Turuncu Takım - Hamleler

User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts: 2856
Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm

Turuncu Takım - Hamleler

Post by GM - Naruto » September 20th, 2020, 4:32 am

Her safha öncesi, takımın tüm üyeleri aşağıda listelenmiş olan hamlelerden birini sonraki safhada uygulamak için buraya birer mesaj bırakmalıdır.
  • Nöbet Tutma: Oyuncu üslerinin tasvirinde belirlenen 5 alandan birinde nöbet tutar. Gün boyunca o alanı merkez olarak kabul ederek üssün güvenliğini sağlamaya çalışır. Üssün diğer kısımlarını da arada sırada gezdiği varsayılsa da asıl olarak seçtiği lokasyonda nöbetini gerçekleştirir. Gece safhası sırasında bu hamle uygulanırsa kullanıcının dinlenmesini engeller.
  • Üsten Ayrılma: Oyuncu üssü terk eder ve seçeceği bir lokasyona gider. Bu başka bir üs veya alanın merkezindeki kaynak merkezlerinden biri olabilir. Oyuncu yola çıkarken nasıl gideceğini, yanına neler alacağını tasvir etmelidir. Gece üsten ayrılmak sınav kurallarınca yasaklanmıştır ve sorumluluk tamamen şahsın üzerindedir, ancak sizi fiziksel olarak üste kalmaya zorlayan bir durum yoktur.
  • Dinlenme: Oyuncu üs içerisinde seçtiği bir lokasyonda dinlenmeye çekilir. Uyur, meditasyon yapar veya yaralarıyla ilgilenir. Yaralarıyla ilgilenebilmesi için üste en az bir adet medikal çanta bulunmalıdır. Bu hamlede oyuncu aktif olarak nöbet tutmadığı için üssün diğer kısımlarında olup bitenden pek haberdar olmayabilir. Gece uygulandığında kullanıcı kendine medikal müdahale yapsa da dinlenmiş sayılır.
  • Tuzak Kurma: Oyuncu üs içerisinde seçeceği bir noktayı tuzaklarla donatır. Bunun için üste en az bir tuzak pakedi olmalıdır. Bu hamle kullanıcıyı meşgul ettiğinden üssün diğer kısımlarının güvenliğini sağlayamaz, koruyamaz. Gece uygulanırsa dinlenmeyi engeller.
  • Avlanma: Kullanıcı üssün çevresinde avlanır ve iki birim yiyecek edinir. Bu üssün çevresinde yapıldığından gece uygulanması güvenli bir hamledir, ancak dinlenmeyi engeller.
Safhalar esnasında bu konu kilitli kalacak, bir safhadan diğerine geçiş esnasında açılacak ve hamleler girildikten sonra yeniden kilitlenecektir. Oyuncuların bir sonraki safha için hamleleri aşağıda belirtilen şekilde olmalıdır:

Code: Select all

[b][u][color=#FFFFFF]Karakter İsmi:[/color][/u][/b] [i]-[/i]
[b][u][color=#FFFFFF]Safha:[/color][/u][/b] [i]-[/i]
[b][u][color=#FFFFFF]Hamle:[/color][/u][/b] [i]-[/i]
[b][u][color=#FFFFFF](Varsa) Hamle Ayrıntıları:[/color][/u][/b] [i]-[/i]
Bu formun bir örneği, tarafımızdan sizler için hazırlanmıştır.
Karakter İsmi: Komaeda Togami
Safha: 3. Gün - Gündüz Safhası
Hamle: Üsten ayrılıp 1. Gıda Tentesi'ne gideceğim.
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Yanıma temel shinobi ekipman çantamdan kalanları (2 kunai, 3 shuriken, 5 mt. sentetik misina, 1 sis bombası) ve 2. Gün Teçhizat Tentesi'ndeki nadide ekipman çantasından bulduğum ekipmanı alacağım.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Kotegawa Chisa
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 440
Joined: August 31st, 2018, 1:59 am
Künye:

Re: Turuncu Takım - Hamleler

Post by Kotegawa Chisa » September 24th, 2020, 12:06 pm

Karakter İsmi: Kotegawa Chisa
Safha: 1. Gün - Gündüz Safhası
Hamle: Üsten ayrılıp Techizat Tentesi'ne gideceğim.
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Yanıma temel shinobi ekipman çantamı ve katanamı alacağım.
► Show Spoiler
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 429
Joined: August 31st, 2018, 5:11 am
Künye:

Re: Turuncu Takım - Hamleler

Post by Jin Ryoken » September 24th, 2020, 4:18 pm

Karakter İsmi: Jin Ryoken
Safha: 1.Gün - Gündüz Safhası
Hamle: Üsten ayrılıp Techizat Tentesi'ne gideceğim.
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Yanıma aldığım ekipmanlarım ve katanam ile birlikte Kotegawa Chisa'yı takip ederek Techizat Tentesi'ne gideceğim.
Image
► Show Spoiler
User avatar
Jirou Ryu
Posts: 291
Joined: September 1st, 2018, 8:08 pm

