Motivasyon: Macera
Ooki maceracı bir kişiliği olduğu için yeni yerler görmeyi, yeni kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler denemeyi çok sever. Bunun dışında ortada bir risk varsa ve bu bir bilinmeyene doğru çıkıyorsa onu denemektende çekinmediği gibi bundan zevkte alır.
Hareketlilik
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hiperaktifte değildir ama masa başında saatler geçirmek yerine dışarı çıkıp bir şeyler yapmayı ,mesela koşmayı, tercih eder. Bu yüzden fiziksel aktif olacağı şeyler yapmaktan zevk alır.
Komplikasyon: Kardeş - Kotegawa Chisa
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Hareketlilik:
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hareketli bir yaşamı diğer türlüsüne tercih eder ama bu onun için bir motivasyon kaynağı olduğu kadar bir zorlukturda. Eğer yapacağı iş akademinin bir sonraki yıl temizlik giderlerini hesaplamak gibi tamamen sandalye ve masa arasında geçecek bir işse bunu yapmamak veya bir şekilde bu işe hareket katmak için elinden geleni yapar. Aksi halde sıkıntıdan ölür.
Ninja kısa bir el mührü serisini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur. Isınan materyeller teknik süresi boyunca kullanıcıya zarar vermez. Teknik haricinde oluşmuş ısı kaynakları kullanıcıyı normal bir şekilde etkiler.
Ayatsuito - Nınpou D
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir, bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Kullanıcı chakra aktardığı sürece misina kontrol edilebilir.
Choune no Jutsu - Nınpou C
Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek, kullanıcının mesajını köyüne taşır. Kullanıcının köyüne ulaşan kelebek, kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin köye ulaşması, uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir, ancak daha uzun olmaz. Eğer kullanıcı kaçak ise tekniği kullanmadan önce kelebeğin dönüş noktasını belirlemeli ve bunu imzasında, tekniğin yanına yazmalıdır.
Gouka Mekkyaku [Gizli] - Katon A
Ninja Uma mührünü yaparak derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünde bir şişkinlik belirir. Kullanıcı ardından içindeki nefesi dışarıya püskürtür ve 5 metre yüksekliğinde, 30 metre genişliğinde bir alanı kaplayacak şekilde bir alev duvarı oluşturur. Ardından, kullanıcı nefesini vermeyi sürdürerek bu alev duvarını ileriye doğru genişletir ve bu duvarı bir alev denizine çevirir. Kullanıcı istediği kadar bu alev denizini ileriye doğru genişletebilir, ancak genişlettikten sonra geriye küçültemez. Bu alevler aşırı sıcaktır, geçtikleri her yeri yakar ve ağır hasar verirler. Kullanıcı alev püskürtmeye devam ettikçe, oluşturulan alev denizinin boyutuyla doğru orantılı olacak şekilde chakra yer.
Taijutsu
► Show Spoiler
Judaichi - A
Kullanıcı hamleleri ile rakibinin pozisyonunu değiştirmeyi öğrenir ve isabetli her hamlesi rakibi sendeletmeye başlar. Her bir darbenin ardından pozisyonu bozulan rakip kullanıcı karşısında dezavantaja düşer ve hata yapma olasılığı artar. Kullanıcının tüm gücünü kullanarak yapacağı sert bir hamle, rakibi yerde bir kaç metre yuvarlanmaya kadar götürebilir.
Oukashou - Judaichi C
Kullanıcı chakrasını yoğurur ve elinde toplar. Ardından yumruğunu savurarak hamlesini yapar ve yumruk hedefe isabet ettiği anda chakra dışarı salınır. Bu şekilde, kullanıcının yumruğunun yıkıcı gücü aşırı derecede artar. Bu tekniğe yakalanan rakip metrelerce yuvarlanabilir. Teknik ile ince duvarlar kırılabilir.
Genjutsu
► Show Spoiler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar Standart
► Show Spoiler
Özel Üretim Muşta x2 Deri Zırh
Normal Kalite Katana
Standart Shinobi Ekipmanları(Misina Hariç Kullanıldı.)
