Ryoken: Yola çıkmadan önce Sohei ile görüşüyorsun. Sohei, taşı bulmanın önemini bir kez daha sana vurguluyor. Bulunduktan sonra taşın Ishigakure'ye getirilip standart prosedür olarak Ishichou binasına teslim edilmesinden önce kendisine getirmeni rica ediyor. Bunu yaptığında aklındaki soruların cevaplanacağını sana söylüyor. Aklında soru var mı, neyden bahsediyor, çok bir fikrin yok zira susmaktan öte bir şey yapmış değildin Kagi ile olan buluşmada. Sohei bu ufak konuşmanın ardından işi olduğunu söyleyerek yanından ayrılıyor ve seni görevin ile baş başa bırakıyor.
Ishigakure'yi terk edip Chibu'ya doğru hareket ediyorsunuz. Ağaçtan ağaca atlamaktasınız, yeri geldiğinde yerde koşarak ilerliyorsunuz. Hızınızı kesmediğiniz takdirde akşam vakitleri, güneş batmadan Chibu'da olacağınızı tahmin etmektesiniz.
Görev parşömeni Ryoken'de bulunmakta. İçerisinde Usagi'nin derlediği bir rapor mevcut. Raporda kasabada konaklayan bir kervanın at arabasına yüklü mallar arasında bir patlama gerçekleşmiş. Bu patlamanın ardından bölgede çok yüksek miktarda ışık görülmüş. Işığın kaynağında ise bir taş olduğundan bahseden görgü tanıkları mevcut. Olay anında arabanın yanında olan bir görevli ise hayatını kaybetmiş. Cesedin çürümesini engellemek ve gelen görevli shinobilerin onu inceleyebilmesi için yerleşkede mühürlü bir şekilde bekletildiğinden de bahsedilmiş.
Kervanın sahibinin Yoko Natsu adında bir kadın olduğu söyleniyor. Tek bir yardımcısı varmış, o da ölen kişi. İsmi Daiki Shuma olarak not edilmiş. Yoko Natsu'nun soruşturma bitene kadar Chibu'dan ayrılmasına izin verilmediği de rapora eklenmiş.
İçimdeki paranoyayı daha fazla ateşliyor olman, senin hakkında daha fazla soru sormama sebep oluyor. Yola çıkmadan önceki görüşmemizde, taşın önemini vurguladıktan sonra Ishichou binasına teslim etmeden önce kendisine teslim etmemi istedi. Bunu yaptığım zaman ise, aklımdaki soruların cevaplanacağı belirtti ama, aklımda bir soru olduğunu nereden biliyor? Onun yanındayken susmaktan ve dinlemekten başka hiçbir şey yapmamışken, içimden geçen bir sürü soru olduğunu nereden biliyor? Sohei, sen beklediğimden daha farklı bir insansın, içimdeki paranoyayı daha da körüklüyorsun. Yakın koruma veya değil, hangi konumda bulunduğum umurumda bile değil. Bir şeyler sakladığından şüpheleniyordum, ancak şimdi eminim. Büyük bir şeyler saklıyorsun ve ben, benden bir şeyler saklanmasından hiç haz etmem. Senden bu cevapları alacağım, gerekirse taşı bile vermeyeceğim, ancak bu cevapları alacağım. Yüzleşecek olduğum cevapların ise hiç hoşuma gitmeyeceğine dair büyük bir hissiyat taşıyorum. Ancak şimdilik, bunu içimde bir öfke olarak taşıyacağım ve görevimi yerine getireceğim. Seninle yüzleşeceğimiz zamana kadar, Sohei.
