- Naruto | Yeni Jenerasyon Konu Dışı Arşiv
- Search
-
- It is currently May 10th, 2025, 12:21 am
- All times are UTC+03:00
5. Yoklama
- Yamato Ryuji
- Posts: 65
- Joined: November 8th, 2018, 11:06 pm
Re: 5. Yoklama
Post by Yamato Ryuji » February 3rd, 2019, 12:37 am

İsim: Yamato Ryuji
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Para: 両 70.000
Prestij: 2 PP
Ün: 10
Kullanılabilir GP: 5
Motivasyon:
Ryuji için shinobi olmak, eskiden kafasını stabil tutmaya yarayan tek uğraşı olduğu için kendisini zorlayarak yataktan kaldıran öpücükken yakın geçmişte fark ettiği büyüme, gelişme, özgüven duyguları annesinden beri iyi hissetmesini sağlayan tek neden olmuştur. Kişisel tatminini bu şekilde sağlamanın olumsuz yanları olup olmadığı düşünecek yaşa henüz erişmemiştir.
Özellikler -

Güç: 6
Çeviklik: 7
Kondisyon: 6
Potansiyel: 4
Varlık: 3
Zeka: 4
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 3 (Favori)
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1

Ninjutsu
(A-Rank) Raiton no Yoroi
(Stil|B-Rank) Rinjoushou
(B-Rank) Shoufuu
(C-Rank) Reppuu
(Stil|D-Rank) Ninja Ekipman Ustalığı
Ekipman Çantası
(Normal Kalite) 1 Kunai
(Normal Kalite) 2 Shuriken
(Normal Kalite) 4mt. Sentetik Misina
(Normal Kalite) 2 Patlayıcı Parşömen
(Normal Kalite) 2 Sis bombası
- Kotegawa Chisa
- Ishigakure
- Posts: 435
- Joined: August 31st, 2018, 1:59 am
- Künye:
Re: 5. Yoklama
Post by Kotegawa Chisa » February 3rd, 2019, 1:05 am

İsim: Kotegawa Chisa
Yaş: 16
Cinsiyet: Kadın
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 140.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 0
Ün: 40
Motivasyon
Korumak!
Chisa hangi durumda olursa olsun zayıflara yardım eder. İlk başlarda insanlar tarafından kabul görmek için yapmasına rağmen zamanla düşünceleri değişmiş ve onları gerçekten isteyerek korumaya başlamıştır.
Komplikasyon
Kardeş - Kotegawa Ooki
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Özellikler
Momoiro no Chibi - Kısaca Momo -
Chisa, Asakura'da tüccara karşılık beklemeden gerçekleştirdiği yardımlar sonucunda, Asakura çevresinde bu ünvanla bilinmektedir. Özellikle kervanlar ve tüccarlar tarafından fazlasıyla tanınan Chisa, mağdur durumdaki bir tüccarın sorunlarının halledilmesine ön ayak olduğu için fazlasıyla seviliyor.