3 Patlayıcı Sarılı Kunai (Standart Ekipman dahil 4)
Taijutsuları S yapabilmek için bir ustadan eğitim almamız gerekiyor. Bunun Prestij konseptine eklenmesi mümkün mü? Yani belirli bir PP'yi verip otomatik olarak öğrenmek daha doğrusu GP'sini verip öğrenebilecek pozisyonda olmak gibi bir şey eklenebilir mi?
Motivasyon: Macera
Ooki maceracı bir kişiliği olduğu için yeni yerler görmeyi, yeni kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler denemeyi çok sever. Bunun dışında ortada bir risk varsa ve bu bir bilinmeyene doğru çıkıyorsa onu denemektende çekinmediği gibi bundan zevkte alır.
Hareketlilik
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hiperaktifte değildir ama masa başında saatler geçirmek yerine dışarı çıkıp bir şeyler yapmayı ,mesela koşmayı, tercih eder. Bu yüzden fiziksel aktif olacağı şeyler yapmaktan zevk alır.
Komplikasyon: Kardeş - Kotegawa Chisa
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Hareketlilik:
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hareketli bir yaşamı diğer türlüsüne tercih eder ama bu onun için bir motivasyon kaynağı olduğu kadar bir zorlukturda. Eğer yapacağı iş akademinin bir sonraki yıl temizlik giderlerini hesaplamak gibi tamamen sandalye ve masa arasında geçecek bir işse bunu yapmamak veya bir şekilde bu işe hareket katmak için elinden geleni yapar. Aksi halde sıkıntıdan ölür.
Ninja kısa bir el mührü serisini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur. Isınan materyeller teknik süresi boyunca kullanıcıya zarar vermez. Teknik haricinde oluşmuş ısı kaynakları kullanıcıyı normal bir şekilde etkiler.
Ayatsuito - Nınpou D
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir, bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Kullanıcı chakra aktardığı sürece misina kontrol edilebilir.
Choune no Jutsu - Nınpou C
Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek, kullanıcının mesajını köyüne taşır. Kullanıcının köyüne ulaşan kelebek, kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin köye ulaşması, uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir, ancak daha uzun olmaz. Eğer kullanıcı kaçak ise tekniği kullanmadan önce kelebeğin dönüş noktasını belirlemeli ve bunu imzasında, tekniğin yanına yazmalıdır.
Gouka Mekkyaku [Gizli] - Katon A
Ninja Uma mührünü yaparak derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünde bir şişkinlik belirir. Kullanıcı ardından içindeki nefesi dışarıya püskürtür ve 5 metre yüksekliğinde, 30 metre genişliğinde bir alanı kaplayacak şekilde bir alev duvarı oluşturur. Ardından, kullanıcı nefesini vermeyi sürdürerek bu alev duvarını ileriye doğru genişletir ve bu duvarı bir alev denizine çevirir. Kullanıcı istediği kadar bu alev denizini ileriye doğru genişletebilir, ancak genişlettikten sonra geriye küçültemez. Bu alevler aşırı sıcaktır, geçtikleri her yeri yakar ve ağır hasar verirler. Kullanıcı alev püskürtmeye devam ettikçe, oluşturulan alev denizinin boyutuyla doğru orantılı olacak şekilde chakra yer.
Taijutsu
► Show Spoiler
Judaichi - A
Kullanıcı hamleleri ile rakibinin pozisyonunu değiştirmeyi öğrenir ve isabetli her hamlesi rakibi sendeletmeye başlar. Her bir darbenin ardından pozisyonu bozulan rakip kullanıcı karşısında dezavantaja düşer ve hata yapma olasılığı artar. Kullanıcının tüm gücünü kullanarak yapacağı sert bir hamle, rakibi yerde bir kaç metre yuvarlanmaya kadar götürebilir.
Oukashou - Judaichi C
Kullanıcı chakrasını yoğurur ve elinde toplar. Ardından yumruğunu savurarak hamlesini yapar ve yumruk hedefe isabet ettiği anda chakra dışarı salınır. Bu şekilde, kullanıcının yumruğunun yıkıcı gücü aşırı derecede artar. Bu tekniğe yakalanan rakip metrelerce yuvarlanabilir. Teknik ile ince duvarlar kırılabilir.
