Haizara Shiri

Pasifliğe düşen karakterler buraya alınır.
Post Reply
User avatar
Haizara Shiri
Posts: 46
Joined: September 1st, 2018, 10:35 pm

Haizara Shiri

Post by Haizara Shiri » September 2nd, 2018, 2:30 am

Künye, Portre ve Profil
Künye
İsim:Haizara Shiri
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.87
Kilo: 80
Köy: Kusagakure kaçağı
Element: Katon.
Seviye: C-Rank.
Rütbe: Chuunin.

Portre
Görünüm:
Image
Castlevania - Hector
Kirli gri saçlar, ırsi olarak ailesinden ona kalmış gri-beyaz tonlarını barındıran göz rengiyle ilk bakışta korkutucu bir izlenim verir Shiri. Fit vücudu ve uzun boyu da bunları destekleyici bir etki sağlamaka Teni, saç ve göz rengine uyum sağlayacak bir solgunluktadır.

Kaçak yaşamı sürmeye başladıktan sonra shinobi tarzı giyinmenin dezavantajlarını birçok kez yaşadı Shiri. Bu sebeple karşılaştığı bir terziye kendine özel birkaç parça kıyafet diktirdi. Keten, lacivert tonlarında bir gömlek giymekte. Üzerinde astar üzerine geçirilmiş kahverengi kumaşlı bir yelek bulunuyor. Siyah, üst kısma göre kısmen daha kalın bir kumaştan pantolonla kombini tamamlanıyor. Shiri ekipmanlarını belinde değil, ince kumaş bir sırt bohçasında taşımakta. Çizik alınbandını ise, kimliğini açığa çıkarması gereken durumlar için kolunda, gömleğinin iç kısmında saklamakta.

Kişilik: Karakterinin derinlerine inmeden önce Shiri'ye verilebilecek en doğru tanımlar netliği ve bahanelere yer bırakmayan yapısı olacaktır. Babasıyla son görüşmesi haricinde hayatında hiçbir noktada disiplini elden bırakmamış, bahanelerin arkasına sığınmamıştır. Shinobi olarak başarıya ulaştığı anları bu ilkelerine borçludur. Yapılması gereken şey için üşengeçlik, şüphecilik tarzı duygular beslemez. Her görev analiz edilir, en olası yol bulunur ve gerçekleştirilir. Bu ilke aslında ona babasının yaptığı bir tanımdır, shinobi olmanın ilk kuralı.

Karakterini genel olarak sarmalayan yapı sertliktir. Çocuksu şeylere tahammül gösteremez, cıvıklığa karşı cevabı istisnasız ters olacaktır. Çalışmayan, miskin olan, sorgulamayan çok genel bir tanım yapacak olursak 'boş insanlar' için de bu geçerli diyebiliriz. Her zaman bir amaç doğrultusunda hareket etmeli, bu amaçtan sarptıracak herşeyi ise bahane olarak görmelidir. Amacı için annesini öldürmeyecektir elbette fakat yüce amaçlar için çoğu şeyden fedakarlık etmek gerekebileceğinin de bilincindedir Shiri.

Babasının kaybını çabuk atlatmıştır. Bu ölümün bir amaca hizmet ettiğini düşünmekte Shiri, en azından yas tutarken sarıldığı şey bu. Babasının ölümünü karakterine açılacak bir yaradan ziyade, sırtını dayayacak birşey olarak görmeye çabalıyor. Diğer yandan, hayatını üzerine kurduğu tüm bağlılıkların çöküşü bariz bir boşluk yaratmış durumda. Köyüne ve liderine olan sonsuz bağlılığı önce hayal kırıklığı ile sonlandı sonrasında nefret olarak devam etti. Babasının ona bıraktığı amaç dışında elinde birşey kalmadı.


Özgeçmiş: Başarılı bir shinobi, berbat bir Kusagakureli.

Dedelerinin dedesine kadar, anadan da babadan da Kusa kanı aldı Shiri. Ailesi hiçbir zaman dışarıya açılmamış, nasıl başardılarsa safkan bir kan oluşturmayı başarmışlardı. Bunu herhangi bir baskı olmadan başarmışlardı. Annesi Çimen ülkesinin kırsallarında doğmuş ve shinobiliğe yönelmişti. Babası ise zaten bir aile geleneği olarak shinobi doğmuş, henüz akademiye girmeden eğitimlerine başlamıştı. Böyle bir aileden çıkıp shinobi olması da kaçınılmazdı.

