Site'nin geneli veya Naruto evreni ile alakalı önerilerinizi burada dile getirebilirsiniz. En kısa zamanda değerlendirilecek ve geri dönüş yapılacaktır.
The following words in your search query were ignored because they are too common words: xxxx
You must specify at least one word to search for. Each word must consist of at least 3 characters and must not contain more than 14 characters excluding wildcards.
Şunu kapatmak mümkün mü? Mümkünse kapatabiliriz miyiz?
Motivasyon: Macera
Ooki maceracı bir kişiliği olduğu için yeni yerler görmeyi, yeni kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler denemeyi çok sever. Bunun dışında ortada bir risk varsa ve bu bir bilinmeyene doğru çıkıyorsa onu denemektende çekinmediği gibi bundan zevkte alır.
Hareketlilik
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hiperaktifte değildir ama masa başında saatler geçirmek yerine dışarı çıkıp bir şeyler yapmayı ,mesela koşmayı, tercih eder. Bu yüzden fiziksel aktif olacağı şeyler yapmaktan zevk alır.
Komplikasyon: Kardeş - Kotegawa Chisa
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Hareketlilik:
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hareketli bir yaşamı diğer türlüsüne tercih eder ama bu onun için bir motivasyon kaynağı olduğu kadar bir zorlukturda. Eğer yapacağı iş akademinin bir sonraki yıl temizlik giderlerini hesaplamak gibi tamamen sandalye ve masa arasında geçecek bir işse bunu yapmamak veya bir şekilde bu işe hareket katmak için elinden geleni yapar. Aksi halde sıkıntıdan ölür.
Ninja kısa bir el mührü serisini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur. Isınan materyeller teknik süresi boyunca kullanıcıya zarar vermez. Teknik haricinde oluşmuş ısı kaynakları kullanıcıyı normal bir şekilde etkiler.
Ayatsuito - Nınpou D
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir, bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Kullanıcı chakra aktardığı sürece misina kontrol edilebilir.
Choune no Jutsu - Nınpou C
Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek, kullanıcının mesajını köyüne taşır. Kullanıcının köyüne ulaşan kelebek, kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin köye ulaşması, uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir, ancak daha uzun olmaz. Eğer kullanıcı kaçak ise tekniği kullanmadan önce kelebeğin dönüş noktasını belirlemeli ve bunu imzasında, tekniğin yanına yazmalıdır.
Gouka Mekkyaku [Gizli] - Katon A
Ninja Uma mührünü yaparak derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünde bir şişkinlik belirir. Kullanıcı ardından içindeki nefesi dışarıya püskürtür ve 5 metre yüksekliğinde, 30 metre genişliğinde bir alanı kaplayacak şekilde bir alev duvarı oluşturur. Ardından, kullanıcı nefesini vermeyi sürdürerek bu alev duvarını ileriye doğru genişletir ve bu duvarı bir alev denizine çevirir. Kullanıcı istediği kadar bu alev denizini ileriye doğru genişletebilir, ancak genişlettikten sonra geriye küçültemez. Bu alevler aşırı sıcaktır, geçtikleri her yeri yakar ve ağır hasar verirler. Kullanıcı alev püskürtmeye devam ettikçe, oluşturulan alev denizinin boyutuyla doğru orantılı olacak şekilde chakra yer.
Taijutsu
► Show Spoiler
Judaichi - A
Kullanıcı hamleleri ile rakibinin pozisyonunu değiştirmeyi öğrenir ve isabetli her hamlesi rakibi sendeletmeye başlar. Her bir darbenin ardından pozisyonu bozulan rakip kullanıcı karşısında dezavantaja düşer ve hata yapma olasılığı artar. Kullanıcının tüm gücünü kullanarak yapacağı sert bir hamle, rakibi yerde bir kaç metre yuvarlanmaya kadar götürebilir.
