
- Ek Eğitim
-
Çoklu Atış: Kullanıcı aynı anda ekstra bir ok daha atabilmeyi öğrenir.
-
Çoklu Tutuş: Kullanıcı ok tutan elinin avuç içinde de ekstradan bir adet ok tutmayı çözer. Atış yaptıktan sonra hızlıca bu oku da yayına sürüp minimal bir bekleme süresiyle atışa hazır hale gelebilir.
-
B Rank;
- Ek Eğitim
-
Dönüş: Kullanıcı okunu fırlatmadan önce elini bileğinden çevirir. Böylece okuna havada falso aldırabilir.
-
Pençe: Kullanıcı okun ilk çıkış hızını nasıl yükselteceğini öğrenir. Böylece eğer rakibine bir kaç metre yakındaysa yapacağı ok saldırıları daha fazla hasar vermeye başlar. Uzak mesafelere etkisi yoktur.
-
A Rank;
- Ek Eğitim
-
Çoklu Atış: Kullanıcı aynı anda ekstra bir ok daha atabilmeyi öğrenir.
-
Dikkat: Kullanıcı akrobatik hamleler yaparken de dezavantaja uğramadan ok atabilir hale gelir. Bu tarz hamlelerin dezavantajı minimuma iner.
-
S Rank;
- Ek Eğitim
-
Sadık: Kullanıcı okunu fırlatmadan önce odaklanıp parmaklarıyla onu bir tur çevirir. Fırlatılan ok havada bir vida gibi dönerek ilerler. Bu şekilde fırlatılan oklar kuvvetli rüzgârdan bile çok az etkilenir. Rakiplerin yapacağı ok yönlendirme hamlelerinden etkilenmezler. İsabetli okların hasar potansiyeli bir kaç kat yükselir. Çoklu ok fırlatırken de bu kabiliyeti uygulayabilir.
-
Yargı: Kullanıcı eğer rakibine bir ok saplamışsa, saplanan oku hedef alacak şekilde başka bir ok fırlatabilir. Eğer bu ok da isabet ederse, ilk oku daha derine bastırır ve ikinci ok da ilk okun saplandığı derinliğe kadar ilerler. Maksimum delici hasar veren bir kabiliyettir.
Teknikler
-
Kaguya, B Rank
Kullanıcı, yayı tuttuğu eliyle, yayı bırakmadan 3 ayrı tek el mührü uygular. Ardından elini boş olan yayda, hayali bir oku geriyormuş gibi çeker. Bu sırada, saf chakradan oluşmuş bir ok kullanıcının elinde oluşmaya başlar. Bu ok şekilsizdir ve mavi bir ışık hüzmesinden ibarettir. Okun oluşma ve fırlatma süresi kullanıcının sanki gerçek bir oku gerip fırlatmasıyla aynıdır. Ok herhangi bir şey ile temas edene kadar formunu bozmaz. Hedefine çarptığı anda, hasar verdikten sonra mavi bir ışık huzmesi ile yokolur. Delici hasar verir. Açık kaldığı sürece her bir atışta chakra tüketir.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.