Her safha öncesi, takımın tüm üyeleri aşağıda listelenmiş olan hamlelerden birini sonraki safhada uygulamak için buraya birer mesaj bırakmalıdır.
Nöbet Tutma: Oyuncu üslerinin tasvirinde belirlenen 5 alandan birinde nöbet tutar. Gün boyunca o alanı merkez olarak kabul ederek üssün güvenliğini sağlamaya çalışır. Üssün diğer kısımlarını da arada sırada gezdiği varsayılsa da asıl olarak seçtiği lokasyonda nöbetini gerçekleştirir. Gece safhası sırasında bu hamle uygulanırsa kullanıcının dinlenmesini engeller.
Üsten Ayrılma: Oyuncu üssü terk eder ve seçeceği bir lokasyona gider. Bu başka bir üs veya alanın merkezindeki kaynak merkezlerinden biri olabilir. Oyuncu yola çıkarken nasıl gideceğini, yanına neler alacağını tasvir etmelidir. Gece üsten ayrılmak sınav kurallarınca yasaklanmıştır ve sorumluluk tamamen şahsın üzerindedir, ancak sizi fiziksel olarak üste kalmaya zorlayan bir durum yoktur.
Dinlenme: Oyuncu üs içerisinde seçtiği bir lokasyonda dinlenmeye çekilir. Uyur, meditasyon yapar veya yaralarıyla ilgilenir. Yaralarıyla ilgilenebilmesi için üste en az bir adet medikal çanta bulunmalıdır. Bu hamlede oyuncu aktif olarak nöbet tutmadığı için üssün diğer kısımlarında olup bitenden pek haberdar olmayabilir. Gece uygulandığında kullanıcı kendine medikal müdahale yapsa da dinlenmiş sayılır.
Tuzak Kurma: Oyuncu üs içerisinde seçeceği bir noktayı tuzaklarla donatır. Bunun için üste en az bir tuzak pakedi olmalıdır. Bu hamle kullanıcıyı meşgul ettiğinden üssün diğer kısımlarının güvenliğini sağlayamaz, koruyamaz. Gece uygulanırsa dinlenmeyi engeller.
Avlanma: Kullanıcı üssün çevresinde avlanır ve iki birim yiyecek edinir. Bu üssün çevresinde yapıldığından gece uygulanması güvenli bir hamledir, ancak dinlenmeyi engeller.
Safhalar esnasında bu konu kilitli kalacak, bir safhadan diğerine geçiş esnasında açılacak ve hamleler girildikten sonra yeniden kilitlenecektir. Oyuncuların bir sonraki safha için hamleleri aşağıda belirtilen şekilde olmalıdır:
Karakter İsmi:- Kita Usagi Safha:- 1. Gün Gündüz Hamle:- Üsten Ayrılma (Varsa) Hamle Ayrıntıları:- Usagi, Sutashika'ya binip Kaynak Üslerinden 2. yiyecek kampına gidecek. Gidişi en hızlı şekilde yapacak. Oradaki bütün yiyecek çantalarını toplayıp geri dönecek. Dönüşü de aynı şekilde mümkün olan en yüksek hızda yapacak.
Last edited by Kita Usagi on September 24th, 2020, 1:00 pm, edited 1 time in total.
Profil
Güç: B
Çeviklik: A
Kondisyon: C
Potansiyel: D
Varlık: D
Zeka: D
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F+
[Çeviklik] Akrobasi: F+
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F+
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F+
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F+
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F+
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
► Show Spoiler
Ninjutsu Bousen no Jutsu
Suijinheki
Mizurappa
Jousui
Heisashiki
Gyourai no Jutsu
Roteki no Jutsu
Kakudai no Jutsu Shunshin
Taijutsu Kage Buyou
Hayabusa Otoshi
Garou Rendan
Stiller ve Kabiliyetler
► Show Spoiler
Shinshouki (A Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey fark etmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.
Yönelimler
► Show Spoiler
Gemmei-Dou C-Rank
Kişi antremanlarına devam eder ve daha keskin hisleri hissetmeye başlarlar. Karşılarındakinin o an düşüncelerinin hangi hisleri tetiklediğini tayin edebilirler. Ayrıca, kişinin elementini odaklanarak öğrenebilirler.
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
Katana
Dayanıklı
Hasarı Yüksek
Tutuşu Rahat
Hafif
Katana tamamen siyah olmakla birlikte, katananın sırt kısmına, ucundan kabzasına kadar mavi renkte bir yıldırım motifi işlenmiştir. Buna ek olarak silahın kabzasına minyatür bir leopar zincir ile tutturulmuştur.
File İçlik
Hafif
Konforlu
Dayanıklı
Sessiz
Uyluk Çantası(İçerisinde 10 adet shuriken vardır.)
İlk Yardım Çantası
Telsiz(x4)
Maymuncuk
Panço
Karakter İsmi:Kurosawa Haru Safha:1. Gün - Gündüz Safhası Hamle:Üsten Ayrılma Hamle Ayrıntıları:Gün başlar başlamaz Haru, Yeşil Takım Üssü'nün içindeki Kuytu Mağara'ya, parşömeni de alıp gidecek. Mağaranın 8 metre içine yürüdükten sonra bir Doryuu Heki tekniğiyle bir duvar oluşturacak. Parşömeni duvara dayayıp ardından bir kez daha Doryuu Heki tekniğini uygulayarak parşömeni iki duvarın arasına sıkıştıracak.
Haru üsten ayrılırken tüm ekipmanlarını ve ona verilen teçhizat çantasını yanına alacak. Ardından Okawa Ringo'nun Efsanevi Yaratığı'nın onu taşımasına izin verecek ve ikisi birlikte Kaynak alanındaki teçhizat tentesine gidecekler. Her şeyi alıp, aynı hızda geri dönmek amacındalar.
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: D [Çeviklik] Akrobasi: D+ | [Çeviklik] El Hassasiyeti: F | [Çeviklik] Saklanma: F [Kondisyon] Form: D
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F | [Varlık] Empati: D+ | [Varlık] Sosyalleşme: F [Zeka] Farkındalık: D | [Zeka] İzcilik: F | [Zeka] Bilim: F
Teknikler: Doton: Moguragakure no Jutsu
Stiller ve Kabiliyetler: Nagatsu Stili A-Rank
Nagatsu Stili, C-Rank Kabiliyet: Çift Silah
Nagatsu Stili, C-Rank Kabiliyet: Değirmen
Nagatsu Stili, A-Rank Kabiliyet: Son Çare
Ekipmanlar
2 Özel Yari
Özel Üretim Gözlük
Özel Üretim Panço
Sis Bombası, 2'li Paket
Kan Shinobi Hapı
Chakra Shinobi Hapı
Yemek Shinobi Hapı
Karakter İsmi:Okawa Ringo Safha:1. Gün - Gündüz Safhası Hamle:Üsten Ayrılma Hamle Ayrıntıları: Ringo, Gin-chan'ı çağırdıktan sonra ona Haru'yu taşıması ve gözünü dört açması için direktifler verecek. Ardından ekipman çantası ile ona teslim edilen cübbesini yanına alacak. Usagi ile Sutashika'ya binerek dikkatli ve en hızlı biçimde yiyecek çantalarını toplamak üzere 2. yiyecek tentesine ilerleyecekler. Sorunsuz ve hızlı bir şekilde bu işi tamamlamalarının ardından üsse geri dönecekler.
Last edited by Okawa Ringo on September 24th, 2020, 4:01 pm, edited 1 time in total.
• Güç: D+
• Çeviklik: B
• Kondisyon: C+
• Potansiyel: B
• Varlık: D
• Zeka: D
■ Beceriler
• [Güç] Atletizm: F
• [Çeviklik] Akrobasi: C
• [Çeviklik] El Hassasiyeti: E
• [Çeviklik] Saklanma: F
• [Kondisyon] Form: D
• [Potansiyel] Ninshuu: F
• [Varlık] Aldatma: F
• [Varlık] Empati: F
• [Varlık] Sosyalleşme: F
• [Zeka] Farkındalık: E
• [Zeka] İzcilik: F
• [Zeka] Bilim: F
■ Teknikler
• Ninpou: Ayatsuito- D Rank *
• Fuuton: Kami Oroshi - D Rank
• Fuuton: Fuuchi no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Tobikoshi no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Fuchou no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Fuukyou no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Reppushou - C Rank
• Fuuton: Renkuudan - B Rank
• Fuuton: Sairi no Jutsu - B Rank *
• Juryokugan: Sanrin - A Rank *
■ Stiller ve Kabiliyetler
• Shinobi Ekipman Ustalığı - A Rank
◦ Kabiliyet: Akrep - B Rank
■ Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: D [Çeviklik] Akrobasi: D+ | [Çeviklik] El Hassasiyeti: F | [Çeviklik] Saklanma: F [Kondisyon] Form: D
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F | [Varlık] Empati: D+ | [Varlık] Sosyalleşme: F [Zeka] Farkındalık: D | [Zeka] İzcilik: F | [Zeka] Bilim: F
Teknikler: Doton: Moguragakure no Jutsu
Stiller ve Kabiliyetler: Nagatsu Stili A-Rank
Nagatsu Stili, C-Rank Kabiliyet: Çift Silah
Nagatsu Stili, C-Rank Kabiliyet: Değirmen
Nagatsu Stili, A-Rank Kabiliyet: Son Çare
Ekipmanlar
2 Özel Yari
Özel Üretim Gözlük
Özel Üretim Panço
Sis Bombası, 2'li Paket
Kan Shinobi Hapı
Chakra Shinobi Hapı
Yemek Shinobi Hapı
Karakter İsmi: Kita Usagi Safha: 1. Gün - Gece Safhası Hamle: Nöbet Tutma (Varsa) Hamle Ayrıntıları: Usagi yemek yedikten sonra Yosunlu Kayalıklara gidip nöbet tutacak.
Profil
Güç: B
Çeviklik: A
Kondisyon: C
Potansiyel: D
Varlık: D
Zeka: D
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F+
[Çeviklik] Akrobasi: F+
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F+
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F+
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F+
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F+
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
► Show Spoiler
Ninjutsu Bousen no Jutsu
Suijinheki
Mizurappa
Jousui
Heisashiki
Gyourai no Jutsu
Roteki no Jutsu
Kakudai no Jutsu Shunshin
Taijutsu Kage Buyou
Hayabusa Otoshi
Garou Rendan
Stiller ve Kabiliyetler
► Show Spoiler
Shinshouki (A Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey fark etmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.
Yönelimler
► Show Spoiler
Gemmei-Dou C-Rank
Kişi antremanlarına devam eder ve daha keskin hisleri hissetmeye başlarlar. Karşılarındakinin o an düşüncelerinin hangi hisleri tetiklediğini tayin edebilirler. Ayrıca, kişinin elementini odaklanarak öğrenebilirler.
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
Katana
Dayanıklı
Hasarı Yüksek
Tutuşu Rahat
Hafif
Katana tamamen siyah olmakla birlikte, katananın sırt kısmına, ucundan kabzasına kadar mavi renkte bir yıldırım motifi işlenmiştir. Buna ek olarak silahın kabzasına minyatür bir leopar zincir ile tutturulmuştur.
File İçlik
Hafif
Konforlu
Dayanıklı
Sessiz
Uyluk Çantası(İçerisinde 10 adet shuriken vardır.)
İlk Yardım Çantası
Telsiz(x4)
Maymuncuk
Panço
Karakter İsmi:Okawa Ringo Safha:1. Gün - Gece Safhası Hamle:Tuzak Kurma (Varsa) Hamle Ayrıntıları:Ringo, yemeğini yedikten sonra tuzaklardan birisini parşömeni emniyete aldıkları Kuytu Mağaranın içine doğru çektikleri duvara yaklaşık 3 metre kalacak şekilde kuracak. Bu tuzağı hazırlarken, mağara çevresindeki ağaç ve çalılıkları tuzağı gizlemek amacıyla kullanacak. İkinci tuzaklarını ise Büyük Ağaç Kovuğunun, kovuk kısmına bakan bölgesinin hemen önüne kuracak. Çevredeki büyük ve geniş yapıdaki yapraklarla birlikte çalılıkların bir kısmını tuzağını kamufle etmek için kullanacak. Bunu yapmadan önce, kovuğun giriş kısmındaki çalılık ve yaprakların doğal yapısını bozarak 'kovuğa girip çıkıldığının' düşünülmesini sağlayacak.
• Güç: D+
• Çeviklik: B
• Kondisyon: C+
• Potansiyel: B
• Varlık: D
• Zeka: D
■ Beceriler
• [Güç] Atletizm: F
• [Çeviklik] Akrobasi: C
• [Çeviklik] El Hassasiyeti: E
• [Çeviklik] Saklanma: F
• [Kondisyon] Form: D
• [Potansiyel] Ninshuu: F
• [Varlık] Aldatma: F
• [Varlık] Empati: F
• [Varlık] Sosyalleşme: F
• [Zeka] Farkındalık: E
• [Zeka] İzcilik: F
• [Zeka] Bilim: F
■ Teknikler
• Ninpou: Ayatsuito- D Rank *
• Fuuton: Kami Oroshi - D Rank
• Fuuton: Fuuchi no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Tobikoshi no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Fuchou no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Fuukyou no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Reppushou - C Rank
• Fuuton: Renkuudan - B Rank
• Fuuton: Sairi no Jutsu - B Rank *
• Juryokugan: Sanrin - A Rank *
■ Stiller ve Kabiliyetler
• Shinobi Ekipman Ustalığı - A Rank
◦ Kabiliyet: Akrep - B Rank
■ Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Karakter İsmi: Kita Usagi Safha: 2. Gün - Gündüz Safhası Hamle: Üsten ayrılma (Varsa) Hamle Ayrıntıları: Usagi takım arkadaşlarıyla birlikte Tepeler üssüne doğru gidecek. Mümkün olduğunca yorulmamaya çalışacak.
Profil
Güç: B
Çeviklik: A
Kondisyon: C
Potansiyel: D
Varlık: D
Zeka: D
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: F+
[Çeviklik] Akrobasi: F+
[Çeviklik] El Hassasiyeti: F+
[Çeviklik] Saklanma: F
[Kondisyon] Form: F+
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F
[Varlık] Empati: F+
[Varlık] Sosyalleşme: F
[Zeka] Farkındalık: F+
[Zeka] İzcilik: F
[Zeka] Bilim: F
Teknikler
► Show Spoiler
Ninjutsu Bousen no Jutsu
Suijinheki
Mizurappa
Jousui
Heisashiki
Gyourai no Jutsu
Roteki no Jutsu
Kakudai no Jutsu Shunshin
Taijutsu Kage Buyou
Hayabusa Otoshi
Garou Rendan
Stiller ve Kabiliyetler
► Show Spoiler
Shinshouki (A Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey fark etmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.
Yönelimler
► Show Spoiler
Gemmei-Dou C-Rank
Kişi antremanlarına devam eder ve daha keskin hisleri hissetmeye başlarlar. Karşılarındakinin o an düşüncelerinin hangi hisleri tetiklediğini tayin edebilirler. Ayrıca, kişinin elementini odaklanarak öğrenebilirler.
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
Katana
Dayanıklı
Hasarı Yüksek
Tutuşu Rahat
Hafif
Katana tamamen siyah olmakla birlikte, katananın sırt kısmına, ucundan kabzasına kadar mavi renkte bir yıldırım motifi işlenmiştir. Buna ek olarak silahın kabzasına minyatür bir leopar zincir ile tutturulmuştur.
