Taijutsu
Juudaichi - D Rank
Juudaichi - C Rank
Toplam 55 GP
Ninjutsu
Ninpou:
D-Rank
Shunshin no Jutsu
Otonaku Ashi no Jutsu
Fuuton:
D-Rank
Tobikoshi no Jutsu
C-Rank
Gyuki no Jutsu
Houri no Jutsu
B-Rank
Zanshuu no Jutsu
Toplam 85 GP
İlk Favori Beceri, Form; 0 X 15 = 0GP
İkinci Favori Beceri, Ninshuu; 1 X 15 = 15GP
Form 2; 2 x 2 = 4 GP
Form 3; 3 x 2 = 6 GP
Ninshuu 2; 2 x 2 = 4 GP
Ninshuu 3; 3 x 2 = 6 GP
Toplam 35 GP
Total GP: 0
- Naruto | Yeni Jenerasyon Arşiv Oyuncu Bölümü Arşivleri Karakter Geliştirme
- Search
-
- It is currently May 10th, 2025, 1:00 am
- All times are UTC+03:00
[Gelişim] Kazuki Renjiro
Gelişim puanlarınızı burada harcayabilir ve karakterlerinizi geliştirebilirsiniz. Rehberleri iyi okuyun ve yeteri kadar puanınızın olduğundan emin olun.
- Kazuki Renjiro
- Posts: 19
- Joined: June 4th, 2020, 6:05 pm
[Gelişim] Kazuki Renjiro
Post by Kazuki Renjiro » September 16th, 2020, 12:12 am
Künye
İsim: Kazuki Renjiro
Yaş: 18
Cinsiyet:Erkek
Element:Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin
Ryo: 49.700
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP:0
Motivasyon
Özgür olmak!
Renjiro, özgür olmak için her şeyini geride bırakmaya razı gelmiş birisidir. Özgür olacağı bir yaşam hayalini kurdukça kendisi yaptığı işlerde daha gayretli, daha başarılı olmaya çalışacaktır.
Komplikasyon
Özellikler
Profil
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:5
Varlık:3
Zeka:3
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 3
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Taijutsu
Juudaichi C-Rank
Kullanıcı formunu daha doğru bir biçimde kullanmayı öğrenir ve adımlamalarını doğru ayarlamayı kavrar. Rakibine nasıl yaklaşacağını iyi öğrenen kullanıcı, momentumunu hamlelerine avantaj olarak kullanmayı öğrenir ve hareketli durumlarda -koşarken, hızla rakibinin üstüne düşerken vs- yapacağı hamlelerin gücü farkedilir bir biçimde artar.
Genjutsu
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
İsim: Kazuki Renjiro
Yaş: 18
Cinsiyet:Erkek
Element:Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin
Ryo: 49.700
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP:0
Motivasyon
Özgür olmak!
Renjiro, özgür olmak için her şeyini geride bırakmaya razı gelmiş birisidir. Özgür olacağı bir yaşam hayalini kurdukça kendisi yaptığı işlerde daha gayretli, daha başarılı olmaya çalışacaktır.
Komplikasyon
Özellikler
Profil
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:5
Varlık:3
Zeka:3
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 3
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Ninpou:
D-Rank
Fuuton:
D-Rank
C-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü sırasının ardından rakibine hava üfler. Bu hava kısa bir sürenin ardından hedef ile buluşur ve onu sarar. Hedefin etrafında dönmeye başlayan bu hava ona hasar verir ve hareket ederse dengesini bozmaya çalışır. Kesici hasar verebilir. Teknik beş, on saniye arasında açık kalır.
B-Rank
D-Rank
Shunshin no Jutsu
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Otonaku Ashi no Jutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Fuuton:
D-Rank
Tobikoshi no Jutsu
Kullanıcı Tori mührünü yapar ve ayaklarına odaklanır. Havayı ayaklarının altında sıkıştırır ve ani bir şekilde aşağıya verir. Bu, kullanıcının aşırı yüksek mesafeleri zıplayabilmesine olanak sağlar, ayrıca eğer kullanıcı düşerken bu tekniği uygularsa düşme hızını yavaşlatır ve nispeten daha rahat bir iniş sağlar. Teknik sadece 1 defa kullanılabilir, ardından mührü tekrar uygulamak gerekir.
C-Rank
Gyuki no Jutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü sırasının ardından rakibine hava üfler. Bu hava kısa bir sürenin ardından hedef ile buluşur ve onu sarar. Hedefin etrafında dönmeye başlayan bu hava ona hasar verir ve hareket ederse dengesini bozmaya çalışır. Kesici hasar verebilir. Teknik beş, on saniye arasında açık kalır.
Houri no Jutsu
Kullanıcı ellerinde chakra biriktirir ve tekniği aktifleştirir. Her bir yakın dövüş saldırısı, eğer rakip ile temas eder ise, dışarı doğru aşırı güçlü bir hava akımı yollar. Bu, hedefi geriye doğru savurur ve dengesini bozar, ayrıca hedefin iç organlarına hasar verme ihtimali vardır. Teknik sadece bir kaç saldırı için aktif kalır, ardından tekniği aktifleştirmek gerekir.
B-Rank
Zanshuu no Jutsu
Kullanıcı orta uzunlukta bir el mührü dizisinin ardından ellerini önünde birleştirir ve ortamdaki havaya odaklanır. Ortamdaki hava birden yukarıdan aşağıya doğru sertçe inmeye başlar. Bu, 6-7 metre yarıçaplı bir alandaki herkesi, kullanıcı ve belirlediği bir kişi hariç olmak üzere, yere çökmeye zorlar. Akım aşırı derecede güçlüdür ve karşı koymak gerçekten kabiliyet gerektirir. Kullanıcı teknik süresi boyunca hareket edemez ve ellerini önünde birleşik bir şekilde tutmalıdır. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Juudaichi C-Rank
Kullanıcı formunu daha doğru bir biçimde kullanmayı öğrenir ve adımlamalarını doğru ayarlamayı kavrar. Rakibine nasıl yaklaşacağını iyi öğrenen kullanıcı, momentumunu hamlelerine avantaj olarak kullanmayı öğrenir ve hareketli durumlarda -koşarken, hızla rakibinin üstüne düşerken vs- yapacağı hamlelerin gücü farkedilir bir biçimde artar.
Genjutsu
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Re: [Gelişim] Kazuki Renjiro
Post by Cynic » September 16th, 2020, 10:15 pm
Aldığınız tekniklerin yanına ücretlerini de yazmanız gerekmekte. Şu haliyle pek anlaşılmıyor.
- Kazuki Renjiro
- Posts: 19
- Joined: June 4th, 2020, 6:05 pm
Re: [Gelişim] Kazuki Renjiro
Post by Kazuki Renjiro » September 17th, 2020, 11:41 am
Off Topic
Üsttekini editleyemediğim için tekrar mesaj atmak zorunda kaldım.
Taijutsu
Juudaichi - D Rank 20 GP
Juudaichi - C Rank 35 GP
Toplam Harcanan: 55 GP
Ninjutsu
Ninpou:
D-Rank
Shunshin no Jutsu - 10 GP
Otonaku Ashi no Jutsu - 10 GP
Fuuton:
D-Rank
Tobikoshi no Jutsu 10 GP
C-Rank
Gyuki no Jutsu 15 GP
Houri no Jutsu 15 GP
B-Rank
Zanshuu no Jutsu 25 GP
Toplam Harcanan: 85 GP
İlk Favori Beceri, Form; 0 X 15 = 0GP
İkinci Favori Beceri, Ninshuu; 1 X 15 = 15GP
Form 2; 2 x 2 = 4 GP
Form 3; 3 x 2 = 6 GP
Ninshuu 2; 2 x 2 = 4 GP
Ninshuu 3; 3 x 2 = 6 GP
Toplam Harcanan: 35 GP
Toplam Harcanan 175 GP
Toplam Kalan GP: 0
Künye
İsim: Kazuki Renjiro
Yaş: 18
Cinsiyet:Erkek
Element:Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin
Ryo: 49.700
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP:0
Motivasyon
Özgür olmak!
Renjiro, özgür olmak için her şeyini geride bırakmaya razı gelmiş birisidir. Özgür olacağı bir yaşam hayalini kurdukça kendisi yaptığı işlerde daha gayretli, daha başarılı olmaya çalışacaktır.
Komplikasyon
Özellikler
Profil
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:5
Varlık:3
Zeka:3
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 3
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Taijutsu
Juudaichi C-Rank
Kullanıcı formunu daha doğru bir biçimde kullanmayı öğrenir ve adımlamalarını doğru ayarlamayı kavrar. Rakibine nasıl yaklaşacağını iyi öğrenen kullanıcı, momentumunu hamlelerine avantaj olarak kullanmayı öğrenir ve hareketli durumlarda -koşarken, hızla rakibinin üstüne düşerken vs- yapacağı hamlelerin gücü farkedilir bir biçimde artar.
Genjutsu
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
İsim: Kazuki Renjiro
Yaş: 18
Cinsiyet:Erkek
Element:Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin
Ryo: 49.700
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP:0
Motivasyon
Özgür olmak!
Renjiro, özgür olmak için her şeyini geride bırakmaya razı gelmiş birisidir. Özgür olacağı bir yaşam hayalini kurdukça kendisi yaptığı işlerde daha gayretli, daha başarılı olmaya çalışacaktır.
Komplikasyon
Özellikler
Profil
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:5
Varlık:3
Zeka:3
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 3
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Ninpou:
D-Rank
Fuuton:
D-Rank
C-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü sırasının ardından rakibine hava üfler. Bu hava kısa bir sürenin ardından hedef ile buluşur ve onu sarar. Hedefin etrafında dönmeye başlayan bu hava ona hasar verir ve hareket ederse dengesini bozmaya çalışır. Kesici hasar verebilir. Teknik beş, on saniye arasında açık kalır.
B-Rank
D-Rank
Shunshin no Jutsu
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Otonaku Ashi no Jutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Fuuton:
D-Rank
Tobikoshi no Jutsu
Kullanıcı Tori mührünü yapar ve ayaklarına odaklanır. Havayı ayaklarının altında sıkıştırır ve ani bir şekilde aşağıya verir. Bu, kullanıcının aşırı yüksek mesafeleri zıplayabilmesine olanak sağlar, ayrıca eğer kullanıcı düşerken bu tekniği uygularsa düşme hızını yavaşlatır ve nispeten daha rahat bir iniş sağlar. Teknik sadece 1 defa kullanılabilir, ardından mührü tekrar uygulamak gerekir.
C-Rank
Gyuki no Jutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü sırasının ardından rakibine hava üfler. Bu hava kısa bir sürenin ardından hedef ile buluşur ve onu sarar. Hedefin etrafında dönmeye başlayan bu hava ona hasar verir ve hareket ederse dengesini bozmaya çalışır. Kesici hasar verebilir. Teknik beş, on saniye arasında açık kalır.
Houri no Jutsu
Kullanıcı ellerinde chakra biriktirir ve tekniği aktifleştirir. Her bir yakın dövüş saldırısı, eğer rakip ile temas eder ise, dışarı doğru aşırı güçlü bir hava akımı yollar. Bu, hedefi geriye doğru savurur ve dengesini bozar, ayrıca hedefin iç organlarına hasar verme ihtimali vardır. Teknik sadece bir kaç saldırı için aktif kalır, ardından tekniği aktifleştirmek gerekir.
B-Rank
Zanshuu no Jutsu
Kullanıcı orta uzunlukta bir el mührü dizisinin ardından ellerini önünde birleştirir ve ortamdaki havaya odaklanır. Ortamdaki hava birden yukarıdan aşağıya doğru sertçe inmeye başlar. Bu, 6-7 metre yarıçaplı bir alandaki herkesi, kullanıcı ve belirlediği bir kişi hariç olmak üzere, yere çökmeye zorlar. Akım aşırı derecede güçlüdür ve karşı koymak gerçekten kabiliyet gerektirir. Kullanıcı teknik süresi boyunca hareket edemez ve ellerini önünde birleşik bir şekilde tutmalıdır. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Juudaichi C-Rank
Kullanıcı formunu daha doğru bir biçimde kullanmayı öğrenir ve adımlamalarını doğru ayarlamayı kavrar. Rakibine nasıl yaklaşacağını iyi öğrenen kullanıcı, momentumunu hamlelerine avantaj olarak kullanmayı öğrenir ve hareketli durumlarda -koşarken, hızla rakibinin üstüne düşerken vs- yapacağı hamlelerin gücü farkedilir bir biçimde artar.