Ishigakure'yi terk edip Chibu'ya doğru yola çıkmıştık, ağaçtan ağaca atlıyor, yeri geldiğinde ise koşarak ilerliyorduk. Gözüm ara ara Kagi'nin ne yaptığına doğru kayıyordu. Akşam vakitlerine doğru, güneş henüz batmadan Chibu'da oluruz diye tahmin ediyordum. Görev parşömenini okuduğumda, bölgede çok yüksek miktarda ışık görüldüğü rapor edilmişti. Işığın kaynağında bir taş olduğundan bahseden görgü tanıkları mevcuttu, olay anında arabanın yanında olan görevli hayatını kaybetmiş. Cesedin çürümesini engellemek ve shinobilerin onu inceleyebilmesi için mühürlü bir şekilde bekletildiği yazıyordu. Kervanın sahibi Yoko Natsu adında bir kadındı, ölen kişi ise yardımcısı Daiki Shuma. Yoko Natsu, soruşturma bitene kadar Chibu'dan ayrılamayacaktı. Onunla konuşmak için bir fırsatımız olabilirdi. Kagi'ye ise, bu bilgilerden hiçbirini vermemiştim. Hiçbir bilgiyi aktarmama sebebim, Sohei'ye olan inadımdan kaynaklanıyordu. Onun Arkış'ına görevini yaptıracak ve sonrasında yollayacaktım. Kader ortağı gibi saçma sapan şeylere değer vermediğimi anlaması için iyi bir yoldu, sen benden bir şeyler saklıyorsan Sohei, ben de senin Arkış'ından saklayacağım.
► Show Spoiler
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 22
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.87
Kilo: 90
Element: Katon
Köy: Ishigakure
Seviye: B - Rank
Rütbe: Jounin
Nam: Sanrı
Profil
Güç: D
Çeviklik: D
Kondisyon: D
Potansiyel: D
Varlık: A
Zeka: A
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: E+
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Genjutsu: Rishuu, C Rank
Genjutsu: Shibou no Jutsu, B Rank
Genjutsu: Magen: Bunshin, B Rank
Genjutsu: Jigoku Gouka, B Rank
Genjutsu: Jubaku Satsu, B Rank
Genjutsu: Kuroshiki, D Rank
Genjutsu: Cehennemin Mührü, S Rank
Genjutsu: Altı Ayna, S Rank
Stiller ve Kabiliyetler
Stil: Shigure, B Rank
Yönelimler
Sensör: Meishou-dou, A Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Savaşın Şöleni, Nadide Ekipman
Özellikler
Garabet
Ryoken'in sol kolu omuzdan itibaren normal değildir. Dışarıdan bakıldığında kararmış ve çürümüş olarak görünür, ancak tamamen işlevseldir. Kol acı veya dokunma hissinden mahrumdur. Ryoken kolu ile bir şeyi tuttuğunu anlayabilir ancak yüzey dokusu ve sıcaklığı gibi detaylara vakıf olamaz. Elin tırnakları pençe şeklindedir.
Kola çakra verildiğinde bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.
Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, bir kaç dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.
Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi bir dakikadan az sürecekken kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi bir saati bulabilir.
Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, bir kaç dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. Bir kaç dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.
Kolun aldığı yaralar otomatik olarak iyileşir. Basit kesiler bir kaç saat içerisinde kapanırken kolun tamamen kopması bir haftaya kadar onun iyileşmesini uzatabilir. Kopma veya parçalanma durumlarında açık yaralardan sürekli siyah jölemsi bir sıvı salgılanır. Bu sıvı buharlaştıkça arkasında yeni, çürümüş ve kararmış et parçaları bırakır. İyileşmeye kemikler dahildir.
Kol bazı durumlarda -özellikle çok kullanıldığında veya bütünlüğü bozulup iyileştiğinde- kuruyup çatlamaya başlar. Bu onun özelliklerinin kuvvetini düşürür. Başka bir insanın kanı ile pansuman yapılarak kol eski kudretine geri kavuşturulabilir.
Karakter siyah, kumaştan bir kol korumalığına sahiptir. Bu korumalığı takarak kolunun doğal olmayan görüntüsünü gizleyebilir. Korumalık takılıyken kolun bütün özellikleri bastırılmış olur, buna iyileşmesi dahildir. Kolluğun üzerinde, omuz kısmında beyaz bir Ishigakure sembolü bulunmaktadır. Kumaşın üzerinde çeşitli mühürleme sembolleri bulunmaktadır. Bu semboller de siyah olduğu için yakından bakılmadığı sürece anlaşılmaları zordur.
Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez.
Ryoken'in Kagi'yi bulmasıyla beraber iki "kader ortağı" yollarına çıkmışlardı. Kagi için hummalı bir hazırlık süreci olmamıştı. Ishi'ye nasıl geldiyse öyle gidiyordu. Üzerinde düşünmesi gereken bir plan da yoktu. Ryoken önde, o arkada gidiyordu. Chibu'nun yerini az çok tahmin etse de net olarak Ishi'ye uzaklığını bilmiyordu. Nitekim akşama kalmadan varacaklarını düşünüyordu.
Ryoken'in bu sinsi ketumluğu başlarda komik ve sevimli bulunsa da Kagi gibi birinde bile zamanla ekşi bir tat bırakıyordu. Nihayetinde öyle ya da böyle bir göreve çıkmışlardı. Kagi'ye güvenmemesi makuldu fakat o tamamen yokmuş gibi davranmak Ryoken gibi birinin konumu için pek de uygun değildi. Eğer bu görevi Kagi'siz yapmayı planlıyorsa bu Kagi için bir ödül olurdu. Nitekim ahitleştiği bir görevi vardı ve bunu gerçekleştirmeliydi. O yüzden ilk söze giren o olacaktı:
"Eğer raporda harfi harfine 'Görevin kaptanı ve sorumlusu olarak Kagi'nin gitmesini ben istedim' yazacağını taahhüt edersen keyifle Ateş Ülkesi'ne doğru dönerim Ryoken-kun. Nihayetinde bu görevden elde edeceğim herhangi bir şey yok. Daha yoldan çok uzaklaşmamışken dönebilir ve tanıdığın Ishi'li bir Fuinnjutsu shinobisini seninle gelmeye ikna edebilirsin. Öyle yazmanı istiyorum zira yine bir başka tarafından masumken suçluymuş gibi anılmak istemiyorum. Öyle ya da böyle ben de kadın gördü mü sesi kesilen ve onlardan korkan biriyle kader ortağıymış gibi davranma zorunluluğundan kurtulurum."
Dönüp gideceği yoktu elbette Ryoken düz gidiyorsa Kagi yay yapacak ve yine de Chibu'ya gidecekti. Asıl amacı da zaten onu kışkırtıp konuşmaya zorlamaktı. Ha eğer ki Ishichou vekilinin birincil ağızdan ilettiği görevini bile isteye kafasına göre düzenleyen birisi ise de zaten yanında durmanın çok bir manası yoktu. Zira Kagi ilk kez tek başına başının çaresine bakmayacaktı.
Last edited by Chouwano Kagi on April 18th, 2025, 1:00 am, edited 1 time in total.
Profil
Güç: E - Rank
Çeviklik: C - Rank
Potansiyel: E+ - Rank
Kondisyon: B - Rank
Zihin: B - Rank
Varlık: B+ - Rank
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: E
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: D
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: B
[Varlık] Sosyalleşme: C
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Mühürleme Sanatı (B Rank) Mühürleme Sanatı Dalı: Obje Boyut Sınırı Arttırma
Mühürleme Sanatı Dalı: Obje Üstüne Obje Mühürleme
Mühürleme Sanatı Dalı: Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Mühürleme Sanatı Dalı: Boş Mühür Oluşturma
Mühürleme Sanatı Dalı: Mühürlenen Enerjiyi Arttırma
Ağaçtan ağaca atlarken Kagi'nin konuşması ile ortamın sessizliği kesiliyor. Gittiğiniz rota ana yoldan çok uzak olmayacak bir şekilde, ancak onun kıvrımlarını da yok sayacak şekilde. Shinobiler için en hızlı ve en direkt rota bu. Ryoken bunu bilmekte ancak Kagi da rahatça bu çıkarımı yapabiliyor. Etrafınızda başka birisi yok ancak yeterince beklerseniz illa ki birilerinin yakından geçeceğini biliyorsunuz.