Oukashou - Judaichi C
Kullanıcı chakrasını yoğurur ve elinde toplar. Ardından yumruğunu savurarak hamlesini yapar ve yumruk hedefe isabet ettiği anda chakra dışarı salınır. Bu şekilde, kullanıcının yumruğunun yıkıcı gücü aşırı derecede artar. Bu tekniğe yakalanan rakip metrelerce yuvarlanabilir. Teknik ile ince duvarlar kırılabilir.
Genjutsu
► Show Spoiler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar Standart
► Show Spoiler
Özel Üretim Muşta x2 Deri Zırh
Normal Kalite Katana
Standart Shinobi Ekipmanları(Misina Hariç Kullanıldı.)
3 Patlayıcı Sarılı Kunai (Standart Ekipman dahil 4)
Motivasyon: Macera
Ooki maceracı bir kişiliği olduğu için yeni yerler görmeyi, yeni kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler denemeyi çok sever. Bunun dışında ortada bir risk varsa ve bu bir bilinmeyene doğru çıkıyorsa onu denemektende çekinmediği gibi bundan zevkte alır.
Hareketlilik
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hiperaktifte değildir ama masa başında saatler geçirmek yerine dışarı çıkıp bir şeyler yapmayı ,mesela koşmayı, tercih eder. Bu yüzden fiziksel aktif olacağı şeyler yapmaktan zevk alır.
Komplikasyon: Kardeş - Kotegawa Chisa
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Hareketlilik:
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hareketli bir yaşamı diğer türlüsüne tercih eder ama bu onun için bir motivasyon kaynağı olduğu kadar bir zorlukturda. Eğer yapacağı iş akademinin bir sonraki yıl temizlik giderlerini hesaplamak gibi tamamen sandalye ve masa arasında geçecek bir işse bunu yapmamak veya bir şekilde bu işe hareket katmak için elinden geleni yapar. Aksi halde sıkıntıdan ölür.
Ninja kısa bir el mührü serisini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur. Isınan materyeller teknik süresi boyunca kullanıcıya zarar vermez. Teknik haricinde oluşmuş ısı kaynakları kullanıcıyı normal bir şekilde etkiler.
Ayatsuito - Nınpou D
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir, bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Kullanıcı chakra aktardığı sürece misina kontrol edilebilir.
Choune no Jutsu - Nınpou C
Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek, kullanıcının mesajını köyüne taşır. Kullanıcının köyüne ulaşan kelebek, kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin köye ulaşması, uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir, ancak daha uzun olmaz. Eğer kullanıcı kaçak ise tekniği kullanmadan önce kelebeğin dönüş noktasını belirlemeli ve bunu imzasında, tekniğin yanına yazmalıdır.
Gouka Mekkyaku [Gizli] - Katon A
Ninja Uma mührünü yaparak derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünde bir şişkinlik belirir. Kullanıcı ardından içindeki nefesi dışarıya püskürtür ve 5 metre yüksekliğinde, 30 metre genişliğinde bir alanı kaplayacak şekilde bir alev duvarı oluşturur. Ardından, kullanıcı nefesini vermeyi sürdürerek bu alev duvarını ileriye doğru genişletir ve bu duvarı bir alev denizine çevirir. Kullanıcı istediği kadar bu alev denizini ileriye doğru genişletebilir, ancak genişlettikten sonra geriye küçültemez. Bu alevler aşırı sıcaktır, geçtikleri her yeri yakar ve ağır hasar verirler. Kullanıcı alev püskürtmeye devam ettikçe, oluşturulan alev denizinin boyutuyla doğru orantılı olacak şekilde chakra yer.
Taijutsu
► Show Spoiler
Judaichi - A
Kullanıcı hamleleri ile rakibinin pozisyonunu değiştirmeyi öğrenir ve isabetli her hamlesi rakibi sendeletmeye başlar. Her bir darbenin ardından pozisyonu bozulan rakip kullanıcı karşısında dezavantaja düşer ve hata yapma olasılığı artar. Kullanıcının tüm gücünü kullanarak yapacağı sert bir hamle, rakibi yerde bir kaç metre yuvarlanmaya kadar götürebilir.