Profil
Güç: 5
Çeviklik: 9
Kondisyon: 4
Potansiyel: 3
Varlık: 8
Zeka: 5
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 4
[Varlık] Sosyalleşme: 4 - Favori
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
D - Rank: Shunshin
B - Rank: Zukokku
Taijutsu
A - Rank: Iaido | Stil
B - Rank: Iaigiri
D-Rank: Hızlı Adımlar
Genjutsu
D-Rank: Görünmez Kılıç
D - Rank: Rakumei no Jutsu
C - Rank: Kanryousou
B - Rank: Mugen Onsa
A - Rank: Kokuangyou no Jutsu
Sensör
C - Rank: Meishou-dou
Modlar
Barış
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Katanacığım(Normal Seviye)
- Jin Ryoken
- Ishigakure
- Posts: 421
- Joined: August 31st, 2018, 5:11 am
- Künye:
Re: 5. Yoklama
Post by Jin Ryoken » February 3rd, 2019, 1:23 am

İsim: Jin Ryoken
Yaş: 22
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.87
Kilo: 90
Element: Katon
Köy: Ishigakure
Seviye: B - Rank
Rütbe: Jounin
Nam: Sanrı
Puanlar
GP: 0
VP: 29
PP: 5
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Teknik Geliştirme
Teknik Yaratma
Mod Yaratımı
Efsanevi Yaratık Kaydı
Profil
Güç: D
Çeviklik: D
Kondisyon: D
Potansiyel: D
Varlık: A
Zeka: A
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: E+
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Genjutsu: Rishuu, C Rank
Genjutsu: Shibou no Jutsu, B Rank
Genjutsu: Magen: Bunshin, B Rank
Genjutsu: Jigoku Gouka, B Rank
Genjutsu: Jubaku Satsu, B Rank
Genjutsu: Kuroshiki, D Rank
Genjutsu: Cehennemin Mührü, S Rank
Genjutsu: Altı Ayna, S Rank
Stiller ve Kabiliyetler
Stil: Shigure, B Rank
Yönelimler
Sensör: Meishou-dou, A Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Savaşın Şöleni, Nadide Ekipman
Özellikler
Ryoken'in sol kolu omuzdan itibaren normal değildir. Dışarıdan bakıldığında kararmış ve çürümüş olarak görünür, ancak tamamen işlevseldir. Kol acı veya dokunma hissinden mahrumdur. Ryoken kolu ile bir şeyi tuttuğunu anlayabilir ancak yüzey dokusu ve sıcaklığı gibi detaylara vakıf olamaz. Elin tırnakları pençe şeklindedir.
Kola çakra verildiğinde bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.
Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, bir kaç dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.
Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi bir dakikadan az sürecekken kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi bir saati bulabilir.
Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, bir kaç dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. Bir kaç dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.
Kolun aldığı yaralar otomatik olarak iyileşir. Basit kesiler bir kaç saat içerisinde kapanırken kolun tamamen kopması bir haftaya kadar onun iyileşmesini uzatabilir. Kopma veya parçalanma durumlarında açık yaralardan sürekli siyah jölemsi bir sıvı salgılanır. Bu sıvı buharlaştıkça arkasında yeni, çürümüş ve kararmış et parçaları bırakır. İyileşmeye kemikler dahildir.
Kol bazı durumlarda -özellikle çok kullanıldığında veya bütünlüğü bozulup iyileştiğinde- kuruyup çatlamaya başlar. Bu onun özelliklerinin kuvvetini düşürür. Başka bir insanın kanı ile pansuman yapılarak kol eski kudretine geri kavuşturulabilir.
Karakter siyah, kumaştan bir kol korumalığına sahiptir. Bu korumalığı takarak kolunun doğal olmayan görüntüsünü gizleyebilir. Korumalık takılıyken kolun bütün özellikleri bastırılmış olur, buna iyileşmesi dahildir. Kolluğun üzerinde, omuz kısmında beyaz bir Ishigakure sembolü bulunmaktadır. Kumaşın üzerinde çeşitli mühürleme sembolleri bulunmaktadır. Bu semboller de siyah olduğu için yakından bakılmadığı sürece anlaşılmaları zordur.
Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez.
- Kita Usagi
- Ishigakure
- Posts: 286
- Joined: September 11th, 2018, 3:23 am
- Künye:
Re: 5. Yoklama
Post by Kita Usagi » February 3rd, 2019, 3:08 am
İsim: Kita Usagi
Yaş: 21
Cinsiyet: Dişi
Boy: 1.61
Kilo: 52
Element: Suiton
Köy: Ishigakure
Seviye: B - Rank
Rütbe: Jounin
Nam: Sanrı
Puanlar
GP: 5
VP: 28
PP: 0
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Teknik Geliştirme
Teknik Yaratma
Mod Yaratımı
Efsanevi Yaratık Kaydı
Profil
Güç: B
Çeviklik: A
Kondisyon: C
Potansiyel: D
Varlık: D
Zeka: D
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F+
[Çeviklik] Akrobasi: F+
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F+
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F+
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F+
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F+
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Bousen no Jutsu
Suijinheki
Mizurappa
Jousui
Heisashiki
Gyourai no Jutsu
Roteki no Jutsu
Kakudai no Jutsu
Shunshin
Taijutsu
Kage Buyou
Hayabusa Otoshi
Garou Rendan
Stiller ve Kabiliyetler
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey fark etmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.
