- Naruto | Yeni Jenerasyon Konu Dışı Arşiv
- Search
-
- It is currently May 9th, 2025, 11:47 pm
- All times are UTC+03:00
6. Yoklama
6. Yoklama
Post by Cynic » June 15th, 2019, 12:41 am
Bu süre boyunca karakter sildirip yenisini açabilirsiniz. Eğer karakter sildirecekseniz, kontenjan bekleyenlere öncelik verileceğini de aklınızda bulundurmanız gerekmektedir.
- Kitamura Susumu
- Kusagakure
- Posts: 273
- Joined: August 31st, 2018, 1:49 am
- Künye:
Re: 6. Yoklama
Post by Kitamura Susumu » June 15th, 2019, 12:42 am

İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 22
Cinsiyet: Errkek
Boy: 173
Kilo: 50
Element: Raiton
Köy: Kusagakure
Seviye: B - Rank
Rütbe: Tokubetsu Jounin
Nam: Karanlık
Puanlar
GP: 0
VP: 25
PP: 3
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Teknik Geliştirme
Teknik Yaratma
Mod Yaratımı
Efsanevi Yaratık Kaydı
Profil
Güç: C - Rank
Çeviklik: C - Rank
Potansiyel: C - Rank
Kondisyon: D - Rank
Zihin: B - Rank
Varlık: C - Rank
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Genjutsu: Rakumei no Jutsu, D Rank
Genjutsu: Teishi no Jutsu, C Rank
Genjutsu: Jubaku Satsu, B Rank
Genjutsu: Shibou no Jutsu, B Rank
Genjutsu: Magen: Bunshin, B Rank
Genjutsu: Omotsuki, A Rank
Ninjutsu: Ninpou, Shunshin, D Rank
Ninjutsu: Raiton, Ikazuchi no Kiba, C Rank
Ninjutsu: Raiton, Raijin no Tate, B Rank
Stiller ve Kabiliyetler
Stil: Ayatsu, D Rank
Stil: Musatsu, C Rank
Kabiliyet: J Kesiş (Musatsu, C Rank)
Kabiliyet: Çift silah Kullanımı (Musatsu, C Rank)
Yönelimler
Iryou-nin, A Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Cennet Küpeleri. Iori'den hatıra.
Medikal At Arabası
Tantou
Özellikler
-
- Kurosawa Haru
- Kusagakure
- Posts: 340
- Joined: October 12th, 2018, 9:09 pm
- Künye:
- Arena:
Re: 6. Yoklama
Post by Kurosawa Haru » June 15th, 2019, 12:42 am
Kurosawa Haru
Künye
Yaş: 22 Cinsiyet: Kadın Boy: 179 Kilo: 78 Element: Doton Köy: Kusagakure
Seviye: B-Rank Rütbe: Jounin Nam: Sanrı
VP: 4 Prestij Puanı: 9 GP: 0
Linkler:
Karakter Kartı
Karakter Geliştirme
Mod, Majiwari
Dükkan
Profil
Güç: C Çeviklik: B Potansiyel: C+
Kondisyon: C+ Varlık: D+ Zeka: E+
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: D
[Çeviklik] Akrobasi: D+ | [Çeviklik] El Hassasiyeti: F | [Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: D
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F | [Varlık] Empati: D+ | [Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: D | [Zeka] İzcilik: F | [Zeka] Bilim: F
Teknikler:
Doton: Moguragakure no Jutsu
Stiller ve Kabiliyetler:
Nagatsu Stili A-Rank
Nagatsu Stili, C-Rank Kabiliyet: Çift Silah
Nagatsu Stili, C-Rank Kabiliyet: Değirmen
Nagatsu Stili, A-Rank Kabiliyet: Son Çare
Ekipmanlar
2 Özel Yari
Özel Üretim Gözlük
Özel Üretim Panço
Sis Bombası, 2'li Paket
Kan Shinobi Hapı
Chakra Shinobi Hapı
Yemek Shinobi Hapı
- Shimada Kazuo
- Posts: 123
- Joined: September 1st, 2018, 1:31 am
Re: 6. Yoklama
Post by Shimada Kazuo » June 15th, 2019, 12:53 am

In a world without gold we might've been heroes!
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20
Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.
Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.
Özellikler
Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank
Fuuinjutsu
Obje Üstüne Obje Mühürleme
Ninjutsu Teknikleri Mühürleme
Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Durumsal Aktivasyon
Obje Üstüne Etki Mührü Mühürleme
Eş Mühür Oluşturabilme
Obje Boyut Sınırı Arttırma
Boş Mühür Oluşturma
Obje Sayı Sınır Arttırma (2x - 18 Tane)
Kazuo tişörtünün göbek kısmına Fuuinjutsu çizmiştir. Bu mühürü yaptığı birkaç çeşitli motifle elinden geldiğince gizlemiştir yine de akademiden mezun olmuş biri bunu fark edebilir. Mührün içinde 1 kunai ve 2 shuriken mühürlenmiştir. Aktif olması durumunda iki shurikenin ortasında bir kunai olacak şekilde fırlarlar. Durumsal Aktivasyonu “Ishiwata” kelimesinin söylenmesidir.
Ayakkabıların altına Çizilmiş Mühür
İki ayakkabının altına da aynı enerji mührü çizilmiştir. Ve bu mühürler eş zamanlı olarak açılması için ayarlanmıştır. “Akiko” sözcüğü ile birlikte ayakkabının altına mühürlenmiş rüzgar enerjisi ayakkabının altından çıkar ve kullanıcıyı biraz havaya kaldırmakla birlikte ileriye doğru fırlatır. Bu fırlatışın aldıracağı yol koşan bir shinobinin 4-5 adımında alacağı yola yakındır. (Derinlik algım inanılmaz kötüdür, metre vermek istemedim.)
Mühürlü Tantou:
Kullanıcının halihazırda kullandığı Tantou’ya yapılmış bir enerji mühürlemesidir, mühür kılıcın kabzasının hemen üstüne metal kısma çizilmiştir. Kılıcın üstüne bir miktar elektrik enerjisi mühürlenmiştir. Bu enerji kısa süreli şaşırma, belki paralize olma ve koordinasyonda aksamalar gibi mağdurun dayanıklılığına göre değişen kısa süreli etkiler yapabilir. Tantou herhangi şeyle çarpıştığında mühür açılır. Enerjinin etkisini göstermesi için iletken üzerinden mağdura ulaşması gerekir.
Mühürlü Kunai (1)
Kabzasının hemen üstündeki geniş kısmına çizilmiştir. Mührün istediği etkiyi verebilmesi için yaklaşık kırk beş derecelik açıyla yere saplanmalıdır. Fuuinjutsu’nun fırlatma etkisi ve bu yükseklik patlaması için gerekli çarpmayı sağlayabilir. Diğer durumlarda kullanımında aksaklıklar ve belirsizlikler oluşabilir. Mühürlü Kunai’nin içinde ışık bombası (kunaiye bağlanmamış) vardır. Mührün açılma şartından dolayı bomba dışarıya çıktıktan hemen sonra yerle temas edeceği için patlar. Durumsal Aktivasyon: Kunai’nin bir yere saplanma durumunda mühür aktif olur.
Mühürlü Kunai (2)
Kabzasının hemen üstündeki geniş kısmına çizilmiştir. Mührün istediği etkiyi verebilmesi için yaklaşık kırk beş derecelik açıyla yere saplanmalıdır. Fuuinjutsu’nun fırlatma etkisi ve bu yükseklik patlaması için gerekli çarpmayı sağlayabilir. Diğer durumlarda kullanımında aksaklıklar ve belirsizlikler oluşabilir. İçinde sis bombası vardır, yerle temas etmesiyle birlikte aktif olur ve sis bombası çıkar. Zaten yere yakın olması ve mührün fırlatma enerjisiyle birlikte hemen patlar. Kart 4 ile eş mühürlüdür, birlikte aktif olacak şekilde ayarlanmıştır.
Mühürlü Kunai (3)
Geniş kısmına çizilmiştir. İçine ısı enerjisi mühürlenmiştir, canlı bir nesneyle temasıyla aktifleşir. Kunainin bir ocağın ateşi kadar ısınmasına yol açan bu etki saplanma gibi durumlarda direk vücudun içindeki organ/damarla temas edeceği için ciddi hasarlar bırakır. Kesme yoluyla verilen hasarlarda bu kadar etkili olamaz yine de ikinci dereceden yanık bırakabilir. “傷跡” Kizuato kelimesi durumsal aktivasyonudur.
Mühürlü Kunai (4)
Kunai’nin geniş kısmına manyetik alan enerjisiyle birlikte mıknatıs görevi görür. Kunai, shuriken gibi cisimleri kendine çekip yapıştırabilir veyahut yönünü ciddi derecede saptırabilir. Bu etki Mühürlü Kunai ve etkilenen cisim arasındaki mesafeye, etkileşim süresine göre değişir. Bunun dışındaki katana, tantou gibi cisimlerdeyse çekme zor bir durumdur. Yine de tutan kişiy, rahatsız edebilecek ve belki gücüne göre hareketini bir nebze kısıtlayabilecek bir etki oluşturabilir. Enerjinin bitmesiyle cisimler yapışmışsa ayrılırlar ve kunainin üstündeki çekim etkisi yok olur. "電源" "Dengen" kelimesinin söylenmesiyle aktif olur. Bu kunai yaklaşık beş saniye kadar etkili olur.
Patlayıcı Not Bağlanmış Kunai
Geniş yüzüne enerji mührü çizilmiştir. “速度” “Sokudo” sözcüğüyle aktif olur. İçine mühürlenen kinetik enerjinin salınımıyla birlikte aniden hızlanır. Yönü değişmez.
Shuriken (1)
İçine ses enerjisi mühürlenmiştir aktif olmasıyla birlikte bu ses etrafa yayılır. Uzakta mesafede rahatsız edici olmaktan öteye gidemeyen bu ses yakından uygulandığında dikkat dağılması, afallamayla hatta belki de kulakta hasarla bile sonuçlanabilir. Durumsal aktivasyon “音”- Oto kelimesinin söylenmesidir.
Shuriken (2)
İçine ışık enerjisi mühürlenmiştir. Aktif olmasıyla birlikte etrafa ışık saçmaya başlar, bu ışığın etkisi maruz kaldığı mesafeye göre değişmekle birlikte gücü mini-Işık Bombası sayılabilecek kadardır. “光” Hikari kelimesinin söylenmesiyle aktif olur.
Tekli Funyuu: Etki mührü çizilmiştir, aktif olmasıyla içine mühürlenmiş chakra bedende gezinmeye başlar. Bu chakra kullanıcının fiziksel aktivitelerini –koşmak, vurmak- daha etkili bir hale getirir lakin Jutsu kullanmak için kullanılamaz zira çıkan chakra, rezerve gitmez bitene kadar vücuttaki sirkülasyonunu sürdürür. Bu sirkülasyon bir doping etkisi görür. Yapıştırılmasıyla aktif olmaz "Haizen" komutuyla çalışmaya başlar.
-Sağ bacağıma yapıştırılmış vaziyette.
Tekli Funyuu (2): Yapıştırılan kişinin chakra akışını bozarak mühürle temas ettiği süre boyunca Ninjutsu, Genjutsu yapması durumunda başarısızlıkla sonuçlanır veya istediği etkiyi tam olarak jutsusuna yansıtamaz. Rakibin yeteneğine göre değişken bu etki kağit göğüse yapıştırğında tam etkisini gösterir. Durumsal aktivasyonu bir canlıya yapıştırılmasıdır.
Tekli Funyuu (3): BOŞ
Kart 1: İçine rüzgar enerjisi depolanmıştır, aktif olmasıyla birlikte bu enerji hızla dışarı çıkar. Bu sırada karşısında olan nesnelerin ileriye doğru gidişini sağlayabilir, bu hız etkikenen nesnenin ağırlığına göre değişir. Tam tersi gelen bir nesneyi yavaşlatabilir. “Kaze” sözcüğü durumsal aktivasyonudur.
Kart 2: Shinkuu Gyouku mühürlenmiştir.
Kart 3: Üzerine Fuuma Shuriken mühürlenmiştir.
Kart 4: Boş
Kart 5: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği mühürleyecek şekilde yazılmıştır. Durumsal aktivasyonu ninjutsuyla karşılaşmasıdır.
Kart 6: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği mühürleyecek şekilde yazılmıştır. Durumsal aktivasyonu ninjutsuyla karşılaşmasıdır.
Kart 7: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği mühürleyecek şekilde yazılmıştır. Durumsal aktivasyonu ninjutsuyla karşılaşmasıdır.
art 8: Zanshuu No Jutsu mühürlenmiştir.
Kart 9: İçine 3 tane shuriken mühürlenmiştir. Mühür bozulduğunda bunlar dışarı fırlarlar ve doğrusal bir şekilde ilerler. Tori “鳥”kelimesi durumsal aktivasyonudur.
Kart 10: Kaiten Shuriken mühürlenmiştir.
Kart 11: Kart’ın geniş kısmına manyetik alan enerjisiyle birlikte mıknatıs görevi görür. Kunai, shuriken gibi cisimleri kendine çekip yapıştırabilir veyahut yönünü ciddi derecede saptırabilir. Bu etki kart ve etkilenen cisim arasındaki mesafeye, etkileşim süresine göre değişir. Bunun dışındaki katana, tantou gibi cisimlerdeyse çekme zor bir durumdur. Yine de tutan kişiyi, rahatsız edebilecek ve belki gücüne göre hareketini bir nebze kısıtlayabilecek bir etki oluşturabilir. Enerjinin bitmesiyle cisimler yapışmışsa ayrılırlar ve kağıdın üstündeki çekim etkisi yok olur. Bu etki yaklaşık beş saniye sürer.
Kart 12: BOŞ
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Tişört (1 Kunai 2 Shuriken)
Tantou (Enerji)
Mühürlü Kunai (2) (Sis Bombası)
Mühürlü Kunai (3) (Enerji)
Mühürlü Kunai (4) (Enerji)
Shuriken (1) (Enerji)
Shuriken (2) (Enerji)
Tekli Funyuu 1 (Etki)
Tekli Funyuu 2 (Etki)
Kart 1-2-6-7-8-10-11
Kart 9 ( 3 Shuriken)
Kart 3 (Fuuma Shuriken)
Üstünde Mühür olmayan veya Mühürlenmeyen Ekipmanlar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite
Tantou
Özel Üretim Kartlar 2-4-5-12
Özel Üretim Çanta 2 Adet
1 Tane Tekli Funyuu
Senbon, 20'li Paket
Kunai 7 Tane
Shuriken 5 Tane
Sis Bombası 3 Adet
Patlayıcı Parşömen 3 Adet
Kan Hapı
Kondisyon Hapı
Chakra Hapı
Ok 20 Adet (x2)
Senbon 20 Adet
Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
Karakter gerçekleştirdiği eylemler neticesinde yüksek rütbeli shinobiler arasında sevilmemekte ve güvenilmez olarak lanse edilmiş durumdadır. RP içerisinde yüksek rütbeli Ishigakure shinobileri tarafından olumsuz bir tutumla değerlendirilen karakter, köy sistemi içerisinde güven gerektiren işlere görevlendirilmeleri konusunda da olumsuz tavırlarla karşılaşmaktadır. Köy hizmetlerinden faydalanırken bu olumsuz durum zaman zaman karakterin karşısına çıkabilmektedir. Köyün güvenini tekrar geri kazanacak bir olay gerçekleştirene kadar bu durum sürecektir.
Gelir Kaybı
Karakter gerçekleştirdiği eylemler neticesinde, karakterin bundan sonra atanacağı görevlerde kazanacağı gelirden kesinti yapılmaktadır. Bu kesintiler RP içerisinde karakterin gerçekleştireceği diğer eylemler de dikkate alınarak Ishichou tarafından yapılmaktadır. Ishichou’nun bir sonraki emrine kadar bu kesintiler devam edecektir. Bu özelliği kaldırılması için karakterin kendisini Ishichou’ya ispat etmesi gerekmektedir.
- Kita Usagi
- Ishigakure
- Posts: 286
- Joined: September 11th, 2018, 3:23 am
- Künye:
Re: 6. Yoklama
Post by Kita Usagi » June 15th, 2019, 1:52 am
İsim: Kita Usagi
Yaş: 21
Cinsiyet: Dişi
Boy: 1.61
Kilo: 52
Element: Suiton
Köy: Ishigakure
Seviye: B - Rank
Rütbe: Jounin
Nam: Sanrı
Puanlar
GP: 5
VP: 28
PP: 0
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Teknik Geliştirme
Teknik Yaratma
Mod Yaratımı
Efsanevi Yaratık Kaydı
Profil
Güç: B
Çeviklik: A
Kondisyon: C
Potansiyel: D
Varlık: D
Zeka: D
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F+
[Çeviklik] Akrobasi: F+
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F+
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F+
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F+
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F+
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Bousen no Jutsu
Suijinheki
Mizurappa
Jousui
Heisashiki
Gyourai no Jutsu
Roteki no Jutsu
Kakudai no Jutsu
Shunshin
Taijutsu
Kage Buyou
Hayabusa Otoshi
Garou Rendan
Stiller ve Kabiliyetler
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey fark etmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.
Kişi antremanlarına devam eder ve daha keskin hisleri hissetmeye başlarlar. Karşılarındakinin o an düşüncelerinin hangi hisleri tetiklediğini tayin edebilirler. Ayrıca, kişinin elementini odaklanarak öğrenebilirler.
Dayanıklı
Hasarı Yüksek
Tutuşu Rahat
Hafif
Katana tamamen siyah olmakla birlikte, katananın sırt kısmına, ucundan kabzasına kadar mavi renkte bir yıldırım motifi işlenmiştir. Buna ek olarak silahın kabzasına minyatür bir leopar zincir ile tutturulmuştur.
File İçlik
Hafif
Konforlu
Dayanıklı
Sessiz
Uyluk Çantası(İçerisinde 10 adet shuriken vardır.)
İlk Yardım Çantası
Telsiz(x4)
Maymuncuk
Panço
- Okawa Ringo
- Ishigakure
- Posts: 309
- Joined: February 25th, 2019, 1:04 am
- Künye:
Re: 6. Yoklama
Post by Okawa Ringo » June 15th, 2019, 2:51 am

• İsim: Okawa Ringo
• Yaş: 20
• Cinsiyet: Erkek
• Boy: 173
• Kilo: 65
• Element: Fuuton
• Köy: Ishigakure
• Seviye: B - Rank
• Rütbe: Jounin
• Nam: Sanrı
■ Linkler• GP: 0
• VP: 4
• PP: 2
■ Profil
■ Beceriler
• Güç: D+
• Çeviklik: B
• Kondisyon: C+
• Potansiyel: B
• Varlık: D
• Zeka: D
■ Teknikler• [Güç] Atletizm: F
• [Çeviklik] Akrobasi: C
• [Çeviklik] El Hassasiyeti: E
• [Çeviklik] Saklanma: F
• [Kondisyon] Form: D
• [Potansiyel] Ninshuu: F
• [Varlık] Aldatma: F
• [Varlık] Empati: F
• [Varlık] Sosyalleşme: F
• [Zeka] Farkındalık: E
• [Zeka] İzcilik: F
• [Zeka] Bilim: F
■ Stiller ve Kabiliyetler• Ninpou: Ayatsuito - D Rank *