Oukashou - Judaichi C
Kullanıcı chakrasını yoğurur ve elinde toplar. Ardından yumruğunu savurarak hamlesini yapar ve yumruk hedefe isabet ettiği anda chakra dışarı salınır. Bu şekilde, kullanıcının yumruğunun yıkıcı gücü aşırı derecede artar. Bu tekniğe yakalanan rakip metrelerce yuvarlanabilir. Teknik ile ince duvarlar kırılabilir.
Genjutsu
► Show Spoiler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar Standart
► Show Spoiler
Özel Üretim Muşta x2 Deri Zırh
Normal Kalite Katana
Standart Shinobi Ekipmanları(Misina Hariç Kullanıldı.)
3 Patlayıcı Sarılı Kunai (Standart Ekipman dahil 4)
Motivasyon: Macera
Ooki maceracı bir kişiliği olduğu için yeni yerler görmeyi, yeni kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler denemeyi çok sever. Bunun dışında ortada bir risk varsa ve bu bir bilinmeyene doğru çıkıyorsa onu denemektende çekinmediği gibi bundan zevkte alır.
Hareketlilik
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hiperaktifte değildir ama masa başında saatler geçirmek yerine dışarı çıkıp bir şeyler yapmayı ,mesela koşmayı, tercih eder. Bu yüzden fiziksel aktif olacağı şeyler yapmaktan zevk alır.
Komplikasyon: Kardeş - Kotegawa Chisa
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Hareketlilik:
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hareketli bir yaşamı diğer türlüsüne tercih eder ama bu onun için bir motivasyon kaynağı olduğu kadar bir zorlukturda. Eğer yapacağı iş akademinin bir sonraki yıl temizlik giderlerini hesaplamak gibi tamamen sandalye ve masa arasında geçecek bir işse bunu yapmamak veya bir şekilde bu işe hareket katmak için elinden geleni yapar. Aksi halde sıkıntıdan ölür.
Ninja kısa bir el mührü serisini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur. Isınan materyeller teknik süresi boyunca kullanıcıya zarar vermez. Teknik haricinde oluşmuş ısı kaynakları kullanıcıyı normal bir şekilde etkiler.
Ayatsuito - Nınpou D
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir, bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Kullanıcı chakra aktardığı sürece misina kontrol edilebilir.
Choune no Jutsu - Nınpou C
Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek, kullanıcının mesajını köyüne taşır. Kullanıcının köyüne ulaşan kelebek, kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin köye ulaşması, uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir, ancak daha uzun olmaz. Eğer kullanıcı kaçak ise tekniği kullanmadan önce kelebeğin dönüş noktasını belirlemeli ve bunu imzasında, tekniğin yanına yazmalıdır.
Gouka Mekkyaku [Gizli] - Katon A
Ninja Uma mührünü yaparak derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünde bir şişkinlik belirir. Kullanıcı ardından içindeki nefesi dışarıya püskürtür ve 5 metre yüksekliğinde, 30 metre genişliğinde bir alanı kaplayacak şekilde bir alev duvarı oluşturur. Ardından, kullanıcı nefesini vermeyi sürdürerek bu alev duvarını ileriye doğru genişletir ve bu duvarı bir alev denizine çevirir. Kullanıcı istediği kadar bu alev denizini ileriye doğru genişletebilir, ancak genişlettikten sonra geriye küçültemez. Bu alevler aşırı sıcaktır, geçtikleri her yeri yakar ve ağır hasar verirler. Kullanıcı alev püskürtmeye devam ettikçe, oluşturulan alev denizinin boyutuyla doğru orantılı olacak şekilde chakra yer.