Kişi antremanlarına devam eder ve daha keskin hisleri hissetmeye başlarlar. Karşılarındakinin o an düşüncelerinin hangi hisleri tetiklediğini tayin edebilirler. Ayrıca, kişinin elementini odaklanarak öğrenebilirler.
Dayanıklı
Hasarı Yüksek
Tutuşu Rahat
Hafif
Katana tamamen siyah olmakla birlikte, katananın sırt kısmına, ucundan kabzasına kadar mavi renkte bir yıldırım motifi işlenmiştir. Buna ek olarak silahın kabzasına minyatür bir leopar zincir ile tutturulmuştur.
File İçlik
Hafif
Konforlu
Dayanıklı
Sessiz
Uyluk Çantası(İçerisinde 10 adet shuriken vardır.)
İlk Yardım Çantası
Telsiz(x4)
Maymuncuk
Panço
- Moriai Jouichirou
- Posts: 72
- Joined: October 16th, 2018, 8:58 pm
Re: 5. Yoklama
Post by Moriai Jouichirou » February 3rd, 2019, 5:50 am


"Jouichirou Dış Ses"
"Jouichirou İç Ses"
"Zuijin Dış Ses"
"Diğer Karakter ve NPC Dış Ses"
İsim: Moriai Jouichirou
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 115.000
Prestij: 8
Ün: 15
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Zuijin Esareti
Jouichirou; kendi gerçekliğinden, dünya gerçekliğine geçmenin tek yolunun zuijinleri kendi gerçekliğindeki esaretinden kurtarmak olduğunu biliyordu. Neredeyse kendini bildi bileli etrafında olan zuijinleri kendi gerçekliğinden kurtarıp, dünyadaki gerçekliğe getirmesi gerekliydi. Onları unutarak dünya gerçekliğine dönmek seçenekleri arasında asla değildi. Onları gerçekliğe getirmenin bir yolunu bulmalıydı, ne olursa olsun.
Bilginin Peşinde
Jouichirou’yu hayata bağlayan en temel ihtiyaçlarından biri haline gelen “bilmek” isteğiydi. İlgisini çekmesi durumunda, herşeyini bilmeye duyduğu ihtiyaç onu bu hale getirmişti. Bilginin öğrenilmesi, kayda alınması, incelenmesi, kesinleştirilmesi Jouichirou için hayat enerjisiydi.
Komplikasyon
Paranoid Şizofreni
Jouichirou her ne kadar kendi gerçekliğinin farklı bir yer olduğnunu farkında olsa da, bu onun bir vaka olduğunu değiştirmiyordu. Zuijinleri kontrol edemiyordu ve onların söyleyeceklerine karışamıyordu. Yaşadığı güne kadar bildiği zuijinleri tek bir anda değil, yavaş yavaş tanımıştı. Bu sebeple yeni bir zuijinle karşılaşmayacağı kesin değildi. Şu anda varolanların orada olduklarını bilse de, yeni karşılaşabileceği bir zuijine karşı tamamen savunmasızdı. Bu sebeple tanımadığı insanlarla diyalog kurmak için, onların gerçek insanlar olduğundan emin olması gerekiyordu ve bu konu, insanlara hayatında yer vermesi için zor bir durum oluşturuyordu.
Özellikler
Profil
Güç: 2
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 8
Zeka: 7
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 3
Ninja Ekipman Ustalığı - C Rank
Fuinjutsu B-Rank
Obje Sayı Sınır Arttırma
Obje Üstüne Obje Mühürleme
Obje Boyut Sınırı Arttırma
Ninjutsu Teknikleri Mühürleme
Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Eş Mühür Oluşturabilme
Durumsal Aktivasyon
Boş Mühür Oluşturma
Ninjutsu
Shunshin
Zanshuu no Jutsu
Genjutsu
Hanasaku no Jutsu
Rakumei no Jutsu
Kuroshiki
Rishuu
Magen: Bunshin
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
1. Ekipman Çantası
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
1 Kan Hapı (Normal Kalite)
1 Kristal Parçası
Kunai (Normal Kalite) x15
Fırça-Mürekkep Seti
Cübbede bulunan eşya ve mühürler aşağıdaki gibidir.(Savaş sonrası düzenlemesi yapılacaktır)
Tekli Funyuu 2:Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, üzerine temas (canlı, cansız) halinde açılır. Kinetik enerji salınımı ile mührün baktığı yönde itici bir kuvvet uygular. Bu itici kuvvet mühür üzerinden dışa doğru püskürtücü etkiye sahiptir.