Bir koruluğun içerisinde ilerliyorsunuz şu an. Bir kaç dakika sonra koruluğu terk edip bir düzlüğe varacaksınız. Bu düzlüğü aştıktan sonra Iya Vadisi'ni efektif olarak terk etmiş olacaksınız. Ağaçların arasından uzaklarda vadi duvarlarını seçebiliyorsunuz. Chibu yolunun yarısındaymış gibi düşünebilirsiniz.
Kagi'nin söze girmesi ve birkaç saçma sapan kelimeyi bir araya getirmesi, yüzümde çarpık bir gülümseme oluşturmuştu. İstesem, Kagi'yi burada öldürebilir ve hiçbir pişmanlık duymadan yoluma devam edebilirdim. Ne Sohei, ne Ishichou, ne görev, hiçbiri umurumda olmazdı, can almanın nefes almaktan hiçbir farkı yoktu gözümde. Özellikle hiç tanımadığım ve değer bile vermediğim birini öldürmek, muhtemelen on dakika içinde her şeyin normale dönmesi demekti benim açımdan. Ufak bir sabır göstermenin, benim için bir zararı olmayacağını düşünüyordum, zira ona burada olan görevini yaptırmalı, taşı mühürledikten sonra onu rahatça öldürebilirdim. Evet, planım tam olarak bu olmalıydı, görevini yaptıktan sonra onu öldüreceğim ve ondan kurtulacağım. Bana korkak demenin bedeli, ufak bir ağırlık taşıyacak.
"Korkak mı?" Dedim sakince gülümsememi yüzümde tutmaya devam ederek. "Senin gibi aciz birisinden korkacak bir sebebim yok. Konuşmama sebebim, insanlarla iletişim kurma konusunda hevesli olmamam. Ne senle, ne Sohei ile, ne de bir başkası. Konuşkan olduğum zamanlar elbette var, ancak bunlar bunun gibi normal zamanlar değil. Genellikle sessizliğimi korumayı tercih ederim." Kısa bir es verdikten sonra, konuşmasına izin vermeden tekrardan söze girdim. "Benimle kader ortağıymış gibi davranmana gerek yok, çünkü öyle değiliz. Sohei'nin ağzından neler çıktığı umurumda değil, sadece görevimi yapacağım, görevini yapacaksın ve yollarımıza dağılacağız. Bundan fazlası olmayacak. Görevi yapmak istemiyorsan, çekip gidebilirsin. Bu benim sorunum değil." Yoluma hız kesmeden devam edeceğim, onunla veya onsuz. Eğer benimle gelirse, bu görevin sonunda kesinlikle onun canını alacağım veya işini oldukça zorlaştıracak sakatlıklar bırakacağım, gelmez ise, bir gün bir yerde denk geleceğimizden eminim.
► Show Spoiler
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 22
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.87
Kilo: 90
Element: Katon
Köy: Ishigakure
Seviye: B - Rank
Rütbe: Jounin
Nam: Sanrı
Profil
Güç: D
Çeviklik: D
Kondisyon: D
Potansiyel: D
Varlık: A
Zeka: A
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: E+
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Genjutsu: Rishuu, C Rank
Genjutsu: Shibou no Jutsu, B Rank
Genjutsu: Magen: Bunshin, B Rank
Genjutsu: Jigoku Gouka, B Rank
Genjutsu: Jubaku Satsu, B Rank
Genjutsu: Kuroshiki, D Rank
Genjutsu: Cehennemin Mührü, S Rank
Genjutsu: Altı Ayna, S Rank
Stiller ve Kabiliyetler
Stil: Shigure, B Rank
Yönelimler
Sensör: Meishou-dou, A Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Savaşın Şöleni, Nadide Ekipman
Özellikler
Garabet
Ryoken'in sol kolu omuzdan itibaren normal değildir. Dışarıdan bakıldığında kararmış ve çürümüş olarak görünür, ancak tamamen işlevseldir. Kol acı veya dokunma hissinden mahrumdur. Ryoken kolu ile bir şeyi tuttuğunu anlayabilir ancak yüzey dokusu ve sıcaklığı gibi detaylara vakıf olamaz. Elin tırnakları pençe şeklindedir.
Kola çakra verildiğinde bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.
Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, bir kaç dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.
Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi bir dakikadan az sürecekken kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi bir saati bulabilir.
Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, bir kaç dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. Bir kaç dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.
Kolun aldığı yaralar otomatik olarak iyileşir. Basit kesiler bir kaç saat içerisinde kapanırken kolun tamamen kopması bir haftaya kadar onun iyileşmesini uzatabilir. Kopma veya parçalanma durumlarında açık yaralardan sürekli siyah jölemsi bir sıvı salgılanır. Bu sıvı buharlaştıkça arkasında yeni, çürümüş ve kararmış et parçaları bırakır. İyileşmeye kemikler dahildir.
Kol bazı durumlarda -özellikle çok kullanıldığında veya bütünlüğü bozulup iyileştiğinde- kuruyup çatlamaya başlar. Bu onun özelliklerinin kuvvetini düşürür. Başka bir insanın kanı ile pansuman yapılarak kol eski kudretine geri kavuşturulabilir.
Karakter siyah, kumaştan bir kol korumalığına sahiptir. Bu korumalığı takarak kolunun doğal olmayan görüntüsünü gizleyebilir. Korumalık takılıyken kolun bütün özellikleri bastırılmış olur, buna iyileşmesi dahildir. Kolluğun üzerinde, omuz kısmında beyaz bir Ishigakure sembolü bulunmaktadır. Kumaşın üzerinde çeşitli mühürleme sembolleri bulunmaktadır. Bu semboller de siyah olduğu için yakından bakılmadığı sürece anlaşılmaları zordur.
Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez.
Ryoken'in tepkisi Kagi için beklenenden daha agresifti. Sakin gözlerle Ryoken'i ve hareketlerini izleyerek onu anlamaya çalıştı. Korkmak ve korkak olmak Kagi'nin kitabında farklı şeylerdi. İnsan sevdiğini kaybetmekten korkabilirdi ancak bu onu korkak yapmazdı. Ryoken'in bunu genel manada korkak olarak algılamasını onun bu husustaki kırılganlığını imlediğini düşündü. Kendisine ne kadar saygı duyuyorsa, Sohei'ye de o kadar saygı duyuyor gibi görünüyordu. Bu durum Ishi'deki durumun ne denli kaotik olduğuna bir diğer işaretti. Çalışan bir hiyerarşinin varlığını sorgulatıyor ve bir kez daha Seido'nun ne amaçladığını düşündürtüyordu.
Ryoken'in yanıt beklemeden yoluna devam etmesi de bu korkaklığa bir delaletti. Onu sözünü söyledikten sonra tartışmayı kazanmak için kulağını tıkayan bir çocuğa benzetti fakat yine de kendisini bir ikileme soktuğu açıktı. Kagi dün gece uyuyup uyanmamış olsa muhtemelen ilk sapağı geçip Yağmur Ülkesi'ne dönerdi. Fakat nihayetinde Kagi uyur idi, uyardılar.
Devam etmemesinin ne gibi bir sonuç doğuracağından emin değildi. Çakra Taşı için gittiğini biliyordu ve nihayetinde bunu zapt etmesi isteniyordu. Ryoken bunu Ishi için yapıyordu ancak Kagi bunu Seido için; Hayır, Arkışlığının hüccetine delalet üzere yapıyordu. O bu dünyada son ayakta kalan olacaktı. Öyle ya da böyle.