Genjutsu
► Show Spoiler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar Standart
► Show Spoiler
Özel Üretim Muşta x2 Deri Zırh
Normal Kalite Katana
Standart Shinobi Ekipmanları(Misina Hariç Kullanıldı.)
3 Patlayıcı Sarılı Kunai (Standart Ekipman dahil 4)
Ne zamandır aklımda bir şey var. Şimdi yazmak geldi içimden.
Madem Taijutsu stilleri var, neden Ninjutsu stilleri olmasın ki? Örnek vermek gerekirse; Böcek Ustası.
Böcekleri manipüle etme, vücut içinde saklama vs... Hem saldırı, hem savunma için kullanılabilir. Aklımda birkaç tane daha fikir var. Moda girer mi, bilmiyorum. Aklınıza yatarsa, daha detaylandırabilirim.
Künye İsim: Saiki Ryouta Yaş: 20 Cinsiyet: Erkek Boy: 1.80 Kilo: 70 Köy: Kaçak (Ishigakure) Element: Fuuton, Katon Seviye: C - Rank Rütbe: Chuunin Ryo: 400 Prestij: - Kullanılabilir GP: 1Motivasyon: Güç Arzusu: Her sabah kalktığında, aklından geçirdiği tek bir şey olurdu. Daha güçlü biri olmak. Bu yüzden her türlü zorluk ve acıya göğüs germeye kararlıdır. Önündeki yol ne kadar zor olsa da, o yol üzerinde yürümekten asla vazgeçmeyecektir.
Komplikasyon: Açgözlülük: Kendini güçlendirmek konusunda oldukça saplantılıdır. Ne kadar tehlikeli olsa da, eğer kendini güçlendirecek bir şey varsa, o şeyi takip edecektir. Güçlü bir silah, iyi bir teknik ya da daha başka şeyler. Bu uğurda kendini tehlikeye atmaya ve insanları katletmeye hazırdır.
Profil Güç: 3 Çeviklik: 4 Kondisyon: 8 Potansiyel: 8 Varlık: 3 Zeka: 4
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1Ninjutsu
Shunshin - D Rank
Ayatsuito - D Rank
Ryuka no Jutsu - C Rank
Fuujin no Jutsu - B Rank
Suzaku no Jutsu - A Rank Taijutsu
- Genjutsu
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar: Standart Ekipman Çantası
10 metre Sentetik Misina(Normal)
2×Kondisyon Hapı(Normal)
1×Kan Hapı(Normal)
1×Chakra Hapı(Normal)
1×İyileştirici Hapı(Normal)
1×Patlayıcı Parşömen(Kötü)
Motivasyon: Macera
Ooki maceracı bir kişiliği olduğu için yeni yerler görmeyi, yeni kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler denemeyi çok sever. Bunun dışında ortada bir risk varsa ve bu bir bilinmeyene doğru çıkıyorsa onu denemektende çekinmediği gibi bundan zevkte alır.
Hareketlilik
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hiperaktifte değildir ama masa başında saatler geçirmek yerine dışarı çıkıp bir şeyler yapmayı ,mesela koşmayı, tercih eder. Bu yüzden fiziksel aktif olacağı şeyler yapmaktan zevk alır.
Komplikasyon: Kardeş - Kotegawa Chisa
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Hareketlilik:
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hareketli bir yaşamı diğer türlüsüne tercih eder ama bu onun için bir motivasyon kaynağı olduğu kadar bir zorlukturda. Eğer yapacağı iş akademinin bir sonraki yıl temizlik giderlerini hesaplamak gibi tamamen sandalye ve masa arasında geçecek bir işse bunu yapmamak veya bir şekilde bu işe hareket katmak için elinden geleni yapar. Aksi halde sıkıntıdan ölür.
Ninja kısa bir el mührü serisini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur. Isınan materyeller teknik süresi boyunca kullanıcıya zarar vermez. Teknik haricinde oluşmuş ısı kaynakları kullanıcıyı normal bir şekilde etkiler.