File İçlik
Hafif
Konforlu
Dayanıklı
Sessiz
Uyluk Çantası(İçerisinde 10 adet shuriken vardır.)
İlk Yardım Çantası
Telsiz(x4)
Maymuncuk
Panço
Karakter İsmi:Okawa Ringo Safha:2. Gün - Gündüz Safhası Hamle:Üsten Ayrılma (Varsa) Hamle Ayrıntıları:Ringo ekipman çantasını ve diğer shinobi ekipmanlarını yanına alacak. Sonrasında takım arkadaşları ile birlikte Tepeler Üssüne gidecek. Mümkün olduğunca dikkatli ve tetikte olacak.
• Güç: D+
• Çeviklik: B
• Kondisyon: C+
• Potansiyel: B
• Varlık: D
• Zeka: D
■ Beceriler
• [Güç] Atletizm: F
• [Çeviklik] Akrobasi: C
• [Çeviklik] El Hassasiyeti: E
• [Çeviklik] Saklanma: F
• [Kondisyon] Form: D
• [Potansiyel] Ninshuu: F
• [Varlık] Aldatma: F
• [Varlık] Empati: F
• [Varlık] Sosyalleşme: F
• [Zeka] Farkındalık: E
• [Zeka] İzcilik: F
• [Zeka] Bilim: F
■ Teknikler
• Ninpou: Ayatsuito- D Rank *
• Fuuton: Kami Oroshi - D Rank
• Fuuton: Fuuchi no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Tobikoshi no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Fuchou no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Fuukyou no Jutsu - D Rank
• Fuuton: Reppushou - C Rank
• Fuuton: Renkuudan - B Rank
• Fuuton: Sairi no Jutsu - B Rank *
• Juryokugan: Sanrin - A Rank *
■ Stiller ve Kabiliyetler
• Shinobi Ekipman Ustalığı - A Rank
◦ Kabiliyet: Akrep - B Rank
■ Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Karakter İsmi:Kurosawa Haru Safha:2. Gün - Gündüz Safhası Hamle:Üsten Ayrılma Hamle Ayrıntıları: Haru, uyanır uyanmaz önce Ringo'nun mağarada tuzağı kurduğu yerin 1 metre öncesine, yani mağaradan girdikten sonra 4 metre öteye bir Doryuu Heki tekniği uygulayacak. Yani yeni mağara içeriden girildiğinde Duvar-Tuzak-Duvar-Parşömen-Duvar şeklinde olacak. Ardından tüm ekipmanlarını ve teçhizat çantasını yanına alacak, cübbesinin sağ kolunu dirseğe kadar kıvıracak ve takım arkadaşlarıyla birlikte Tepeler Üssüne doğru yola çıkacak.
Beceri Listesi [Güç] Atletizm: D [Çeviklik] Akrobasi: D+ | [Çeviklik] El Hassasiyeti: F | [Çeviklik] Saklanma: F [Kondisyon] Form: D
[Potansiyel] Ninshuu: F
[Varlık] Aldatma: F | [Varlık] Empati: D+ | [Varlık] Sosyalleşme: F [Zeka] Farkındalık: D | [Zeka] İzcilik: F | [Zeka] Bilim: F
Teknikler: Doton: Moguragakure no Jutsu
Stiller ve Kabiliyetler: Nagatsu Stili A-Rank
Nagatsu Stili, C-Rank Kabiliyet: Çift Silah
Nagatsu Stili, C-Rank Kabiliyet: Değirmen
Nagatsu Stili, A-Rank Kabiliyet: Son Çare
Ekipmanlar
2 Özel Yari
Özel Üretim Gözlük
Özel Üretim Panço
Sis Bombası, 2'li Paket
Kan Shinobi Hapı
Chakra Shinobi Hapı
Yemek Shinobi Hapı