Ryoken ilerlerken Kagi onun ağaçların arasında kayboluşunu izledi. O gittikten sonra da kanatlarını açarak göğe yükselecekti. Başı göğe dikip bakmadıkça görülmeyecek bir yükseklikte etrafı gözleyecek ve bir süre Ryoken'in kendisini götürdüğü yol üzerinden ilerleyecekti. Bu süreçte anayolu arayacak ve etrafta gözüken yerleşimlere dikkat edecekti. Havada ilerlerken tüm hızını kullanacak ve ekstra hızlanmak için de havadaki rüzgar yollarını kullanmaya gayret edecekti.
Off Topic
Dükkan üretimlerimin bu yalnız kaldığım süreçte -karakterimi bitap düşürmeyecek kadarıyla- oluşturulduğunu varsayabilir miyiz?
Profil
Güç: E - Rank
Çeviklik: C - Rank
Potansiyel: E+ - Rank
Kondisyon: B - Rank
Zihin: B - Rank
Varlık: B+ - Rank
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: E
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: D
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: B
[Varlık] Sosyalleşme: C
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Mühürleme Sanatı (B Rank) Mühürleme Sanatı Dalı: Obje Boyut Sınırı Arttırma
Mühürleme Sanatı Dalı: Obje Üstüne Obje Mühürleme
Mühürleme Sanatı Dalı: Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Mühürleme Sanatı Dalı: Boş Mühür Oluşturma
Mühürleme Sanatı Dalı: Mühürlenen Enerjiyi Arttırma
Kagi: Ryoken'i incelediğinde sözlerindeki soğukluğu ruhunda da görüyorsun. Seni kışkırtma noktasında veya bir amaç uğruna söylemiş gibi durmuyor. Onun için cidden önemsiz olduğunu bütün gerçekliği ile kavrıyorsun. Bu saf beyanların ardında Ryoken'in sana özünü gösterdiğini anlamış oluyorsun. Bu aslında nadir bir husus; herkes bazı katmanlar taşısa da ne yaptıysan Ryoken'in içini dışa vurmuşa benziyorsun.
Ryoken hız kesmeden ilerliyor, Kagi ise onun uzaklaşmasını izliyor. Ardından Kagi ayaklarından feragât ederek kanatlarını çıkartıyor ve göğe yükseliyor. Gittikleri istikamete doğru ilerlemeye başlıyor. Ancak yabancı topraklarda oluşu ve izcilik hususunda çok kısıtlı bilgiye sahip olması onun Chibu'yu bulmasını biraz geciktirecek gibi görünüyor.
Ryoken yalnız başına Chibu yolunda devam etmekte. Bir kaç saat sonra varacak gibi.
Off Topic
Dükkan başvurunuzu finalize ettiğimizde ne kadarını yapabildiğinizi ve bunun ne kadar süre aldığını turda belirteceğiz zira hâlâ inceleme fırsatımız olmadı. Kusura bakmayınız.
Ryoken'in yolda durup bir şeyler yapmak isteyebileceğini düşündüğümden direkt olarak Chibu'ya vardırtmak istemedim. Basitçe yola devam ettiğine dair bir tur girmesi yolculuğu bitirmemiz için yeterli.
Sanırım Kagi gelmemeyi tercih etti, tam olarak ne yaptığını anlamadım ama yalnız başıma doğru Chibu'ya gittiğimden şimdilik eminim. Köye geri dönüp mühür konusunda uzman birini mi aramalıyım, yoksa oraya olabildiğince erken bir şekilde yetişip başka çözüm yolları mı aramalıyım bilmiyorum. En kötü ihtimalde, birilerini Ishigakure'ye doğru yollayarak taşın başında bekleyebilirim diye düşünüyorum, gerçi görevi tamamlamamak da bir seçenek. Her ne kadar bu başvuracağım son yol olsa da, buna başvurabilirim. Duruma göre bakacağız demek en doğrusu olacak sanırım, şimdilik taşın bulunduğu yere ulaşmam yeterli. Kim bilir, belki çok daha güzel bir yolun keşfini yaparım, belli mi olur?