Ebeveynleri aynı takımda eğitim almış, aynı yola baş koymuş kişilerdi. Birbirlerine ilgileri ise yükselmeleri gibi hızla gelişti. Jouninliğe terfi ettikleri gün evliliklerini de ilan etmişlerdi. Huzurlu bir yaşam sürdüler, seneler sonra bu yaşama çok tatlı olmasada kendilerini delirtmeyecek bir bebek eklediler. Fazla normal bir çocukluk geçirdi Shiri. Tüm aile geleneklerini benimsedi, ailesinin izinden geçerek shinobi dünyasına atıldı. Daha çok babasına yakınlık duyuyor, onun milliyetçi yapısını da özümsüyordu. Özellikle babasının son savaşa dair anlattığı kahramanlık hikayeleri Kusagakure'ye daha çok bağlıyordu Shiri'yi. Milliyetçi duyguların tetiklediği diğer bir görüş ise Amegakure'ye karşı olan tavırlardı. Babası, son savaşı baz alarak, birçok kötülüğün Amegakure kaynaklı olduğunu savunuyordu. Dünyada yıkıcı etki bırakmış insanlara bakıldığında çok haksız da değildi. Aynı zamanda, Kusagakure'nin bugüne dek büyüyememesinin sebebini yine Amegakure'den bilmişlerdi. Tarihlerindeki onlarca suikast, Kusagakure'nin belki en gözde döneminde çevreye yaydıkları savaş tehditi...

Shiri fazlasıyla başarılı bir geninlik dönemi geçirdi. Kendisini eğittikten sonra shinobiliği bırakan takım kaptanının övgüleri rütbe atlamasına fazlasıyla yardımcı oldu. Bu övgüler aynı zamanda ödenmesi gereken bir borçtu. Shiri daha çok çalıştı ve başarısını en mümkün seviyede katladı. Shiri ve birçok chuunini yücelten olay, chuunin sınavında dönemin kagelerinden aldıkları övgüler olmuştu. Shiri'nin yapısı düşünüldüğünde bu övgüler daha çok seviyesini perçinleyecek bir durumdu. Kusagakure'ye tekrar geri döndükleri dönem ise Shiri'nin hayatının kırılma noktasıydı.

Babası, Kusachou hakkındaki söylentilerden fazlasıyla etkilenmişti. Kendisi köyü için didinip duran, canını her saniye riske eden biriyken Kusachou'nun 'herşeyi gören ama müdahale etmeyen' biri olduğu konusundaki şüpheler, Shiri'nin babasının tüm karakterini yıkıyordu. Babasının Kusagakure'ye olan bağlılığı, aynı zamandaköy liderine de olan bir bağlılıktı. Neredeyse bir asırdır bu köyü yönettiği düşünülürse...

Babasının çıkarıdığı muhalif sesler, Shiri'nin sözleriyle daha da arttı. Shiri, chuunin sınavı esnasında köy liderinin bazı konuşmalarına şahit olmuş, söylentileri doğrulayacak hareketleri kendisi görmüştü. Babasının muhalif sesi arttı, çevresinde birkaç dostunu toplamayı başardı. Köy yılanın başını henüz daha yumurtadayken ezmeye çalıştı. Shiri'nin babası deli, hasta, ilerledikçe hain, düzen bozmaya yönelik biri olarak yaftalandı. Babasının köye olan bağlılığı yavaş yavaş kopuyor, Shiri her zaman olduğu gibi ondan etkileniyordu.

Babasının midesi suçlamalara, insanların bu kadar basit düşünmesine daha fazla katlanamadı. Bir gece vakti oğlunu da alarak köyden uzaklaştı. Kendisine destek olan arkadaşlarını yanına almak istememişti. Muhtemelen bu karar çoğu insanın hayatını da kurtarmıştı. Babasının amacı büyük, ancak anlatımda çok sadeydi. Düşmanlık beslediği, zaten çoktan zayıf düşen Amegakure'yi iyice ufaltarak ele geçirmek. Bu şekilde bir köyün nasıl yönetilmesi gerektiğini tüm Kusachou destekçilerine gösterebilirdi. Diğer yandan, belki de Kusachou'yu yerinden edecek güce dahi ulaşabilirdi. Kusagakure onun gibi shinobilere aitti.