• Fuuton: Kami Oroshi - D Rank
• Fuuton: Fuuchi no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Tobikoshi no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Fuchou no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Fuukyou no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Reppushou - C Rank
• Fuuton: Renkuudan - B Rank
• Fuuton: Sairi no Jutsu - B Rank *
• Juryokugan: Sanrin - A Rank *
■ Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar• Shinobi Ekipman Ustalığı - A Rank
◦ Kabiliyet: Akrep - B Rank
• Nadide Ekipman
◦ Kamisori *
• Bel Çantası
◦ Fırlatma Kunaisi, 20 Adet
• Uyluk Çantası (Sağ)
◦ Kunai, 9 Adet
• Flak Set
◦ Shuriken, 20 Adet
• Sırt Çantası
◦ Patlayıcı Parşömen, 4 Adet
◦ Sis Bombası, 5 Adet
◦ Misina, 5 metre
◦ Panço
• Diğer
◦ İlk Yardım Çantası
◦ File İçlik
- Kasumikage Teki
- Kusagakure
- Posts: 398
- Joined: October 22nd, 2018, 2:54 am
- Künye:
Re: 6. Yoklama
Post by Kasumikage Teki » June 15th, 2019, 5:31 am

İsim: Kasumikage Teki
Yaş: 23
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.84
Kilo: 82
Element: Suiton
Köy: Kusagakure
Seviye: B Rank
Rütbe: Jounin
Nam: Sanrı
Puanlar
GP: 0
VP: 25
PP: 0
Linkler
Karakter Kartı
Gelişim
Dükkan
Teknik Geliştirme
Teknik Yaratma
Mod Yaratımı
Efsanevi Yaratık Kaydı
Profil
Güç: C
Çeviklik: C
Kondisyon: C
Potansiyel: B
Varlık: D
Zihin: C
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: F+
[Çeviklik] Akrobasi: F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F+
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: D
[Potansiyel] Ninshuu: E+
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
Dokuton; Dokudan
Dokuton; Kyousui no Yoroi
Atlama; Zırh Refleksi
Suiton: Jousui
Suiton: Heisashiki
Suiton: Gyourai no Jutsu
Suiton: Roteki no Jutsu
Suiton: Kakudai no Jutsu
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu
Ninpou: Shunshin no Jutsu
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Ninpou: Bunshin Bakuha
Ninpou: Kuchiyose no Jutsu; Hiyaki
Genjutsu: Rakumei no Jutsu
Shigure Kenjutsu; Hadan
Shigure Kenjutsu; Hade
Suiseiki Taijutsu: Kaidan
Stiller ve Kabiliyetler
Shigure Stili (A-Rank)
Ek Eğitimler
İğne
Enlem & Boylam
Suiseiki Stili (C-Rank)
Ek Eğitimler
Yönlendirme
Odak
Yönelimler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Bel Çantası
Gölge Kumaşı
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kitsune (Dayanıklı - Hasarı Yüksek - Tutuşu Rahat - Hafif Katana)
File İçlik (Dayanıklı - Konforlu - Termal)
Telsiz (Takım Teki)
Uyluk Çantası
Maymuncuk
Mini El Feneri
Kan Hapı x3
Yemek Hapı x3
Chakra Hapı x3
Özellikler
-
- Oita Butsuo
- Ishigakure
- Posts: 320
- Joined: September 1st, 2018, 2:42 pm
- Künye:
Re: 6. Yoklama
Post by Oita Butsuo » June 15th, 2019, 7:53 am

İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Hayaletin peşinde…
Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.
Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.
Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.
Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
- Kotegawa Chisa
- Ishigakure
- Posts: 435
- Joined: August 31st, 2018, 1:59 am
- Künye:
Re: 6. Yoklama
Post by Kotegawa Chisa » June 15th, 2019, 8:13 am

İsim: Kotegawa Chisa
Yaş: 16
Cinsiyet: Kadın
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 140.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 0
Ün: 40
Motivasyon
Korumak!
Chisa hangi durumda olursa olsun zayıflara yardım eder. İlk başlarda insanlar tarafından kabul görmek için yapmasına rağmen zamanla düşünceleri değişmiş ve onları gerçekten isteyerek korumaya başlamıştır.
Komplikasyon
Kardeş - Kotegawa Ooki
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Özellikler
Momoiro no Chibi - Kısaca Momo -
Chisa, Asakura'da tüccara karşılık beklemeden gerçekleştirdiği yardımlar sonucunda, Asakura çevresinde bu ünvanla bilinmektedir. Özellikle kervanlar ve tüccarlar tarafından fazlasıyla tanınan Chisa, mağdur durumdaki bir tüccarın sorunlarının halledilmesine ön ayak olduğu için fazlasıyla seviliyor.
Profil
Güç: 5
Çeviklik: 9
Kondisyon: 4
Potansiyel: 3
Varlık: 8
Zeka: 5
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 4
[Varlık] Sosyalleşme: 4 - Favori
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
D - Rank: Shunshin
B - Rank: Zukokku
Taijutsu
A - Rank: Iaido | Stil
B - Rank: Iaigiri
D-Rank: Hızlı Adımlar
Genjutsu
D-Rank: Görünmez Kılıç
D - Rank: Rakumei no Jutsu
C - Rank: Kanryousou
B - Rank: Mugen Onsa
A - Rank: Kokuangyou no Jutsu
Sensör
C - Rank: Meishou-dou
Modlar
Barış
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Katanacığım(Normal Seviye)
- Taichi Dazai
- Posts: 66
- Joined: January 5th, 2019, 8:03 pm
Re: 6. Yoklama
Post by Taichi Dazai » June 15th, 2019, 9:40 am
İsim: Taichi Dazai
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chunin
Ryo: 123.250 Ryo
Prestij: 13
Ün: -
Kullanılabilir GP: -
Motivasyon
En İyi Roman: Maceralarını içeren romanı yazmak için elbette bir sürü materyal gerecektir. Kitabı da, kendi maceralarına yaraşır bir şekilde, dünyanın en iyi romanı olmalıdır. Dünyanın en iyi romanına sahip olmak içinse, dünyanın en iyi yerlerine gitmeli ve hiç bilinmeyen, anlatılmamış mekanlarına gitmelidir. Bunu başarmak için elinden geleni yapmak bile, kendisini heyecanlandırmak için yeterlidir.
Komplikasyon
Değerli Defter: Maceralarını içeren sıklıkla not aldığı bu defter, onun için en değerli eşyalardan bir tanesidir. Yok olmasına dahi katlanabilir. Ama başkasının eline geçmesi, asla kabul edemeyeceği bir şeydir. Göğsünde bulunan iç cebine koyduğu bu defteri sıklıkla kontrol eder. Eğer ki bir gün defterini kaybederse, elinde bulunan her şeyi boş verip, defteri bulmak için gereken tüm fedakarlıkları gösterecektir. Maceralarını içeren bu defter, tıpkı bir yazarın yazdığı bir hikayenin, orta yerinde içindekilerinin çalınıp ortalığa yayılması gibi his yaşatacaktır kendisine.