► Show Spoiler
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 22
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.87
Kilo: 90
Element: Katon
Köy: Ishigakure
Seviye: B - Rank
Rütbe: Jounin
Nam: Sanrı
Profil
Güç: D
Çeviklik: D
Kondisyon: D
Potansiyel: D
Varlık: A
Zeka: A
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: E+
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Genjutsu: Rishuu, C Rank
Genjutsu: Shibou no Jutsu, B Rank
Genjutsu: Magen: Bunshin, B Rank
Genjutsu: Jigoku Gouka, B Rank
Genjutsu: Jubaku Satsu, B Rank
Genjutsu: Kuroshiki, D Rank
Genjutsu: Cehennemin Mührü, S Rank
Genjutsu: Altı Ayna, S Rank
Stiller ve Kabiliyetler
Stil: Shigure, B Rank
Yönelimler
Sensör: Meishou-dou, A Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Savaşın Şöleni, Nadide Ekipman
Özellikler
Garabet
Ryoken'in sol kolu omuzdan itibaren normal değildir. Dışarıdan bakıldığında kararmış ve çürümüş olarak görünür, ancak tamamen işlevseldir. Kol acı veya dokunma hissinden mahrumdur. Ryoken kolu ile bir şeyi tuttuğunu anlayabilir ancak yüzey dokusu ve sıcaklığı gibi detaylara vakıf olamaz. Elin tırnakları pençe şeklindedir.
Kola çakra verildiğinde bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.
Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, bir kaç dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.
Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi bir dakikadan az sürecekken kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi bir saati bulabilir.
Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, bir kaç dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. Bir kaç dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.
Kolun aldığı yaralar otomatik olarak iyileşir. Basit kesiler bir kaç saat içerisinde kapanırken kolun tamamen kopması bir haftaya kadar onun iyileşmesini uzatabilir. Kopma veya parçalanma durumlarında açık yaralardan sürekli siyah jölemsi bir sıvı salgılanır. Bu sıvı buharlaştıkça arkasında yeni, çürümüş ve kararmış et parçaları bırakır. İyileşmeye kemikler dahildir.
Kol bazı durumlarda -özellikle çok kullanıldığında veya bütünlüğü bozulup iyileştiğinde- kuruyup çatlamaya başlar. Bu onun özelliklerinin kuvvetini düşürür. Başka bir insanın kanı ile pansuman yapılarak kol eski kudretine geri kavuşturulabilir.
Karakter siyah, kumaştan bir kol korumalığına sahiptir. Bu korumalığı takarak kolunun doğal olmayan görüntüsünü gizleyebilir. Korumalık takılıyken kolun bütün özellikleri bastırılmış olur, buna iyileşmesi dahildir. Kolluğun üzerinde, omuz kısmında beyaz bir Ishigakure sembolü bulunmaktadır. Kumaşın üzerinde çeşitli mühürleme sembolleri bulunmaktadır. Bu semboller de siyah olduğu için yakından bakılmadığı sürece anlaşılmaları zordur.
Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez.
Ryoken: Güneş batmaya yeni yeni başladığında Chibu kasabasına varmış oluyorsun.
Chibu bir ana yol üzerindeki düzlüğe kurulmuş, etrafında çok fazla tarım alanı olmayan bir kasaba. Genel olarak insanlar geçimini ticaret ile karşılıyor. Bir çok han ve kervansaray bulunmakta. Ana yol etrafında genelde iki katlı binalar bulunsa da kenarı doğru açıldıkça bu binalar hızla tek katlıya düşüyor. Kervansarayların bir çoğu direkt Chibu içinde değil, daha çok kasabanın eteklerine kurulmuş durumda. Hanlar ise hep ana yol etrafında. Ana yol Kuzey/Güney hattı boyunca ilerliyor. Shinobi yerleşkesi ise kasabanın kabaca batı tarafındaki bir koruluğa yakın bir yerde bulunmakta. Eski bir villaya kurulmuş. Bu koruluk dışında Chibu yakınlarında sık ağaçlık bir alan bulunmuyor.
Kasabaya şöyle bir bakıyorsun. Epey bir yol geldiğin için az çok yorgunsun, ancak aktif kalamayacak kadar da bitkin değilsin.