Ayatsuito - Nınpou D
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir, bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Kullanıcı chakra aktardığı sürece misina kontrol edilebilir.
Choune no Jutsu - Nınpou C
Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek, kullanıcının mesajını köyüne taşır. Kullanıcının köyüne ulaşan kelebek, kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin köye ulaşması, uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir, ancak daha uzun olmaz. Eğer kullanıcı kaçak ise tekniği kullanmadan önce kelebeğin dönüş noktasını belirlemeli ve bunu imzasında, tekniğin yanına yazmalıdır.
Gouka Mekkyaku [Gizli] - Katon A
Ninja Uma mührünü yaparak derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünde bir şişkinlik belirir. Kullanıcı ardından içindeki nefesi dışarıya püskürtür ve 5 metre yüksekliğinde, 30 metre genişliğinde bir alanı kaplayacak şekilde bir alev duvarı oluşturur. Ardından, kullanıcı nefesini vermeyi sürdürerek bu alev duvarını ileriye doğru genişletir ve bu duvarı bir alev denizine çevirir. Kullanıcı istediği kadar bu alev denizini ileriye doğru genişletebilir, ancak genişlettikten sonra geriye küçültemez. Bu alevler aşırı sıcaktır, geçtikleri her yeri yakar ve ağır hasar verirler. Kullanıcı alev püskürtmeye devam ettikçe, oluşturulan alev denizinin boyutuyla doğru orantılı olacak şekilde chakra yer.
Taijutsu
► Show Spoiler
Judaichi - A
Kullanıcı hamleleri ile rakibinin pozisyonunu değiştirmeyi öğrenir ve isabetli her hamlesi rakibi sendeletmeye başlar. Her bir darbenin ardından pozisyonu bozulan rakip kullanıcı karşısında dezavantaja düşer ve hata yapma olasılığı artar. Kullanıcının tüm gücünü kullanarak yapacağı sert bir hamle, rakibi yerde bir kaç metre yuvarlanmaya kadar götürebilir.
Oukashou - Judaichi C
Kullanıcı chakrasını yoğurur ve elinde toplar. Ardından yumruğunu savurarak hamlesini yapar ve yumruk hedefe isabet ettiği anda chakra dışarı salınır. Bu şekilde, kullanıcının yumruğunun yıkıcı gücü aşırı derecede artar. Bu tekniğe yakalanan rakip metrelerce yuvarlanabilir. Teknik ile ince duvarlar kırılabilir.
Genjutsu
► Show Spoiler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar Standart
► Show Spoiler
Özel Üretim Muşta x2 Deri Zırh
Normal Kalite Katana
Standart Shinobi Ekipmanları(Misina Hariç Kullanıldı.)
3 Patlayıcı Sarılı Kunai (Standart Ekipman dahil 4)
İki önerim var. Eskiden karakterleri Pasif PP ve Pasif GP operasyonlarına bırakabiliyorduk. Aynı şeyler tekrar gelebilir mi? Para sıkıntımız yoksa ve köy görevlerini yada başka bir şeyi bekliyorsak karakterin gelişmesi açısından güzel olur. Onun dışında bazen gp'lerde istediğimiz bir şeyden 5-10 gp açıktan kalıyoruz. O yöndenden iyi olur.
İkinci olarakta karakter geliştirme, dükkan ve benzeri yerlerdeki eski oyuncuların(Pasif, ölmüş, sildirmiş...v.s.) başlıkları arşive taşınabilir mi?
Motivasyon: Macera
Ooki maceracı bir kişiliği olduğu için yeni yerler görmeyi, yeni kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler denemeyi çok sever. Bunun dışında ortada bir risk varsa ve bu bir bilinmeyene doğru çıkıyorsa onu denemektende çekinmediği gibi bundan zevkte alır.
Hareketlilik
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hiperaktifte değildir ama masa başında saatler geçirmek yerine dışarı çıkıp bir şeyler yapmayı ,mesela koşmayı, tercih eder. Bu yüzden fiziksel aktif olacağı şeyler yapmaktan zevk alır.