Bu hayali fazla sürmedi. Şayet köyde yetişmiş yetenekli bir jouninin, sahip olduğu düşüncelerle köyden kopması düşünülemezdi. Köy yolladığı kuvvetlerle babasının izini sürüp, Shiri ile konakladığı köhne bir hana gece vakti saldırdı. Babası fazlasıyla yetenekliydi ancak sayısal üstünlük hakim olmuştu bu savaşa. Shiri, saldırının ilk anında babasıyla omuz omuza savaştı. Bu dövüşe dair hatırladığı son şey, kendisi yaşlarında Kusalı bir shinobinin suratıydı. Shiri bir koluyla karşısındakinin omuzlarını kilitlerken, diğer eli keskin bir kunaiyi shinobinin boğazından içeriye doğru ittiriyordu. Babası, Shiri'nin ensesine yapışarak hanın camından dışarı attı ve sonrası büyük bir karmaşaydı.

Muhtemelen hiçbir zaman kendine yediremeyeceği bir hareketti bu. Her zamanki gibi babasını dinlemiş, topukları kalçalarına çarpa çarpa kaçmıştı Shiri. Üç gün sonra anca yerinden çıkabilmiş, babasını bıraktığı yere dönerek ölümünü teyit etmiştir. Sonrası ise Shiri'nin kendi iç hesaplaşmaları, yas tutması.

Çizdiği yol, babasının düşüncelerine fazlasıyla yakınlık gösteriyor. Gözüne kestirdiği Amegakure için çalışmaya niyetli, Kusagakure ve onun liderine olan bağlılığı ise aynı seviyede bir nefretle perdelenmiş durumda.


Motivasyon:
Kusagakure - Amegakure: Bu iki köyü ve liderlerini onaylayan herhangi birini ikna etmek gibi bir çaba göstermeyecektir Shiri. Savaş shinobi düsturu gereği sadece bir araç olabilir, ancak böyle insanlara karşı savaş Shiri için fazlasıyla zevkli bir eyleme dönüşecektir. Yaşadığı olaylar, hayalkırıklıkları sonucunda Shiri Kusa ve Ame destekçilerinin kanını dökmek için can atmakta.
Kusagakure - Amegakure : Shiri bazı bariz şeylere rağmen bu köye bağlılık besleyen shinobilere tahammül edememekte. Böyle insanlarla aynı ortamda bulunmak Shiri için başlı başına bir mücadele iken, köy liderlerinin övülmesi, köylerin politik konumlarının ve geçmişlerinin onaylanması tarzı davranışlar Shiri'yi zıvanadan çıkaracak, kendini tutamamasına sebep olacaktır.

Komplikasyon:
Kusagakure - Amegakure : Shiri bazı bariz şeylere rağmen bu köye bağlılık besleyen shinobilere tahammül edememekte. Böyle insanlarla aynı ortamda bulunmak Shiri için başlı başına bir mücadele iken, köy liderlerinin övülmesi, köylerin politik konumlarının ve geçmişlerinin onaylanması tarzı davranışlar Shiri'yi zıvanadan çıkaracak, kendini tutamamasına sebep olacaktır.

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 4
Varlık: 3
Zeka: 8
Image
Künye
İsim: Haizara Shiri
Yaş: 21
Cinsiyet: E
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 63.750 Ryo
Prestij: 5PP
Ün: 13
Kullanılabilir GP: 5GP

Motivasyon
Kusagakure - Amegakure
Bu iki köyü ve liderlerini onaylayan herhangi birini ikna etmek gibi bir çaba göstermeyecektir Shiri. Savaş shinobi düsturu gereği sadece bir araç olabilir, ancak böyle insanlara karşı savaş Shiri için fazlasıyla zevkli bir eyleme dönüşecektir. Yaşadığı olaylar, hayalkırıklıkları sonucunda Shiri Kusa ve Ame destekçilerinin kanını dökmek için can atmakta.