Özellikler
Profil
Güç: 9
Çeviklik: 9
Kondisyon: 8
Potansiyel: 8
Varlık: 3
Zeka: 3
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 2
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Favori Beceri][Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Shunshin no Jutsu - D-Rank[Geliştirme]
Ikazuchi no Kiba - C Rank
Raijin no Jutsu - B Rank
Raiton no Yoroi - A Rank
Taijutsu
Kendou - B Rank
Genjutsu
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:
Temel Shinobi Çantası
Orta Seviye Katana
5 Adet Patlayıcı Parşömen, 5 Adet Sentetik Kartona yapışık.
Koruyucu Şemsiye
- RPGTürk
- ↳ Duyurular
- ↳ Sorular ve Öneriler
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel Rehberler
- ↳ Yönelim Rehberleri
- Oyuncu Kaynakları
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel
- ↳ Gelişim
- ↳ Yönelim
- ↳ Oyuncu Bölümü
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Aktif Karakterler
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Yönetici Karakterleri
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Dükkan
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Teknik Geliştirme
- ↳ Teknik Yaratımı
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Kayıtları
- ↳ Görevler ve Kurgular
- ↳ Görev Panosu
- ↳ Arşiv
- ↳ Kurgular
- ↳ Arşiv
- ↳ NPC Kütüphanesi
- ↳ Bingo Kitabı
- ↳ S - Rank
- ↳ A - Rank
- ↳ B - Rank
- ↳ C - Rank
- ↳ D - Rank
- Role Play Alanları
- ↳ Kaya Ülkesi
- ↳ Ishigakure
- ↳ Ishi-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Kurobe Vadisi
- ↳ Kurobe Mağaraları
- ↳ Minami Şehri
- ↳ Iya Vadisi
- ↳ Shinano Dağı
- ↳ Asakura Geçidi
- ↳ Chibu Kasabası
- ↳ Kuzuryu-gawa Nehri
- ↳ Shirakami Vadi Ormanı
- ↳ Çimen Ülkesi
- ↳ Kusagakure
- ↳ Kusa-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Otonashi Düzlükleri
- ↳ Hiezu Ormanı
- ↳ Funahashi Şehri
- ↳ Kannabi Köprüsü
- ↳ Abeno Ovası
- ↳ Kantou Bayırı
- ↳ Sagano Bambu Ormanı
- ↳ Kawakami Kasabası
- ↳ Doushi Kasabası
- ↳ Yağmur Ülkesi
- ↳ Amegakure
- ↳ Ame-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Sessiz Dehlizler
- ↳ Yahiko Ormanı
- ↳ Toyone Şehri
- ↳ Eski Suwa Nehir Yatağı
- ↳ Yubari-gawa Nehir Kasabası
- ↳ Nanmin Yöresi
- ↳ Terkedilmiş Bölge
- ↳ Kusagakure Güvenlik Hattı
- ↳ Tanigakure Yerleşkesi
- ↳ Sınırdışı Bölgeler
- ↳ Diğer Ülkeler
- ↳ Diğer Köyler
- Arena
- ↳ Sezonlar
- ↳ Arşiv
- ↳ 1. Sezon
- ↳ Karakterler
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Klasik
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Arşiv
- Konu Dışı
- ↳ Sohbet
- ↳ Avatar - İmza Atölyesi
- ↳ Fanfiction - Kurgu Köşesi
- ↳ Arşiv
- Arşiv
- ↳ Oyuncu Bölümü Arşivleri
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Onaylanan Karakterler
- ↳ Yetkili Karakterleri
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Takım Geliştirme
- ↳ Dükkan
- ↳ Teknik Geliştirme / Yaratım
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Arşivi
- ↳ Örgüt Yönetimi
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Operasyonlar
- ↳ Aktif Operasyon
- ↳ Pasif Operasyon
- ↳ Arşiv - Kurgular
- ↳ Arşiv - Görevler
- ↳ Role Play Arşivleri
- ↳ Jounin Sınavı
- ↳ 9. Alan
- ↳ Göl
- ↳ Turuncu Takım Özel Alanı
- ↳ Orman
- ↳ Yeşil Takım Özel Alanı
- ↳ Malikane
- ↳ Sarı Takım Özel Alanı
- ↳ Tepeler
- ↳ Mavi Takım Özel Alanı
- ↳ Terkedilmiş Kasaba
- ↳ Mor Takım Özel Alanı
- ↳ Değerlendirme Alanı