Komplikasyon: Kardeş - Kotegawa Chisa
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Hareketlilik:
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hareketli bir yaşamı diğer türlüsüne tercih eder ama bu onun için bir motivasyon kaynağı olduğu kadar bir zorlukturda. Eğer yapacağı iş akademinin bir sonraki yıl temizlik giderlerini hesaplamak gibi tamamen sandalye ve masa arasında geçecek bir işse bunu yapmamak veya bir şekilde bu işe hareket katmak için elinden geleni yapar. Aksi halde sıkıntıdan ölür.
Ninja kısa bir el mührü serisini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur. Isınan materyeller teknik süresi boyunca kullanıcıya zarar vermez. Teknik haricinde oluşmuş ısı kaynakları kullanıcıyı normal bir şekilde etkiler.
Ayatsuito - Nınpou D
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir, bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Kullanıcı chakra aktardığı sürece misina kontrol edilebilir.
Choune no Jutsu - Nınpou C
Kullanıcı iki elini önünde birleştirir ve avuç içine bir cümle fısıldar, ardından ellerini açar. Kullanıcının ellerinin arasında beyaz bir kelebek belirir ve hemen uçarak uzaklaşmaya başlar, eğer gözden kaybolmadan yokedilmez ise bulunması neredeyse imkânsızdır. Bu kelebek, kullanıcının mesajını köyüne taşır. Kullanıcının köyüne ulaşan kelebek, kullanıcının tanıdığı birisinin eline koyar ve söylenilen bir cümlelik mesajı kişiye iletir, ardından kaybolur. Kelebeğin köye ulaşması, uzaklığa göre 1 güne kadar varabilir, ancak daha uzun olmaz. Eğer kullanıcı kaçak ise tekniği kullanmadan önce kelebeğin dönüş noktasını belirlemeli ve bunu imzasında, tekniğin yanına yazmalıdır.
Gouka Mekkyaku [Gizli] - Katon A
Ninja Uma mührünü yaparak derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünde bir şişkinlik belirir. Kullanıcı ardından içindeki nefesi dışarıya püskürtür ve 5 metre yüksekliğinde, 30 metre genişliğinde bir alanı kaplayacak şekilde bir alev duvarı oluşturur. Ardından, kullanıcı nefesini vermeyi sürdürerek bu alev duvarını ileriye doğru genişletir ve bu duvarı bir alev denizine çevirir. Kullanıcı istediği kadar bu alev denizini ileriye doğru genişletebilir, ancak genişlettikten sonra geriye küçültemez. Bu alevler aşırı sıcaktır, geçtikleri her yeri yakar ve ağır hasar verirler. Kullanıcı alev püskürtmeye devam ettikçe, oluşturulan alev denizinin boyutuyla doğru orantılı olacak şekilde chakra yer.
Taijutsu
► Show Spoiler
Judaichi - A
Kullanıcı hamleleri ile rakibinin pozisyonunu değiştirmeyi öğrenir ve isabetli her hamlesi rakibi sendeletmeye başlar. Her bir darbenin ardından pozisyonu bozulan rakip kullanıcı karşısında dezavantaja düşer ve hata yapma olasılığı artar. Kullanıcının tüm gücünü kullanarak yapacağı sert bir hamle, rakibi yerde bir kaç metre yuvarlanmaya kadar götürebilir.
Oukashou - Judaichi C
Kullanıcı chakrasını yoğurur ve elinde toplar. Ardından yumruğunu savurarak hamlesini yapar ve yumruk hedefe isabet ettiği anda chakra dışarı salınır. Bu şekilde, kullanıcının yumruğunun yıkıcı gücü aşırı derecede artar. Bu tekniğe yakalanan rakip metrelerce yuvarlanabilir. Teknik ile ince duvarlar kırılabilir.
Genjutsu
► Show Spoiler
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar Standart
► Show Spoiler
Özel Üretim Muşta x2 Deri Zırh
Normal Kalite Katana
Standart Shinobi Ekipmanları(Misina Hariç Kullanıldı.)
3 Patlayıcı Sarılı Kunai (Standart Ekipman dahil 4)