Tekli Funyuu 3: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Tekli Funyuu 4: Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mühür, canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının kaslarına mührün içine yüklenmiş enerjiyi göndererek bir süreliğine ekstra hız kazandırır. Mührün yapıştırıldığı canlının kendi hızı referans olarak 1 birim alınır ise, mühür bu hızı 1,5 birim yapacak şekildedir.
Tekli Funyuu 5:Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mührün canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının anlık hafıza kaybı yaşamasını sağlar. Bunu yapmak için de yapıştırılan kişinin zihni ile beyninin depolama alanı arasındaki bağı mühürleyerek başarır. Boyun ve ense civarında bir yere yapıştırılması gerekmektedir. Yapıştırılan kişi afallar, ancak mühür hızlı kırılır.
Tekli Funyuu 6:Eş Mühür/Obje Mührü - 2'li Funyuu 2|Mühür 1 ile eş mühürdür. Mühür 2'li Funyuu|Mühür 1 mührü açılması durumunda aktif olur, açılış tetikleme eş mührüdür. 6 Adet Kunai mühürlenmiştir.
2'li Funyuu 1|Mühür 1:Eş Mühür/Ninjutsu Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 2 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Zanshuu no Jutsu
2'li Funyuu 1|Mühür 2: Eş Mühür/Etki Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 1 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Kullanıcının ninjutsu kabiliyetini bir süreliğine arttıracak şekilde etkiler. Bu etki kullanıcının tekniği oluşturmak için vücudunda yoğurduğu chakra akışını optimum seviyeye çeker ve yoğrulan chakra havzasını genişletir. Eğer etki başka bir mühre yazılmış ninjutsu ile birlikte kullanılacaksa, mühürdeki enerjinin dışarıya akışını daha yüksek basınçta olacak şekilde etkiler. Her iki durumda da, kullanılan ninjutsu için harcanan chakra/zaman oranı artacak şekildedir.
2'li Funyuu 2|Mühür 1: Eş Mühür - Tekli Funyuu 6 Mührü ile eş mühürdür, mührün açılması durumunda Tekli Funyuu 6'daki mühür de açılır, açılış tetikleme eş mührüdür.
2'li Funyuu 2|Mühür 2: Boş bir sayfadır, olası herhangi bir kullanıma karşı yedekte beklemektedir.
Mühürlü Kunai 1: Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Kullanıcının "Ritan" demesi halinde açılır. Mührün enerji çıkışı kunainin uç noktasından olacak şekildedir, böylelikle kunai ivmesini kaybetmez. Kinetik enerji salınımı ile kunainin yönünü bir defaya mahsus 90 derece değiştirebilir.
Mühürlü Kunai 2: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Mühürlü Kunai 3: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Cübbe Sırt Kısmı:Durumsal Aktivasyon/Obje Mührü - Mühür, kullanıcı "Waru" demesi durumunda açılır. 6 Adet kunai mühürlenmiştir.
Cübbe Sağ Kol Üstü:Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Cübbe Sol Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite" demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.
Cübbe Sol Kol Üstü:Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü: Cübbe Sağ Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.
- Sayama Kumo
- Posts: 25
- Joined: January 13th, 2019, 9:48 pm
Re: 5. Yoklama
Post by Sayama Kumo » February 3rd, 2019, 10:07 am
İsim: Sayama Kumo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 20.000
Prestij: -
Ün: 10
Kullanılabilir GP: -
Motivasyon
Ele Güne Karşı Yapayalnız
Kumo dünyaya adaletli geldiğini düşünmüyordu. Herkes zenginlik içinde yaşayıp huzur içinde boğuluyorsa, o neden böyle sürünüyordu? Akademide tek yapabildiği şey insanlara espiri yapmak, kandırmak ve iyi geçinmeye çalışmak. Belki tanınırım diyerek yapıyordu bunu. Fakat artık buna gerek duymak istemiyordu. Tek istediği şey muhteşem bir shinobi olup namını herkes duyması. İşte o zaman belki o ablasının ve akademideki arkadaşlarının yüzünü kara çıkarırdı.
