Mevcut GP: 95 Geliştirilecek Teknik:Ninpou: Ayatsuito - 10 GP Geliştirme Tipi: Özel Geliştirme Geliştirme Açıklaması:Kullanıcı teknik üzerinde hakimiyetini arttırır ve özel üretim silah olan Kamisori'nin zinciri gibi benzer kalınlıkta ve yapıda ekipmanlar ile uygulayabilir. Bu kullanım durumunda zinciri hareket ettirmek ve manevra yaptırmak misinaya veya iplere göre daha zor ve yavaş gerçekleşir.
Geliştirilecek Teknik: Ninpou: Ayatsuito - 10 GP Geliştirme Tipi:Özel Geliştirme Geliştirme Açıklaması:Kullanıcı teknik üzerindeki hakimiyetini bir ileri seviyeye taşır ve zincir üzerindeki kontrolünü güçlendirir. Yapılan manevraların efektifliği ve hızı artar. Ancak misinaya göre bir miktar daha yavaş hareket eder.
Geliştirilecek Teknik:Ninpou: Ayatsuito - 10 GP Geliştirme Tipi:Özel Geliştirme Geliştirme Açıklaması:Kullanıcı teknik üzerindeki hakimiyetini aşırı sağlamlaştırır. Zincir ve misina arasında kontrol bakımından hiç bir fark kalmaz. Aynı hızda hamle yapabilir hale gelir. Kalan GP: 65
• Güç: D+
• Çeviklik: B
• Kondisyon: C+
• Potansiyel: B
• Varlık: D
• Zeka: D
■ Beceriler
• [Güç] Atletizm: F
• [Çeviklik] Akrobasi: C
• [Çeviklik] El Hassasiyeti: E
• [Çeviklik] Saklanma: F
• [Kondisyon] Form: D
• [Potansiyel] Ninshuu: F
• [Varlık] Aldatma: F
• [Varlık] Empati: F
• [Varlık] Sosyalleşme: F
• [Zeka] Farkındalık: E
• [Zeka] İzcilik: F
• [Zeka] Bilim: F
■ Teknikler
• Ninpou: Ayatsuito- D Rank *
• Fuuton: Kami Oroshi - D Rank
• Fuuton: Fuuchi no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Tobikoshi no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Fuchou no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Fuukyou no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Reppushou - C Rank
• Fuuton: Renkuudan - B Rank
• Fuuton: Sairi no Jutsu - B Rank *
• Juryokugan: Sanrin - A Rank *
■ Stiller ve Kabiliyetler
• Shinobi Ekipman Ustalığı - A Rank
◦ Kabiliyet: Akrep - B Rank
■ Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Mevcut GP:65
Geliştirilecek Teknik: Fuuton: Sairi no Jutsu - 30 GP Geliştirme Tipi: Özel Geliştirme Geliştirme Açıklaması: Kullanıcı Sairi no Jutsu uygulanmış bir silah elinde iken, ani bir chakra salınımı yaparak tekniğin o anki efektif menzilini bir metre daha arttırır. Ancak bu durum çok kısa sürelidir ve bir kaç saniyeden sonra menzil eski haline, yani 1 metreye döner. Sürpriz ve ani bir saldırı için bir ya da bir kaç hamleye olanak verir. Bu esnada silah elden çıkarılırsa menzil tekrar eski haline döner. Tekrar uygulamak için chakra salınımı yapılması gerekir.
Kalan GP: 35
• Güç: D+
• Çeviklik: B
• Kondisyon: C+
• Potansiyel: B
• Varlık: D
• Zeka: D
■ Beceriler
• [Güç] Atletizm: F
• [Çeviklik] Akrobasi: C
• [Çeviklik] El Hassasiyeti: E
• [Çeviklik] Saklanma: F
• [Kondisyon] Form: D
• [Potansiyel] Ninshuu: F
• [Varlık] Aldatma: F
• [Varlık] Empati: F
• [Varlık] Sosyalleşme: F
• [Zeka] Farkındalık: E
• [Zeka] İzcilik: F
• [Zeka] Bilim: F
■ Teknikler
• Ninpou: Ayatsuito- D Rank *
• Fuuton: Kami Oroshi - D Rank
• Fuuton: Fuuchi no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Tobikoshi no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Fuchou no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Fuukyou no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Reppushou - C Rank
• Fuuton: Renkuudan - B Rank
• Fuuton: Sairi no Jutsu - B Rank *
• Juryokugan: Sanrin - A Rank *
■ Stiller ve Kabiliyetler
• Shinobi Ekipman Ustalığı - A Rank
◦ Kabiliyet: Akrep - B Rank
■ Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar