Mavi Takım - Hamleler

User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 320
Joined: September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: Mavi Takım - Hamleler

Post by Oita Butsuo » May 17th, 2021, 10:05 pm

Karakter İsmi: Oita Butsuo
Safha: 5. Gün-Gece Safhası
Hamle: Dinlenme
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Artık kapımız olmadığı ve duvarımızda bir delik olduğu için gece soğuk olacaktır. Paçalarımı çorabıma sokup Teijo'nun bu gece kullanamayacağı yorganı da alarak çift kat yorganla uyuyacağım. Sınav boyunca daha güçlü olmak adına vücudumdan bazı sıvıların atımını erteliyorum bir süredir. Umarım Teijo'nun da yorganını almışken vücudum bir kalkışmaya girişip kontrolü kendi eline almaya çalışmaz...
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts: 2811
Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: Mavi Takım - Hamleler

Post by GM - Naruto » May 19th, 2021, 1:04 am

6. Gün Gündüz Safhası için 'Hamleler' başlığı açılmıştır. Oyuncular 19 Mayıs saat 23.30'a kadar hamlelerini girmelidirler.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Sekino Teijo
Posts: 150
Joined: November 7th, 2019, 8:18 pm

Re: Mavi Takım - Hamleler

Post by Sekino Teijo » May 19th, 2021, 9:07 pm

Karakter İsmi: Sekino Teijo
Safha: 6. Gün – Gündüz Safhası
Hamle: Nöbet tutma / Eski Askeri Üs
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Kahvaltımı yaptıktan sonra takım arkadaşlarıma bol şans dileyerek üssümüzü korumak için dikkatli bir şekilde nöbet tutmaya başlayacağım. Yanıma temel shinobi ekipman çantamdaki tüm ekipmanlarım (2 Kunai,5 Shuriken,5 mt. Sentetik Misina,1 Patlayıcı Parşömen,1 Sis bombası),2 iyi kalite katanamı,Butsuo'dan aldığım Işık Bombasını ve alacığım.
Künye
İsim: Sekino Teijo
Yaş: 22
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 25.000
Prestij: 2
Ün: 10

Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Medikal Ninja olmak. Detay vermem gerekirse kendimi eğitecek birini bulduktan sonra Medikal Ninja olup hali hazırda yaralandıkları zaman yakalanma korkusu ve fahiş fiyatlardan tedavi olmak zorunda kalan yeraltı dünyası sakinlerine bir alternatif olmak istiyorum. Zamanla onları tekelime bağlayarak hem güç hem de bolca para elde etmek istiyorum.

Komplikasyon
Paranoyak. Özellikle her şey istediğim gibi güllük gülistanlık gittiği zamanlarda bir anda herkesten ve her durumdan şüphelenebilirim. Bu durum benim elimde olan bir şey değil. Yıllarca yalnız olup kimseye güvenmediğim için kazandığım kötü bir alışkanlık/hastalık.

Özellikler

Taijutsu
Iaido C-Rank
Çift Silah Stili D-Rank(Katana)
Kendou D-Rank(Katana)
Shigure D-Rank(Katana)
Temel Taijutsu E-Rank
Temel Ninja Ekipmanları Eğitimi E-Rank

Ninjutsu
Raijin no Jutsu B-Rank
Kangehika C-Rank
Yusubi no Jutsu D-Rank
Dendou no Jutsu D-Rank
Girigiri D-Rank
Kawarimi no Jutsu E-Rank
Bunshin no Jutsu E-Rank
Henge no Jutsu E-Rank
Nawanuke no Jutsu E-Rank
Kakuremino no jutsu E-Rank

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 6
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 4
[Çeviklik] Saklanma: 2
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 2 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 3
[Zeka] İzcilik: 1

Ekipman/Eşya
Katana(İyi Kalite)
Katana(İyi Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Image
User avatar
Kasumikage Teki
Kusagakure
Kusagakure
Posts: 398
Joined: October 22nd, 2018, 2:54 am
Künye:

Re: Mavi Takım - Hamleler

Post by Kasumikage Teki » May 19th, 2021, 9:48 pm

Karakter İsmi: Kasumikage Teki
Safha: 6. Gün - Gündüz Safhası
Hamle: Üsten Ayrılma - Mor Takım üssüne gideceğim.
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Önce güzelce karnımı doyuracağım üs binasında. Sonra Kar Küresi hariç tüm eşyalarımı kuşanacak ve yeni oyuncağım bolam ile Butsuo'dan aldığım sis ve ışık bombasını da cephanemden eksik etmeyeceğim. Sonrasında Butsuo'ya gidelim dermişcesine bir bakış atarak yuvamızı terk edeceğiz. Hedefimiz Mor Takım üssü. Tempolu bir şekilde koşarak ilerleyeceğim ve bir yandan da çevreme dikkat kesileceğim. Zira Mor Takım üyelerinden bize doğru gelen olacak ise yol üstünde karşılaşabileceğimizi biliyorum. Önceden üslerine gittiğim için çevre konusunda biraz hatıram mevcut. Bu yüzden yeteri kadar yaklaştığımızı fark ettiğim anda Hiyaki'yi çağırıp, 3 kişilik hırsız takımımızı oluşturacağım.
Image
► Show Spoiler
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 320
Joined: September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: Mavi Takım - Hamleler

Post by Oita Butsuo » May 19th, 2021, 10:07 pm

Karakter İsmi: Oita Butsuo
Safha: 6. Gün - Gündüz Safhası
Hamle: Üsten Ayrılma - Mor Takım üssüne gideceğim.
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Pirupak bir şekilde uyanıp ne kadar ekipmanım varsa kuşanacağım. Pek bir şeyim de kalmadı zaten. Teki daha önce gitmişti zaten bu morlara, onu takip etsem yeter. Yine de Teki'den farklı olarak sensör yeteneklerim var, onlara özellikle dikkat etmeyi unutmayacağım.
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts: 2811
Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: Mavi Takım - Hamleler

Post by GM - Naruto » July 10th, 2021, 12:02 am

6. Gün Gece Safhası için 'Hamleler' başlığı açılmıştır. Oyuncular 10 Temmuz saat 23.30'a kadar hamlelerini girmelidirler.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 320
Joined: September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: Mavi Takım - Hamleler

Post by Oita Butsuo » July 10th, 2021, 5:17 pm

Karakter İsmi: Oita Butsuo
Safha: 6. Gün - Gece Safhası
Hamle: Dinlenme
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: HER ŞEYDEN ÖNCE YEMEK YİYECEĞİM! YEMEK YEMEK ŞART. Sonra da yarına hazır olmak için dinleneceğim. Güneş doğmadan kalkmak istiyorum, bu yüzden yatmadan önce bu fikrin aklımda iyice yer ettiğinden emin olacağım.
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
Sekino Teijo
Posts: 150
Joined: November 7th, 2019, 8:18 pm

Re: Mavi Takım - Hamleler

Post by Sekino Teijo » July 10th, 2021, 5:29 pm

Karakter İsmi: Sekino Teijo
Safha: 6. Gün – Gece Safhası
Hamle: Dinlenme
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Yemeğimi yedikten sonra dinlenerek yarın olacaklara hazırlanmaya başlayacağım. Yanıma her zaman ki gibi temel shinobi ekipman çantamdaki tüm ekipmanlarım (2 Kunai,5 Shuriken,5 mt. Sentetik Misina,1 Patlayıcı Parşömen,1 Sis bombası),2 iyi kalite katanamı,Butsuo'dan aldığım Işık Bombasını ve alacığım.
Künye
İsim: Sekino Teijo
Yaş: 22
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 25.000
Prestij: 2
Ün: 10

Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Medikal Ninja olmak. Detay vermem gerekirse kendimi eğitecek birini bulduktan sonra Medikal Ninja olup hali hazırda yaralandıkları zaman yakalanma korkusu ve fahiş fiyatlardan tedavi olmak zorunda kalan yeraltı dünyası sakinlerine bir alternatif olmak istiyorum. Zamanla onları tekelime bağlayarak hem güç hem de bolca para elde etmek istiyorum.

Komplikasyon
Paranoyak. Özellikle her şey istediğim gibi güllük gülistanlık gittiği zamanlarda bir anda herkesten ve her durumdan şüphelenebilirim. Bu durum benim elimde olan bir şey değil. Yıllarca yalnız olup kimseye güvenmediğim için kazandığım kötü bir alışkanlık/hastalık.