Kumo 2 şey istiyordu;
Şöhret ve para, bu ikisininde saygıdeğer bir shinobi olmaktan geçtiğini biliyordu.
Komplikasyon
Hayatın İntikamı
-Yalan söylemekten artık yalan, hayatının içinde olmuştu Kumo'nun. Bazı zamanlar genellikle stresliyken, gerginken veya sorgulanırken refleks olarak yalan söyleyebilir, ağzından çat diye
çıkıverir. Kontrol edemez.
-Kumo sarhoş olduğu bir ortamda yine refleks olarak söylediği bir yalanı itiraf edebilir.
Özellikler
-
Profil
Çeviklik: 1
Kondisyon: 3
Potansiyel: 8
Varlık: 8
Zeka: 10
Beceri Listesi
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Otonaku Ashi no Jutsu-Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Dendou no Jutsu-Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.
Ikazuchi no Kiba-Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
Taijutsu
Genjutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Rishuu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine isterse teker teker, isterse aynı anda yollayabilir. Kazıklar çok yüksek bir isabet oranına sahiptir ve havada manevra yapabilir. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Kazıklar havada sabit tutulamaz. Kullanıcı bu süre boyunca hareket edebilir. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Kullanıcı kazıkları bitirdiği zaman yeni bir beşli oluşturabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
Shibou no Jutsu
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
Magen: Bunshin
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Karakterin üzerinde bulunan eşyalar/ekipmanlar
-Chakra hapı (normal)
-Kan hapı (normal)
- Seiko Aren
- Posts: 32
- Joined: January 24th, 2019, 3:39 am
Re: 5. Yoklama
Post by Seiko Aren » February 3rd, 2019, 3:06 pm

- SO AS I PRAY -
İsim: Seiko Aren
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 6.500
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Rahat yaşamak için güçlenmek istemiş, shinobi olmuş ancak daha sonra bu değişmiştir. Güçlü olmak için güç istemektedir. Güçlü bir shinobi olmayı istemektedir. Bir şey uğruna güç istememekte sadece güçlenmek istemektedir. Bu güç arayışında onu en güçlü shinobi olmak bile tatmin edemez.
Genel olarak sinirli biridir. Derdini anlatamazsa sinirlenebilir ve bu sebeple bir dakika önce dost olmak istediği kişiyle düşman olup ölümüne kavga edebilir. Bir şeyi başaramadığında veya biriyle zıtlaştığında çabucak sinirlenir.
Güç: 5
Çeviklik: 6
Kondisyon: 4
Potansiyel: 10
Varlık: 1
Zeka: 5
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 3 FAV
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Yemek Hapı ( Normal Kalite) x3
Re: 5. Yoklama
Post by Jirou Ryu » February 3rd, 2019, 3:44 pm

İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.
Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.
Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.
Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank
Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank
Özel mod
Kage no Senshi
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
- Ichiro Ito
- Posts: 22
- Joined: January 21st, 2019, 2:29 pm
Re: 5. Yoklama
Post by Ichiro Ito » February 3rd, 2019, 4:02 pm
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo:8.880
Prestij: 0
Ün:10
Kullanılabilir GP: 0
Köyün ihtiyacı olanlar için!
Ito köyün gerçek ihtiyacının ne olduğunu biliyordu bu köye ''ADALET'' lazımdı. Bu adalet öyle normal bir adalet değildi ama bu adalet Ito'nun adaleti olacaktı. Ito o insanların sahte gülüşlerini, sahte samimiyetlerini ve çok sevdikleri o saçma komşuluk geleneklerini bitirecekti. O köye gerçek mutluluğu getirecekti herkes artık birbirini seviyor gibi davranmak zorunda kalmayacak sevmedikleri kişilere sevmediklerini rahatlıkla söyleyeceklerdi. Köyün sonunun güzel olması için bu gerekliydi.
Komplikasyon
Yapmacık olmayın ulan!
Sahte hareketler (yalan, yapmacık gülüşler, iyi gün dostluğu) karşısında sessiz kalamıyordu. Sahtelikler annesinin cenazesinin olduğu günü aklına getiriyordu sinirlerine hakim olamıyor öfkeleniyor kimseyi dinlemiyor ve saldırganlaşıyordu. İçindeki o vahşiyi ortaya çıkartıyordu fakat bunlar yaşanırken bir tarafı her zaman ağlıyordu. İçindeki o çocuk hala duruyordu ve üzülüyordu çünkü Ito'nun böyle bir insan olmadığını biliyordu.
Güç:8
Çeviklik:9
Kondisyon:2
Potansiyel:5
Varlık:3
Zeka: 4
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 2 - Favori
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Raiton no Yoroi A - Rank
Raikyuu C - Rank
Taijutsu
Musatsu B - Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
İyi kalite Wakizashi
Defter
El Feneri
2 Adet Kalem
- Kumo Sakuma
- Posts: 68
- Joined: October 17th, 2018, 8:22 pm
Re: 5. Yoklama
Post by Kumo Sakuma » February 3rd, 2019, 8:56 pm

İsim: Kumo Sakuma
Yaş: 18
Cinsiyet: Kadın
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 180.000
Prestij: 4
Ün: 17
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Kurallar & Güçlenmek: Yaşadığı kayıpları, değer sarsılmasını ve benlik problemlerini unutmak için kendini görevlere ve shinobilik felsefesine vermiştir ve bu sayede ailesinin empoze ettiği hırsı ve mükemmeliyetçiliği köyün yararına kullanabileceğini fark etmiştir. Shinobi dünyasındaki kurallar daha sağlamdır, daha gerçektir. Onu yüzüstü bırakacak yalanlar yoktur. Ayrıca takımında verdiği kayıpların ardından, karşısına çıkan tüm tehlikelerle başa çıkabilecek kadar güçlü olmaya yemin etmiştir. Hem kendini, hem de tek dostu Teki’yi korumalıdır. Eğer çok iyi bir shinobi olursa, daha zor ve kritik görevleri yerine getirmesi gerekir – bunu da seve seve yapacaktır.
Komplikasyon
Karanlık: Karakter Kusagakure ile Riaru arasında geçen savaşta yoğun zihinsel saldırılara maruz kalmıştır. Saldırılar sebebiyle, karakter karanlık ortamlarda sanrılar görmektedir. Bu sanrılar genel olarak savaşla ilgili anıları içerirken, ileri seviyede korku nöbetlerine dönüşebilir. Karakter bu etkiler nedeniyle karanlık ortamlarda sağlıklı kararlar veremeyeceği gibi zihinsel kapasitesi düşmektedir. Özellik, komplikasyon etkilerinden kaçınıldığı sürece geçici olup; etkilerin yoğun bir şekilde görülmesi durumunda iyileşme süresi uzamaktadır.

Özellikler
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 5
Kondisyon: 6
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 7
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 3
[Zeka] İzcilik: 1
Kontrat
Fuuma | B-Rank | Kaplan
Ninjutsu
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Hibashiri | C Rank | Katon
Kullanıcı Tora mührünü yapar ve hedefine odaklanır, ardından ayağını yere vurur. Ayağını yere vurduğu noktadan itibaren, hedefine doğru yerden hızlıca ilerleyen çizgisel bir alev kütlesi yollar. Bu kütle hedefine ulaştığında onu yakmaya ve alevlerin içine almaya çalışır. Alevlerin ısısı yüksektir. Yerde ilerleyen alev kütlesi manevra yapabilir veya hedef değiştirebilir. Alevlerin hareketi süresince Tora mührü bozulmamalıdır.