Kagi: Ryoken gözden kaybolurken uçmaya devam ediyorsun. Nispeten bir shinobinin koşuşu ile benzer hızda uçsan da, Ryoken'in yolu biliyor oluşu ve senin izcilik anlamında yeterli beceriye sahip olmaman onu ara sıra gözden kaybetmene sebebiyet veriyor. Bir noktadan sonra ise komple görüşünden çıkıyor.
Chibu'ya öyle ya da böyle bir şekilde varacaksın ancak bu vakit alacak gibi görünüyor. Özellikle izcilik becerinin eksik olması seni yavaşlatan asıl etmen olacak gibi. Eğer hiç oyalanmazsan güneş battıktan bir kaç saat sonra orada olabileceğini tahmin ediyorsun. Onun dışında harcayacağın her bir vakit bunun üstüne binecek.
Off Topic
Kagi direkt Chibu'ya hareketlenebilir ya da durup mühürleriyle uğraşabilir. Eğer mühürleme yapacaksa hangi mühürleri yapıp nasıl saklayacağını turunda belirtmesi yeterlidir. Bu varış süresine direkt olarak etki edecektir.
Kagi'nin gecikmesi sebebiyle bir sonraki turdan itibaren o Chibu'ya varana kadar sadece Ryoken ile devam edeceğiz.
Kagi Chibu'ya gitmek zorunda değildir, haliyle istediği gibi davranmakta özgürdür. En olası senaryoyu kabul ederek bu açıklamaları hazırladım.
Chibu'yu bulmak Kagi'nin beklediğinden daha karışık olmuştu. Ryoken'i de bir süre sonra gözden kaybetmesi onu iyice bir bunalıma sürüklemişti. Etrafı ne kadar kuşbakışı olarak görse ve hareket etse de Chibu'ya istediği gibi, Ryoken'den önce varamayacak gibi görünüyordu. Bu durum onu biraz daha ağırdan almaya itti ve yere bir süreliğine inerek Chibu kasabasında gerek Ryoken'e gerekse üçüncü bir tarafa karşı hazırlık yaptı.
Bu hazırlığının bitmesinden sonra da yeniden kanatlanıp yola koyuldu.
Off Topic
Bu hazırlık sürecinde;
Statik Enerji Mührü 5x
Taş Mührü 2x İçindeki ürünler kinetik enerjiyle çıkacak biçimde hazırlanmıştır.
Işık Mührü 2x
Isı Mührü 5x
İtki Mührü 5x
Işık Mührü 1x
Çekim Mührü 10x
Elektromanyetik Alan Salınım Mührü/Çekme 3x
Kami Shuriken Mührü 3x İçerisinde 3 adet 30x30x5 boyutunda kağıttan shurikenlerin bulunduğu mühürdür. İçindeki ürünler kinetik enerjiyle ve kendi ekseninde dönerek kesme hareketi yaparak çıkacak biçimde hazırlanmıştır.
Üretilmiş ve -Ishi'ye gelirken kullandığı- pelerinin üstüne yerleştirilmiştir. Kami no Kami yeteneğiyle beraber pelerinin rengiyle uyumlu kağıtlar ile üstleri kaplanarak gizlenmeye çalışılmıştır.
Profil
Güç: E - Rank
Çeviklik: C - Rank
Potansiyel: E+ - Rank
Kondisyon: B - Rank
Zihin: B - Rank
Varlık: B+ - Rank
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: E
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: D
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: B
[Varlık] Sosyalleşme: C
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Mühürleme Sanatı (B Rank) Mühürleme Sanatı Dalı: Obje Boyut Sınırı Arttırma
Mühürleme Sanatı Dalı: Obje Üstüne Obje Mühürleme
Mühürleme Sanatı Dalı: Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Mühürleme Sanatı Dalı: Boş Mühür Oluşturma
Mühürleme Sanatı Dalı: Mühürlenen Enerjiyi Arttırma