Komplikasyon
Kusagakure - Amegakure
Shiri bazı bariz şeylere rağmen bu köye bağlılık besleyen shinobilere tahammül edememekte. Böyle insanlarla aynı ortamda bulunmak Shiri için başlı başına bir mücadele iken, köy liderlerinin övülmesi, köylerin politik konumlarının ve geçmişlerinin onaylanması tarzı davranışlar Shiri'yi zıvanadan çıkaracak, kendini tutamamasına sebep olacaktır.


Özellikler

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 4
Varlık: 3
Zeka: 8

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 2
[Çeviklik] Akrobasi: 3 *F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin / D-Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Goukakyuu no Jutsu / C-Rank
Ninja normal sayılabilecek el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve aşırı derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsü fark edilir biçimde genişler. Ciğerlerini çektiği hava ile dolduran kullanıcı, ardından bu havayı ağzından serbest bırakarak büyük bir ateş topu ortaya çıkarır. Kullanıcı alev topunu oluştururken bir elinin işaret ve baş parmağını hemen hemen birleştirerek ağzına götürmesi ile oluşacak alev topunu daha iyi kontrol edebilir. Bu ateş topu püskürtüldüğü doğrultuda düz ve kısa mesafe sayılabilecek bir şekilde hareket eder. Hedefe çarpan ateş topu büyük bir yanık etkisi bırakır. Bunun dışında kullanıcı oluşturduğu alev topunu fırlatmak yerine birkaç metre önünde sabit tutmayı da tercih edebilir.


Taijutsu
Musatsu Stili, C-Rank, 35GP
D Rank;

Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı, sıkı bir antreman düzeni ile kısa bıçaklar ile olan çevikliğini ve isabet oranını arttırır. Ufak bıçakları kullanmada kendine olan güveni artan kullanıcının hamleleri hissedilir bir biçimde daha isabetli ve hasar verici olur.

C Rank;
Kullanıcı bu seviyede, pratik becerisini teorik bilgi ile birleştirir ve rakiplerinin zayıf yerlerini analiz etmeye başlar. Kullanıcının bir kasa veya damarı kesip hasar verecek şekilde hamleler yapabilir hale gelir ve bu tür hamlelerdeki isabet oranı artar.


Genjutsu
Rakumei no Jutsu / D-Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.

Teishi no Jutsu / C-Rank
Kullanıcı Mi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.

Kasumi Juusha / C-Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve statlarına göre değişir.

Raigen / C-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından iki elini önünde birbirine çarptırır. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Tekniğin efektif süresi 2 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının stat ve seviyesine göre değişir.

Jubaku Satsu / B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Utakata / B-Rank (2 Özel Geliştirme *)
Kullanıcı bir parmağını hedefine doğrultur. Eğer hedef, bu parmaya bir anlığına bile bakarsa, tekniğin etkisi altına girer. Teknik, kullanıcının karga benzeri bir kuş sürüsü çağırabilmesini sağlar. İllüzyon altındayken, bu kargaları istediği gibi kontrol edebilir ve doğaüstü olaylar gerçekleştirebilir. Kuşlar shurikenlere dönüşüp hedefe saldırabilir, görüşünü kapatabilir veya çok tiz seslerde şakıyarak kulaklarına zarar verebilir. Kargaları bir noktada toplayarak herhangi bir kişinin görünümüne büründürebilir. Tekniğin kullanımının ucu açıktır. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer ve kullanıcının odağının bozulmaması gerekir. Kullanıcı konsantrasyonunu bozmadan başka basit aktiviteler yapabilir veya basit hamleler ile dövüşebilir. Kargaların oluşturacağı herhangi bir acı fizikselden ziyade zihinseldir.

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Wakizashi
Zincir * viewtopic.php?p=542#p542
User avatar
Zasetsu
Azathoth
Azathoth
Posts: 120
Joined: August 27th, 2018, 10:26 pm

Re: Haizara Shiri

Post by Zasetsu » September 2nd, 2018, 3:35 am

Onaylandı. Kaçışınız olaylı olduğu için bingo kitabına ekleneceksiniz. İyi oyunlar.
Post Reply

Return to “Pasif Karakterler”