Genjutsu
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Return to “Karakter Geliştirme”
Jump to
- RPGTürk
- ↳ Duyurular
- ↳ Sorular ve Öneriler
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel Rehberler
- ↳ Yönelim Rehberleri
- Oyuncu Kaynakları
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel
- ↳ Gelişim
- ↳ Yönelim
- ↳ Oyuncu Bölümü
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Aktif Karakterler
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Yönetici Karakterleri
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Dükkan
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Teknik Geliştirme
- ↳ Teknik Yaratımı
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Kayıtları
- ↳ Görevler ve Kurgular
- ↳ Görev Panosu
- ↳ Arşiv
- ↳ Kurgular
- ↳ Arşiv
- ↳ NPC Kütüphanesi
- ↳ Bingo Kitabı
- ↳ S - Rank
- ↳ A - Rank
- ↳ B - Rank
- ↳ C - Rank
- ↳ D - Rank
- Role Play Alanları
- ↳ Kaya Ülkesi
- ↳ Ishigakure
- ↳ Ishi-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Kurobe Vadisi
- ↳ Kurobe Mağaraları
- ↳ Minami Şehri
- ↳ Iya Vadisi
- ↳ Shinano Dağı
- ↳ Asakura Geçidi
- ↳ Chibu Kasabası
- ↳ Kuzuryu-gawa Nehri
- ↳ Shirakami Vadi Ormanı
- ↳ Çimen Ülkesi
- ↳ Kusagakure
- ↳ Kusa-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Otonashi Düzlükleri
- ↳ Hiezu Ormanı
- ↳ Funahashi Şehri
- ↳ Kannabi Köprüsü
- ↳ Abeno Ovası
- ↳ Kantou Bayırı
- ↳ Sagano Bambu Ormanı
- ↳ Kawakami Kasabası
- ↳ Doushi Kasabası
- ↳ Yağmur Ülkesi
- ↳ Amegakure
- ↳ Ame-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Sessiz Dehlizler
- ↳ Yahiko Ormanı
- ↳ Toyone Şehri
- ↳ Eski Suwa Nehir Yatağı
- ↳ Yubari-gawa Nehir Kasabası
- ↳ Nanmin Yöresi
- ↳ Terkedilmiş Bölge
- ↳ Kusagakure Güvenlik Hattı
- ↳ Tanigakure Yerleşkesi
- ↳ Sınırdışı Bölgeler
- ↳ Diğer Ülkeler
- ↳ Diğer Köyler
- Arena
- ↳ Sezonlar
- ↳ Arşiv
- ↳ 1. Sezon
- ↳ Karakterler
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Klasik
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Arşiv
- Konu Dışı
- ↳ Sohbet
- ↳ Avatar - İmza Atölyesi
- ↳ Fanfiction - Kurgu Köşesi
- ↳ Arşiv
- Arşiv
- ↳ Oyuncu Bölümü Arşivleri
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Onaylanan Karakterler
- ↳ Yetkili Karakterleri
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Takım Geliştirme
- ↳ Dükkan
- ↳ Teknik Geliştirme / Yaratım
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Arşivi
- ↳ Örgüt Yönetimi
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Operasyonlar
- ↳ Aktif Operasyon
- ↳ Pasif Operasyon
- ↳ Arşiv - Kurgular
- ↳ Arşiv - Görevler
- ↳ Role Play Arşivleri
- ↳ Jounin Sınavı
- ↳ 9. Alan
- ↳ Göl
- ↳ Turuncu Takım Özel Alanı
- ↳ Orman
- ↳ Yeşil Takım Özel Alanı
- ↳ Malikane
- ↳ Sarı Takım Özel Alanı
- ↳ Tepeler
- ↳ Mavi Takım Özel Alanı
- ↳ Terkedilmiş Kasaba
- ↳ Mor Takım Özel Alanı
- ↳ Değerlendirme Alanı