Taijutsu
► Show Spoiler
Judaichi - A
Kullanıcı hamleleri ile rakibinin pozisyonunu değiştirmeyi öğrenir ve isabetli her hamlesi rakibi sendeletmeye başlar. Her bir darbenin ardından pozisyonu bozulan rakip kullanıcı karşısında dezavantaja düşer ve hata yapma olasılığı artar. Kullanıcının tüm gücünü kullanarak yapacağı sert bir hamle, rakibi yerde bir kaç metre yuvarlanmaya kadar götürebilir.
Oukashou - Judaichi C
Kullanıcı chakrasını yoğurur ve elinde toplar. Ardından yumruğunu savurarak hamlesini yapar ve yumruk hedefe isabet ettiği anda chakra dışarı salınır. Bu şekilde, kullanıcının yumruğunun yıkıcı gücü aşırı derecede artar. Bu tekniğe yakalanan rakip metrelerce yuvarlanabilir. Teknik ile ince duvarlar kırılabilir.
Genjutsu
► Show Spoiler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar Standart
► Show Spoiler
Özel Üretim Muşta x2 Deri Zırh
Normal Kalite Katana
Standart Shinobi Ekipmanları(Misina Hariç Kullanıldı.)
3 Patlayıcı Sarılı Kunai (Standart Ekipman dahil 4)
Evet oldu, teşekkürler. İşin komik yanı ama çok yaygın dediği kelimeden 9 tane varmış.
Kelime eğer varolan postların yüzde 5'inden fazlasında geçiyorsa "common" sayılıyor. Şu anda 200 post civarı var. Sen arama yaptığında 9 post yüzde 5'in üstünde kalıyor olabilir. Aslında komple kapatmak yerine yüzde 20'ye falan çekmek lazım bu sınırı zira sunucuyu haşlamanın da alemi yok.
Yazıları her iki taraftan sabitleyip, düz bir hatta olmasını sağlayan bir font var. Sanırsam "[align][/align]" şu şekildeydi. Eklenmesi mümkün mü acaba?
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye İsim: Jirou Ryu Yaş: 18 Cinsiyet: Erkek Element: Raiton Seviye: C-Rank Rütbe: Chuunin Ryo: 235.000 Ryo Prestij: 2 PP Ün: 29 Kullanılabilir GP: 0 GP Motivasyon Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır. Komplikasyon Kanayan yara:Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.
Özellikler Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.
Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.
Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Gözümden kaçtıysa şimdiden üzgünüm ama, bence henüz konular başlamadan iki köy için de köy yasaları yazılmalı. Aynı zamanda, belki detaylandırılacak olunursa iki köyü birden ilgilendiren durumlar hakkında. Mesela İshi'de aranan bir kaçak eskaza Kusa'da yakalanırsa bu durumda ne yapılması gerektiğine dair bir prosedür gibi.
Böylece oyuncular RP-IN yapacakları hamleleri ve verecekleri kararları bu kurallar dahilinde değerlendirip verebilir, sonrasında karşılaşılabilecek birtakım tatsızlıkların da önüne geçilebilir.
Künye
İsim: Saitou Shirai
Yaş:18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo: 50.000
Prestij: -
Kullanılabilir GP: 10
Motivasyon
Bodyguard!
Ya da, kahraman. Koruma içgüdüsü öylesine güçlüdür ki, harekete geçmesi için ortada korumaya değer en ufak bir değer olması bile yeterlidir. Köy, köy halkı, shinobiler, masum siviller, hatta yeri gelirse başka köyün halkları. Kendisi bu konuda gözünü karartır ve koruması gereken şeyler için ne gerekiyorsa, her şeyi yapar. Her şeyi, HER ŞEY. Ölür de, öldürür de.
Komplikasyon
Kayıp
Henüz ikinci kez deneyimlemediği için farkına varmamış olsa da Shirai, korumakta olduğu değerleri kaybeder ve bu hususta başarısız olursa adeta yanar. Kendisini başarısız olmakla, yetersiz olmakla suçlar. Eğer bu biri yüzünden olduysa gözü intikamdan başka şey görmez olur.