Endan | C Rank | Katon
Kullanıcı kısa bir el mührü serisi ardından ağzında yağ biriktirmeye başlar. Yeterince biriktirdikten sonra bu yağı hedefine tükürür. Yağ ağızdan fırladığı gibi alev alır ve bir alev topuna dönüşür. Kullanıcı, daha fazla chakra harcayarak ağzında topladığı yağı arttırabilir, böylece oluşacak olan alev topu daha büyük olur. Kullanıcı yarım metre çapında bir küreden daha fazla yağ toplayamaz. Ağzında topladığı yağı 3 parçaya kadar bölüp ayrı ayrı fırlatabilir veya yağı tek seferde tükürmek yerine bir kaç saniye boyunca püskürtebilir. Alev kütlesi 15 metreye kadar dağılmadan ilerleyebilir. Hedef ile buluşup hasar verdikten sonra yağlar ve alevler yok olur.
Gouryuuka no Jutsu | B Rank | Katon
Ninja Tora mührünü yaparak aşırı derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünde bir şişkinlik belirir. Kullanıcı ardından bir ejderhanın kafasına benzeyen bir alev topunu ortaya çıkarır. Bu alev topu sıradan alev toplarından kütle olarak hemen hemen aynı olsa da daha sıcaktır. Ejderha başı şeklindeki alev topu püskürtüldüğü düzlemde ilerler ve önüne çıkacak şeyleri eritebilecek bir sıcaklığa sahiptir. Bunun yanısıra alev topunu ejderha başına benzemesini sağlayan kısımları az da olsa sert ve dirençlidir. Bu sayede ejderha başı ince yapıları delebilir ve hedefine doğru ilerlemeye devam eder.
Karyuu Endan | B Rank | Katon
Ninja uzun sayılabilecek el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu aldığı nefes ile birlikte kullanıcının göğsünün ve yanaklarının bir hayli şiştiği görülür. Kullanıcının aldığı nefesi tazyikli bir şekilde dışarıya salması ile bir alev oluşur ve oldukça hızlı bir şekilde ilerlemeye başlar. Kullanıcı ağzından nefesini tazyikli bir şekilde vermeye devam ettiği sürece alev hızla ilerlemeye devam eder. Alev, önüne çıkan herşeyi yakar ve yutar. Kullanıcının 20 metre önünde düz bir alandaki her şey etkilenir.
Kuchiyose no Jutsu
Kullanıcı baş parmağını ısırır ve kanatır, ardından o elini yere sertçe vurur ve odaklanır. Bir kaç saniye sonra, yaratık o alanda aniden belirir. Eğer yaratık yeterince büyükse, kullanıcı onu sürer pozisyonda çağırabilir. Bu şekilde çağrılan yaratıklar "Kai" mührü ile anında geri gönderilebilir. Kullanıcı yara almışsa baş parmağını ısırmak yerine halihazırda akan kanını da eline sürerek kullanabilir.
Taijutsu
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.
Kaiganshou | B Rank
Kullanıcı dirseğini kullanarak kendini rakibe fırlatır ve rakibin göğsünü hedef alır. Eğer dirsek rakibin göğsüne isabet ederse, rakip geriye doğru fırlar ve nefessiz kalır. Kendini toparlamakta güçlük çeken rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir. Saldırı çok büyük bir acı verdiği gibi eğer aşırı güçlü bir şekilde uygulanırsa kaburga kemiklerini bile kırabilir.
Genjutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Shibou no Jutsu | B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
Omotsuki | A Rank
Kullanıcı uzun bir el mührü dizisi uyguladıktan sonra tekniğin etkisi altına almak istediği kişiyi boğazından yakalar. Hedefin gözleri aniden kullanıcının gözleri ile kenetlenir ve teknik başlar. Kullanıcı, teknik süresi boyunca hedefin anılarını gezebilir ve diğer eliyle bir başkasına dokunarak bu anıları aktarabilir, bu anıları zihnine kaydedebilir. Teknik, 1 haftaya kadar olan taze anılara çok fazla zorluk yaşamadan ulaşabilir ancak daha geriye gidildiğinde anılar bulanıklaşmaya başlar. En eski anılar ise sadece bir duygu parçası olarak algılanır. Teknik süresi boyunca hedef uyuşmaz veya teknik onu zaptetmez, bu durumu kullanıcının bir şekilde çözmesi gerekir. Genel olarak hedef önce bağlanır, ardından kullanıcı tekniği uygular. Uyuyan kişilere teknik uygulanabilir, bu varyasyonda kullanıcı elini hedefin alnına koyar ve tekniği başlatır. Göz kontağına ihtiyaç yoktur. Eğer kişi baygınsa teknik kullanılamaz. Hedef kişi, eğer uyumuyorsa anılarına ulaşıldığının farkında olur.