Özellikler

Taijutsu
Iaido C-Rank
Çift Silah Stili D-Rank(Katana)
Kendou D-Rank(Katana)
Shigure D-Rank(Katana)
Temel Taijutsu E-Rank
Temel Ninja Ekipmanları Eğitimi E-Rank

Ninjutsu
Raijin no Jutsu B-Rank
Kangehika C-Rank
Yusubi no Jutsu D-Rank
Dendou no Jutsu D-Rank
Girigiri D-Rank
Kawarimi no Jutsu E-Rank
Bunshin no Jutsu E-Rank
Henge no Jutsu E-Rank
Nawanuke no Jutsu E-Rank
Kakuremino no jutsu E-Rank

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 6
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 4
[Çeviklik] Saklanma: 2
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 2 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 3
[Zeka] İzcilik: 1

Ekipman/Eşya
Katana(İyi Kalite)
Katana(İyi Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Image
User avatar
Kasumikage Teki
Kusagakure
Kusagakure
Posts: 398
Joined: October 22nd, 2018, 2:54 am
Künye:

Re: Mavi Takım - Hamleler

Post by Kasumikage Teki » July 10th, 2021, 9:33 pm

Karakter İsmi: Kasumikage Teki
Safha: 6. Gün - Gece Safhası
Hamle: Dinlenme
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Yorucu geçen bir gündüzden sonra enerji toplamak için geceyi üs binasının içindeki ranzalardan hep kullandığımda yatarak geçireceğim. Acil bir durumda zaman kaybetmemek için ranzanın alt kısmında yatacağım ve Kitsune'yi yastığımın altında bulunduracağım. Aynı şekilde sahip olduğum diğer tüm eşyalar da ranzanın hemen yanında olacak.
Image
► Show Spoiler
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts: 2811
Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: Mavi Takım - Hamleler

Post by GM - Naruto » July 11th, 2021, 5:13 pm

7. Gün Gündüz Safhası için 'Hamleler' başlığı açılmıştır. Oyuncular 12 Temmuz saat 23.30'a kadar hamlelerini girmelidirler. Belirtilen saatte konular kilitlenecektir. Bu süreçte hamle girmemiş olan oyuncuların kendi üslerinde dinlendikleri varsayılacaktır.
Off Topic
7. Gün başlamadan önce belli başlı bir takım uyarılarımız ve hatırlatmalarımız olacak.
  • Gece safhasında dolaşım bir önceki günlerin aksine serbest olduğu için Gündüz Safhası -> Gece Safhası geçişinde bazı karakterlerin GM gerektiren konumlarda olabileceklerini öngörüyoruz (gündüz safhası sonunda karakterin kendi üssüne dönmek yerine başka bir lokasyona gitmeyi tercih etmesi gibi). Bu tarz durumlarda bu yeni konular çözülmeden ve sonlanmadan gece safhası hamleleri alınmayacaktır.
  • Takımların sınav sonundaki parşömen sayıları 8. günün şafağı söktüğü anda üslerinde bulunan parşömen sayısı olarak kabul edilecektir. Karakterlerin gece safhasında yapacakları hamleler kendi üsleri dışında bir lokasyona şafak sökmeden gidip gelebilmelerine imkan sağlamaktadır. Ancak bu kabul, gittikleri lokasyonda birkaç saatten fazla zaman geçirmemeleri hususuna göre yapılmıştır. Yani karakterler gece safhasında gittikleri lokasyonlarda haddinden fazla zaman geçirmeleri halinde ele geçirebilecekleri parşömenleri kendi üslerine şafak sökmeden yetiştiremeyebileceklerinin farkındalar. Lütfen bu hususa özellikle dikkat ediniz. Bu konuyla alakalı GM'ler olarak bir mesuliyet kabul etmemekte olduğumuzu bildiririz.
  • Açılacak olan tüm konular istisnasız bir şekilde 24 saat pasiflik kuralına tabi olacaktır. Detaylı açıklama açılacak konularda yapılacaktır.
Üstte sözkonusu edilen maddeler yeni kurallar değildir. Sınavın başından beri varolan kuralların hatırlatılmasıdır. Sınavın genel işleyişinde bir değişiklik yoktur.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Locked

Return to “Mavi Takım Özel Alanı”