Re: Turuncu Takım - Hamleler

Post by Jirou Ryu » September 24th, 2020, 7:08 pm

Karakter İsmi: Jirou Ryu
Safha: 1.Gün - Gündüz Safhası
Hamle:
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Yanıma, mevcut tüm ekipmanlarımı alacağım. Yola çıkmadan önce parşömeni, eski balıkçı kulübelerinin oraya saklayacağım. Parşömeni rahatça gizleyebilecek bir tanesini seçeceğim ve üstünü yıkılmış kulübenin taşlarıyla kapatacağım. Ayrıca yolculuk sırasında, kaynak ormanının girişine vardığımızda, özel yeteneğimi kullanarak Jin Ryoken'in gölgesine gireceğim.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Jirou Ryu
Posts: 291
Joined: September 1st, 2018, 8:08 pm

Re: Turuncu Takım - Hamleler

Post by Jirou Ryu » October 6th, 2020, 12:09 pm

Karakter İsmi: Jirou Ryu
Safha: 1.Gün - Gece Safhası
Hamle: Gece safhası mor takımın karargahına sızmayı deneyeceğim.
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Üsse gelip, küreyi alıp ardından gece mor takımın alanına doğru ilerleyeceğim. Yer yer gölge modumu kullanarak -varsa devrilerden kaçınacağım- Kaynak ormandan çıktığımda önce arka taraftaki evlere gitmeyi deneyeceğim. Evlerden birinin gölgesine gireceğim ve küreyi aktif edip parşömeni modumu aktif bir şekilde kullanarak arayacağım.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Kotegawa Chisa
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 440
Joined: August 31st, 2018, 1:59 am
Künye:

Re: Turuncu Takım - Hamleler

Post by Kotegawa Chisa » October 6th, 2020, 12:17 pm

Karakter İsmi: Kotegawa Chisa
Safha: 1. Gün - Gece Safhası
Hamle: Dinlenme
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Parşömenin bulunduğu bölgede dinleneceğim.
► Show Spoiler
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 429
Joined: August 31st, 2018, 5:11 am
Künye:

Re: Turuncu Takım - Hamleler

Post by Jin Ryoken » October 6th, 2020, 1:10 pm

Karakter İsmi: Jin Ryoken
Safha: Gece Safhası
Hamle: Nöbet
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Parşömeni sakladığımız yerin önünde sabahın erken vakitlerine kadar nöbet tutacağım.
Image
► Show Spoiler
User avatar
Jirou Ryu
Posts: 291
Joined: September 1st, 2018, 8:08 pm

Re: Turuncu Takım - Hamleler

Post by Jirou Ryu » October 7th, 2020, 10:49 am

Karakter İsmi: Jirou Ryu
Safha: 2.Gün - Gündüz Safhası
Hamle: Yemek yedikten sonra, dinleneceğim.
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Günün tüm yorgunluğunu atmak için önce güzelce karnımı doyuracağım, ardından parşömenin olduğu yerde güzelce uyuyup dinleneceğim.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 429
Joined: August 31st, 2018, 5:11 am
Künye:

Re: Turuncu Takım - Hamleler

Post by Jin Ryoken » October 7th, 2020, 5:51 pm

Karakter İsmi: Jin Ryoken
Safha: 2.Gün - Gündüz Safhası
Hamle: Üsten ayrılıp Sarı Takımın üssüne gideceğim.
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Sabahın erken vakitlerinde önce yemek yiyecek, ardından yola çıkmak için yanıma patlayıcı parşömen sarılı kunaimi, katanamı ve diğer ekipmanlarımı alacağım. Gidiş yolu olarak, kaynak alanının ucunda bulunan ağaçlıkları kullanacağım. Elimden geldiğince hızlı bir şekilde varmaya çalışacağım.
Image
► Show Spoiler
User avatar
Kotegawa Chisa
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 440
Joined: August 31st, 2018, 1:59 am
Künye:

Re: Turuncu Takım - Hamleler

Post by Kotegawa Chisa » October 7th, 2020, 5:59 pm

Karakter İsmi: Kotegawa Chisa
Safha: 2.Gün - Gündüz Safhası
Hamle: Üsten ayrılıp Sarı Takımın üssüne gideceğim.
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Sabahın erken vakitlerinde önce yemek yiyecek, ardından yola çıkmak için yanıma katanamı ve diğer ekipmanlarımı alacağım. Gidiş yolu olarak, kaynak alanının ucunda bulunan ağaçlıkları kullanacağım. Elimden geldiğince hızlı bir şekilde varmaya çalışacağım.
► Show Spoiler
Locked

Return to “Turuncu Takım Özel Alanı”