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Tantou (İyi Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
2 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
2 Kondisyon Hapı (İyi Kalite)
2 Chakra Hapı (Normal Kalite)
- RPGTürk
- ↳ Duyurular
- ↳ Sorular ve Öneriler
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel Rehberler
- ↳ Yönelim Rehberleri
- Oyuncu Kaynakları
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel
- ↳ Gelişim
- ↳ Yönelim
- ↳ Oyuncu Bölümü
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Aktif Karakterler
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Yönetici Karakterleri
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Dükkan
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Teknik Geliştirme
- ↳ Teknik Yaratımı
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Kayıtları
- ↳ Görevler ve Kurgular
- ↳ Görev Panosu
- ↳ Arşiv
- ↳ Kurgular
- ↳ Arşiv
- ↳ NPC Kütüphanesi
- ↳ Bingo Kitabı
- ↳ S - Rank
- ↳ A - Rank
- ↳ B - Rank
- ↳ C - Rank
- ↳ D - Rank
- Role Play Alanları
- ↳ Kaya Ülkesi
- ↳ Ishigakure
- ↳ Ishi-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Kurobe Vadisi
- ↳ Kurobe Mağaraları
- ↳ Minami Şehri
- ↳ Iya Vadisi
- ↳ Shinano Dağı
- ↳ Asakura Geçidi
- ↳ Chibu Kasabası
- ↳ Kuzuryu-gawa Nehri
- ↳ Shirakami Vadi Ormanı
- ↳ Çimen Ülkesi
- ↳ Kusagakure
- ↳ Kusa-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Otonashi Düzlükleri
- ↳ Hiezu Ormanı
- ↳ Funahashi Şehri
- ↳ Kannabi Köprüsü
- ↳ Abeno Ovası
- ↳ Kantou Bayırı
- ↳ Sagano Bambu Ormanı
- ↳ Kawakami Kasabası
- ↳ Doushi Kasabası
- ↳ Yağmur Ülkesi
- ↳ Amegakure
- ↳ Ame-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Sessiz Dehlizler
- ↳ Yahiko Ormanı
- ↳ Toyone Şehri
- ↳ Eski Suwa Nehir Yatağı
- ↳ Yubari-gawa Nehir Kasabası
- ↳ Nanmin Yöresi
- ↳ Terkedilmiş Bölge
- ↳ Kusagakure Güvenlik Hattı
- ↳ Tanigakure Yerleşkesi
- ↳ Sınırdışı Bölgeler
- ↳ Diğer Ülkeler
- ↳ Diğer Köyler
- Arena
- ↳ Sezonlar
- ↳ Arşiv
- ↳ 1. Sezon
- ↳ Karakterler
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Klasik
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Arşiv
- Konu Dışı
- ↳ Sohbet
- ↳ Avatar - İmza Atölyesi
- ↳ Fanfiction - Kurgu Köşesi
- ↳ Arşiv
- Arşiv
- ↳ Oyuncu Bölümü Arşivleri
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Onaylanan Karakterler
- ↳ Yetkili Karakterleri
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Takım Geliştirme
- ↳ Dükkan
- ↳ Teknik Geliştirme / Yaratım
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Arşivi
- ↳ Örgüt Yönetimi
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Operasyonlar
- ↳ Aktif Operasyon
- ↳ Pasif Operasyon
- ↳ Arşiv - Kurgular
- ↳ Arşiv - Görevler
- ↳ Role Play Arşivleri
- ↳ Jounin Sınavı
- ↳ 9. Alan
- ↳ Göl
- ↳ Turuncu Takım Özel Alanı
- ↳ Orman
- ↳ Yeşil Takım Özel Alanı
- ↳ Malikane
- ↳ Sarı Takım Özel Alanı
- ↳ Tepeler
- ↳ Mavi Takım Özel Alanı
- ↳ Terkedilmiş Kasaba
- ↳ Mor Takım Özel Alanı
- ↳ Değerlendirme Alanı